00010-2016-0002
Технически редакции | ||
03.02.2016 10:46 ч. : | 03/02/2016 10:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.02.2016 10:46 ч. : | 03/02/2016 10:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443
Място/места за контакт: отдел Пазарни проучвания и доставкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Университетска многопрофилна болница за активно лечение “Св. Екатерина” ЕАД, гр. София, бул. Пенчо Славейков № 52 А, За: Силвия Златкова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9159444, Факс: 02 9159445
Място/места за контакт: ДеловодствоПубличноправна организация
Здравеопазване
НЕ
“Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по клинична микробиология и болнична хигиена, Клинична лаборатория и Лаборатория по обща и клинична патология при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД“.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Периодични доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по клинична микробиология и болнична хигиена, Клинична лаборатория и Лаборатория по обща и клинична патология при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД“, извършвани по предварителни писмени заявки.Процедурата обхваща 4 /четири/ обособени позиции. Обособена позиция №I - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по клинична микробиология и болнична хигиена при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №I обхваща 63 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Обособена позиция №II - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Клинична лаборатория при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №II обхваща 108 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Обособена позиция №III - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по обща и клинична патология при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №III обхваща 22 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Обособена позиция №IV - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ: реактиви и консумативи, съвместими за работа с имунологична система ACCESS2; реактиви и консумативи, съвместими и бар-кодирани за софтуера на анализатор Olympus AU480, както и такива съвместими със система за дейонизирана вода OSMOSER OP302+, за нуждите на Клинична лаборатория при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №IV обхваща 3 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. *Участникът може да подаде оферта за една или повече номенклатури от съответната обособена позиция, като задължително следва да оферира всички единици от съответната номенклатура.
33140000, 33192500, 33694000, 33696000, 33696300, 33698100, 33793000, 38436150 (LA21) , 38437000, 44619000 (LA21)
Описание:
ДА
НЕ
Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие
НЕ
ДА
12
1.У-та и размера на г-та за у-тие са:1.1.У-вия на г-та за у-ие:1.1.1. Г-та за у-е по ОП се представя в една от формите, посочени в чл. 60,ал.1 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случай на представяне на г-ция под форма на парична сума:паричната сума може да бъде внесена в брой в касата на ЛЗ или чрез банков превод по разплащателната му сметка Интернешънъл Асет Банк АД, IBAN: BG45IABG81231000185400, BIC: IABGBGSF;Б/банкова г-я.В случай на представяне на банкова г-я:тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на валидност на офертата на у-ка и да съдържа у-та за нейното задържане и освобождаване и усвояване;в нея следва да бъдат посочени случ.по чл. 61 от ЗОП, в които ЛЗ ще упражни правото си на задържането й и усвояването й;следва да бъде неотменяема.1.1.2.В-лят освобождава г-те за у-тие, когато не е налице някое от у-та за задържане и усвояване, посочени в чл. 62, ал. 1 от ЗОП:а)на отстранените у-ци в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на р-то на в-ля за определяне на и-тел;б) на к-ните на 1-во и 2-ро място у-ници – след сключване на д-вора за ОП, а на останалите к-рани у-ници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на и-тел.1.1.3.У-кът, е необходимо:а) в случай на представяне на г-ция под формата на парична сума, да посочи в офертата си банк.с-ка, по която да му бъде преведена сумата от г-та, при освобождаването й по банков път.б) в случай на представяне на банкова г-ция, да се яви в Отдел “ППД” за получаване на оригинала й в сроковете по чл.62,ал.1 от ЗОП, когато са налице у-та за освобождаването й.1.1.4.В-лят има право:а) в случаите по чл.61, ал.1 от ЗОП да задържи г-та за у-тие, когато е представена под формата на парична сума;б) в случаите по чл.61, ал.2 от ЗОП да усвои г-цията за участие независимо от нейната форма.1.2.Общият размер на г-та за у-тие в ОП е: 40 754,55 лева, без ДДС.Р-рът на г-та за участие за всяка ОП от обекта на ОП е:А/ За ОП №I – 3 516,75 лв. без ДДС.Б/За ОП №II–32 510,80 лв. без ДДС.; В/За ОП №III–72,00 лв. без ДДС;Г/За ОП №IV–4 655,00 лв. без ДДС; Размерът на г-те за участие за всяка номенк.