Версия за печат

00176-2016-0001

BG-Ямбол: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Водоснабдяване и канализация ЕООД, ул. Д-р Петър Брънеков № 20, За: Василка Стоянова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661932, E-mail: vik_yambol@abv.bg, Факс: 046 661938

Място/места за контакт: Василка Стоянова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-yambol.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vi-soft.net/vik_yambol/ZopView.aspx?Dosie=60.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Инкасиране на суми за В и К услуги от потребителите на "В и К" ЕООД - Ямбол

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Населени места в област Ямбол и обособени пунктове на Изпълнителя на територията на страната
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Инкасиране на суми за В и К услуги от потребителите на "В и К" ЕООД, гр. Ямбол, срещу възнаграждение (комисионна), определена в процент. Изпълнителят събира от името на възложителя суми за В и К услуги от потребителите, които суми превежда по негова банкова сметка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Според необходимостта на Възложителя за срок от две години

Прогнозна стойност без ДДС
480000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът, който бъде определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1 % от прогнозната стойност на поръчката /обособената позиция/. Представя се преди сключването на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция или да бъде преведена по банкова сметка на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол, IBAN BG63 UNCR 7630 1018 0042 12, BIC код UNCRBGSF при “Уникредит Булбанк” клон Ямбол. В случай, че гаранцията се представи като банкова гаранция, то срокът на действието й следва да надвишава с един месец срока на действие на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със средства на Възложителя. Начина на плащане - в български лева по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, трябва да представи преди сключването на договора заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Относно обособена позиция № 1 - обектите трябва да работят в реално време (on-line).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП – попълнен и подписан образец (Приложение № 1), с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - образец (Приложение № 2 ); 3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – образец (Приложение № 3 ); 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - образец (Приложение № 4 ); 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - образец (Приложение № 5) - Представя се само в случай, че участникът ще използва подизпълнител/и; 7. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 8. Техническо предложение -по образец (Приложение № 6); 9. Ценово предложение - по образец (Приложение № 7). Цената на услугата се посочва като комисионна в процент от събраната сума.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

неприложимо

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Заверено копие на Удостоверение за вписване в Регистъра на администраторите на лични данни воден от Комисията за защита на личните данни; 2. Декларация съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка за всяка обособена позиция, включително наличие на работни помещения (обособени пунктове, офиси, каси, терминали и др.) за изпълнение на услугата, предмет на поръчката. Да се посочи адрес, пощенски код и работно време за всяко работно помещение; 3. Заверено копие от валиден Лиценз за извършване на дейност като платежна институция за извършване на платежни услуги – за обособена позиция № 3.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.03.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.03.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.03.2016 г.  Час: 10:00
Място

Централно управление на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол, ул. Д-р Петър Брънеков № 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Януари 2018 г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата е безплатна, като Възложителя предоставя пълен достъп до нея по електронен път на интернет адрес: www.vik-yambol.com в раздел Профил на купувача. Възложителят прилага предвидените в ЗОП опростени правила, съгласно чл. 14, ал. 3, т.2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.02.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове и с ресурси на изпълнителя, чрез използване на софтуер на възложителя
1) Кратко описание

Инкасиране на суми за издадени фактури на on-line каси работещи в реално време, съгласно приложен в документацията списък (Техническа спецификация, с опция за промяна), действащ към момента на откриване на процедурата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове

3) Количество или обем

Според необходимостта на Възложителя за срок от две години

Прогнозна стойност, без ДДС
400000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Инкасиране на суми в брой за В и К услуги по предварително разпечатани фактури в обособени пунктове и с ресурси на изпълнителя и регистриране на инкасираните фактури в съвместим обмен на данни
1) Кратко описание

Инкасиране на суми по предварително отпечатани фактури в обекти, съгласно приложен в документацията списък, действащ към момента на откриване на процедурата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове

3) Количество или обем

Според необходимостта на Възложителя за срок от две години

Прогнозна стойност, без ДДС
60000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Инкасиране на суми в брой за В и К услуги в обособени пунктове, софтуер и ресурси на изпълнителя на територията на страната
1) Кратко описание

Преносът на информацията за преводите да става през Интернет, по съгласуван между Изпълнителя и Възложителя протокол. Възложителят трябва да получава ежедневно информация за постъпилите в негова полза плащания.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове

3) Количество или обем

Според необходимостта на Възложителя за срок от две години

Прогнозна стойност, без ДДС
20000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24