00265-2015-0177
Технически редакции | ||
29.12.2015 15:05 ч. : | 29/12/2015 14:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.12.2015 15:05 ч. : | 29/12/2015 14:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Раднево: 27 - Други услуги
Услуги
Мини Марица Изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Тотева - експерт търговия; по технически въпроси: Атанас Генчев - р-л звено АСДУ към ЕСР МИ и Петко Петков - инж. инв. контрол, отдел Инвестиции, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/; 0417 83305/3158/; 0417 83305/3022/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: отдел Търговски; отдел Електро Снабдителен Район Марица - изток, отдел ИнвестицииИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, E-mail: ivelina.prodanova@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
НЕ
„Актуализация на софтуера на Автоматизирана система за диспечерско управление /АСДУ/ на „Мини Марица-изток“ ЕАД на рудник „Трояново-3“, с. Медникарово, подстанция ЦРБ и външни” - реф. № 180/2015 г. - ЗОП
Актуализация на софтуера на Автоматизирана система за диспечерско управление /АСДУ/ на „Мини Марица-изток“ ЕАД на рудник „Трояново-3“, с. Медникарово, подстанция ЦРБ и външни за Мини Марица-изток обекти се изразявае в цялостно софтуерно осъвременяване на съществуващата система на АСДУ на "Мини Марица-изток" ЕАД, рудник "Трояново-3", с. Медникарово, подстанция ЦРБ и външни за ММИ обекти. Изискванията към актуализацията на съществуващата програмна система са подробно описани в Техническата спецификация и условия за изпълнение към документацията за участие.
48000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
съгласно Техническа спецификация и условия за изпълнение към документацията за участие
НЕ
НЕ
36
Гаранцията за участие е 2 500 лева или равностойността им в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се освобождава частично в срок до 30 дни след изпълнен етап, пропорционално на неговата стойност. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Разплащането се извършва разсрочено, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на дейностите по всеки етап срещу представена фактура - оригинал и двустранно подписан приемно - предавателен протокол. Срокът за плащане по всеки етап започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемно - предавателен протокол), по същия етап. Когато участник в процедурата е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка да бъде в български лева. Изпълнението на поръчката се реализира на етапи, както следва: - инсталиране на актуализирания софтуер и ППО в обектите и КС на рудник „Трояново 3“, с. Медникарово, подстанция ЦРБ и външни; - провеждане на функционални изпитания на ниво „Обект“ и „Командна Станция“ на рудник „Трояново 3“, с. Медникарово, подстанция ЦРБ и външни; - инсталиране на актуализирания софтуер и ППО в КС на АСДУ в ММИ; - провеждане на функционални изпитания на ниво „Обект“ и „Командна Станция“ на АСДУ.
ДА
Изпълнителят поема задължението да адаптира собствения си софтуер към съществуващите системи, RTU, IED и пр. изделия на различни производители инсталирани понастоящем в "Мини Марица Изток" ЕАД. Участниците да се запознаят със SCADA системата на обектите, комуникационната среда, АСДУ на „Мини Марица Изток” ЕАД и конкретният обем данни от обектите преди подаване на оферта за участие. Този задължителен оглед се удостоверява с двустранно подписан протокол, който се прилага в Плик № 1 - Документи за подбор. Непредставилите протокол се отстраняват от участие в процедурата. Всички желаещи да участват в огледа трябва да се явят на 09.02.2016 г. от 10.00 часа пред адм. сграда на ММИ ЕАД град Раднево. В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това при отговорния за случая инвеститорски контрол. Лица, които ще отговарят за огледа: инж. Атанас Генчев - р-л звено АСДУ към ЕСР МИ, вътр. тел.: 3158, инж. Марьо Марков – експерт проект. и прогр. АСДУ към ЕСР МИ, вътр. тел.: 3122, инж. Петко Петков - инж. инвеститорски контрол към отдел „Инвестиции“, вътр. тел.: 3022. Участниците задължително представят двустранно подписан протокол за успешно извършен експеримент за двустранен обмен на информация между КС на СДЗ и обектите по протокол IEC 60870-5-104, реализиран от комуникационен софтуер на участника и възможността за адаптирането му, визуализация на информацията на работно място на КС на СДЗ. Протокола се прилага в Плик № 1 - Документи за подбор. Възложителят предоставя възможност участниците по време на огледа да уговорят допълнителна дата за провеждане на експеримента. Предложението за изпълнение на поръчката в Плик №2 следва да включва техническото решение за изпълнение на поръчката съгласно техническата спецификация.
Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие; 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващият обединението, в която се декларира разпределението на дейностите; 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП; 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива, документи за всеки от подизпълнителите или декларация за липса на подизпълнители; 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 7. Протокол за извършен оглед и Протокол от успешно проведен експеримент. 8. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие; 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
Не се изискват.
Участниците да притежават валиден сертификат по ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват включващ проектиране, производство и инсталация на системи за управление (доказва се с копие на сертификата, с превод на български език). За еквивалент на изисквания стандарт възложителят приема и валиден към датата на подаване на офертата сертификат по ISO 9001:2008
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
реф. № 180/2015 г. - ЗОП
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
НЕ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
29.12.2015 г.