Версия за печат

00080-2016-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, пл. Света Неделя №5, За: Румяна Ставрева, България 1000, София, Тел.: 02 9301314, E-mail: rstavreva@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Д НРОПЗ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/zakupuvane-na-oborudvane-po-predvaritelno-defin/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Закупуване на оборудване по предварително дефиниран проект №4 „Подобрено качество на пренаталната диагностика и неонаталните грижи“ по Програма БГ 07 „Инициативи за обществено здраве“, осъществявана с финансовата подкрепа на Норвежкия финансов механизъм (НФМ) и Финансовия механизъм на европейската икономическо пространство (ФМ на ЕИП).

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Болници на територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Закупуване на оборудване по предварително дефиниран проект №4 „Подобрено качество на пренаталната диагностика и неонаталните грижи“ по Програма БГ 07 „Инициативи за обществено здраве“, осъществявана с финансовата подкрепа на Норвежкия финансов механизъм (НФМ) и Финансовия механизъм на европейската икономическо пространство (ФМ на ЕИП). Обществената поръчка се състои от 7 (седем) обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 с предмет: “Доставка на инкубатори за интензивни грижи за новородени и недоносени деца с екстремно ниско тегло, инкубатори за интензивна грижа за новородени и недоносени деца, инкубатори за специални грижи за новородени и транспортни инкубатори с интегриран респиратор и монитор за интензивна терапия за новородени деца“ Обособена позиция №2 с предмет: „Доставка на апарати за механична вентилация за новородени и недоносени деца, апарати за механична вентилация за новородени и деца, апарати за механична вентилация за новородени и недоносени деца с екстремно ниско тегло и апарати за постоянно положително налягане в дихателните пътища; Обособена позиция №3 с предмет: „Доставка на инфузионни помпи, монитори за основни жизнени функции с пулсоксиметър, дефибрилатори и ЕКГ апарати“; Обособена позиция №4 с предмет: „Доставка на апарати за церебрално функционално мониториране, апарати за инхалаторно приложение за азотен окис и апарати за контролирана церебрална хипотермия“; Обособена позиция №5 с предмет: „Доставка на рентгенови преносими апарати и мобилни ултразвукови апарати“ Обособена позиция №6 с предмет:„Доставка на лампи за фототерапия и лампи за интензивна фототерапия (360 градуса)“; Обособена позиция №7 с предмет: „Доставка на ултразвукова апаратура 2D и Ултразвукова апаратура 3D“

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Закупуване на оборудване по предварително дефиниран проект №4 „Подобрено качество на пренаталната диагностика и неонаталните грижи“ по Програма БГ 07 „Инициативи за обществено здраве“, осъществявана с финансовата подкрепа на Норвежкия финансов механизъм (НФМ) и Финансовия механизъм на европейската икономическо пространство (ФМ на ЕИП). Обществената поръчка се състои от 7 (седем) обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 с предмет: “Доставка на инкубатори за интензивни грижи за новородени и недоносени деца с екстремно ниско тегло, инкубатори за интензивна грижа за новородени и недоносени деца, инкубатори за специални грижи за новородени и транспортни инкубатори с интегриран респиратор и монитор за интензивна терапия за новородени деца“ Обособена позиция №2 с предмет: „Доставка на апарати за механична вентилация за новородени и недоносени деца, апарати за механична вентилация за новородени и деца, апарати за механична вентилация за новородени и недоносени деца с екстремно ниско тегло и апарати за постоянно положително налягане в дихателните пътища; Обособена позиция №3 с предмет: „Доставка на инфузионни помпи, монитори за основни жизнени функции с пулсоксиметър, дефибрилатори и ЕКГ апарати“; Обособена позиция №4 с предмет: „Доставка на апарати за церебрално функционално мониториране, апарати за инхалаторно приложение за азотен окис и апарати за контролирана церебрална хипотермия“; Обособена позиция №5 с предмет: „Доставка на рентгенови преносими апарати и мобилни ултразвукови апарати“ Обособена позиция №6 с предмет:„Доставка на лампи за фототерапия и лампи за интензивна фототерапия (360 градуса)“; Обособена позиция №7 с предмет: „Доставка на ултразвукова апаратура 2D и Ултразвукова апаратура 3D“ Количество на поръчката – съгласно описаното в Приложение Б и ГЛАВА IІ. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ, за съответната обособена позиция от одобрената документация за участие. Място и срок за изпълнение на поръчката - съгласно описаното в ГЛАВА IІ. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ, за съответната обособена позиция от одобрената документация за участие. Стойностите по отделните обособени позиции са максималният разполагаем финансов ресурс на възложителя.