от ОП №№I, II, III и IV е посочен в Прилож.№Л към д-цията за у-тие.2.У-вия и размер на г-та за и-ние на д-вора:2.1.У-вия на г-та за и-ние на д-вора:2.1.1.Г-та за и-ние на д-вора се представя в една от формите, посочени в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случаите на представяне на г-ция под форма на парична сума, тя може да бъде внесена в брой в касата на ЛЗ или чрез банков превод по разпл. с-ка на ЛЗ, посочена по-горе. У-кът следва да посочи в офертата си БС, по която да му бъде преведена сумата от г-та за и-ние на д-вора в случаите на освобождаването й по банков път, ако той бъде определен за и-тел.Б/ банкова г-я.В случай на представяне на банк.г-я за и-ние на д-вора, тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на д-вора;следва да бъде неотменяема и безусловна;в нея да бъде посочено Р-нието на В-теля, с което у-кът е определен за и-тел и поканен да сключи д-вор;да съдържа текст, че ЛЗ има право да упражни правата по банк.г-я за и-ние на д-вора в случаите, посочени в д-вора.2.1.2.У-та и сроковете за задържане или освобож. на г-та за и-ние се уреждат в д-вора.Размерът на г-та за и-ние на д-вора е 3 % от стойността му и се представя в деня на подписване на д-вора.
Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ПРОДАВАЧА, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ дни, след извършена доставка и издадена фактура и приемо-предавателен протокол.
В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица се изисква създаване на юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.
ДА
1.Изисквания към медицинските изделия, обект на поръчката:1.1.Оферираните медицински изделия /МИ/ и принадлежности по смисъла на ЗМИ, за номенклатурите, както и единиците към тях, когато има такива, трябва да отговарят на изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ и минимални задължителни технически изисквания, посочени в Технич.спецификация от документацията за участие;1.2.Срокът на годност на МИ и принадлежности по смисъла на ЗМИ, следва да бъде не по-малък от 80% от указания върху опаковката, към датата на приемо-предавателния протокол; 1.3.Срок на доставка на МИ: до 24 часа след получаване на писменна заявка;1.4.Участниците следва да предоставят за оферираните МИ и принадлежности по смисъла на ЗМИ за всички обособени позиции, номенклатурите към тях и единиците /когато има такива/:1.4.1. мостри от оферираните МИ и принадлежности по смисъла на ЗМИ в оригинални опаковки;1.4.2. актуален каталог в превод на бъл.език.Мострите трябва да бъдат предоставени в оригинални опаковки до крайния срок за получаване на офертите. Върху опаковката на мострите трябва да има обозначена ОП, номенклатурата /и единицата в случай че има такава/, за която е предложението, каталожния номер, производителя и да е поставен фирмен знак на участника. Мострите се предават в болничната аптека на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.В случай, че участника оферира изделия, които се доставят в болницата по договори, сключени след провеждане на открити процедури през 2013 г.,2014 г. и 2015 г. или с 1 /една/ оферта или чрез публични покани през 2013 г., 2014 г. и 2015 г., не е необходимо да предоставя мостра за оферираното изделие. В тези случаи, Комисията си запазва правото да изиска от участника мостра, при появила се обективна необходимост. Предоставените от участниците мостри ще бъдат тествани, съгласно утвърдените и прилагани в лабораториите системи за управление на качеството. Системите за управление на качеството са базирани на мед.стандарти: “Микробиология” и “Клинична лаборатория”. За изделията, за които се изисква съвместимост с наличната в лабораториите апаратура и това изискване е заложено в Техническата спецификация, мострите ще бъдат тествани за съвместимост. МИ с надпис върху етикета “Стерилно” или със специално обозначение за микробиологичен статус определен от производителя, да се доставят до склада на болничната аптека в съответствие с обозначеното върху етикета.При съхранение съгласно изискванията на производителя и по време на посочения от производителя срок на годност, изделията да запазват предназначеното им от производителя действие до момента на отваряне на защитната опаковка.Начина на разопаковане на стерилно опакованите изделия да не позволява нарушаване на стерилността на изделието в частта, в която то се използва стерилно. За контролната плазма: нормална и патологична, РТ и АПТТ задължително в инструкцията за употреба на изделието, приложена към офертата, да са указани секунди. За предлаганите реактиви, съвместими с апарат в клинична лаборатория, към инструкциите за употреба в офертата трябва да са приложени и адаптираните програми за конкретния апарат. Да има стойности за показателите:фибриноген, АТIII, Протеин С, Протеин S, коагулационни фактори, плазминогел и др.