Версия за печат

00073-2016-0004

BG-Велико Търново: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова, Русанка Александрова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: пл. Майка България № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha.

Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/381.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Началник на отдел Техническа инфраструктура; инж. Цанко Стоянов Бояджиев, България 5100, Велико Търново, Тел.: 0626 19512

Място/места за контакт: Община Велико Търново, пл. Майка България № 2

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Иво Лазаров - Началник на отдел ОЦУИГ, България 5100, Велико Търново, Тел.: 062 619108

Място/места за контакт: Велико Търново, пл. Майка България № 2

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Поддържане /превантивно, текущо и аварийно- възстановителни работи при аварийни ситуации/, основен ремонт/рехабилитация/, реконструкция и ново строителство на улици и тротоари в населените места и общински пътища на територията на община Велико Търново, стопанисвани от община Велико Търново"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Велико Търново
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнението на обществената поръчка включва дейности, които са свързани с извършването на поддържане (превантивно, текущо и аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации), основен ремонт /рехабилитация/, реконструкция и ново /капитално/ строителство:1.Превантивно поддържане – Включва комплекс от планирани и икономически ефективни дейности и строителни и монтажни работи за съхраняване на настилките, пътните съоръжения и принадлежности, удължаване на техния експлоатационен живот и повишаване на удобството и безопасността. То се прилага при настилки и съоръжения в добро състояние, значителен остатъчен експлоатационен живот и включва дейности, насочени към намаляване на ефекта от стареенето и износването на материалите и конструкциите.2.Текущо поддържане – представлява планирана ежедневна дейност, която има за цел да осигури състояние на улицата, тротоара, пътя, пътните съоръжения и принадлежности, съответстващо на прието ниво на обслужване. Към текущото поддържане се отнасят и дейностите, свързани с отстраняването на единични повреди и деформации по елементите в обхвата на улицата, пътя, пътните съоръжения и принадлежности и предотвратяване на по нататъшното им развитие.3. Аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации - се извършват с цел възстановяване на минимално ниво на обслужване след възникване на аварийни ситуации /тежки пътно транспортни произшествия, снежни бури, заледявания, свлачишни явления, срутвания, изравяния, разрушение на мостови съоръжения, и др./, с оглед осигуряване на безопасността на движението и предпазване на елементите на улицата, пътя и пътните съоръжения от по-сериозни повреди. 4. Основният ремонт / рехабилитация / - обхваща изпълнението на комплекс от ремонтни работи, които имат за цел да възстановят експлоатационното състояние на улиците, тротоарите и пътищата. При основния ремонт се извършва частично възстановяване и / или частична замяна на конструктивни елементи, основни части и съоръжения, както и строително-монтажни работи, с които първоначално вложени, но амортизирани материали, конструкции и конструктивни елементи се заменят с други видове. 5. Реконструкцията е дейност, която се извършва при необходимост от преустройство на елементите на улиците, тротоарите и пътищата, при запазване на основното направление на съществуващото трасе. При реконструкцията се извършва промяна на конструктивни елементи, основни части, съоръжения и инженерни мрежи, включително и изпълнението на нови такива / когато пътната или уличната ос се коригира или при допълнително възникнала необходимост/, с което се увеличават устойчивостта на земното тяло, носимоспособността на пътната, уличната настилка и товароносимостта и габарита на мостови съоръжения. При реконструкцията се извършва промяна и на геометрични елементи на път и/или улица / трасе, габарит, радиуси на хоризонтални и вертикални криви, надлъжни и напречни наклони и други /6. Новото строителство - е дейност, свързана с изграждането на нови пътища, улици и тротоари / пътни и улични участъци /, пътни и улични съоръжения и принадлежности

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45200000, 45230000, 45233000, 45233200, 45233220, 45233222, 45262300, 45233300

