Версия за печат

01605-2016-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

БДЖ - Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: Б. Николова; К. Миленкова, РБългария 1080, София, Тел.: 0887 755390 ;0886 848067, E-mail: bnikolova@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки ;отдел Обща администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-nastolni-kompiutri-nisuk-i-visok-klas-monitori-i-prenosimi-kompiutri-za-nujdite-na.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на настолни компютри нисък и висок клас, монитори и преносими компютри за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Мястото на доставка, ще се посочва чрез предварителна писмена заявка от Възложителя на следните адреси: - „БДЖ – Пътнически превози „ ЕООД – гр.София 1080, ул. „Иван Вазов”№3; - РЦ - гр.София 1202, бул.”Кн. Мария Луиза” №102; - РЦ - гр. Пловдив 4002, бул. „Васил Априлов” №3; - РЦ - гр.Горна Оряховица 5120, ул. „Ниш” №4А; - ТЦПП - гр.София 1202, бул.”Кн. Мария Луиза” №102; - ТЦПП - гр. Пловдив 4002, бул. „Васил Априлов” №3; - ТЦПП - гр.Горна Оряховица 5120, ул. „Ниш” №4А; - ЛД - гр.София 1202, ул.”Заводска” №1; - ЛД - гр.Пловдив 4002, ул.”Сергей Румянцев” №1; - ЛД - гр. Горна Оряховица 5120, ул.”Съединение” №46; - ВД - Надежда, гр.София 1202, ул.”Стефансон” №5; - ВД - гр.Пловдив 4002, бул. „Васил Априлов”№3; - ВД - гр. Горна Оряховица 5120, ул. „ Цар Освободител” №112А;
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на настолни компютри нисък и висок клас, монитори и преносими компютри за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”, разделена на 5 /пет/ обособени позиции.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Доставка на настолни компютри нисък и висок клас, монитори и преносими компютри за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”, разделена на 5 /пет/ обособени позиции: - Обособена позиция № 1 – „Доставка на настолни компютри, нисък клас” – 100 броя; - Обособена позиция № 2 - „Доставка на настолни компютри, нисък клас” – 60 броя; - Обособена позиция № 3 – „Доставка на настолни компютри, висок клас” – 150 броя; - Обособена позиция № 4 – „Доставка на монитори”- 294 броя; - Обособена позиция № 5 – „Доставка на преносими компютри”– 19 броя. Възложителят не се ангажира с посочените количества, като ще заявява стоките - предмет на поръчката, според нуждите си в рамките на прогнозната стойност на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
212159 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие се представя поотделно за всяка отделна обособена позиция, в размер определен от Възложителя, както следва: - обособена позиция №1 – 500.00 лв.; - обособена позиция №2 –300.00 лв.; - обособена позиция №3 – 800.00 лв.; - обособена позиция №4 –360.00 лв.; - обособена позиция №5 –100.00 лв.; със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертите за участие. Гаранция за участие в процедурата се представя по преценка на участника под формата на оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертите, съгласно образеца Приложение № 12 към документацията за участие или парична сума по сметката на Възложителя – „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон Света София, IBAN: BG57 UBBS 80021052226520, BIC: UBBSBGSF . Участникът, определен за изпълнител, представя гаранцията за изпълнение на договора под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, съгласно приложения към документацията образец Приложение №13 или парична сума (депозит), внесена по банкова сметка на Възложителя „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, в размер на 5 % от стойността по договора, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора. ВАЖНО! На основание чл.59, ал.6 от Закона за обществени поръчки, гаранция за участие и гаранция за изпълнение не се изисква от участници-специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно раздел IV от проекта на договор към документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически или юридически лица, следва да се регистрира в регистър БУЛСТАТ.