Горепосочените изисквания са за оферирани МИ, с които лабораторията не работи по договори, сключени след провеждане на открити процедури през 2013 г., 2014 г. и 2015 г. или с 1 /една/ оферта или чрез публични покани през 2013 г., 2014 г. и 2015 г.2.Срок за изпълнение на поръчката: 12 месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на МИ и принадлежности по смисъла на ЗМИ, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; 2. документ, еквивалентен на документите по т.1, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която е установен, когато участника е чуждестранно юридическо лице (закона на държавата, в която участникът е установен, се определя по смисъла на § 1, т. 7 от Допълнителните разпоредби на ЗОП); 3. декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, за обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.5, ал.2, т.1-5 от ЗОП, съгласно приложения към документацията образец (Образец-Д). 4. при участниците обединения - нотариално заверен договор за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (в тези случаи, на основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, в обявлението за обществената поръчка е записано изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът – обединение на физически и/или юридически лица, бъде определено за изпълнител на обществената поръчка).
1. Декларация за общия оборот и за оборота от продажбата на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ /с изключение на медицинско оборудване/ за 2014 г. или Банково удостоверение, издадено след 04.01.2016г., за наличност по сметките на участника на сума, в размер равен или по-голям от 50% от стойността, получена от внесената от участника гаранция за участие по съответната номенклатура, за която участва, умножена по числото 100, 2. Годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и радходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2014 г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ; Участникът не следва да представя годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Участникът трябва да притежава финансов ресурс, в размер равен или по-голям от 50% от стойността, получена от внесената от участника гаранция за участие по съответната номенклатура, за която участва, умножена по числото 100 или да е реализирал оборот от продажбата на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ /с изключение на медицинско оборудване/ за 2014 г., в размер равен или по-голям от 50% от стойността, получена от внесената от участника гаранция за участие по съответната номенклатура, за която участва, умножена по числото 100.
1.Списък на основните договори за доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ /с изключение на медицинско оборудване/, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойности, дати /или срок на действие на договора/ и получатели, както и кой/кои от договорите са по ЗОП, или кой/кои от договорите са сключени с Възложители извън обхвата на ЗОП, придружени с доказателства за извършената доставка, предоставени под формата на удостоверения, издадени от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката -заверени от участника копия;2.Декларация от представляващият участника за наличието на документирана система по чл. 82, ал. 3 от ЗМИ;3. Заверено от участника копие на разрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника в процедурата от ИАЛ, съгласно чл. 79, ал. 3 от ЗМИ;4.Оригинал / Копие на оригинал, придружено с оригинал на официален превод на български език на оторизационно писмо на името на участника, издадено: от производителят на МИ, или от упълномощеният представител, по смисъла на чл.10,ал. 2 от ЗМИ, удостоверяващо правата за представителство и търговия на територията на цялата страна или оторизационно писмо издадено за конкретната процедура, със срок на валидност срока на договора.5.Оригинал / Копие на оригинал, придружено с ориг.на официален превод на бълг.език на документ за писменото упълномощаване на представител, по смисъла на чл.10, ал. 2 от ЗМИ, когато производителят на МИ не е установен на територията на държава членка на ЕС или на държава от Европейското икономическо пространство. При представени ЕС сертификати, в които производителя и упълномощения представител са вписани, не е необходимо да се представя документа за упълномощаване.6. Декларация за съответствие на МИ по смисъла на чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителят или от неговият упълномощен представител - оригинал / копие на оригинал, придружено с оригинал на официален превод на български език; 7. ЕС сертификат за оценка на съответствието, когато в оценката на МИ е участвал нотифициран орган – оригинал / копие на оригинал, придружено с оригинал на официален превод на български език ;8.