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на други пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка
Специализирани строителни работи по изливане на бетон
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на обществената поръчка включва дейности, които са свързани с извършването на поддържане (превантивно, текущо и аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации), основен ремонт /рехабилитация/, реконструкция и ново /капитално/ строителство:Превантивното поддържане включва видове дейности като :затваряне на повърхностни пукнатини по повърхността на уличните и пътни настилки; полагане на нов износващ пласт на покритието / пренастилане / на трошено-каменни, паважни, асфалтови, бетонови и тротоарни настилки;стабилизиране на банкети ( по механичен или химичен способ ); други работи съгласно Техническа спецификация. Текущо поддържане включва и видове дейности като:ремонт и запълване на фуги на пътни съоръжения;отстраняване на отделни повреди по конструкциите на пътното и улично платно, връхните конструкции, лагерите и долното строене;боядисване на стоманени конструкции на мостове, парапети, ограничителни системи, елементи на пътни знаци и други; други работи съгласно Техническа спецификация. Аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации - се извършват с цел възстановяване на минимално ниво на обслужване след възникване на аварийни ситуации /тежки пътно транспортни произшествия, снежни бури, заледявания, свлачишни явления, срутвания, изравяния, разрушение на мостови съоръжения, и др./, с оглед осигуряване на безопасността на движението и предпазване на елементите на улицата, пътя и пътните съоръжения от по-сериозни повреди; други работи съгласно Техническа спецификация. Основният ремонт / рехабилитация включва видове дейности като :/ възстановяване на улични оттоци, дъждоприемни шахти, окопи, дренажи и други отводнителните съоръжения; коригиране и изместване на съществуващата пътна/улична ос в отделни участъци с лоша ситуация, нивелета или видимост; други работи съгласно Техническа спецификация. Реконструкцията е дейност, която се извършва при необходимост от преустройство на елементите на улиците, тротоарите и пътищата, при запазване на основното направление на съществуващото трасе. Новото строителство - е дейност, свързана с изграждането на нови пътища, улици и тротоари / пътни и улични участъци /, пътни и улични съоръжения и принадлежности.Доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали и продукти.Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания.Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка.Организацията на работа на строителя трябва да включва дейности по подготвителни дейности на строителната площадка, предварителна проверка на строителната документация; мобилизация на ресурсите; подготовка на строителната площадка, обезопасяване; временно строителство; план за технологична последователност на строителните процеси;мерки за намаляване на потенциалните въздействия върху околната среда;мерки по изпълнение на изискванията за управление на отпадъци приемане и измерване на работите; завършване на обекта; изготвяне на документи за въвеждане на строежа в експлоатация и отговорности през гаранционен период,обвързване на строителя с гаранционни срокове за работите в обхвата на поръчката и посочване на конкретни действия при проява на дефект; определяне поименно в предложената организация на работа на отговорностите и задълженията на екипа за изпълнението на дейностите по- горе.Количеството и обема на работите са съгласно осигуреното финансиране. Възложените СМР се изпълняват при спазване на изискванията за изпълнение на целите за подготовка за повторна употреба, рециклиране и оползотворяване на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали и/или оползотворяване на строителни отпадъци, както и на другите изисквания на ЗУО и НУСОВРСМ. В организацията си на работа участниците посочват конкретни мерки за изпълнение на горните изисквания.