Стойност, без да се включва ДДС
10124300 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

3

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ Банков код (BIC): BNBG BGSD; Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде представен като заверено от участника копие. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат /когато има такъв/. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предметът на поръчката, респ. обособената позиция за която участникът участва. Гаранцията за участие е в размер до 1% /един процент/ от стойността на максималния финансов ресурс, без включен ДДС и е както следва: Обособена позиция № 1 - 33 940 лв. Обособена позиция № 2 - 29 360 лв. Обособена позиция № 3 - 3 774 лв. Обособена позиция № 4 - 3 920 лв. Обособена позиция № 5 - 2 920 лв. Обособена позиция № 6 - 1 119 лв. Обособена позиция № 7 -26 210 лв. Гаранцията за участие се представя под формата на оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Срокът на валидност на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 120 дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова, тогава в нея трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената парична гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“ трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ Банков код (BIC): BNBG BGSD; Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат /ако има такъв/. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова, тогава в нея трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя. Гаранцията за изпълнение на договора се оформя в два отделни документа, като гаранция за срочно изпълнение и гаранция за качествено изпълнение. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Aвансово плащане - 30 % /тридесет на сто/ от цената по договора в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на договора срещу представяне на фактура-оригинал за стойността на авансовото плащане и безусловна и неотменяема банкова гаранция за авансово плащане, покриваща 100% от стойността на авансовото плащане. Гаранцията за авансово плащане следва да е със срок минимум 3 месеца и същата се освобождава от възложителя след въвеждане в експлоатация на оборудването. В случай, че гаранцията за авансово плащане изтича преди датата на доставка, изпълнителят се задължава да удължи гаранцията със срок минимум 30 /тридесет/ дни след определената дата за доставка; 2. Окончателно плащане - в размер на 70 % /седемдесет на сто/ от останалата част от цената по договора, платима в срок до 30 (тридесет) дни след доставка, монтаж, инсталация, въвеждане в експлоатация и обучение, срещу представяне на оригинална фактура за дължимата сума, подписан приемо-предавателен протокол за доставка, монтаж, инсталация и доказателства за извършени приемателни тестове, след въвеждане на оборудването в експлоатация и протоколи за проведено обучение. 3. Във всяка фактура ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да посочи, че плащането се извършва със средства, отпуснати по предварително дефиниран проект № 4 „Подобрено качество на пренаталната диагностика и неонаталните грижи“ по Програма БГ 07 „Инициативи за обществено здраве“, осъществявана с финансовата подкрепа на Норвежкия финансов механизъм (НФМ) и Финансовия механизъм на европейската икономическо пространство (ФМ на ЕИП) Програма BG07 „Инициативи за обществено здраве“, финансирана по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от обособените позициите. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Списък на документите, и информация съдържащи се в офертата, подписан от участника. В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи (задължителни и други по преценка на участника), включително документи относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Списъкът на документите следва да се постави в началото на документите. Всеки лист, съдържащ се в плика, следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка. Представяне на участника - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). Копие на договор или споразумение за обединение, а когато в договора/споразумението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, попълнен образец от настоящата документация. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП по образец. Декларация за липса на обстоятелства по чл.8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, попълнен образец от настоящата документация. Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП с офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, попълнен образец от настоящата документация. Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител поотделно. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора, попълнен образец от настоящата документация.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация за съответствие на апаратурата, в качеството й на медицинското изделие по чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителя или неговият упълномощен представител – заверено копие на оригинала и превод на български език; ЕС сертификат за оценка на съответствието, издаден от нотифициран орган - заверено копие на оригинала и превод на български език /ако е приложим/. 2. Заверено от участника копие на сертификат 13485:20хх или еквивалент, издаден на името на производителя на предлаганото оборудване (апаратура) от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. 3. Заверено от участника копие на сертификат ISO 9001:20хх с обхват доставка и сервизно обслужване на медицинска апаратура или еквивалент, издадено на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество. В случай, че участникът е и производител следва да се представи и заверено копие от сертификат ISO 13485:20хх или еквивалент. 