Инструкция за употреба на предлаганото медицинско изделие на български език. Участникът следва да представи макет на опаковката на медицинските изделия с графично изображение на „СЕ” маркировка – на хартиен носител за изделията, за които инструкция за употреба не се изисква, съгласно чл. 16, ал. 2 от ЗМИ.9.Списък на предоставените от участника мостри на медицинските изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ по всички оферирани от него обособени позиции, номенклатури и единици към номенклатурите, в три екземпляра /1 приложен в плик №1 към офертата, 1 към мострите и 1 брой за участника/.Списъкът се представя в случаите, когато участникът оферира изделия, които не се доставят в болницата по договори сключени след провеждане на открити процедури през 2013 г., 2014 г. и 2015 г., или с 1 /една/ оферта или чрез публични покани през 2013 г., 2014 г. и 2015 г. А в случаите когато участникът оферира изделия, които се доставят в болницата по договори сключени след провеждане на открити процедури през 2013 г., 2014 г. и 2015 г., или с 1 /една/ оферта или чрез публични покани през 2013 г., 2014 г. и 2015 г., представляващия участника представя декларация, в която следва да посочи номера и датата на договора по който се доставят МИ и принадлежности по смисъла на ЗМИ, както и номерата на обособените позиции.10.Актуален оригинален каталог на оферираните от участника медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, в превод на бъл. език;11.У-кът може да представи и други документи доказващи техническите и професионалните му възможности.
Минимални изисквания за технически възможности и квалификация на участника: 1. Участникът трябва да има изпълнени договори по Закона за обществени поръчки (ЗОП) или договори към Възложители извън тези посочени в обхвата на ЗОП, за доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ /с изключение на медицинско оборудване/, за последните три години, считано от датата на подаване на офертата; 2. Участникът трябва да осигурява и поддържа документирана система, съгласно изискванията на чл. 82, ал. 3 от ЗМИ. 3. Участникът трябва да притежава удостоверение за търговия на едро с медицински изделия по чл. 79, ал. 3, т. 1 от ЗМИ, издадено от ИАЛ или разрешение за търговия на едро с медицински изделия по чл. 79 от ЗМИ. 4. На името на участника следва да има издадено оторизационно писмо удостоверяващо правата за представителство и търговия на територията на цялата страна или оторизационно писмо издадено за конкретната процедура, със срок на валидност срока на договора. 5. Участникът следва да представи документ за писменото упълномощаване на представител, по смисъла на чл.10, ал. 2 от ЗМИ, когато производителят на медицинските изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ не е установен на територията на държава членка на ЕС или на държава от Европейското икономическо пространство. При представени ЕС сертификати, в които производителя и упълномощения представител са вписани, не е необходимо да се представя документа за упълномощаване. 6. Участникът следва да представи документи за доказване на съответствието на оферираното/те медицинско/и изделие/я и принадлежности по смисъла на ЗМИ с изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ и минималните задължителни технически изисквания, посочени в т. 8 от решението за откриване на процедурата и в Техническата спецификация от документацията за участие.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Зала №1, партерен етаж на УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
Оферта от у-ка, представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:1.Плик № 1 с надпис “Документи за подбор”, в който се поставят изискваните от Възложителя документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съгласно чл. 56 от ЗОП, а именно: 1. Оферта, изготвена в съответствие с образеца от д-цията за участие (Образец-А), с приложение №1 към нея /на хартиен и магнитен носител CD-. /.2. Изискваните д-нти по т. 9 от решението;3.Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, както и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва да предостави необходимите документи съгласно чл. 56, ал.2 от ЗОП.С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители, съгласно чл. 56, ал.2 от ЗОП.Представляващият и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация за съгласие за участие като подизпълнител(Образец-Ж).У-кът следва да приложи нотариално заверен договор за учредяване, с който се доказва създаването на обединението. В случай, че в договора за учредяване е определено лице/лица, които се упълномощават да представляват обединението за целите на настоящата поръчка, офертата се подписва и подпечатва от това лице/лица.2.Плик №2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката”, който следва да съдържа:2.1.Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката образец-Б и приложение №1 към образец-Б /на хартиен и магнитен носител CD-/, изготвени по приложените в д-цията образци, попълнени само за ОП, номенклатура и единиците към нея/ако номенклатурата включва единици/, за които участникът участва и подписани от законния представител на у-ка и подпечатани от у-ка;2.2.Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП (Образец-З).3.Плик №3 с надпис “Предлагана цена по ОП №...... Номенклатура № .......”, който съдържа ценовото предложение на участника /на хартиен и магнитен носител CD- / с приложение №1 към образец-В, изготвени по приложените в документация образци, попълнени само за ОП, номенклатури /и единиците към тях/, за които участникът участва и подписани от законния представител на у-ка и подпечатани от участника. Когато кандидатства по повече от една ОП, ном., участникът подава общ плик №1 с надпис “Док. за подбор”4.К-рий за оценка на офертите: най-ниска обща цена по номенклатура в лева, без ДДС.5.В случай, че най-ниската обща цена по номенклатура в лева, без ДДС се предлага в 2 или повече оферти, назначената от Възложителя комисия ще проведе публично жребий за определяне на и-тел между класираните на 1-во място оферти.С правилата на жребия у-те ще се запознаят непосредствено преди неговото провеждане.6.Основания за отстраняване на у-ка от п-та са:6.1.Наличието на някое от обстоятелствата по чл.47,ал.2 от ЗОП;6.2.Наличието на някоя от хипотезите по чл.69.ал.1 от ЗОП;6.3.Непредставяне на някои от д-те по т.III и VI.3. от обявлението;6.4. Несъответствие на оферираните медицински изделия, за номенклатурите, както и единиците към тях, когато има такива, на изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ, на минималните задължителни технически изисквания, посочени в Техническата спецификация от документацията за участие, както и на тези посочени в т.8 от решението за откриване на процедурата и т. III.1.4) от обявлението;6.5.Представяне на оферта, която не отговаря на изискванията, посочени в обяв-то и док.за участие.;6.6.Офертата на у-ка не съдържа 3 отделни запеч. непроз. и надписани плика;6.7.При представяне на прилож.или документи в общия плик на офертата извън съдърж.на всеки един от 3-те плика.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070
03.02.2016 г.
Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по клинична микробиология и болнична хигиена при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №I обхваща 63 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Гаранция за участие по обособена позиция №I: 3 516,75 лв. без ДДС. Размерът на гаранциите за участие за всяка номенклатура от обособена позиция № I е посочен в Приложение № Л към документацията за участие – Размер на гаранциите за участие по номенклатури.
33140000, 33192500, 33694000, 33696000, 33698100, 38436150 (LA21) , 38437000, 44619000 (LA21)
Описание:
Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие.
Обособена позиция №II - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Клинична лаборатория при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №II обхваща 108 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Гаранция за участие по обособена позиция №II: 32 510,80 лв. без ДДС. Размерът на гаранциите за участие за номенклатурата от обособена позиция № II е посочен в Приложение № Л към документацията за участие – Размер на гаранциите за участие по номенклатури.
33140000, 33694000, 33696300, 33793000, 38437000, 44619000
Описание:
Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие.
Обособена позиция №III - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по обща и клинична патология при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №III обхваща 22 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Гаранция за участие по обособена позиция №III: 72,00 лв. без ДДС. Размерът на гаранциите за участие за номенклатурата от обособена позиция № III е посочен в Приложение № Л към документацията за участие – Размер на гаранциите за участие по номенклатури.
33140000, 33694000, 38437000
Описание:
Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие.
Обособена позиция №IV - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ: реактиви и консумативи, съвместими за работа с имунологична система ACCESS2; реактиви и консумативи, съвместими и бар-кодирани за софтуера на анализатор Olympus AU480, както и такива съвместими със система за дейонизирана вода OSMOSER OP302+, за нуждите на Клинична лаборатория при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №IV обхваща 3 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Гаранция за участие по обособена позиция №IV: 4 655,00 лв. без ДДС. Размерът на гаранциите за участие за номенклатурата от обособена позиция № IV е посочен в Приложение № Л към документацията за участие – Размер на гаранциите за участие по номенклатури.
33140000, 33694000
Описание:
Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие.