Версия за печат

00032-2016-0001

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121410441

Изпълнителна агенция Автомобилна администрация, ул. Ген. Й. В. Гурко № 5, За: Дамян Войновски, Република България 1000, София, Тел.: 02 9308810, E-mail: avto_a@rta.government.bg, Факс: 02 9885495

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.rta.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rta.government.bg/index.php?page=scategories&scategory=obshtestveni_poruchki.

Електронен достъп до информация: http://rta.government.bg/index.php?page=op1-280815.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Отпечатване и доставка на документите, необходими за осъществяване на дейността на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, осигуряване на персонализирането и отчета на документите за периодичните прегледи на техническата изправност на пътните превозни средства и осигуряване на тестовете за теоретичните изпити, провеждани от Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, тяхното персонализиране и проверка”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 15 (15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република България, като доставките трябва да се извършват на адресите на: - административната сграда на ИААА в гр. София, ул. „Ген. Й. В. Гурко” № 5; - 27-те териториални структури (Областни отдела „Автомобилна администрация” (ООАА), съгласно приложен списък и точни адреси на обектите (по приложения към документацията списък). - на адресите на всички лица, получили разрешение по реда на Наредба № H-32 за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства и на действащите учебни центрове получили разрешение за провеждане на обучение по реда на Наредба № 38 за условията и реда за обучение на кандидатите за придобиване на правоспособност за управление на моторно превозно средство и условията и реда за издаване на разрешение за тяхното обучение, посочени в сайта на възложителя, раздел регистри.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на поръчката е отпечатването и периодична доставка на документи, холографски продукти и образци, които са ценни книжа по смисъла на Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа, както и на други документи, формуляри, бланки, холографски продукти и образци, необходими за осъществяване на дейността на ИААА. Видът и техническите характеристики на документите, формулярите, бланките, холографските продукти и образците са посочени в Техническата спецификация към настоящата документация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

22458000, 48311100, 72212310, 72212311, 79811000, 22000000

Описание:

Печатни материали, изработвани по поръчка
Система за управление на документи
Услуги по разработване на софтуер за създаване на документи
Услуги по разработване на софтуер за управление на документи
Услуги, свързани с цифров печат
Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните количества са посочени в Техническата спецификация. Те са за една година и са ориентировъчни/индикативни и не задължават възложителя да заяви услугите в прогнозните количества. Възложителят може да заяви по-голям или по-малък брой изделия от прогнозните количества, в зависимост от необходимостта му.

Стойност, без да се включва ДДС
5000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

С офертата за участие в процедурата участниците трябва да представят гаранция за участие в размер на 50000 (петдесет хиляди) лева, представляваща 1% от прогнозната стойност на поръчката. Преди подписването на договора за обществена поръчка, участникът, избран за изпълнител представя гаранция за обезпечаване на отговорността си пред възложителя при неизпълнение (включително пълно) или изпълнение, което е частично, некачествено, забавено или лошо, на което и да е от задълженията си по договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от стойността на обществената поръчка. Гаранциите за участие и изпълнение се представят под формата на парична сума по сметка на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” или банкова гаранция. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие и изпълнение. Когато формата на гаранцията за участие или за изпълнение е парична сума, същите се внасят по следната банкова сметка на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”: Уникредит Булбанк, клон Батенберг, IBAN: BG75UNCR96603320607314, BIC: UNCRBGSF. Допълнителна информация се съдържа в документацията за участие в обществената поръчка, публикуване на интернет страницата на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

На заплащане подлежат само пълно и точно изпълнени доставки по направени от възложителя заявки. Всяка доставка се удостоверява с подписан двустранен протокол, по начина и условията съгласно приложения към документацията проект на договор. Плащанията ще се извършват по банков път, по посочена от изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 (тридесет) дни от възникване на основанието за плащане.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът е обединение, участниците в обединението сключват споразумение. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществена поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- Участниците следва да са регистрирани членове на Международната асоциация на производителите на холограми; - Участниците следва да са оторизирани да отпечатват ценни книжа по реда на Наредбата за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа (НУРОКЦК); - Участниците следва да разполагат с техническа и информационна база за изпълнение на поръчката и за създаване на матрица-оригинал на холографските продукти съгласно чл. 51, ал. 1, т. 3 от ЗОП; - Участниците следва да разполагат с експерти в областта на полиграфията с образователна степен и стаж по специалността съгласно документацията за участие в поръчката. Допълнителна информация се съдържа в документацията за участие в поръчката.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказването на обстоятелствата, участникът представя: - удостоверениe от банкa (в оригинал) или - посочване на публичен регистър в Република България, в който са публикувани годишния финансов отчет или някоя от съставните му, както и информация за органа, който поддържа регистъра или - всеки друг документ по смисъла на чл. 50, ал. 2 от ЗОП, който доказва, че участникът разполага за изпълнение на поръчката с финансов ресурс.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да разполага с финансов ресурс (за консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други) за изпълнение на поръчката, в размер не по-малък от 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди) лева за последните три години.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Обстоятелството по т. 1 се доказва чрез списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. В списъка се посочват стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. В тези случаи доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Обстоятелството по т. 2 се доказва чрез списък, в който се посочва образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на експертите.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да докаже наличието на поне две изпълнени услуги за производство и доставка на ценни книжа и поне две за производство и апликиране на холографски продукти еднакви или сходни с предмета на поръчката за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите; 2. Участниците следва да разполагат с експерти в областта на полиграфията (посочени са в документацията за участие в поръчката).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Усреднен срок за отпечатване и доставка на документите и холографските продукти след заявка ; тежест: 5
Показател: Срок за отпечатване и доставка на документи с холографска защита при извънредни и спешни за възложителя случаи.; тежест: 5
Показател: Срок за създаване на матрица оригинал на холографските продукти; тежест: 10
Показател: Срок за започване на отчитането на отпечатаните документи за извършените периодични прегледи за техническа изправност на ППС ; тежест: 30
Показател: Качество на полиграфическата изработка ; тежест: 10
Показател: Финансов показател; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

53-01-1/...

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.03.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.03.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.03.2016 г.  Час: 10:30
Място

Административната сграда на Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", гр. София, ул. Ген. Й. В. Гурко № 5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Съгласно документацията за участие в поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на потребителите, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: htt://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2016 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