4. Заверено от участника копие на документ по чл. 77, ал. 1 от Закона за медицинските изделия или декларация, че отговарят на условията на чл.77, ал.2 от ЗМИ. 5. Заверено от участника копие на оторизационно писмо, издадено от производителя на предлаганата апаратура или от упълномощен представител за право на представителство и търговия на територията на Република България, на името на участника, в случай че участникът не е производител; 6. Декларация, съдържаща списък на сервизните инженери /минимум трима/, придружена с професионални биографии на сервизните инженери и информация за сертификати/удостоверения за преминат курс на обучение за сервиз/поддръжка на предлаганата медицинска апаратура при производителя й. 6.1. N.B. За обособена позиция № 5 В декларацията, съдържаща списък на сервизните инженери следва да се посочи информация за притежаването на удостоверение за правоспособност за работа с източници на йонизиращи лъчения съобразно вида на предлаганата апаратура - Рентгенов преносим апарат, за сервизния инженер, с който се доказва съответствието с това изискване. 7. За обособена позиция № 5 -Заверено от участника копие на лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания и други. 8. Официални/оригинални документи от производителя, относно модела на апаратурата, нейна ясна снимка, както и оригинални брошури и съпътстващи документи, подробно описващи спецификата на предлаганата апаратура. В случай, че посочените документи са на чужд език, същите следва да бъдат представени и в превод на български. Възложителят си запазва правото да проверява автентичността на представените документи. 9. Декларация с приложена информация от Списъка по чл. 1, т. 1, буква „б“ от Наредбата за условията и реда за съставяне на списък на медицинските изделия по чл. 30а от ЗМИ и за определяне на стойността, до която те се заплащат /Наредбата/, от което извлечение да е видна продажната цена по смисъла на § 1, т. 29а от ЗМИ, във връзка с § 1, т. 4 от Допълнителните разпоредби на Наредбата. 10. Официален документ издаден от ИАЛ, от който да е видно, че предлаганата апаратура, няма регистрирани данни в ИАЛ и/или ЕUDAMED за инциденти/потенциални инциденти през последните две години, както и за блокирани или изтеглени партиди през последните две години, съгласно предоставена от ИАЛ информация.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. За медицинската апаратура (оборудване), предмет на настоящата обществена поръчка да са изпълнени приложимите процедури за оценяване на съответствието и да притежават: 2. Производителите на предлаганото оборудване да притежават валиден сертификати ISO 13485:20хх или еквивалент, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, с обхват предмета на поръчката; 3. Участникът трябва да притежава сертификат ISO 9001:20xx или еквивалент, с обхват доставка и сервизно обслужване на медицинска апаратура (медицинско оборудване) или еквивалент, издаден на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. В случай, че участникът е и производител, то следва да притежава ISO13485:20хх или еквивалент; 4. Участникът да притежава разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на чл. 77, ал.1 от Закона за медицинските изделия, освен в случаите по чл.77, ал.2; 5. В случай, че участникът не е производител, той трябва да е оторизиран от производителя или от упълномощен представител на производителя за право на представителство и търговия на територията на Република България; 6. Участникът следва да осигури минимум 3 (трима) сервизни инженера, преминали курс на обучение при производителя за сервиз и поддръжка на предлаганата медицинска апаратура; 6.1. За обособена позиция № 5 Единият от сервизните инженери преминал курс на обучение за сервиз и поддръжка на предлаганата апаратура при производителя, следва да притежава правоспособност за работа с източници на йонизиращи лъчения съобразно вида на предлаганата апаратура - Рентгенов преносим апарат 7. За обособена позиция № 5 Участникът трябва да притежава лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания и други. 8. Участникът следва да представи официални/оригинални документи от производителя, относно модела на медицинската апаратура, придружена с ясна снимка, както и оригинални брошури и съпътстващи документи, подробно описващи техническите характеристики на предлаганата апаратура. От представените документи, следва да е видно, че предлаганата апаратура отговаря на всички минимални технически изисквания, посочени в документацията. 9. Предлаганата апаратура (оборудване) трябва да бъде включено в списъка по чл. 1, т. 1, буква "б" от Наредбата за условията и реда за съставяне на списък на медицинските изделия по чл. 30а от Закона за медицинските изделия и за определяне на стойността, до която те се заплащат; 10. Предлаганата апаратура (оборудване) да няма регистрирани данни в ИАЛ и/или ЕUDAMED за инциденти/потенциални инциденти през последните две години, както и за блокирани или изтеглени партиди през последните две години, съгласно предоставена от ИАЛ информация;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Позиция 1,2,3,4,6 Цена на оборудването; тежест: 80
Показател: Позиция 1,2,3,4,6 Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Позиция 5 П1 - Предложена цена ; тежест: 50
Показател: Позиция 5 П2 -Технически предимства и функционални характеристики на Рентгенов преносим апарат; тежест: 25
Показател: Позиция 5 П3 Технически предимства и функционални характеристики на Мобилен ултразвуков апарат; тежест: 25
Показател: Позиция 7 П1 - Предложена цена ; тежест: 50
Показател: Позиция 7 П2 -Технически предимства и функционални характеристики на Ултразвукова апаратура 2D; тежест: 25
Показател: Позиция 7 Технически предимства и функционални характеристики на Ултразвукова апаратура 3D; тежест: 25
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.03.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.03.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.03.2016 г.  Час: 11:00
Място

