Версия за печат

00774-2016-0011

BG-Стара Загора: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000818022

Община Стара Загора, гр. Стара Загора, бул. Цар Симеон Велики № 107, За: Мария Боянова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop.

Електронен достъп до информация: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/izbor-na-operator-za-eksploatatsiya-i-stopanisvane-na-regionalna-sistema-za-upravlenie-na-otpad-tsite-v-region-stara-zagora.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на оператор за експлоатация и стопанисване на Регионална система за управление на отпадъците в регион Стара Загора за общините Стара Загора , Казанлък, Гълъбово, Гурково, Братя Даскалови, Мъглиж, Николаево, Опан, Твърдица, Чирпан, Павел баня и Раднево, състояща се от : Регионален център за управление на отпадъците Стара Загора с Клетка № 1 на Депо за неопасни отпадъци, инсталация за предварително сепариране на отпадъци, инсталация за компостиране, общински събирателен център и три претоварни станции - ПС Казанлък, ПС Гурково и ПС Гълъбово.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Регионален център за управление на отпадъците (РЦУО) - Стара Загора, разположен в землището на с. Ракитница, Община Стара Загора, североизточно от селото, както и на и трите претоварни станции - ПС Казанлък, ПС Гурково и ПС Гълъбово.
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. Приемане на отпадъци по кодове, съгласно Комплексно разрешително № 515-Н0/2015 г. на Изпълнителния директор на ИАОС /за краткост КР/ за Регионално депо за неопасни отпадъци за общините Стара Загора , Казанлък, Гълъбово, Гурково, Братя Даскалови, Мъглиж, Николаево, Опан, Твърдица, Чирпан, Павел баня и Раднево. 2. Предварително третиране чрез сепариране на отпадъци, съгласно КР – сепариране на неопасни отпадъци, отделяне на рециклируеми отпадъчни материали (стъкло, метали, пластмаси, хартия и картон); Предварително третиране чрез компактиране в три Претоварни станции. 3. Отделяне и изпращане за оползотворяване на модифицирано гориво от отпадъци /RDF/ . 4. Оползотворяване чрез компостиране на зелени отпадъци в инсталация (малки компостни тунели) за компостиране на „зелени“ отпадъци; 5. Оползотворяване чрез компостиране на хранителни и биоразградими отпадъци, отделени в процеса на сепариране в инсталация (големи компостни тунели). 6. Депониране на отпадъци в клетка № 1 (нова), при спазване на съответната технология от технически проект за изграждане на „Регионален център за третиране на неопасни отпадъци за общините Стара Загора, Казанлък, Гълъбово, Гурково, Братя Даскалови, Мъглиж, Николаево, Опан, Твърдица, Чирпан, Павел баня и Раднево и на условията по КР № 515-Н0/2015. 7. Временно съхраняване на опасни отпадъци, съгласно условията на КР № 515-Н0/2015, на компост и рециклируеми отпадъчни материали. 8. Приемане и временно съхраняване на отпадъци в три Претоварни станции; и в Общински събирателен център на РЦУО, съгласно условията на КР № 515-Н0/2015. 9. Извършване на мониторинг, съобразно условията на КР. 10. Водене на отчетност и докладване съгласно Наредба № 1 от 04.06.2014 г. за реда и образците, по които се предоставя информация за дейностите по отпадъците, както и реда за водене на публични регистри; водене на отчетност за количествата на рециклируемите отпадъчни материали, образувани на площадката и предадени за рециклиране, както и за количествата на компоста; документиране и докладване съгласно КР. 11. Стопанисване на сградите, конструкциите, инсталациите, съоръженията, елементите на техническата инфраструктура и мобилното експлоатационно оборудване, по начин, който гарантира техническата им изправност, съобразно предвидения за тях режим на работа, безопасното им функциониране, както и опазване на здравето и безопасността на работещите в РЦУО; 12. Заплащане на консумираната електроенергия на РЦУО, таксата за водоползване, горива и други консумативи и материали, обезпечаващи функционирането на РЦУО. 13. Извършване на строително-монтажни дейности, осигуряващи безпроблемната експлоатация на клетка № 1 (нова). 14. Охрана на всички сгради, конструкции, инсталации, съоръжения, елементи на техническата инфраструктура и мобилно експлоатационно оборудване, включени в РЦУО, в т.ч. денонощно физическо наблюдение и постоянна телефонна връзка за известяване за евентуални пожари или други инциденти в района на РЦУО. 15. Изпълняване на други дейности и мерки, обезпечаващи нормалната експлоатация и стопанисване на обекта, подробно описани в Техническата спецификация и КР.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90530000, 90510000, 90500000

