Версия за печат

00010-2016-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел Пазарни проучвания и доставки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

Университетска многопрофилна болница за активно лечение “Св. Екатерина” ЕАД, гр. София, бул. Пенчо Славейков № 52 А, За: Силвия Златкова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9159444, Факс: 02 9159445

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по клинична микробиология и болнична хигиена, Клинична лаборатория и Лаборатория по обща и клинична патология при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място за изпълнение на поръчката: склада на болничната аптека и/или Стопански склад на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по клинична микробиология и болнична хигиена, Клинична лаборатория и Лаборатория по обща и клинична патология при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД“, извършвани по предварителни писмени заявки.Процедурата обхваща 4 /четири/ обособени позиции. Обособена позиция №I - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по клинична микробиология и болнична хигиена при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №I обхваща 63 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Обособена позиция №II - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Клинична лаборатория при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №II обхваща 108 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Обособена позиция №III - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по обща и клинична патология при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №III обхваща 22 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Обособена позиция №IV - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ: реактиви и консумативи, съвместими за работа с имунологична система ACCESS2; реактиви и консумативи, съвместими и бар-кодирани за софтуера на анализатор Olympus AU480, както и такива съвместими със система за дейонизирана вода OSMOSER OP302+, за нуждите на Клинична лаборатория при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №IV обхваща 3 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. *Участникът може да подаде оферта за една или повече номенклатури от съответната обособена позиция, като задължително следва да оферира всички единици от съответната номенклатура.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33192500, 33694000, 33696000, 33696300, 33698100, 33793000, 38436150 (LA21) , 38437000, 44619000 (LA21)

Описание:

Медицински консумативи
Епруветки
Диагностични реактиви
Реактиви и контрастни вещества
Химически реактиви
Микробиологични култури
Стъклени изделия за лабораторна употреба
Държачи за чаши Петри за шейкъри (За лабораторна употреба )
Лабораторни пипети и принадлежности
Други видове контейнери (За лабораторна употреба )