сградата на Министерството на здравеопазването

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал. 3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците, упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Предварително дефиниран проект №4 „Подобрено качество на пренаталната диагностика и неонаталните грижи“ по Програма БГ 07 „Инициативи за обществено здраве“, осъществявана с финансовата подкрепа на Норвежкия финансов механизъм (НФМ) и Финансовия механизъм на европейската икономическо пространство (ФМ на ЕИП)

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции Сумата на гаранцията за срочно изпълнение на договора е в размер на 80% от гаранцията за изпълнение на договора, а гаранцията за качествено изпълнение е в размер на 20% от стойността на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за срочно изпълнение се освобождава в срок до 30 (тридесет) дни след въвеждането в експлоатация на оборудването и провеждане на обучението, без Възложителя да дължи лихви на Изпълнителя за този период. Гаранцията за качествено изпълнение следва да е със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичането на гаранционният срок на доставеното оборудване и се освобождава в този срок, без Възложителя да дължи лихви на Изпълнителя за този период. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3. Гаранция обезпечаваща авансово плащане Гаранцията за авансово плащане следва да е безусловна, неотменяема, покриваща 100% от стойността на авансовото плащане и е със срок минимум 3 месеца, като същата се освобождава от възложителя след въвеждане в експлоатация на оборудването. В случай, че гаранцията за авансово плащане изтича преди датата на доставка, изпълнителят се задължава да удължи гаранцията със срок минимум 30 /тридесет/ дни след определената дата за доставка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби се подават до Комисията за защита на конкуренцията в сроковете, посочени в чл. 120, ал.5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция “Доставка на инкубатори за интензивни грижи за новородени и недоносени деца с екстремно ниско тегло, инкубатори за интензивна грижа за новородени и недоносени деца, инкубатори за специални грижи за новородени и транспортни инкубатори с интегриран респиратор и монитор за интензивна терапия за новородени деца“
1) Кратко описание

