Версия за печат

00195-2016-0001

BG-Айтос: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056764

Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3, За: Кина Димова - гл.експерт в отдел Стопански, РБългария 8500, Айтос, Тел.: 0558 25786, E-mail: aetos@infotel.bg, Факс: 0558 22133

Място/места за контакт: Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.aytos.bg.

Адрес на профила на купувача: http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html, рубрика „Профил на купувача - Обществени поръчки”.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци (ТБО), подържане чистотата на териториите за обществено ползване в урбанизираните територии на община Айтос”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Айтос: град Айтос и населените места, попадащи на територията на Община Айтос, както следва: с.Дрянковец, с.Зетьово, с.Карагеоргиево, с.Караново, с.Лясково, с.Малка поляна, с.Мъглен, с.Пещерско, с.Пирне, с.Поляново, с.Раклиново, с.Съдиево, с.Тополица, с.Черна могила, с.Черноград и с.Чукарка
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществена поръчка с предмет: „Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци (ТБО), подържане чистотата на териториите за обществено ползване в урбанизираните територии на община Айтос”. С извършване на дейността по сметосъбирането, сметоизвозването и депонирането на БО на територията на Община Айтос, в изпълнение изискванията на Националното законодателство за управление на отпадъците, се полагат усилия за гарантиране на нормални санитарно-хигиенни условия на живот на територията на общината, недопускане замърсяване на обществени площи с битови отпадъци и образуване на нерегламентирани сметища. Общото количество отпадъци, които се очаква да се генерират за една година са около 8 164 тона. Дейностите обект на поръчката, ще се изпълняват на територията на Oбщина Айтос. Извозването на ТБО ще се извършва до Регионално депо „Братово – запад” .

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90500000, 90510000, 90513000, 90513100, 90513200

Описание:

Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци
Отстраняване и третиране на битови отпадъци
Услуги по превозване на отпадъци
Услуги по отстраняване на битови отпадъци
Услуги по отстраняване на твърди отпадъци от населените места

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество отпадъци, които се очаква да се генерират за една година са около 8 164 тона. Посочената стойност не е константна за периода на изпълнение на договора и не ангажира Възложителя с достигането или завишението й. Прогнозната стойност за една година е 522 416,66 лв. без ДДС. Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е 1 567 249,98 лв. без ДДС за четири години.

