Версия за печат

00028-2016-0002

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19, За: Светлана Димитрова, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405258, E-mail: op@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405413

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sp.mrrb.government.bg/Ch14al1/0616004/Forms/AllItems.aspx.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: регионално развитие и благоустройство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Вътрешно преустройство и ремонт на Административна сграда на МРРБ в гр.София, ул. „Стефан Караджа“ №9“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е: „Вътрешно преустройство и ремонт на Административна сграда на МРРБ в гр. София, ул. „Стефан Караджа“ №9“. Административната сграда, предмет на обществената поръчка се намира в поземлен имот /УПИ/ № IX, кв.№462, район Средец. Строежът е шеста категория, съгласно Разрешение за строеж №205/23.09.2015г, издадено от Столична община. Предвидените в одобрените проекти СМР ще се извършат на основание чл.147, ал.1, т.2 от ЗУТ. В процеса на работата по договора изпълнителят трябва да спазва изискванията на чл.177 и чл.178 от ЗУТ и чл.14 от Наредба за изграждане, стопанисване и опазване на зелената система на Столична община, както и изискванията на чл.157, ал.5 от ЗУТ, проекта на ПОИС, нормите и правилата за чистотата във и около строителните обекти и правилата за здравословни и безопасни условия на труд, съответстващи на естеството на работата. Сградата е съществуваща и е изградена преди 1922г. Състои се от: сутерен, 4 надземни нива и неизползваемо покривно пространство. Изпълнена е с тухлени носещи стени и стоманобетонови междуетажни плочи. Покривът на сградата е ремонтиран след обществена поръчка на основание чл.14, ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) през 2015г. В голяма част от помещенията подовите настилки са в лошо състояние. Санитарните възли се нуждаят от основен ремонт с подмяна на съществуващите настилки, облицовки и санитария. Всички вътрешни дървени врати и двукатна дограма са в лошо състояние. Основни дейности, свързани с изпълнението на предмета на поръчката са следните: - Демонтиране на всички подови настилки от балатум и ламинат - Премахване на всички съществуващите фаянсови облицовки - Демонтиране на всички вътрешни дървени врати и стара двукатна дограма - Демонтиране на преградни неносещи стени - Нови архитектурно строителни работи - Подмяна на фаянсовите облицовки в санитарните помещения с нови - Полагане на подова настилка от гранитогрес във всички санитарни помещения - Изграждане на растерен окачен таван - Монтаж на нови вътрешни врати и и витрини - Боядисване с латекс на стени - Поправки по фасадите Описание на други дейности: По част Електрическа: - Демонтаж на съществуващата електро инсталации и съоръжения. - Цялостно изграждане на нови: силова, осветителна, заземителна, слаботокова и пожароизвестителна инсталация По част ОВК: - Демонтаж на съществуващата тръбна инсталация и изграждане на нова - Демонтаж на стари чугунени отоплителни тела - Монтаж на нови алуминиеви отоплителни тела По част ВиК: - Демонтаж на съществуващата сградна водопроводна и канализационна инсталация и изграждане на нова - Демонтаж на стара санитария и смесителни батерии. Монтаж на нова санитария и смесителни батерии. Подробното описание на видовете строително – монтажни работи /СМР/, които ще се изпълняват е дадено в техническата спецификация и количествената сметка, неразделна част от документацията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000, 45300000, 45454000, 45331000, 45332000, 45331200, 45400000, 45430000, 45440000, 45443000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни работи по преустройство
Строителни и монтажни работи на отоплителни, вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации
Довършителни строителни работи
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки
Работи по боядисване и стъклопоставяне
Работи по фасади

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на обществената поръчка следва да се изпълни в обхвата, със съдържанието на дейностите и изискванията към тях, изложени в Техническата спецификация и при обеми, съгласно Количествената сметка, които са неразделна част от настоящата документация.

Прогнозна стойност без ДДС
517500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума; б)банкова гаранция в полза на възложителя - за участие /по Образец № 5/ и за изпълнение /по бразец № 13/ от документацията за участие. Участникът, съответно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция - парична сума, то тя следва да се внесе на МРРБ по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. Ако участникът представя банкова гаранция, тя трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, съответно за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от представляващия възложителя. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, ако този образец съдържа цялата необходима информация, изискана с образеца на възложителя. Гаранцията за участие е в размер на 4 500 (четири хиляди и петстотин) лева. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % (пет на сто) от цената без ДДС по договора за изпълнение на поръчката и без непредвидени разходи. Гаранцията за изпълнение следва да бъде с валидност не по-малко от 30 (тридесет) работни дни след изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на строежа са осигурени от бюджета на МРРБ за 2016 г. За окончателно предаване на обекта на Възложителя се счита момента на подписване на приемо- предавателен протокол за цялостно приемане на извършените СМР от упълномощени от Възложителя лица с нарочна заповед, без забележки. Заплащането по договора ще се извърши въз основа на предоставени от страна на изпълнителя на оригинална фактура, искане за плащане и отчети за действително извършените СМР, които се проверяват и приемат на място от упълномощени от Възложителя лица, като средствата се превеждат по банков път на сметката на изпълнителя в срок до десет работни дни, считано от датата на представяне на оригинална фактура от изпълнителя в съответствие с условията по договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, избран за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът, избран за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, договорът за възлагане на обществената поръчка се сключва след представяне на удостоверение за БУЛСТАТ регистрация и удостоверение за данъчна регистрация на обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всяка оферта трябва да съдържа: Плик1-"Документи за подбор", в който се поставят: Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата - Образец № 1; Представяне на участника– Образец №2, Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, административни сведения за участника, в т. ч. за кореспонденция при провеждането на процедурата.; Деклар. по чл.47,ал.9 от ЗОП ( за обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, б. от „а“ до „д“, т.2,т.3, т.4, ал.2 , т.1, т.2а – първо предлож., т.4 и т.5 и ал.5 ЗОП) - Образец №3; Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП - копие от валидна застрахователна полица „Професионална отговорност на строителя" по чл. 171/171а от ЗУТ; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - по Образец № 4; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата, в случаите в които участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите за регистрация; Копие на договор за обедин.- когато участникът е обединение, което не е юрид.лице, а когато в догов. не е посочено лицето, което представлявя участниците в обединението- и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия; Оригинал на банкова гаранция за участие в процедурата - Образец № 5 или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП за ползване на подизпълнители - Образец № 6; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, подписана от представляващия подизпълнителя – представя се, когато участникът ще ползва подизпълнители - Образец № 7; Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - Образец № 8; Декларация за приемане на условията в проекта на договор по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП - Образец № 9; Доказат.за икономич. и фин. състоян. по чл.50 от ЗОП, посоч. в т.III.2.2- лява кол.; Доказат.за технич. възможн. и квалиф. по чл.51 от ЗОП, посоч. в т.III.2.3-лява кол.; Плик2 - „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя Техническо предложение - по Образец №14 и Декларация за конфиденциалност по чл.33,ал.4 от ЗОП - Образец №10 – когато е приложимо. Плик3 - “Предлагана цена“, в който се поставя Ценово предложение - по Образец №15, с приложенията към него. Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1, буква а до д, т.2,т.3, т.4 и ал.2 т.1, т.2а, т.4, т.5, ал.5 от ЗОП: Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; който е представил оферта, неотговаряща на предварително обявените условия на Възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57,ал.2 от ЗОП или за когото по реда на чл.68,ал.11 от ЗОП е установено,че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят пристъпва към отстраняане на участник поради липса на документи или несъответствие с критериите за подбор, или несъответствие с други изисквания по настоящата процедура след прилагане на реда по чл.68,ал.8 и ал.9 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение от банка /за наличен финансов ресурс/ и/или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът може да не представи годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, документите по т. 1 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. ** В случай, че участникът отговаря на изискванията на възложителя за финансово и икономическо състояние чрез възможностите на едно или повече трети лица, освен документите, определени от възложителя по-горе за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица.
