Версия за печат

02709-2016-0016

BG-Борима: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174760016

Северозападно държавно предприятие гр.Враца, Териториално поделение Държавно горско стопанство Борима, ул.Девети септември № 14, За: инж.Мариана Терзиева - зам.директор, Р.България 5672, Борима, Тел.: 0670 62298, E-mail: dgsborima@abv.bg, Факс: 0670 62298

Място/места за контакт: СЗДП ТП Държавно горско стопанство Борима

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160118SqAm6048091.

Електронен достъп до информация: http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160118SqAm6048091.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Стопанисване и опазване на горски територии - държавна собственост

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на горива, смазочни материали, спирачна течност, антифриз, течност за чистачки за нуждите на СЗДП ТП ДГС Борима за срок от 36 месеца

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Бензиностанция/и на участника в района на община Троян
Код NUTS: BG315
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на горива, смазочни материали, спирачна течност, антифриз, течност за чистачки за нуждите на СЗДП ТП ДГС Борима за срок от 36 месеца

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

09100000, 09134200, 09132000, 09122000, 09210000

Описание:

Горива
Дизелово гориво
Бензин
Пропан и бутан
Смазочни препарати

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на прогнозни количества горива по вид, както следва: дизел 24500литра, бензин 6000литра, пропан-бутан 3700литра; смазочни материали - 60литра; спирачна течност - 5 литра, антифриз - 15литра, течност за чистачки - 50литра за нуждите на СЗДП ТП ДГС Борима за срок от 36 месеца. Поради невъзможност за предвиждане на действащия автопарк на ДГС Борима за срок от 36 месеца и видовете горива необходими за тях - поръчката ще е валидна до изчерпване на паричните средства.

Стойност, без да се включва ДДС
57000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 570,00 лв. /петстотин и седемдесет лева/, представляваща 1%(един) от стойността на поръчката. Формата на гаранцията е парична сума, която се внася по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ IBAN–BG30CECB979010E7710400, BIK код CECB BGSF, при ЦКБ – клон Троян или банкова гаранция /задължително оригинал/ – по избор на участника - съгласно чл.60 от ЗОП. Гаранциите за участие се освобождават съгласно чл. 62 от ЗОП : • отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; • класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка за съответната позиция, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. • при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При подписване на договора избрания за изпълнител участник внася гаранция за изпълнение, която е 3 % (три) от стойността на поръчката без ДДС, с която е спечелил процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща стойността на доставките в български лева, чрез банков превод по сметката на изпълнителя, след издадена оригинална фактура за съответния календарен месец от изпълнителя - но не по късно от 20-то число на следващия, съдържаща задължителните реквизити съгласно Закона за счетоводството, Закона за Данък добавена стойност и ППЗДДС.Фактури за заредени количества горива, смазочни материали и други консумативи се издават до последното число на съответния месец, а получаването им не по-късно от 5 календарни дни от тяхното издаване ( на хартиен носител или по електронен път)