Описание:

Експлоатация на депа за отпадъци
Отстраняване и третиране на битови отпадъци
Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност е единствено за целите на определяне на вида на процедурата за възлагане на обществена поръчка, като същата е индикативна. За целите на настоящата процедура участниците предлагат единични цени за изпълнение на отделните дейности. Възложителят и Изпълнителят не са в състояние да предвидят реалното количество отпадъци, които ще постъпват в РЦУО. В тази връзка, в случай на евентуално надхвърляне на прогнозната стойност на поръчката в процеса на изпълнение на договора, е налице възможност за допълнително възлагане, по реда на чл. 90, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), тъй като изпълнението би станало невъзможно при първоначално обявените договорни условия по независещи от страните причини, които те не са в състояние да предвидят.

Стойност, без да се включва ДДС
17136930 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 85 685 лева. Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника: а) Парична сума – внася се по набирателна сметка на Община Стара Загора, IBAN: BG65UNCR70003322236387 BIC: UNCRBGSF в БАНКА „УниКредит Булбанк“АД б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Стара Загора съгласно образец (Приложение № 17) към документацията за участие. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат, когато е приложимо. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност, най – малко срока на валидност на офертата. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по горепосочената набирателната сметка на Община Стара Загора или банкова гаранция. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение трябва да е не по-кратък от 30 дни след крайния срок на договора. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци /приложение № 18/. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ има право на ежемесечни плащания за извършените дейности, изчислени на база количеството отпадъци, приети за депониране/оползотворяване чрез компостиране, като количеството отпадъци се умножава по единичните цени. В рамките на 5 (пет) дни след края на всеки отчетен месец, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ предоставя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и на всяка община, ползваща услугите на регионалната система месечни протоколи, към които се прилагат: 1. за услугата по Компостиране на биоразградими и зелени отпадъци в инсталацията за сепариране и компостиране - справка по дни за приетите за компостиране количества за съответния отчетен период за всяка община, ползваща услугите на регионалната система, придружена с кантарни бележки от измерванията, извършени с кантара; 2. за услугата по Депониране на отпадъци в клетка №1, РЦУО, съгласно КР - справка по дни, за съответния отчетен период относно приетите за депониране отпадъци за всяка община, ползваща услугите на регионалната система, придружена с кантарни бележки от измерванията, извършени с кантара; В срок до 5 (пет) дни от представянето на протоколите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и общините, ползватели на регионалната система, същите има право да поискат от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ допълнителни данни, документи и информация, преди подписването на протокола. След подписване на протоколите от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и общините, ползватели на регионалната система, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя фактури за отчетния период на всяка община, ползвател на регионалната система. Първият и последният отчетен период на Договора обхващат периода от датата на влизане в сила на Договора до края на съответния месец и съответно – до датата на изтичане на срока на договора – по отношение на последния. Дължимите суми се заплащат на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 15 (петнадесет) календарни дни от датата на представяне на фактурите. Всички плащания по Договора се извършват в български лева по банков път. Ако съгласно Действащото законодателство е дължим данък върху добавената стойност, същият се начислява върху месечните плащания за изпълнение на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не изисква създаването на юридическо лице. В случай че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, участниците в него трябва да определят в споразумението за създаването си, физическото лице, което е упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя. В случай че в споразумението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, следва да се представи в допълнение и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В случай че участникът е обединение, участниците в него сключват споразумение помежду си, което задължително трябва да съдържа клаузи, които: 1. гарантират, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 2. гарантират, че съставът на обединението няма да се променя след сключване на договора за възлагане на обществена поръчка. 3. е направено разпределение на дейностите, които ще осъществява всеки от участниците в обединението. 4. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение – участник в настоящата обществена поръчка. В случай че едно физическо или юридическо лице е включено в състава на повече от едно обединение – участник в настоящата процедура, всички тези участници се отстраняват от участие в процедурата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от закона и обявените от Възложителя изисквания в документацията за участие и обявлението за обществената поръчка. Не може да участва в процедурата по възлагане на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Не може да участва в процедурата участник, за който важат забраните по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС освен ако за него не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон. Възложителят отстранява от участие участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП и изисквани в настоящите условия; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените в Обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, както и участник, за когото важат забраните по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако за него не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон; 3. който е представил оферта, която е непълна и не отговаря на предварително обявените условия от Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП и т. 27 от настоящите условия е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Пликът с офертата съдържа три отделни непрозрачни запечатани и надписани плика, както следва, плика: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор", в който се поставят: 1.Образец на Оферта по Приложение № 3; 2.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 3.Декларация свободен текст, посочваща единния идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър и/или друга идентифицираща информация. 4.При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Продължава в поле VI.3)