Стойност, без да се включва ДДС
1567249.98 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: • оригинал или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума - в размер на 15 600,00 лева, преведена по сметка на Община Айтос в Банка: ТБ Алианцбанк България АД, BIC: BUINBGSF, IBAN: BG27BUIN95613300447527 или • оригинал на банкова гаранция за участие на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят освобождава гаранцията за участие на: 1. Отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. Определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: • парична сума в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС, преведена по сметка на Община Айтос в Банка: ТБ Алианцбанк България АД, BIC: BUINBGSF, IBAN: BG27BUIN95613300447527 или • оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и да бъде със срок не по-кратък от 30 /тридесет/ дни след изтичане срока за изпълнение на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са описани в проекто договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на конкретно извършената работа за изтекъл период от един месец на база реално извършена работа по приетите единични цени на услугите, след подписване на протокол за приемане на извършената работа и представяне на фактура. Плащанията се осъществяват в срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всеки отчетен период и след представяне от Изпълнителя на първични счетоводни документи . Всички плащания по изпълнението на обществената поръчка ще се извършват по банков път в български лева, съгласно представените от кандидатът, избран за изпълнител калкулации с елементи на ценообразуване и след издаване на съответната фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква създаването на юридическо лице за участие в процедурата, когато кандидат е обединение (сдружение). Участник обединение (сдружение) трябва да представи документите по чл. 56, ал. 3, т. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП. Когато участникът, определен за Изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, при сключване на договор се представя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Ком. предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки уч-к: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Въз-т пристъпва към отстраняване на уч-к поради липса на документи, или несъответствие с критериите за подбор, или несъответствие с др. изисквания по настоящата процедура след прилагане на реда по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Когато не е приложено споразумение/договор за създаването на обединение или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата открита процедура. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: a) Документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението; б) Документите по чл. 56, ал. 1, т.1, б. „в“ и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП в) Декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представят само за участниците, в обединението, които ще изпълняват дейности свързани със строителство или услуги; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения: а) Офертата се подава на български език; б) Документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод; в) Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. При подписване на договора избраният за изпълнител прилага доказателства за разполагане с техническото оборудване, специализирана техника и машини - заверени копия от регистрационни талони на превозните средства и/или фактури за закупуване на транспортни средства и техника и/или договор/и за доставка/покупка/лизинг и/или наем и/или ползване на описаните в офертата транспортни средства и техника, сключени от участника. Следва да се приложат и доказателства, че техниката, изисквана от възложителя по стандарт ЕВРО 4 отговаря на изискванията - Сертификати от производителя за транспортните средства за съответствие минимум със стандарт ЕВРО 4 за емисионни норми, освен когато това обстоятелство е изрично посочено в представения талон за регистрация на транспортното средство и/или други документи, издадени от производителя или компетентен административен орган, преведени на български език, в които следва да са описани номера на шасито на автомобила и съответния екологичен стандарт. Представените доказателства трябва да съответстват на данните, посочени в представените декларации за участие в процедурата. - Декларация за наличие на база, необходима за изпълнение на поръчката – съгласно приложение от документацията. При подписване на договор за изпълнение на обществената поръчка избраният за изпълнител следва да представи копие на документ за собственост или документи, удостоверяващи наличие и разположение на материално-техническа база/и като копие от акт за собственост или договор за наем/ползване, с копие от акта за собственост на собственика върху терена и постройките, които ще се ползват за материално-техническа база за целия срок на договора. Представените доказателства трябва да съответстват на данните, посочени в представените декларации за участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в откритата процедура може да бъде всяко бълг. или чуждестр. ФЛ или ЮЛ, както и техни обединения.Админ. изискв. съгл.чл.47,ал.1,т.1,б.„а”– д”,т.2,т.3 и т.4,ал.2,т.2 предл. първо и ал.5 от ЗОП;Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран:за престъпление против финанс.,данъчната или осигурителната с-ма, включително изпиране на пари,по чл.253-260 от НК;за подкуп по чл.301-307 от НК;за участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК;за престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК;за престъпление против стопанството по чл.219-252 от НК.б)Участникът да не е обявен в несъстоятелност;в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове; г) Участникът да няма задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община Айтос, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган,освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията,или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;д) Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност„сметосъбиране и сметоизвозване”,съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;е) Участникът да няма лица по чл.47,ал.4 от ЗОП,които са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;ж)Участникът да не е сключил договор с лице по чл.21 или 22 от ЗПУКИ.Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция,телефон и по възможност–факс и електр. адрес.Пликът с офертата на участника трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика,както следва:Плик №1 с надпис„Документи за подбор“, в който се поставят документите и информацията по чл.56, ал.1,т.1 - 6,8,11-14 от ЗОП, изисквани от възложителя.Докум. в Плик №1 се изготвят съгл. настоящите указания и по приложените в документацията образци.Плик №1 следва да съдържа документите:Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника-Обр.1;Представяне на участник–Обр. 2;Копие на разрешение или регистрация съгласно чл.35 от Закона за управление на отпадъците; Нотар. заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата(когато офертата не е подписана от лицето представляващо участника);Декл. от участник по чл.47, ал.9, удостоверяваща липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1,б. ,,а”, ,б”, ,,в”, ,,г” и ,,д”, т.2, т.3 и т.4 и ал. 2, т.2, предл. първо и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП-Обр.3,подписана от всички лица,които представляват участника;Декл.по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП-Обр.4;Д-я за съгласие за участие на подизп. - Обр.№ 4а;*Изпълн. сключва договор за подизпълнение с подизп.,посочени в офертата му.Договор за подизп.,съответно за замяна на подизп. не може да се сключва с лица,които не са посочени в Обр.4;Декл. от подизп. по чл.47,ал.9, удостоверяваща липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1,б.,,а”,,б”,,,в”,,,г” и ,,д”т.2,т.3 и т.4 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП-Обр.5-представя се от всеки посочен подизп.,подписана от всички лица,които представляват посочения/те подизпълнител/и /ако в офертата има предвидени подизпълнител/и/;Договор/споразумение за създаване на обедин. за участие в обществ.поръчка-копие,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява участниците в обединението–и документ,подписан от лицата в обедин.,в който се посочва представляващия;Деклар. от всички членове на обедин./консорциума- обр.№ 8;Прод. в Раздел VІ...

