Версия за печат

00080-2016-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, площад Света Неделя № 5, За: Ваня Миткова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9301350, E-mail: vmitkova@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Дирекция НРОПЗ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/dostavka-na-vaksini-za-2016-po-8-pozicii/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на ваксини за задължителни и целеви имунизации и реимунизации, биопродукти за извършване на постекспозиционна профилактика и технически средства за приложението им за 2016 г.“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
В склада за съхранение на биопродукти, осигурявани от МЗ, гр. София, бул. „Столетов” № 44а.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на ваксини за задължителни и целеви имунизации и реимунизации, биопродукти за извършване на постекспозиционна профилактика и технически средства за приложението им за 2016 г.“.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600, 33651500

Описание:

Ваксини
Имуносеруми и имуноглобулини

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Доставка на ваксини за задължителни и целеви имунизации и реимунизации, биопродукти за извършване на постекспозиционна профилактика и технически средства за приложението им за 2016 г.“. Обществената поръчка обхваща осем обособени позиции с предмети, както следва: Доставка на ваксина срешу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б до 121 000 комплекта; Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, хепатит Б, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б до 214 500 комплекта; Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит до 145 000 комплекта; Доставка на ваксина срещу Бяс до 15 000 комплекта; Доставка на ваксина срещу Коремен тиф до 1 000 комплекта; Доставка на човешки специфичен имуноглобулин срещу Кримска хеморагична треска до 150 дози; Доставка на серум противо-антраксен до 100 дози; Доставка на серум противо-ботулинов до 100 дози.