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. удостоверениe от банкa за наличие на собствени финасови средства или кредитна линия, като от удостоверението безспорно следва да се доказва наличието на средствата за нуждите на изпълнение на поръчката, както в изискуемия обем така и за срока на изпълнение на поръчката; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице минималните изисквания за икономическо и финансово състояние трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. В този случай обединенията може да докажат съответствието си с този критерий чрез един или няколко от участниците в обединението. Възложителят не изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, ако са публикувани в Търговския регистър на Република България и участникът е посочил това обстоятелство.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.С оглед характера на обществената поръчка и наличието на законовите условия по чл. 50, ал. 1 от ЗОП, участниците в процедурата следва да имат на разположение за срока на изпълнение на поръчката финансов ресурс в размер не по-малко от 1 000 000 (един милион лева). В случай че участник в процедурата е обединение, критериите за подбор ще се прилагат за обединението като цяло. Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят само за членовете на обединението, чрез които участникът доказва съответствието си с критериите за подбор.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени/изпълнявани през последните три години (Приложение № 6) до крайния срок за подаване на оферти, придружен от доказателства за извършената услуга. Като доказателство за извършената услуга се приема удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, която съдържа и лицето, която я е предоставило. 2.Копие от валидни сертификати ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001 или еквивалентни. 3.Копие от удостоверение за регистрация по EMAS или еквивалентни, ведно с разпечатка от електронната страница на МОСВ/Европейската комисия или съответния национален орган водещ регистъра на регистрирани по EMAS организации. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците следва да са изпълнили/изпълняват през последните три години, считано до датата на подаване на офертата си минимум две услуги с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. Възложителят ще приеме за доказано условието, че участникът е изпълнил/изпълнява услуги сходни с предмета на поръчката, ако участикът докаже опит в изпълнението на всяка една от посочените дейности както следва: •услуги по опериране на депа, които включват пробутване, разстилане и уплътняване на отпадъци; •приемане и предварително третиране на смесени битови отпадъци; •компостиране. 2.Участниците трябва да имат въведени следните сертифицирани системи за управление на: •качеството, според международно признат стандарт ISO 9001 или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; •околната среда, според международно признат стандарт ISO 14001 или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за опазване на околната среда; •условията на труд според международно признат стандарт BS OHSAS 18001 или еквивалент. Въведените от участниците сертифицирани системи трябва да включват в обхвата си дейности по управление на отпадъци, третиране на неопасни отпадъци, разделно събиране на отпадъци и временно съхранение на отпадъци. 3.Участниците трябва да имат въведена система на управление по околна среда EMAS, съгласно изискванията на Регламент (ЕО) № 1221/2009 г. В случай че участник в процедурата е обединение, критериите за подбор ще се прилагат за обединението като цяло. Документите за доказване на съответствие с критериите за подбор се представят само за членовете на обединението, чрез които участникът доказва съответствието си с критериите за подбор.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение; тежест: 70
Показател: Ценово предложение; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.03.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
23.03.2016 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.03.2016 г.  Час: 11:00
Място

гр. Стара Загора, бул. Цар Симеон Велики № 107

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1) 5.Административни сведения по Приложение № 4. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника - съгласно раздел III.2.2). 6.Доказателства за технически възможности на участника – съгласно раздел III.2.3).;7.Декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП по Приложение № 7; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП по Приложение № 8; 9. Декларация за участието на подизпълнители по Приложение № 9;10.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в обществената поръчка по Приложение № 10; 11. Декларация, че участникът приема условията в проекта на договор по Приложение № 11; 12.Декларация във връзка с чл. 3 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС по Приложение № 12; 13.Нотариално заверено пълномощно в случай, че офертата и останалите документи са подписани от лице, различно от законния представител на участника – в оригинал или във формата на нотариално заверено копие; 14. Други документи и информация, изискуеми съгласно условията, посочени в обявлението и/или документацията за участие. 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Съдържание на плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката" - Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Приложение № 13, ведно с разработеното от участника такова. 2. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - Приложение № 16. * Декларацията се попълва и поставя в Плик № 2 само и единствено, ако участникът желае и посочи коя част от офертата му има конфиденциален характер и изисква от възложителя да не я разкрива. Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена” - ценовото предложение на участника - Приложение № 14 от документацията за участие. Предложените единични цени са в лева без ДДС. Извън Плик № 3 „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената, предложена от Участника. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си - извън Плик № 3 „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