Стойност, без да се включва ДДС
9700000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие или за изпълнение се представят в една от следните форми:А)депозит на парична сума по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ В.Търново:BG97SOMB91303324758001,BIC КОД:SOMBBGSF;Б)банк.гаранция в полза на Община В.Търново.Уч-кът сам избира формата на гар-ята за уч-ие,съотв. за изп-ие.Когато участ-ът или изпъл-ля е обединение,което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк.гар-ция,съответно вносител на сумата по гар-ята.Условия на гар-ята за уч-е(ГУ):Раз-рът на ГУ е определен,съобразно условията на чл.59,ал.2 от ЗОП,както следва:50 000 / петдесет хиляди лв/..Ако участникът представя банк.гаранция,то същата трябва да бъде в оригинал,безусловна и неотменима, със срок на валидност–задължително не по-малък от срока на валидност на офертата–210кал. дни,счит. от датата,определена за краен срок за получаване на оферти.След изтичане на този срок,гар-ята автоматично става невалидна, независимо дали гар-ята е върната или не.При представяне на ГУ в пл.нарежд. или в банк.гар-ция,задължително следва да бъде записан уникалния номер на поръчката,даден от АОП или номера на решението за откриване на процедурата Задържането,освобождаването и усвояването на ГУ става при усл-ята и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.В-лят има право до решаване на спора да задържи ГУ на уча-к в процедура за възл. на общ.поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител.В-лят има право да усвои ГУ независимо от нейната форма, когато участник: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи д-р за общ. поръчка. Въз-лят освобождава ГУ на отстранените участници в срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител.В-лят освобождава ГУ на класираните на 1-во и 2-ро място участници–след сключване на договора за общ.поръчка, а на останалите класирани участници– в срок 5раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.При прекратяване на процедурата гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 раб.дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.Условия на гаранцията за изпълнение(ГИ): Задължение за представяне на ГИ възниква само за участника, определен за изпълнител на общ. поръчка. ГИ е в размер на 0,5% от прогнозната стойност на общ. поръчка без ДДС.В случай, че участникът представя банк. гаранция, то същата трябва да бъде в оригинал,безусловна и неотменима, със срок на валидност задължително с 2 месеца по-дълъг от срока за изпълнение на договора.След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не. Банк. гаранция за изпълнение трябва да съдържа неотменяем и безусловен ангажимент на банката гарант да изплати в полза на В-ля в срок от 3 раб. дни сумата в размер, представляващ ГИ, при отправено надлежно подписано и подпечатано писмено искане от В-ля, придружено с декларация, удостоверяваща, че е налице основание за задържане ГИ или за упражняване на правата по банк. гаранция, съгласно договора, подписан с изпълнителя. Образ. на банк. гаранции са примерни, като ще се допускат банк. гаранции, изготвени по обр. на банката, ако съдържат изискуемите усл-я.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране съгласно утвърдена инвестиционна програма на Община Велико Търново и други бюджетни средства.Работите ще се възлагат съгласно осигуреното финансиране. Плащането се извършва според степента на изпълнение в 30 дневен срок след приемане на работата и представяне от страна на Изпълнителя на протокол за действително извършени работи, проверен и подписан от осъществяващ инвеститорски контрол и/или строителен надзор и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. При изпълнение на работи в границите на населените места извън гр. В. Търново плащане се извършва след като протоколът за действително извършени работи бъде съгласуван от Кмета на кметството или Кметския наместник на населеното място.В случаите, когато са констатирани недостатъци, сумата се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 30 дневен срок след отстраняването им. Конкретните количества ще се определят по преценка на възложителя, с оглед на осигурените средства в бюджета и предвид конкретните необходимости при реализиране на управленската програма. Максималната допустима стойност на договора 9700000 без ДДС.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) представят заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, в които: се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и документация за участие от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Договорът трябва да съдържа информация за отговорностите и дейностите, които всеки от членовете ще изпълнява. - се посочва физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно. Ако в документа не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител/и на обединението и по силата на което, упълномощения да задължава с подписа си обединението, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението пред възложителя; да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнението. - да съдържа клаузи или условия, които гарантират, че обединението (консорциума) е създадено за срок не по- малък от срока на действие на договора за обществена поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение и приемането му; чe всички членове на обединението (консорциума) са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението. В случай че в договора за обединение не е посочено физическото лице, упълномощено да представлява обединението, участникът може да представи и друг документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Допуска се упълномощаване на лице, различно от представляващия обединението да подписва документи в офертата, само при представяне на изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа за изпълнението на такива задачи.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: Плик № 1 от всяка оферта трябва да съдържа:1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец № 1. 2. Представяне на участника съгласно чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП – Образец № 2, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелства по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”), т. 2, т. 3 и т. 4; чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП – Образец № 3. Участник, за който някое от обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”), т. 2, т. 3 и т. 4; чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП е налице, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”) и т. 2-4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49,ал.1 от ЗОП, както следва:"Копие от удостоверение за вписване в ЦПРС или еквив. документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен. В случай, че участника не е регистриран в ЦПРС, той прилага декларация, че е запознат с изискванията за регистрация в регистъра, отговаря на тях и в случай на избирането му за изпълнител ще се регистрира в едномесечен срок от датата на определянето му за изпълнител.Участникът трябва да е регистриран в ЦПРС за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на категорията на обекта- 1-ва категория, 2-ра група или еквивалентен документ за чуждестранни участници или деклариране на изисканите обстоятелства. 3.Нотариално заверено копие на пълномощното на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата или отделни документи от нея. 4. При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 5.1. Участниците попълват по образец информация за банковата сметка и обслужващата банка за връщане на гаранцията за участие в парична форма (Образец № 7) или информация за адрес за връщане на оригинална банкова гаранция за участие (Образец № 8 ), според формата на гаранцията за участие.6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 ЗОП, посочени от възложителя в раздел ІІІ.2.3 от обявлението за обществена поръчка;7. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП и за липса на пречки за участие в процедура по ЗОП, съгласно Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици– Образец № 11; Продължава в VІ.3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се поставят.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството- обр. № 10; 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката- обр. № 16. 4.Участникът да представи валиден Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват "Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура" или еквивалент- (заверено копие). Участникът да представи валиден Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура" или еквивалент - (заверено копие).Участникът да представи валиден Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на здравето и безопасността на труда при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за здравословни и безопасни условия на труд, с предметен обхват Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура" или еквивалент - (заверено копие). Съгласно чл.51а,ал.1 от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица.В тези случаи освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