Стойност, без да се включва ДДС
28714727.08 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ Банков код (BIC): BNBG BGSD; Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде представен като заверено от участника копие. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат /когато има такъв/. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предметът на поръчката и обособената/ите позиция/и, за която/ито участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер до 1% /един процент/ от прогнозната стойност на поръчката без ДДС и е в размер, както следва: За обособена позиция № 1 в размер на 48 410,00 лв.; За обособена позиция № 2 в размер на 206 492,00 лв.; За обособена позиция № 3 в размер на 29 302,00 лв. За обособена позиция № 4 в размер на 2 616,00 лв.; За обособена позиция № 5 в размер на 175,00 лв.; За обособена позиция № 6 в размер на 100,00 лв.; За обособена позиция № 7 в размер на 19,00 лв.; За обособена позиция № 8 в размер на 31,00 лв. Срокът на валидност на гаранцията за участие следва да е не по-кратък от срокът на валидност на офертата. В случай, че гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция, документът се представя в оригинал. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се представи под формата на парична сума или под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената парична гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“ трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ Банков код (BIC): BNBG BGSD; Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима и че е със срок на валидност поне 60 (шестдесет) календарни дни след датата на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Когато участникът избран за изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на стоките по договора се извършва в български лева, по банкова сметка на изпълнителя, като стойността на всяка доставка се заплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на следните документи: - доставна фактура, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС – оригинал и два броя заверени копия; - приемно-предавателни протоколи, по образец на МЗ; - писмени заявки, изготвени от МЗ; - сертификат за освобождаване на всяка партида, издаден от ИАЛ или сертификат за освобождаване на всяка партида, издаден от официална лаборатория за контрол на лекарствени продукти в друга държава членка, придружен с уведомление от ИАЛ за пускане на партидата на пазара в страната. Приемането на стоките се извършва след подписване на приемно-предавателен протокол по образец на МЗ, което задължително става след представяне на сертификатите за освобождаване на партидите, включени в доставката, в съответствие с чл. 69 от ЗЛПХМ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.1. Биопродуктите трябва да имат валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета на ЕС (чл. 23, ал. 1 от ЗЛПХМ). В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на лекарствен продукт през 2016 г., участникът декларира в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата за лекарствения продукт са налични. 1.2. Биопродуктите трябва да бъдат включени в приложение № 3 на Позитивния лекарствен списък. 1.3. Биопродуктите трябва да бъдат окомплектовани с необходимите технически средства за тяхното приложение (игли, спринцовки/предварително напълнени спринцовки). 1.4. При доставяне в склада биопродуктите трябва да бъдат окомплектовани с температурни монитори, удостоверяващи спазването на хладилната верига при транспорта и съхранението до доставката съгласно указанията на производителя (съгл. чл. 10 на Наредба № 15/12.05.2005 г.). 1.5. Схемата на приложение на биопродуктите за задължителни имунизации и реимунизации трябва да съответства на Имунизационния календар на Република България (съгл. т. 1 от Приложение № 3 към чл. 9, ал. 2 от Наредба № 15/12.05.2005 г.). 1.6. Биопродуктът за извършване на имунизация срещу дифтерия, тетанус, коклюш до 7 навършени години трябва да бъде с пълна имуногенност на дифтерийната компонента (съгл. т. 3 от Приложение № 3 към чл. 9, ал. 2 от Наредба № 15/12.05.2005 г.). 1.7. Биопродуктът за извършване на задължителна планова имунизация и реимунизации против хепатит тип Б трябва да бъде рекомбинантна хепатит Б ваксина, независимо дали хепатит Б антигенът се съдържа в моновалентна или в комбинирана ваксина (съгл. т. 4 от Приложение № 3 към чл. 9, ал. 2 от Наредба № 15/12.05.2005 г.). 1.8. Биопродуктът за извършване на задължителна планова имунизация и реимунизация против дифтерия, тетанус, коклюш трябва да бъде ваксина, съдържаща ацелуларна коклюшна компонента и дифтерийна компонента с пълна имуногенност (ДТКа), независимо от типа на комбинираната ваксина, която се прилага (съгл. т. 5 от Приложение № 3 към чл. 9, ал. 2 от Наредба № 15/12.05.2005 г.). 1.9. Биопродуктът за извършване на задължителна планова имунизация и реимунизация против полиомиелит трябва да бъде инактивирана полиомиелитна ваксина (Пи), независимо от типа на комбинираната ваксина, която се прилага (съгл. т. 8 от Приложение № 3 към чл. 9, ал. 2 от Наредба № 15/12.05.2005 г.). 1.10. Биопродуктът за извършване на задължителна планова имунизация и реимунизация против хемофилус инфлуенце тип Б инфекции трябва да бъде конюгирана хемофилус инфлуенце тип Б ваксина (ХИБ), независимо от типа на комбинираната ваксина, която се прилага (съгл. т. 9 от Приложение № 3 към чл. 9, ал. 2 от Наредба № 15/12.05.2005г.). 1.11. Биопродуктът за извършване на задължителна планова реимунизация против дифтерия, тетанус, коклюш и полиомиелит е комбинирана ваксина, съдържаща ацелуларна коклюшна компонента, дифтерийна компонента с пълна имуногенност и инактивирана полиомиелитна компонента (ДТКаПи) (съгл. т. 12 от Приложение № 3 към чл. 9, ал. 2 от Наредба № 15/12.05.2005 г.). 1.12. Биопродуктът за извършване на целева имунизация и реимунизации против бяс трябва да бъде клетъчно-културелна инактивирана противобясна ваксина (съгл. т. 1 от Приложение № 5 към чл. 9, ал. 4 от Наредба № 15/12.05.2005 г.). 1.13. Биопродуктът за извършване на целева имунизация и реимунизации против коремен тиф трябва да бъде полизахаридна коремнотифна ваксина (съгл. т. 3 от Приложение № 5 към чл. 9, ал. 4 от Наредба № 15/12.05.2005 г.).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи (задължителни и други по преценка на участника), включително документи относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Списъкът на документите следва да се постави в началото на документите. Всеки лист, съдържащ се в плика, следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка. 2. Представяне на участника - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, попълнен образец от настоящата документация. 4. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. 5. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата и да подписва офертата или документи, част от офертата (представя се оригинал или заверено копие на пълномощното; пълномощното се представя, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, попълнен образец от настоящата документация. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП с офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. 6.1. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, попълнен образец от настоящата документация. Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. 7. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора, попълнен образец от настоящата документация. 9. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнен образец от настоящата документация. 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП /по образец/.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят няма изисквания за икономически и финансови възможности на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят няма изисквания за икономически и финансови възможности на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Заверено копие на разрешение за производство, издадено по реда на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина (ЗЛПХМ) (в случаите по чл. 196, ал. 1 от ЗЛПХМ) или заверено копие на разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти или заверено копие на удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарствени продукти, или заверено копие на разрешение за внос – издадени по реда на ЗЛПХМ. 2. Декларация, с приложено извлечение от Списъка по чл. 1, т. 1, буква „б“ от Наредбата за условията и реда за съставяне на списък на медицинските изделия по чл. 30а от ЗМИ и за определяне на стойността, до която те се заплащат /Наредбата/, от което извлечение да е видна продажната цена по смисъла на § 1, т. 29а от ЗМИ, във връзка с § 1, т. 4 от Допълнителните разпоредби на Наредбата, за всяка позиция, за която участникът кандидатства; 3. Декларация за съответствие от производителя или неговия упълномощен представител, че медицинските изделия, част от окомплектовката на биопродуктите, отговарят на Закона за медицинските изделия; 4. Копие на официален документ, издаден от Изпълнителната Агенция по лекарствата от който да е видно, че за съответното медицинско изделие няма регистрирани данни в ИАЛ и/или ЕUDAMED за инциденти/потенциални инциденти през последните две години, както и за блокирани или изтеглени партиди от същото медицинско изделие през последните две години; 5. Декларация от участника, в която се посочва медицинското изделие за което се участва и конкретният обществен фонд по който се заплаща, на съответната държава.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците в обществената поръчка трябва да притежават разрешение за производство, издадено по реда на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина (ЗЛПХМ) (в случаите по чл. 196, ал. 1 от ЗЛПХМ) или за търговия на едро с лекарствени продукти или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарствени продукти, или разрешение за внос – издадени по реда на ЗЛПХМ. За медицинските изделия, част от окомплектовката на биопродуктите: 2. Да са включени в списъка по чл. 1, т. 1, буква "б" от Наредбата за условията и реда за съставяне на списък на медицинските изделия по чл. 30а от Закона за медицинските изделия /ЗМИ/ и за определяне на стойността, до която те се заплащат; 3. Да отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия; 4. Да няма регистрирани данни в ИАЛ и/или ЕUDAMED за инциденти/потенциални инциденти през последните две години, както и за блокирани или изтеглени партиди през последните две години съгласно предоставена от ИАЛ информация; 5. Да се заплащат от обществен фонд, в поне една от страните - членки на Европейския съюз.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29.03.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
29.03.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.03.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, площад "Света Неделя" №5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На основание чл. 68, ал. 3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците, упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; д) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; ж) при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация; з) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. /С оглед спазването на изискванията на Закона за обществените поръчки (чл. 47, ал. 9), при подаване на офертата за участие, участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б.“е“), т.2, 3 и 4, ал.2, т.1 и 5 и ал. 5, т.1 и 2 от ЗОП с една декларация, която се попълва, подписва и подпечатва, съгласно приложения образец./ и) които са свързани лица с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП или са налице обстоятелствата по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП по отношение на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка; /С оглед спазването на изискванията на Закона за обществените поръчки, при подаване на офертата за участие, участниците удостоверяват липсата на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 и липсата на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от закона с декларация, която се попълва, подписва и подпечатва, съгласно приложения образец./ й) за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, а именно: е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързано с него лице. /За обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, участниците представят декларация по образец от настоящата документация./