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие

Стойност, без да се включва ДДС
4075455 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.У-та и размера на г-та за у-тие са:1.1.У-вия на г-та за у-ие:1.1.1. Г-та за у-е по ОП се представя в една от формите, посочени в чл. 60,ал.1 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случай на представяне на г-ция под форма на парична сума:паричната сума може да бъде внесена в брой в касата на ЛЗ или чрез банков превод по разплащателната му сметка Интернешънъл Асет Банк АД, IBAN: BG45IABG81231000185400, BIC: IABGBGSF;Б/банкова г-я.В случай на представяне на банкова г-я:тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на валидност на офертата на у-ка и да съдържа у-та за нейното задържане и освобождаване и усвояване;в нея следва да бъдат посочени случ.по чл. 61 от ЗОП, в които ЛЗ ще упражни правото си на задържането й и усвояването й;следва да бъде неотменяема.1.1.2.В-лят освобождава г-те за у-тие, когато не е налице някое от у-та за задържане и усвояване, посочени в чл. 62, ал. 1 от ЗОП:а)на отстранените у-ци в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на р-то на в-ля за определяне на и-тел;б) на к-ните на 1-во и 2-ро място у-ници – след сключване на д-вора за ОП, а на останалите к-рани у-ници – в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на и-тел.1.1.3.У-кът, е необходимо:а) в случай на представяне на г-ция под формата на парична сума, да посочи в офертата си банк.с-ка, по която да му бъде преведена сумата от г-та, при освобождаването й по банков път.б) в случай на представяне на банкова г-ция, да се яви в Отдел “ППД” за получаване на оригинала й в сроковете по чл.62,ал.1 от ЗОП, когато са налице у-та за освобождаването й.1.1.4.В-лят има право:а) в случаите по чл.61, ал.1 от ЗОП да задържи г-та за у-тие, когато е представена под формата на парична сума;б) в случаите по чл.61, ал.2 от ЗОП да усвои г-цията за участие независимо от нейната форма.1.2.Общият размер на г-та за у-тие в ОП е: 40 754,55 лева, без ДДС.Р-рът на г-та за участие за всяка ОП от обекта на ОП е:А/ За ОП №I – 3 516,75 лв. без ДДС.Б/За ОП №II–32 510,80 лв. без ДДС.; В/За ОП №III–72,00 лв. без ДДС;Г/За ОП №IV–4 655,00 лв. без ДДС; Размерът на г-те за участие за всяка номенк.от ОП №№I, II, III и IV е посочен в Прилож.№Л към д-цията за у-тие.2.У-вия и размер на г-та за и-ние на д-вора:2.1.У-вия на г-та за и-ние на д-вора:2.1.1.Г-та за и-ние на д-вора се представя в една от формите, посочени в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно:А/ парична сума.В случаите на представяне на г-ция под форма на парична сума, тя може да бъде внесена в брой в касата на ЛЗ или чрез банков превод по разпл. с-ка на ЛЗ, посочена по-горе. У-кът следва да посочи в офертата си БС, по която да му бъде преведена сумата от г-та за и-ние на д-вора в случаите на освобождаването й по банков път, ако той бъде определен за и-тел.Б/ банкова г-я.В случай на представяне на банк.г-я за и-ние на д-вора, тя трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 40 дни след изтичане срока на д-вора;следва да бъде неотменяема и безусловна;в нея да бъде посочено Р-нието на В-теля, с което у-кът е определен за и-тел и поканен да сключи д-вор;да съдържа текст, че ЛЗ има право да упражни правата по банк.г-я за и-ние на д-вора в случаите, посочени в д-вора.2.1.2.У-та и сроковете за задържане или освобож. на г-та за и-ние се уреждат в д-вора.Размерът на г-та за и-ние на д-вора е 3 % от стойността му и се представя в деня на подписване на д-вора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ПРОДАВАЧА, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ дни, след извършена доставка и издадена фактура и приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица се изисква създаване на юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Изисквания към медицинските изделия, обект на поръчката:1.1.Оферираните медицински изделия /МИ/ и принадлежности по смисъла на ЗМИ, за номенклатурите, както и единиците към тях, когато има такива, трябва да отговарят на изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ и минимални задължителни технически изисквания, посочени в Технич.спецификация от документацията за участие;1.2.Срокът на годност на МИ и принадлежности по смисъла на ЗМИ, следва да бъде не по-малък от 80% от указания върху опаковката, към датата на приемо-предавателния протокол; 1.3.Срок на доставка на МИ: до 24 часа след получаване на писменна заявка;1.4.Участниците следва да предоставят за оферираните МИ и принадлежности по смисъла на ЗМИ за всички обособени позиции, номенклатурите към тях и единиците /когато има такива/:1.4.1. мостри от оферираните МИ и принадлежности по смисъла на ЗМИ в оригинални опаковки;1.4.2. актуален каталог в превод на бъл.език.Мострите трябва да бъдат предоставени в оригинални опаковки до крайния срок за получаване на офертите. Върху опаковката на мострите трябва да има обозначена ОП, номенклатурата /и единицата в случай че има такава/, за която е предложението, каталожния номер, производителя и да е поставен фирмен знак на участника. Мострите се предават в болничната аптека на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А.В случай, че участника оферира изделия, които се доставят в болницата по договори, сключени след провеждане на открити процедури през 2013 г.,2014 г. и 2015 г. или с 1 /една/ оферта или чрез публични покани през 2013 г., 2014 г. и 2015 г., не е необходимо да предоставя мостра за оферираното изделие. В тези случаи, Комисията си запазва правото да изиска от участника мостра, при появила се обективна необходимост. Предоставените от участниците мостри ще бъдат тествани, съгласно утвърдените и прилагани в лабораториите системи за управление на качеството. Системите за управление на качеството са базирани на мед.стандарти: “Микробиология” и “Клинична лаборатория”. За изделията, за които се изисква съвместимост с наличната в лабораториите апаратура и това изискване е заложено в Техническата спецификация, мострите ще бъдат тествани за съвместимост. МИ с надпис върху етикета “Стерилно” или със специално обозначение за микробиологичен статус определен от производителя, да се доставят до склада на болничната аптека в съответствие с обозначеното върху етикета.При съхранение съгласно изискванията на производителя и по време на посочения от производителя срок на годност, изделията да запазват предназначеното им от производителя действие до момента на отваряне на защитната опаковка.Начина на разопаковане на стерилно опакованите изделия да не позволява нарушаване на стерилността на изделието в частта, в която то се използва стерилно. За контролната плазма: нормална и патологична, РТ и АПТТ задължително в инструкцията за употреба на изделието, приложена към офертата, да са указани секунди. За предлаганите реактиви, съвместими с апарат в клинична лаборатория, към инструкциите за употреба в офертата трябва да са приложени и адаптираните програми за конкретния апарат. Да има стойности за показателите:фибриноген, АТIII, Протеин С, Протеин S, коагулационни фактори, плазминогел и др.Горепосочените изисквания са за оферирани МИ, с които лабораторията не работи по договори, сключени след провеждане на открити процедури през 2013 г., 2014 г. и 2015 г. или с 1 /една/ оферта или чрез публични покани през 2013 г., 2014 г. и 2015 г.2.Срок за изпълнение на поръчката: 12 месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на МИ и принадлежности по смисъла на ЗМИ, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; 2. документ, еквивалентен на документите по т.1, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която е установен, когато участника е чуждестранно юридическо лице (закона на държавата, в която участникът е установен, се определя по смисъла на § 1, т. 7 от Допълнителните разпоредби на ЗОП); 3. декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, за обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.5, ал.2, т.1-5 от ЗОП, съгласно приложения към документацията образец (Образец-Д). 4. при участниците обединения - нотариално заверен договор за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (в тези случаи, на основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, в обявлението за обществената поръчка е записано изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът – обединение на физически и/или юридически лица, бъде определено за изпълнител на обществената поръчка).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Декларация за общия оборот и за оборота от продажбата на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ /с изключение на медицинско оборудване/ за 2014 г. или Банково удостоверение, издадено след 04.01.2016г., за наличност по сметките на участника на сума, в размер равен или по-голям от 50% от стойността, получена от внесената от участника гаранция за участие по съответната номенклатура, за която участва, умножена по числото 100, 2. Годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и радходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2014 г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ; Участникът не следва да представя годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да притежава финансов ресурс, в размер равен или по-голям от 50% от стойността, получена от внесената от участника гаранция за участие по съответната номенклатура, за която участва, умножена по числото 100 или да е реализирал оборот от продажбата на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ /с изключение на медицинско оборудване/ за 2014 г., в размер равен или по-голям от 50% от стойността, получена от внесената от участника гаранция за участие по съответната номенклатура, за която участва, умножена по числото 100.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на основните договори за доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ /с изключение на медицинско оборудване/, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойности, дати /или срок на действие на договора/ и получатели, както и кой/кои от договорите са по ЗОП, или кой/кои от договорите са сключени с Възложители извън обхвата на ЗОП, придружени с доказателства за извършената доставка, предоставени под формата на удостоверения, издадени от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката -заверени от участника копия;2.Декларация от представляващият участника за наличието на документирана система по чл. 82, ал. 3 от ЗМИ;3. Заверено от участника копие на разрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника в процедурата от ИАЛ, съгласно чл. 79, ал. 3 от ЗМИ;4.Оригинал / Копие на оригинал, придружено с оригинал на официален превод на български език на оторизационно писмо на името на участника, издадено: от производителят на МИ, или от упълномощеният представител, по смисъла на чл.10,ал. 2 от ЗМИ, удостоверяващо правата за представителство и търговия на територията на цялата страна или оторизационно писмо издадено за конкретната процедура, със срок на валидност срока на договора.5.Оригинал / Копие на оригинал, придружено с ориг.на официален превод на бълг.език на документ за писменото упълномощаване на представител, по смисъла на чл.10, ал. 2 от ЗМИ, когато производителят на МИ не е установен на територията на държава членка на ЕС или на държава от Европейското икономическо пространство. При представени ЕС сертификати, в които производителя и упълномощения представител са вписани, не е необходимо да се представя документа за упълномощаване.6. Декларация за съответствие на МИ по смисъла на чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителят или от неговият упълномощен представител - оригинал / копие на оригинал, придружено с оригинал на официален превод на български език; 7. ЕС сертификат за оценка на съответствието, когато в оценката на МИ е участвал нотифициран орган – оригинал / копие на оригинал, придружено с оригинал на официален превод на български език ;8.Инструкция за употреба на предлаганото медицинско изделие на български език. Участникът следва да представи макет на опаковката на медицинските изделия с графично изображение на „СЕ” маркировка – на хартиен носител за изделията, за които инструкция за употреба не се изисква, съгласно чл. 16, ал. 2 от ЗМИ.9.Списък на предоставените от участника мостри на медицинските изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ по всички оферирани от него обособени позиции, номенклатури и единици към номенклатурите, в три екземпляра /1 приложен в плик №1 към офертата, 1 към мострите и 1 брой за участника/.Списъкът се представя в случаите, когато участникът оферира изделия, които не се доставят в болницата по договори сключени след провеждане на открити процедури през 2013 г., 2014 г. и 2015 г., или с 1 /една/ оферта или чрез публични покани през 2013 г., 2014 г. и 2015 г. А в случаите когато участникът оферира изделия, които се доставят в болницата по договори сключени след провеждане на открити процедури през 2013 г., 2014 г. и 2015 г., или с 1 /една/ оферта или чрез публични покани през 2013 г., 2014 г. и 2015 г., представляващия участника представя декларация, в която следва да посочи номера и датата на договора по който се доставят МИ и принадлежности по смисъла на ЗМИ, както и номерата на обособените позиции.10.Актуален оригинален каталог на оферираните от участника медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, в превод на бъл. език;11.У-кът може да представи и други документи доказващи техническите и професионалните му възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимални изисквания за технически възможности и квалификация на участника: 1. Участникът трябва да има изпълнени договори по Закона за обществени поръчки (ЗОП) или договори към Възложители извън тези посочени в обхвата на ЗОП, за доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ /с изключение на медицинско оборудване/, за последните три години, считано от датата на подаване на офертата; 2. Участникът трябва да осигурява и поддържа документирана система, съгласно изискванията на чл. 82, ал. 3 от ЗМИ. 3. Участникът трябва да притежава удостоверение за търговия на едро с медицински изделия по чл. 79, ал. 3, т. 1 от ЗМИ, издадено от ИАЛ или разрешение за търговия на едро с медицински изделия по чл. 79 от ЗМИ. 4. На името на участника следва да има издадено оторизационно писмо удостоверяващо правата за представителство и търговия на територията на цялата страна или оторизационно писмо издадено за конкретната процедура, със срок на валидност срока на договора. 5. Участникът следва да представи документ за писменото упълномощаване на представител, по смисъла на чл.10, ал. 2 от ЗМИ, когато производителят на медицинските изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ не е установен на територията на държава членка на ЕС или на държава от Европейското икономическо пространство. При представени ЕС сертификати, в които производителя и упълномощения представител са вписани, не е необходимо да се представя документа за упълномощаване. 6. Участникът следва да представи документи за доказване на съответствието на оферираното/те медицинско/и изделие/я и принадлежности по смисъла на ЗМИ с изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ и минималните задължителни технически изисквания, посочени в т. 8 от решението за откриване на процедурата и в Техническата спецификация от документацията за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 044 - 075711 от 04.03.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.02.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
29.02.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.03.2016 г.  Час: 10:00
Място

