Версия за печат

01605-2016-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175405647

БДЖ-Пътнически превози ЕООД, ул. Иван Вазов №3, За: Р.Чолакова, Оля Георгиева, Република България 1080, София, Тел.: 0889 055710; 0889 221249, E-mail: rcholakova@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, отдел Безопасни условия на труд

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg/bg/profile.html.

Електронен достъп до информация: http://www.bdz.bg/bg/proceduri-po-zop/dostavka-na-rabotni-i-uniformeni-obuvki-za-nujdite-na-personal-ot-bdj-putnicheski-prevozi-eood-za.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Железопътни услуги

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Доставка на работни и униформени обувки за нуждите на персонал от “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Териториален център за пътнически превози София: гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза” №102; Локомотивно депо София: гр. София, ул. “Заводска” № 1; Териториален център за пътнически превози Пловдив: гр. Пловдив, бул. “Васил Априлов” № 3; Локомотивно депо Пловдив: гр. Пловдив, бул. “Сергей Румянцев” № 1; Териториален център за пътнически превози Горна Оряховица: гр. Горна Оряховица, ул. “Цар Освободител”№112 А; Локомотивно депо Горна Оряховица: гр. Горна Оряховица ул. „Съединение” № 46; Пътнически център Варна: гр. Варна, ул. „Девня” № 8.
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на работни и униформени обувки за нуждите на персонал от “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период” , в съответствие с Технически спецификации за работни и униформени обувки и Спецификация за доставка на работни и униформени обувки за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, приложения към документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

18810000

Описание:

Обувки, с изключение на спортни или предпазни

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Доставка на работни и униформени обувки за нуждите на персонал от “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период” , в съответствие с Технически спецификации за работни и униформени обувки и Спецификация за доставка на работни и униформени обувки за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, приложения към документацията за участие. Количеството и обема на обществената поръчка е, както следва: - Работни обувки, половинки, мъжки– 3861 броя; - Работни обувки, половинки, дамски– 675 броя; - Работни обувки, цели, мъжки– 3742 броя; - Работни обувки, цели, дамски– 429 броя; - Униформени обувки, летни, мъжки– 1050 броя; - Униформени обувки, летни, дамски– 390 броя; - Униформени обувки, зимни, мъжки– 1050 броя; - Униформени обувки, зимни, дамски– 390 броя.

Стойност, без да се включва ДДС
886630 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие, определена от Възложителя в размер на 5000,00 лева без ДДС, със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за получаване на оферти за участие. Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на неотменяема банкова гаранция в оригинал по приложения към документацията образец /Приложение №12/ или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF. За задържането и освобождаването на гарнациите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранцията за изпълнение на договора под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, съгласно приложения към документацията образец /Приложение №13/ или парична сума (депозит), внесена по банкова сметка на Възложителя „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, в размер на 5 % от стойността по договора, със срок на валидност 30 /тридесет/ дни след изтичане на срока на договора.Условията за учредяването, задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора,/Приложение №11/ към документацията за участие. ВАЖНО! На основание чл.59, ал.6 от Закона за обществени поръчки, гаранция за участие и гаранция за изпълнение не се изисква от участници-специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно раздел VI от проекта на договор към документацията за участие.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира в регистър БУЛСТАТ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Настоящата обществена поръчка е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 2.Съгласно чл. 16г, ал. 6 от ЗОП, оферти в настоящата процедура могат да подават и други лица, извън тези за които поръчката е запазена. Офертите на тези лица се разглеждат от комисията назначена от възложителя само при условията на чл. 16г, ал. 9 от ЗОП. 3.Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, могат да участват в настоящата обществена поръчка, само ако отговарят на условията на чл. 16г, ал. 10 от ЗОП и съгласно изискванията на възложителя от настоящата документация. 4.Участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които не могат да изпълнят поне 80 % от обема на обществената поръчка със собствени ресурси и се позовават на ресурсите на трети лица, следва да представят информацията по чл. 16г, ал. 10 от ЗОП за посочените лица, както и доказателства, че ще имат на разположение тези ресурси. 5.Когато участникът е специализирано предприятие и е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. 6.Към представянето на участника, което се съдържа в офертата, се включва декларация, с която се посочва номерът, с който е/са вписан/и участникът, съответно всеки от участниците в обединението, подизпълнителите или третите лица, чиито ресурси ще бъдат ползвани, в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Офертата трябва да съдържа: I.ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ПО ЧЛ. 16Г, АЛ.1 ОТ ЗОП 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал.1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. 2. Представяне на участника, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Приложение №1 /обр.1/ към документацията за участие, съдържащо: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9, и в) декларация, че участникът, съответно всеки от участниците в обединението, с посочване на номера, с който е/са вписан/и в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава- членка на Европейския съюз. г) Декларация, че участникът е производител. Когато участникът, специализирано предприятие по чл. 16г, ал.1 от ЗОП, не е производител, задължително представя декларацията по т.2, буква в), по-горе, в която посочва лицата, чиито ресурси ще ползва при изпълнение на поръчката, както и информацията по чл. 16г, ал. 7 от ЗОП за тези лица. 2.1. Чуждестранните юридически или физически лица представят документите по а), б) и в), в официален превод, съгласно §1 т.16а от ДР на ЗОП. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 4. Участниците представят заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство, в оригинал. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо документите в офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 6. Декларации: 6.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Приложение № 1.1 /образец към представянето на участника/; 6.2.Декларация в свободен текст, че участникът, съответно всеки от участниците в обединението, с посочване на номера, с който е/са вписан/и в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава- членка на Европейския съюз. 6.3. Декларация, че участникът е производител. 6.4.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Приложение № 2; 6.5. Декларация за приемане условията на проекта на договор по чл.56,ал.1, т.12 от ЗОП – Приложение № 3; 6.6. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 4. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват. По своя преценка участниците могат да представят доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно чл.50 от ЗОП, чрез представяне на посочените в чл.50, ал. 1 от ЗОП документи, а при обективна невъзможност за представяне на документи по чл.50, ал.1, т.1 или т.2 от ЗОП - друг документ.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