ІІІ.1.4) Други особени условия

ВАЖНО! 1.Всички обособени позиции в настоящата обществена поръчка са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 2.Съгласно чл. 16г, ал. 6 от ЗОП, оферти в настоящата процедура могат да подават и други лица, извън тези за които поръчката е запазена. Офертите на тези лица се разглеждат от комисията назначена от възложителя само при условията на чл. 16г, ал. 9 от ЗОП. 3.Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, могат да участват в настоящата обществена поръчка, само ако отговарят на условията на чл. 16г, ал. 10 от ЗОП и съгласно изискванията на възложителя от настоящата документация. 4.Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които немогат да изпълнят поне 80 % от обема на обществената поръчка със собствени ресурси и се позовават на ресурсите на трети лица, следва да представят информацията по чл. 16г, ал. 10 от ЗОП за посочените лица, както и доказателства, че ще имат на разположение тези ресурси. 5. Когато участникът специализирано предприятие е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. 6.Към представянето на участника, което се съдържа в офертата, се включва декларация, с която се посочва номерът, с който е/са вписан/и участникът, съответно всеки от участниците в обединението, подизпълнителите или третите лица, чиито ресурси ще бъдат ползвани, в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие.Офертата трябва да съдържа: I. ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ПО ЧЛ.16Г, АЛ.1 ОТ ЗОП. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал.1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. 2. Представяне на участника, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Прил. №1 /обр.1/ към документацията за участие, съдържащо: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9, и в) декларация, в която се посочва номера под който участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава- членка на Европейския съюз - в свободен текст. г) Декларация, че участникът е производител. Когато участникът, специализирано предприятие по чл. 16г, ал.1 от ЗОП, не е производител, задължително представя декларацията по т.2, буква в), по-горе, в която посочва лицата, чиито ресурси ще ползва при изпълнение на поръчката, както и информацията по чл. 16г, ал. 7 от ЗОП за тези лица. 2.1. Чуждестранните юридически или физически лица представят документите по а), б), в ) и г) , в официален превод, съгласно §1 т.16а от ДР на ЗОП. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 4. Участниците представят заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство, в оригинал. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо документите в офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 6. Декларации: 6.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Прил. № 1.1 /образец към представянето на участника/; 6.2. Декларация, в която се посочва номера под който е вписан участника, съответно всеки от участниците в обединението в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията на хората с увреждания или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз – в свободен текст. 6.3. Декларация, че участникът е производител.Когато участникът, специализирано предприятие по чл. 16г, ал.1 от ЗОП, не е производител, задължително представя декларацията по т.2, буква в), по-горе, в която посочва лицата, чиито ресурси ще ползва при изпълнение на поръчката, както и информацията по чл. 16г, ал. 7 от ЗОП за тези лица. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват. По своя преценка участниците могат да представят доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП, чрез представяне на посочените в чл.50, ал. 1 от ЗОП документи, а при обективна невъзможност за представяне на документи по чл.50, ал.1, т.1 или т.2 от ЗОП - друг документ.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за технически възможности: I. ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ПО ЧЛ.16Г, АЛ.1 ОТ ЗОП. 1.Списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, извършени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата за участие, с посочване на стойностите, датите и получателите /оригинал/, заедно с доказателства за извършените доставки под формата на удостоверения /минимум две/, издадени от получателя или компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставките./Приложение № 6 / * Под „сходни доставка” на обществената поръчка се разбират доставки на всякакъв вид офис техника. 2.Копие на валиден Сертификат ISO 9001:2008 / или еквивалент на него /, заверено от участника за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя на стоките, предмет на поръчката. 3.Образци на сертификати за качество от производителя за всяка от обособените позиции: компютри нисък /висок клас/монитори/, преносими компютри - копия, заверени вярно с оригинала от участника. 4. Списък на собствени или наети сервизи за техническо обслужване /в оригинал/. - в случай, че се използват официални сервизни партньори на производителя на техниката, задължително се представя сертификат, оторизационно писмо или друг документ от производителя в оригинал или нотариално заверено копие с превод, с което производителят потвърждава или заверява списъка на предлаганите сервизи. 5.Декларация по чл.51, ал.1, т. 3 от ЗОП относно описание на техническото оборудване и мерките за осигуряване на качеството на участника - Приложение № 14/образец/. Участниците специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, могат да участват в процедурата, ако могат да изпълнят поне 80% от обема на обществената поръчка със собствено производство или ресурс, и/или чрез подизпълнител и/или ресурсите на трети лица при условията на чл. 16г, ал. 10 от ЗОП. В случай, че за изпълнение на поръчката, участникът се позовава на ресурсите на трети лица, следва да представи доказателства, че ще има на разположение тези ресурси, съгласно чл. 51а, ал. 1 от ЗОП. II.ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО НЕ СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ И ПОРЪЧКАТА НЕ Е ЗАПАЗЕНА: Изискуемите документи съвпадат с описаните в т.I., с изключение на декларацията по т.5 /Приложение №14 /