Зала №1, партерен етаж на УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Оферта от у-ка, представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:1.Плик № 1 с надпис “Документи за подбор”, в който се поставят изискваните от Възложителя документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съгласно чл. 56 от ЗОП, а именно: 1. Оферта, изготвена в съответствие с образеца от д-цията за участие (Образец-А), с приложение №1 към нея /на хартиен и магнитен носител CD-. /.2. Изискваните д-нти по т. 9 от решението;3.Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, както и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва да предостави необходимите документи съгласно чл. 56, ал.2 от ЗОП.С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители, съгласно чл. 56, ал.2 от ЗОП.Представляващият и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация за съгласие за участие като подизпълнител(Образец-Ж).У-кът следва да приложи нотариално заверен договор за учредяване, с който се доказва създаването на обединението. В случай, че в договора за учредяване е определено лице/лица, които се упълномощават да представляват обединението за целите на настоящата поръчка, офертата се подписва и подпечатва от това лице/лица.2.Плик №2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката”, който следва да съдържа:2.1.Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката образец-Б и приложение №1 към образец-Б /на хартиен и магнитен носител CD-/, изготвени по приложените в д-цията образци, попълнени само за ОП, номенклатура и единиците към нея/ако номенклатурата включва единици/, за които участникът участва и подписани от законния представител на у-ка и подпечатани от у-ка;2.2.Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП (Образец-З).3.Плик №3 с надпис “Предлагана цена по ОП №...... Номенклатура № .......”, който съдържа ценовото предложение на участника /на хартиен и магнитен носител CD- / с приложение №1 към образец-В, изготвени по приложените в документация образци, попълнени само за ОП, номенклатури /и единиците към тях/, за които участникът участва и подписани от законния представител на у-ка и подпечатани от участника. Когато кандидатства по повече от една ОП, ном., участникът подава общ плик №1 с надпис “Док. за подбор”4.К-рий за оценка на офертите: най-ниска обща цена по номенклатура в лева, без ДДС.5.В случай, че най-ниската обща цена по номенклатура в лева, без ДДС се предлага в 2 или повече оферти, назначената от Възложителя комисия ще проведе публично жребий за определяне на и-тел между класираните на 1-во място оферти.С правилата на жребия у-те ще се запознаят непосредствено преди неговото провеждане.6.Основания за отстраняване на у-ка от п-та са:6.1.Наличието на някое от обстоятелствата по чл.47,ал.2 от ЗОП;6.2.Наличието на някоя от хипотезите по чл.69.ал.1 от ЗОП;6.3.Непредставяне на някои от д-те по т.III и VI.3. от обявлението;6.4. Несъответствие на оферираните медицински изделия, за номенклатурите, както и единиците към тях, когато има такива, на изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ, на минималните задължителни технически изисквания, посочени в Техническата спецификация от документацията за участие, както и на тези посочени в т.8 от решението за откриване на процедурата и т. III.1.4) от обявлението;6.5.Представяне на оферта, която не отговаря на изискванията, посочени в обяв-то и док.за участие.;6.6.Офертата на у-ка не съдържа 3 отделни запеч. непроз. и надписани плика;6.7.При представяне на прилож.или документи в общия плик на офертата извън съдърж.на всеки един от 3-те плика.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №I - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по клинична микробиология и болнична хигиена при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки
1) Кратко описание

Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по клинична микробиология и болнична хигиена при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №I обхваща 63 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Гаранция за участие по обособена позиция №I: 3 516,75 лв. без ДДС. Размерът на гаранциите за участие за всяка номенклатура от обособена позиция № I е посочен в Приложение № Л към документацията за участие – Размер на гаранциите за участие по номенклатури.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33192500, 33694000, 33696000, 33698100, 38436150 (LA21) , 38437000, 44619000 (LA21)

Описание:

Медицински консумативи
Епруветки
Диагностични реактиви
Реактиви и контрастни вещества
Микробиологични култури
Държачи за чаши Петри за шейкъри (За лабораторна употреба )
Лабораторни пипети и принадлежности
Други видове контейнери (За лабораторна употреба )

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
351675 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №II – Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Клинична лаборатория при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки
1) Кратко описание

Обособена позиция №II - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Клинична лаборатория при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №II обхваща 108 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Гаранция за участие по обособена позиция №II: 32 510,80 лв. без ДДС. Размерът на гаранциите за участие за номенклатурата от обособена позиция № II е посочен в Приложение № Л към документацията за участие – Размер на гаранциите за участие по номенклатури.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33694000, 33696300, 33793000, 38437000, 44619000

Описание:

Медицински консумативи
Диагностични реактиви
Химически реактиви
Стъклени изделия за лабораторна употреба
Лабораторни пипети и принадлежности
Други видове контейнери

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3251080 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №III - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по обща и клинична патология при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки
1) Кратко описание

Обособена позиция №III - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за нуждите на Лаборатория по обща и клинична патология при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №III обхваща 22 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Гаранция за участие по обособена позиция №III: 72,00 лв. без ДДС. Размерът на гаранциите за участие за номенклатурата от обособена позиция № III е посочен в Приложение № Л към документацията за участие – Размер на гаранциите за участие по номенклатури.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33694000, 38437000

Описание:

Медицински консумативи
Диагностични реактиви
Лабораторни пипети и принадлежности

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
7200 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №IV - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ: реактиви и консумативи, съвместими за работа с имунологична система ACCESS2; реактиви и консумативи, съвместими и бар-кодирани за софтуера на анализатор Olympus AU480, както и такива съвместими със система за дейонизирана вода OSMOSER OP302+, за нуждите на Клинична лаборатория при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки
1) Кратко описание

Обособена позиция №IV - Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ: реактиви и консумативи, съвместими за работа с имунологична система ACCESS2; реактиви и консумативи, съвместими и бар-кодирани за софтуера на анализатор Olympus AU480, както и такива съвместими със система за дейонизирана вода OSMOSER OP302+, за нуждите на Клинична лаборатория при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция №IV обхваща 3 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици. Гаранция за участие по обособена позиция №IV: 4 655,00 лв. без ДДС. Размерът на гаранциите за участие за номенклатурата от обособена позиция № IV е посочен в Приложение № Л към документацията за участие – Размер на гаранциите за участие по номенклатури.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 33694000

Описание:

Медицински консумативи
Диагностични реактиви

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация - част 5 от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
465500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12