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Декларация съгласно образец Приложение № 7а към Документацията, за финансовия ресурс, с който участникът разполага за изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка. Участникът в настоящата процедура трябва да приложи към декларацията следните доказателства за посочените в нея факти: - удостоверениe от банкa; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи посочените по-горе документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Когато годишния финансов отчет или някоя от съставните му части са публикувани в публичен регистър в Република България участникът може да посочи информация за органа, който поддържа регистъра и да не представя копия от доказателствата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да разполага с финансов ресурс (свободни средства по кредитна линия,собствен или друга приемлива форма на разполагаеми средства) за осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, в размер на не по-малко от 200 000,00 лева. 2. Поставянето на това минимално изискване към участниците се налага с оглед необходимостта изпълнителят да извърши първоначални инвестиции за гарантиране на качествено изпълнение на дейностите: да осигурява и поддържа за срока на действие на договора съдове за битови отпадъци (контейнери тип «бобър» с вместимост 1100 л., кошчета, резервни съдове за подмяна на повредени такива от всички видове), собствена, наета или на лизинг техника за изпълнение на услугите, гориво и консумативи, лични предпазни средства за работниците си, участващи в изпълнението на дейностите, средства за работни заплати и свързаните с тях данъци и осигуровки, да има на разположение собствена или наета сервизна и гаражна база на територията на Община Айтос. Всички изброени разходи се извършват за сметка на изпълнителя, като заплащането на услугите става след приемане на дейностите от страна на възложителя, а инвестиционните разходи се включват в единичните цени за целия период на действие на договора.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени/изпълнявани през последните три години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата от съответния участник, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, изготвен в оригинал по образец Приложение № 7 към Документацията. Участникът може да избере един или няколко от посочените в чл. 51, ал. 4 от ЗОП начини за доказване на извършените и изброени в списъка услуги, а именно: - доказателство за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или - доказателство за извършените услуги чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугите- в случай, че услугите са предмет на възлагане по реда на ЗОП- чрез посочване на номера на партидата в регистъра на обществените поръчки, по която е публикувана информация за сключен договор или друг публичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е регистриран участника. За всяка изброена в списъка услуга се прилага заверено от участника копие на доказателството (когато е приложимо), удостоверяващо нейното изпълнение. 2. Декларация, попълнена по образец Приложение № 8 към Документацията (оригинал), за наличието на минимално специализирано техническо оборудване, с което участникът разполага за изпълнението предмета на настоящата обществена поръчка. 3. Декларация за наличие на база, необходима за изпълнение на поръчката попълнена по образец Приложение № 17 към Документацията (оригинал). 4. Копие на сертификат за внедрена Система за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват смесосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност или еквивалент. 5. Копие на сертификат за внедрена Система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 с обхват сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност или еквивалент. 6. Копие на сертификат OHSAS 18001:2008 за осигуряване на здравословни и безопасносни условия на труд с обхват съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил през последните три години до крайния срок за подаване на офертите, минимум една услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка за обслужване на община (район за градове с районно деление) с население над 20 000 души и с годишен обем на дейностите не по- малко от 400 000.00 лв. без ДДС. Под услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка при оценяването на съответствието с изискванията ще се счита услуга, която включва едновременно дейности по събиране и транспортиране на отпадъци от бита, почистване на територии за обществено ползване, включително метене и миене на улици, зимно поддържане на улици и територии за обществено ползване, в това число снегопочистване. За изпълнение на критерия не е необходимо изпълнението на услугите да е приключило преди подаване на офертата от участника, като е достатъчно за целия период от последните три години до крайния срок за подаване на офертите участникът да е изпълнявал услуги по договора. 2.Участникът следва да разполага с техническо оборудване и механизация за изпълнение на поръчката, минимум: 2.1.Специализирана техника и машини:Сметоизвозващи автомобили с вариопреса или с ротопреса за обслужване на съдове тип „Бобър” и обем между 16 м3 и 32 м3 – 4 броя, трябва да са с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 4 или еквивалент. 2.2. Специализиран автомобил за дезинфекция и измиване на съдовете за ТБО – 1 брой, трябва да е с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 5 или еквивалент. 2.3. Резервен сметоизвозващ автомобил с вариопреса или с ротопреса за обслужване на съдове за ТБО и обем между 16 м3 и 32 м3 – 1 брой, трябва да е с минимум европейски екологичен стандарт ЕВРО 4 или еквивалент. 3. Участникът следва да разполага със складова и ремонтна база (собствена или наета) на територията на Община Айтос, предназначена за съхранение и ремонт на автомобилния и контейнерен парк, използван за изпълнението на поръчката; 4. Валиден сертификат за Система за управление на качеството по ISO 9001:2008 с обхват смесосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност или еквивалент. 5. Валиден сертификат за внедрена Система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 с обхват смесосъбиране и сметоизвозване на отпадъци или друга еквивалентна дейност или еквивалент. 6. Валиден сертификат за осигуряване на здравословни и безопасносни условия на труд OHSAS 18001:2008 с обхват съответстващ на предмета на поръчката или еквивалент.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Работна програма - Р (Предлаган подход и стратегия за изпълнение на поръчката - до 50т., Анализ на основните рискове - до 45т., Опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора - до 5т.); тежест: 50
Показател: Срок за реакция - СР; тежест: 10
Показател: Предлагана цена – ПЦ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.03.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.03.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.03.2016 г.  Час: 13:00
Място