По т.1: За последните 5г.,считано от датата на подаване на офертата, участ-ът трябва да удостовери, че е изпълнил успешно СМР с предмет еднакъв или сходен на предмета на поръчката на стойност не по-малка от 2000000 лв. без ДДС, като под сходен с предмета на поръчката се разбира: СМР на улици и/или пътища и тротоари; По т.2Участ-ът трябва да разполага с мин. персонал за изпълнение на работите, с долу посочените образование и квалиф. или еквивалентни, както следва:Ръководител екип-1 лице:строителен инженер, специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” с опит миним. 5г. при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици;Помощник ръководител- 1 лице-строителен инженер, специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или „ПГС” или професионална квалификация строителен техник с опит миним. 3г. при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици. Отговорник по контрола на качеството 1 лице със средно или висше образование и с обучение по системи за управление на качеството и опит минимум 1г. на такава позиция при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътища и/или улици. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд 1- лице, притежаващ удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на тази дейност, с проф. опит мин. 1 год.; Правоспособни машинисти на пътно строителни машини-11 лица.;Механик за поддържане на обслужващата техника и автомобили 1 лице;Шофьори на специализирани автомобили–10 лица.Автомонтьор 1- лице.По т.3. Участниците трябва да разполагат с минимално изискуемо оборудване или еквивалентно, както следва:пътна фреза с ширина 1000мм-1бр.;Пътна фреза с ширина 500мм-1бр.;Автогудронатор-2бр.;Асфалтополагаща машина-2бр.;Валяк двубандажен вибрационен 8-10т-2бр.;Валяк двубандажен вибрационен до 2,5т- 2бр.;Пневматичен колесен валяк- 2бр.; Валяк еднобандажен вибрационен над 15 т.-2бр. Автогрейдер- 2 бр.;Челен товарач- 2бр.;Автомобил-поливомияч с мотометачка- 2бр.;Колесен багер (комбиниран) - мин. 0,5 м3 -1бр.;Автокран до 10т- 1 бр.;Автомобил – самосвал-8 бр.;Автомобил - бордови- 1бр.; Машина за студено рециклиране на пътни настилки -1 бр. Машина за ремонт на повърхностни повреди и по-големи пукнатини на асфалтовата настилка /Печматик/–1бр.;Машина за полагане на хоризонтална маркировка -1бр.;Моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности- 1бр.;Моторна виброплоча- 1бр.;Моторна дърворезачка-2 бр.; Храсторез - 2бр.;Моторна духалка- 2бр.;Моторен /или пневматичен/ къртач-1бр.;Моторна пръскачка за битумни емулсии-1бр.;Ел.агрегат-1бр.;Електрожен/заваръчен апарат/-1 бр.;Автомобил до 10т за пътна сигнализация- 1бр.;По т.4. Участникът трябва да притежава сертификат по ISO9001:2008–система за управление на качеството или екв. или др. доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват "Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура" или еквивалент.Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или екв. или др. доказателства за екв. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват "Строителство, ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура" или еквивалент.Участникът трябва да има разработена и внедрена система за управление на здравето и без-та на труда при работа OHSAS18001:2007 или екв. или др. доказателства за екв. мерки за здравословни и безопасни условия на труд, с предметен обхват "Строителство,ремонт и поддръжка на обекти от транспортната инфраструктура" или еквивалент.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: „МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ” - П1Комисията оценява: организацията на работата по реализиране предмета на поръчката; обособените етапи на работа заедно с разпределението на техническите ресурси и работната сила в това число обема работи, брой работници за етапа; координация на дейностите и взаимодействие с различните участници в процеса и изложената информацията по всеки един от елементите по А. Организация на работа.Максимален брой точки 60. Б. Управление на риска 40Максимален брой точки 40; тежест: 60
Показател: Ценови критерий – П2 На оценка подлежат ценообразуващите показатели ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.03.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