I.ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ПО ЧЛ. 16Г, АЛ.1 ОТ ЗОП 1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочени стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, заедно с доказателство за извършена доставка под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър в Република България, в който е публикувана информация за доставката- Приложение № 7 /образец/. Изискване на възложителя: Участникът трябва да е изпълнил минимум една доставка сходна или еднаква с предмета на поръчката.Под “сходна доставка” се разбира доставка на обувки от естествена кожа. 2. Образец /мостра/ съгласно чл. 51, ал. 1, т. 5 от ЗОП за всеки предлаган артикул, придружена със съответните, записани в Техническите спецификации протоколи за изпитване, издадени от акредитирана, от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг компетентен орган на територията на Европейския съюз, изпитвателна лаборатория. Протоколите за изпитание /оригинал/ да са издадени не по-рано от датата на обявяване на процедурата. Приложените мостри да бъдат №39 за дамските работни и униформени обувки и №44 за мъжките работни и униформени обувки. 3. Валиден сертификат за наличие на внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалент), издаден от акредитирана сертификационна организация на участника/производителя – копие, заверено от представляващия участника. 4. Декларация по чл.51, ал.1, т. 8 от ЗОП за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години, съгласно образеца – Приложение №7а към документацията за участие. Изискване на възложителя: За изпълнение на поне 80% от обема на обществената поръчка, участникът следва да разполага с минимален брой средно годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години, не по-малко от 30 души. Декларацията се представя в случай, че участникът не е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител/и или ресурсите на трети лица. В случай, че за изпълнение на поръчката, участникът се позовава на ресурсите на трети лица, следва да представи доказателства, че ще има на разположение тези ресурси, съгласно чл. 51а, ал. 1 от ЗОП. 5.Декларация по чл.51, ал.1, т. 9 от ЗОП за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, съгласно образеца – Приложение №7б към документацията за участие. Изискване на възложителя: За изпълнение на поне 80% от обема на обществената поръчка със собствен ресурс, участникът следва да разполага със следното минимално техническо оборудване: Кроене и ушиване на горната част 1.Щанц машина – механична или хидравлична 2.Траш машина 3.Шпалт машина 4.Бутилкови шевни машини за шиене на саи 5.Права шевна машина 6.Подгъвачна машина 7.Машина за монтиране на бомбето Конфекциониране на обувката 1. Машина за формоване на петата 2. Шпиц машина – за върхово теглене на саята. 3. Машина за теглене на страните 4. Машина за теглене на петата 5. Машина за разрошване на кожата 6. Преса за залепване на ходила (за униформени обувки) 7. Машина за директно леене към саята на двуслоен двукомпонентен полиуретан (само за обувки, произведени чрез директно леене на ходила) В случай, че за изпълнение на поръчката, участникът се позовава на ресурсите на трети лица, следва да представи доказателства, че ще има на разположение тези ресурси, съгласно чл. 51а, ал. 1 от ЗОП. II. ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО НЕ СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ И ПОРЪЧКАТА НЕ Е ЗАПАЗЕНА: Изискуемите документи съвпадат с описаните в т.I., с изключение на документите по т.4 и т.5.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.03.2016 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие на сайта на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД: www.bdz.bg, раздел "Профил на купувача". Копие на документацията може да се предостави на всяко лице, което я изиска, включително и да се изпрати за негова сметка. В този случай документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон "Света София", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, на адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, ет.2, стая 219, всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената стойност за закупуване на документацията е в лева с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
07.03.2016 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.03.2016 г.  Час: 10:00
Място

гр.София, ул. "Иван Вазов" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците впроцедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и дуги лица при действията по чл.68, ал.3 от ЗОП, при спазване на утановения режим на достъп до сградата , в която се извършва отваряне на документите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.1 6.7. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП – Пр. № 5. 7. Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Пр. № 1 посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Когато участникът-специализирано предприятие по чл.16г, ал.1 е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за посочване на номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители. II. ЗА УЧАСТНИЦИ, КОИТО НЕ СА СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ И ПОРЪЧКАТА НЕ Е ЗАПАЗЕНА: Необходимите документи, които е необходимо да представят участниците различни от тези, които представят специализираните предприятия са, както следва: Към т.2 Представяне на участника, във връзка с чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП, по приложен образец, Пр. №1 /обр.1/ към документацията за участие: б) декларация по чл. 47, ал. 9 в) Декларация, че участникът е производител. В случай, че участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите на предлаганите работни и униформени обувки, договор или друг оторизиращ документ, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция. 7.Когато участникът предвижда, че ще използва/няма да използва подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в „Представяне на участника” – Пр.№1 посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът в процедурата е обединение, се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 8. Документ за гаранция за участие в оригинал. Всички останали изискуеми документи са съгласно описаните документи в т.I. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 52-дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.2 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