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

ДА

Тип на запазената поръчка

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.02.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие на сайта на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД: www.bdz.bg, раздел "Профил на купувача". Копие на документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка.В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон "Света София", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 219, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.02.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.02.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при действията на комисията по чл.68, ал.4 от ЗОП, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.1 6.4. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Прил. № 2; 6.5. Декларация за приемане условията на проекта на договор по чл.56,ал.1, т.12 от ЗОП – Приложение № 3; 6.6. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 4; 6.7. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП – Приложение № 5; 7. Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Приложение № 1 посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Когато участникът - специализирано предприятие по чл.16г, ал.1 е посочил, че ще се ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. ВАЖНО! На основание чл.59, ал.6 от ЗОП, гаранция за участие и гаранция за изпълнение не се изисква от участници - специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. II.ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО НЕ СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ И ПОРЪЧКАТА НЕ Е ЗАПАЗЕНА: Необходимите документи, които да представят участниците, различни от тези, които представят специализираните предприятия са: Към т.2 Представяне на участника, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Пр.№1 /обр.1/ към документацията за участие: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл.47, ал. 9; 7.Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Приложение № 1 посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 8.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от докулента за внесена гаранция за участие под формата на парична сума.Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата кандидати, при наличието на обстоятелства по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. Всички останали изискуеми документи са съгласно описаните документи в раздел III. т.2, т.1, т.I, т.3 до т.I. т.7 На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 1 – „Доставка на настолни компютри – нисък клас” – 100 броя;
1) Кратко описание

Обособена позиция № 1 – „Доставка на настолни компютри – нисък клас” – 100 броя./Обем на кутията не по- голям от 12 L./

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Обособена позиция № 1 – „Доставка на настолни компютри – нисък клас” – 100 броя;

Прогнозна стойност, без ДДС
50700 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

В плик " Предложение за изпълнение на поръчката", участника представя : 1.Техническа спецификация на предлаганите компютри, в съответствие с Техническите изисквания на Възложителя. 2. Декларация от участника, че предлаганите настолни компютри, нисък клас – 100 броя, по технически характеристики съответстват на изискванията, посочени в Технически изисквания за доставка на настолни компютри нисък и висок клас, монитори и преносими компютри за нуждите на поделенията и централно управление на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД - Приложение № 7/образец/. 3.Интернет страници на производителя.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №2 - доставка на настолни компютри, нисък клас - 60 броя.
1) Кратко описание

Доставка на настолни компютри, нисък клас - 60 броя./Обем на кутията не по- голям от 4 L./

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Доставка на настолни компютри,нисък клас - 60 броя.

Прогнозна стойност, без ДДС
30420 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

В плик " Предложение за изпълнение на поръчката", участника представя : 1.Техническа спецификация на предлаганите компютри, в съответствие с Техническите изисквания на Възложителя. 2. Декларация от участника, че предлаганите настолни компютри, нисък клас” – 60 броя, по технически характеристики съответстват на изискванията, посочени в Технически изисквания за доставка на настолни компютри нисък и висок клас, монитори и преносими компютри за нуждите на поделенията и централно управление на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД - Приложение № 7/образец/. 3.Интернет страници на производителя.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособено позиция № 3 - доставка на настолни компютри, висок клас - 150 броя.
1) Кратко описание

Доставка на настолни компютри, висок клас - 150 броя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Доставка на настолни компютри, висок клас - 150 броя.

Прогнозна стойност, без ДДС
84750 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

В плик " Предложение за изпълнение на поръчката", участника представя : 1.Техническа спецификация на предлаганите компютри, в съответствие с Техническите изисквания на Възложителя. 2. Декларация от участника, че предлаганите настолни компютри - висок клас до 150 броя, по технически характеристики съответстват на изискванията, посочени в Технически изисквания за доставка на настолни компютри нисък и висок клас, монитори и преносими компютри за нуждите на поделенията и централно управление на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД - Приложение № 7/образец/. 3.Интернет страници на производителя.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 4 - Доставка на монитори - 294 броя.
1) Кратко описание

Доставка на монитори - 294 броя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Доставка на монитори - 294 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
36162 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

В плик " Предложение за изпълнение на поръчката", участника представя : 1.Техническа спецификация на предлаганите монитори, в съответствие с Техническите изисквания на Възложителя. 2. Декларация от участника, че предлаганите, монитори - 294 броя, по технически характеристики съответстват на изискванията, посочени в Технически изисквания за доставка на настолни компютри нисък и висок клас, монитори и преносими компютри за нуждите на поделенията и централно управление на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД - Приложение № 7/образец/. 3.Интернет страници на производителя.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 5 - Доставка на преносими компютри - 19 броя.
1) Кратко описание

Доставка на преносими компютри - 19 броя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Доставка на преносими компютри - 19 броя.

Прогнозна стойност, без ДДС
10127 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

В плик " Предложение за изпълнение на поръчката", участника представя : 1.Техническа спецификация на предлаганите преносими компютри, в съответствие с Техническите изисквания на Възложителя. 2. Декларация от участника, че предлаганите - преносими компютри - 19 броя, по технически характеристики съответстват на изискванията, посочени в Технически изисквания за доставка на настолни компютри нисък и висок клас, монитори и преносими компютри за нуждите на поделенията и централно управление на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД - Приложение № 7/образец/. 3.Интернет страници на производителя.