От датата на публикуване на обявлението в електронен вид Възложителят предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на профила на купувача на интернет адрес, посочен в І.1 от обявлението. Няма изискване документацията за участие да се получава на място. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосоченият размер. При желание на заинтересованото лице отпечатана документация за участие в откритата процедура може да бъде получена всеки работен ден в стая 317 в сградата на Община В. Търново до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 10 /десет/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF. При желание от заинтересованото лице получаване на отпечатаната документация за участие може да бъде изпратена по куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено поискване на факс 062/ 619 251 или на и-мейл: mop_vt@abv.bg с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.03.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

210

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.03.2016 г.  Час: 14:00
Място

В административната сграда на адрес: гр. Велико Търново, пл. „Майка България” № 2, заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до административната сграда на Община Велико Търново.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител- Образец № 12. В процедурата могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица и техни обединения.С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. В обр.№ 2„Представяне на участник”,участникът декларира в случай на използване на подизпълнител/и: видовете работи от предмета на поръчката, които ще са предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а" и „б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал.1, т.1 буква „в” и по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т.1 букви „а" и „б" от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Плик № 2 трябва да съдържа: 1. „Приложение към техническо предложение”, съгласно образец №13, подписано, което съдържа предложение за: срок за изпълнение-48м.; 2. Техническо предложение по образец №14, което да съдържа организация на работа и управление на риска; Ако е приложимо към техническото предложение се прилага декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП. Техническото предложение се представя и на електронен носител. Плик №3 трябва да съдържа: образец № 15;Анализи, от които да е видно ценообразуването за всеки вид дейност. Решенията/уведомленията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците и документите, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронната поща или чрез комбинация от тези средства по избор на Възложителя. Всички уведомления, писма, решения, заповеди и др. се смятат за получени от участника, ако възложителят ги е изпратил на посочена в офертата електронна поща. Възложителят отстранява от участие в процедурата, след прилагане на чл.68, ал.8 и 9 ЗОП участник:който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 ЗОП;5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.Съгласно чл. 39, ал.1, т.5 от ЗОП възложителят прекратява процедурата с мотивирано решение при невъзможност да се осигури финансиране за изпълнението на поръчката по причини, които възложителят не е могъл да предвиди.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.02.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