Община Айтос, ул. Цар Освободител № 3,зала - I етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Отварянето на ценовите оферти е съгласно чл.69а, ал.3 от ЗОП.Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява най-малко чрез съобщение в профила на купувача датата, часа и мястото на отварянето. Отварянето на ценовите оферти се извършва публично при условията на чл. 68, ал. 3.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продълж...от Раздел ІІІ.2.1 Деклар. по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП,че са спазени изискванията за закрила на заетостта,включително миним. цена на труда и условията на труд-Обр.№9;* За изискв. за закрила на заетостта,включително миним. цена на труда и условията на труд,участниците могат да получат необход. инф-я за задълженията,свързани с данъци и осигуровки,закрила на заетостта и условията на труд от НАП,НОИ, АСП,АЗ;Декл.по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор-Обр.№10;Декл. по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСИТДС-Обр. №11, подписана от всички лица,които представляват участника;Декл. по чл.6,ал.2 от ЗМИП-Обр. №12,подписана от законния представител или пълномощника на ЮЛ;Декл. за липса на свързаност с друг участник по чл.55,ал.7 от ЗОП,както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т.2 от ЗОП-Обр.№ 13;* Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ документите по чл.56,ал.1,т.1, буква „а” и буква „б” от ЗОП се представят за всяко ФЛ или ЮЛ,включено в обедин.;документите по чл.56,чл.1,т.1, б. „в” и т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците,чрез които обединението доказва съответств. си с критериите за подбор по чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП.* Офертата се подписва от представляващия участника или от надлежно упълномощено(с нотариално заверено пълномощно).Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на участниците.Плик №2 с надпис„Предложение за изпълнение на поръчката”,в който се поставя Техническо предложение-Обр.№14 и ако е приложимо-деклар. по чл.33,ал.4 от ЗОП по обр. №15;Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”,който съдържа Ценовото предложение -Обр.№16; Предложените от участника единични месечни цени ше останат непроменени за целия срок на изпълнение на договора. При несъответствие между предложените единични месечни цени и посочените анализни цени, валидна ще бъде анализната цена. В случай,че бъде открито такова несъответствие,единичните цени се превеждат от комисията по чл.34 от ЗОП в съответствие с единичните анализни цени на офертата.При несъответствие между предложените единични цени за съответното населено място и общата цена, валидна ще бъде единичната цена на офертата. В случай,че бъде открито такова несъответствие,общата цена се превежда от комисията по чл.34 от ЗОП в съответствие с единичната цена на офертата.В случай, че участникът не е приложил необходимите анализи, доказващи образуването на всяка от посочените единични месечни цени,същият ще бъде отстранен от процедурата. Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената месечна прогнозна стойност.Предложената от участниците крайна цена за изпълнение на поръчкатa не може да надхвърля посочената от Възложителя максимално допустима месечна прогнозна стойност.В случай, че ценовото предложение надхвърля максимално допустимaта месечна прогнозна стойност, участникът ще бъде отстранен от процедурата.*Обявлението се изпраща по електронен път съгласно изискванията на чл.6, ал.1, т.5 от ППЗОП и е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби е съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