Минимални изисквания: Финансовият ресурс, с който разполага участникът, да е не по-малко от 200 000 (двеста хиляди) лева. Участникът трябва да докаже наличие на финансов ресурс, необходим за изпълнение на поръчката, който да е не по-малко от 200 000 (двеста хиляди) лева. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата - Образец № 11 от документацията за участие в процедурата с: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, в т. ч. данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, като удостоверенията съдържат и данни за връзка, дата и подпис на издателя; или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Под „еднакво или сходно" строителство с предмета на поръчката се разбира цялостно изпълнение на сгради, включващо изпълнение на строително-монтажни работи на сгради, както следва: вътрешни инсталации (ВиК, Ел, ОВК), довършителни работи (мазилки, замазки, бояджийски работи), сухо строителство, вертикална планировка и доставка и монтаж на дограма. 2. Списък на техническите лица и на лицата, които отговарят за извършването на строителството с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния им опит – по Образец № 12. 3.1. Копие на сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент за въведена система за управление на качеството в строителството с обхват, приложим към предмета на поръчката. 3.2. Копие на сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент за въведена система за управление на околната среда в строителството с обхват, приложим към предмета на поръчката. 3.3. Копие на сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалент за въведена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд с обхват, приложим към предмета на поръчката. * В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, документите по т. III.2.3. се представят само за членовете му, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. * В случай, че участникът отговаря на изискванията на възложителя за технически възможности и/или квалификация чрез възможностите на едно или повече трети лица, освен документите, определени от възложителя по-горе за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да имат изпълнено строителство през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата на 2 /два/ обекта, всеки с РЗП по-голямо или равно на 800м2, което е еднакво или сходно* с предмета на поръчката. 2. В състава на техническите лица и лицата, които отговарят за извършване на строителството да са включат най-малко следните такива с профес. квалиф./специалн. или еквивал. им в съответн. профес. направлен./професии съгл.спис. по чл.6 или чл.7 от Закона за профес.образов.и обуч. и Класификатора на областите на висше образов. и профес. направл.,установ. по реда на Закона за признав. на професион. квалификац. или Закона за висш. образов.,или др. приложим нормат.акт, както и да притеж. професион.опит/стаж не по-малко от долупосочения: - Ключов експерт 1 - Технически ръководител на обекта – с висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна, да отговаря на условията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ и да има изпълнени минимум 2 (два) обекта (сгради), еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка като технически ръководител. - Ключов експерт 2 - Експерт за контрол върху качеството на изпълнение на строителството - с висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна, притежаващ валидно удостоверение/сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството или еквивалентно, професионален опит като контрол по качеството на изпълнение в строителството минимум 2 (два) изпълнени обекта (сгради), еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. - Ключов експерт 3 – Експерт за контрол по спазване на здравословните и безопасни условия на труд - с висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентно, притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно и професионален опит като координатор по безопасност и здраве и/или като длъжностно лице по БЗ на минимум 2 (два) изпълнени обекта (сгради), еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка - Изпълнителски екип: Участникът да има специализирани строителни работници - монтажници – минимум трима: монтажник ВиК, монтажник Eл. и монтажник ОВиК със стаж по специалността не по-малко от 2 (две) години и опит в изпълнение най-малко на 2 (два) сходни обекта.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60
Показател: Ценова оценка; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

06-16-04

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.02.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.02.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.03.2016 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул."Св.Св.Кирил и Методий" №17-19, гр.София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Публичното отваряне на офертите ще се извърши в централната сграда на МРРБ и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на МРРБ.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Максималната стойност на обществената поръчка, посочена в поле II.2.1 включва 450 000 (четристотин и петдесет хиляди) лева без ДДС и непредвидените разходи, в размер до 15% от тази стойност. Процедурата се провежда по опростените правила съгласно чл.14, ал.3, т. 1 от ЗОП. Сроковете по нея са намалени на основание чл. 64, ал.3 от ЗОП: със 7 дни - поради изпращане на обявлението по електронен път; с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. Документацията е безплатно достъпна на посочения в поле I.1) адрес на електронната страница на МРРБ в "Профил на купувача": http://mrrb-share: Офертите се приемат на адреса на възложителя - гр. София 1202, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19, стая 17 Б.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2016 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