00265-2015-0177

BG-Раднево: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

Мини Марица Изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Тотева - експерт търговия; по технически въпроси: Атанас Генчев - р-л звено АСДУ към ЕСР МИ и Петко Петков - инж. инв. контрол, отдел Инвестиции, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/; 0417 83305/3158/; 0417 83305/3022/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: отдел Търговски; отдел Електро Снабдителен Район Марица - изток, отдел Инвестиции

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.

Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, E-mail: ivelina.prodanova@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел Търговски

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Актуализация на софтуера на Автоматизирана система за диспечерско управление /АСДУ/ на „Мини Марица-изток“ ЕАД на рудник „Трояново-3“, с. Медникарово, подстанция ЦРБ и външни” - реф. № 180/2015 г. - ЗОП

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
рудник "Трояново-3", с. Медникарово /Инкотермс 2010/
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Актуализация на софтуера на Автоматизирана система за диспечерско управление /АСДУ/ на „Мини Марица-изток“ ЕАД на рудник „Трояново-3“, с. Медникарово, подстанция ЦРБ и външни за Мини Марица-изток обекти се изразявае в цялостно софтуерно осъвременяване на съществуващата система на АСДУ на "Мини Марица-изток" ЕАД, рудник "Трояново-3", с. Медникарово, подстанция ЦРБ и външни за ММИ обекти. Изискванията към актуализацията на съществуващата програмна система са подробно описани в Техническата спецификация и условия за изпълнение към документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно Техническа спецификация и условия за изпълнение към документацията за участие

Стойност, без да се включва ДДС
278471 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 2 500 лева или равностойността им в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се освобождава частично в срок до 30 дни след изпълнен етап, пропорционално на неговата стойност. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането се извършва разсрочено, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на дейностите по всеки етап срещу представена фактура - оригинал и двустранно подписан приемно - предавателен протокол. Срокът за плащане по всеки етап започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемно - предавателен протокол), по същия етап. Когато участник в процедурата е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка да бъде в български лева. Изпълнението на поръчката се реализира на етапи, както следва: - инсталиране на актуализирания софтуер и ППО в обектите и КС на рудник „Трояново 3“, с. Медникарово, подстанция ЦРБ и външни; - провеждане на функционални изпитания на ниво „Обект“ и „Командна Станция“ на рудник „Трояново 3“, с. Медникарово, подстанция ЦРБ и външни; - инсталиране на актуализирания софтуер и ППО в КС на АСДУ в ММИ; - провеждане на функционални изпитания на ниво „Обект“ и „Командна Станция“ на АСДУ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Изпълнителят поема задължението да адаптира собствения си софтуер към съществуващите системи, RTU, IED и пр. изделия на различни производители инсталирани понастоящем в "Мини Марица Изток" ЕАД. Участниците да се запознаят със SCADA системата на обектите, комуникационната среда, АСДУ на „Мини Марица Изток” ЕАД и конкретният обем данни от обектите преди подаване на оферта за участие. Този задължителен оглед се удостоверява с двустранно подписан протокол, който се прилага в Плик № 1 - Документи за подбор. Непредставилите протокол се отстраняват от участие в процедурата. Всички желаещи да участват в огледа трябва да се явят на 09.02.2016 г. от 10.00 часа пред адм. сграда на ММИ ЕАД град Раднево. В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това при отговорния за случая инвеститорски контрол. Лица, които ще отговарят за огледа: инж. Атанас Генчев - р-л звено АСДУ към ЕСР МИ, вътр. тел.: 3158, инж. Марьо Марков – експерт проект. и прогр. АСДУ към ЕСР МИ, вътр. тел.: 3122, инж. Петко Петков - инж. инвеститорски контрол към отдел „Инвестиции“, вътр. тел.: 3022. Участниците задължително представят двустранно подписан протокол за успешно извършен експеримент за двустранен обмен на информация между КС на СДЗ и обектите по протокол IEC 60870-5-104, реализиран от комуникационен софтуер на участника и възможността за адаптирането му, визуализация на информацията на работно място на КС на СДЗ. Протокола се прилага в Плик № 1 - Документи за подбор. Възложителят предоставя възможност участниците по време на огледа да уговорят допълнителна дата за провеждане на експеримента. Предложението за изпълнение на поръчката в Плик №2 следва да включва техническото решение за изпълнение на поръчката съгласно техническата спецификация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие; 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващият обединението, в която се декларира разпределението на дейностите; 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП; 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива, документи за всеки от подизпълнителите или декларация за липса на подизпълнители; 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 7. Протокол за извършен оглед и Протокол от успешно проведен експеримент. 8. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие; 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участниците да притежават валиден сертификат по ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват включващ проектиране, производство и инсталация на системи за управление (доказва се с копие на сертификата, с превод на български език). За еквивалент на изисквания стандарт възложителят приема и валиден към датата на подаване на офертата сертификат по ISO 9001:2008

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

реф. № 180/2015 г. - ЗОП

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.02.2016 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
15.02.2016 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.02.2016 г.  Час: 10:30
Място

Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