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Оферта със срок на валидност на офертата-минимум 90 календарни дни,считано от крайния срок за получаване- по образец - Приложение № 1 2. Представяне на участника-Приложение № 2 , което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП-Приложение № 3 Забележка: при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 3. Доказателства за техническите възможности на участниците по чл. 51 от Закона за обществени поръчки. - декларация-списък на служителите, които участника ще използва за изпълнение на обществената поръчка по чл.51,ал. 1, т.7 от ЗОП -Приложение № 4 - декларация, съдържаща списък на основните договори (с аналогичен предмет на настоящата процедура) през последните три години (2013-2015г.) по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП - Приложение № 5 - декларация - списък /свободен текст/ за наличие на изградена търговска мрежа в страната и/или на територията на Община Троян. Декларацията - списък следва да съдържа основани за ползване на бензиностанциит е/собственост, наем, лизинг, друго основание/ Изпълнителят трябва да има изградена търговска мрежа (бензиностанции) както следва: на територията или в близост /до град Троян, основните пътни артерии и магистрали и в големите градове на страната, където може да се зарежда безкасово. 4. Декларация по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал.7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8, т. 2 ЗОП- Приложение № 6 5. Документ за внесена или учредена банкова гаранция за участие. Гаранция за участие в размер на 570,00 лв. /петстотин и седемдесет лева/, представляваща 1%(един) от стойността на поръчката. Формата на гаранцията е парична сума, която се внася по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ IBAN–BG30CECB979010E7710400, BIK код CECB BGSF, при ЦКБ – клон Троян или банкова гаранция /задължително оригинал/ – по избор на участника - съгласно чл.60 от ЗОП. 6. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50 от Закона за обществени поръчки - размера на финансовия ресурс, с който разполага кандидатът или участникът – минимум 50% от стойността на поръчката. Кандидатите или участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: • удостоверениe от банкa; • годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за предходната приключила финансова година когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 7. Декларация за приемане условията на проекто-договора-Приложение № 7. 8.Декларация за подизпълнители /ако ще се ползват от участника/-Приложение № 8 9.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици-Приложение № 11 10.Декларация за защита на личните данни -Приложение № 12 11.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника Приложение № 13 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника, когато последният не се представлява от правоимащо лице Представените документи следва да са в оригинал или заверено от кандидата копие. Под заверено копие следва за се разбира копие на съответния документ със заверка „Вярно с оригинала” с подпис и печат на участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Размерът на финансовия ресурс, с който разполага кандидатът или участникът – минимум 50% от стойността на поръчката. Кандидатите или участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: • удостоверениe от банкa; • годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за предходната приключила финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за предходната приключила финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация-списък на служителите, които участника ще използва за изпълнение на обществената поръчка по чл.51,ал. 1, т.7 от ЗОП -Приложение № 4 2.Декларация, съдържаща списък на основните договори (с аналогичен предмет на настоящата процедура) през последните три години (2013-2015г.) по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП - Приложение № 5 3.Декларация - списък /свободен текст/ за наличие на изградена търговска мрежа в страната и/или на територията на Община Троян. Декларацията - списък следва да съдържа основани за ползване на бензиностанциит е/собственост, наем, лизинг, друго основание/ Изпълнителят трябва да има изградена търговска мрежа (бензиностанции) както следва: на територията или в близост /до град Троян, основните пътни артерии и магистрали и в големите градове на страната, където може да се зарежда безкасово.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Декларация-списък на служителите, които участника ще използва за изпълнение на обществената поръчка по чл.51,ал. 1, т.7 от ЗОП -Приложение № 4 2.Декларация, съдържаща списък на основните договори (с аналогичен предмет на настоящата процедура) през последните три години (2013-2015г.) по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП - Приложение № 5

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Показател К1- процент отстъпка за дизелово гориво ; тежест: 70
Показател: Показател К2 - процент отстъпка за бензин и пропан-бутан; тежест: 20
Показател: Показател К3- процент отстъпка смазочни материали и други консумативи; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.02.2016 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Съгласно чл. 28, ал. 6 от ЗОП документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението, на следния интернет адрес: www.szdp.bg Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят, ТП ДГС Борима, с адрес на управление с. Борима, обл.. Ловешка, ул.”Девети септември” № 14 изисква от лицата заплащането на документацията, като цената се посочва в обявлението. Цената на документацията е 5,00 лв. /пет лева/ без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.03.2016 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.03.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ТП ДГС Борима, с.Борима,общ.Троян, ул.Девети септември № 14

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на други лица.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Предвид факта, че обявлението е изпратено по електорен път и от дата на публикуването му в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата като посочва в обявлението Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, на основание чл.64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени по установените в чл. 64, ал.1 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОпП на обжалване пред Комисията за защита от конкуренцията подлежи всяко решение на възложителите по процедурата за възлагане на обществената поръчко относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл. 120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