“Доставка на инкубатори за интензивни грижи за новородени и недоносени деца с екстремно ниско тегло, инкубатори за интензивна грижа за новородени и недоносени деца, инкубатори за специални грижи за новородени и транспортни инкубатори с интегриран респиратор и монитор за интензивна терапия за новородени деца“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Инкубатор за интензивни грижи за новородени и недоносени деца с екстремно ниско теглo -22 бр. Инкубатор за интензивна грижа за новородени и недоносени деца- 26 бр. Инкубатор за специални грижи за новородени - 45 бр. Транспортен инкубатор с интегриран респиратор и монитор за интензивна терапия за новородени деца 33 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3394000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на апарати за механична вентилация за новородени и недоносени деца, апарати за механична вентилация за новородени и деца, апарати за механична вентилация за новородени и недоносени деца с екстремно ниско тегло и апарати за постоянно положително налягане в дихателните пътища“
1) Кратко описание

„Доставка на апарати за механична вентилация за новородени и недоносени деца, апарати за механична вентилация за новородени и деца, апарати за механична вентилация за новородени и недоносени деца с екстремно ниско тегло и апарати за постоянно положително налягане в дихателните пътища“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Апарат за механична вентилация за новородени и недоносени деца - 34 бр. Апарат за механична вентилация за новородени и деца - 22 бр. Апарат за механична вентилация за новородени и недоносени деца с екстремно ниско тегло - 4 бр. Апарат за постоянно положително налягане в дихателните пътища - 24 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2936000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на инфузионни помпи, монитори за основни жизнени функции с пулсоксиметър, дефибрилатори и ЕКГ апарати“
1) Кратко описание

„Доставка на инфузионни помпи, монитори за основни жизнени функции с пулсоксиметър, дефибрилатори и ЕКГ апарати“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Инфузионна помпа - 77 бр. Монитор за основни жизнени функции с пулсоксиметър - 37 бр. Дефибрилатор - 7 бр. ЕКГ апарат - 7 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
377400 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на апарати за церебрално функционално мониториране, апарати за инхалаторно приложение за азотен окис и апарати за контролирана церебрална хипотермия“
1) Кратко описание

„Доставка на апарати за церебрално функционално мониториране, апарати за инхалаторно приложение за азотен окис и апарати за контролирана церебрална хипотермия“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Апарат за церебрално функционално мониториране - 4 бр. Апарат за инхалаторно приложение за азотен окис - 4 бр. Апарат за контролирана церебрална хипотермия - 4 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
392000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на рентгенови преносими апарати и мобилни ултразвукови апарати“
1) Кратко описание

„Доставка на рентгенови преносими апарати и мобилни ултразвукови апарати“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Рентгенов преносим апарат - 6 бр. Мобилен ултразвуков апарат - 4 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
292000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на лампи за фототерапия и лампи за интензивна фототерапия (360 градуса)“
1) Кратко описание

Доставка на лампи за фототерапия и лампи за интензивна фототерапия (360 градуса)

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Лампа за фототерапия - 33 бр. Лампа за интензивна фототерапия (360 градуса) - 7 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
111900 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на ултразвукова апаратура 2D и Ултразвукова апаратура 3D“
1) Кратко описание

„Доставка на ултразвукова апаратура 2D и Ултразвукова апаратура 3D“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Ултразвукова апаратура 2D - 33 бр. Ултразвукова апаратура 3D - 4 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2621000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3