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби се подават до Комисията за защита на конкуренцията в сроковете, посочени в чл. 120, ал.5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на ваксина срешу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б
1) Кратко описание

Доставка на ваксина срешу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 121 000 комплекта

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4841008.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, хепатит Б, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б
1) Кратко описание

Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, хепатит Б, полиомиелит, хемофилус инфлуенце тип Б

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 214 500 комплекта

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
20649200 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит
1) Кратко описание

Доставка на ваксина срещу дифтерия, тетанус, коклюш, полиомиелит

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 145 000 комплекта

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2930208.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г. 



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на ваксина срещу Бяс
1) Кратко описание

Доставка на ваксина срещу Бяс

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 15 000 комплекта

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
261625 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г. 



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на ваксина срещу Коремен тиф
1) Кратко описание

Доставка на ваксина срещу Коремен тиф

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651600

Описание:

Ваксини

3) Количество или обем

до 1 000 комплекта

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
17541.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г. 



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на човешки специфичен имуноглобулин срещу Кримска хеморагична треска
1) Кратко описание

Доставка на човешки специфичен имуноглобулин срещу Кримска хеморагична треска

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651500

Описание:

Имуносеруми и имуноглобулини

3) Количество или обем

до 150 дози

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
10125 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г. 



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на серум противо-антраксен
1) Кратко описание

Доставка на серум противо-антраксен

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651500

Описание:

Имуносеруми и имуноглобулини

3) Количество или обем

до 100 дози

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1902.92 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г. 



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на серум противо-ботулинов
1) Кратко описание

Доставка на серум противо-ботулинов

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33651500

Описание:

Имуносеруми и имуноглобулини

3) Количество или обем

до 100 дози

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3115.83 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г.