00265-2015-0173
Технически редакции | ||
22.12.2015 12:25 ч. : | 22/12/2015 11:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.12.2015 12:25 ч. : | 22/12/2015 11:52 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Раднево: 27 - Други услуги
Услуги
Мини Марица Изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Георги Николов - експерт търговия; по технически въпроси: Атанас Генчев - р-л звено АСДУ към ЕСР МИ и Петко Петков - инж. инв. контрол отдел Инвестиции, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/3158/; 0417 83305/3022/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: отдел Търговски; ЕСР МИ, отдел ИнвестицииИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, E-mail: ivelina.prodanova@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363
Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел ТърговскиПроучване и добив на въглища или други твърди горива
НЕ
Актуализация на софтуера на АСДУ на „Мини Марица Изток“ ЕАД – рудник „Трояново-север“, с. Ковачево.
Актуализация на софтуера на АСДУ на „Мини Марица Изток“ ЕАД – рудник „Трояново-север“, с. Ковачево. Новият софтуер ще позволи създаването, поддръжката и информационното разширение на АСДУ да става със съвременни потребителски инструментариум, което ще спести финансови средства от възлагане на подобни дейности на външни фирми. Въведените нови функционалности за управление на обектите от мрежи средно и високо напрежение ще способстват за намаляване на престоите, оптимизация на разходите за експлоатация и трудовите злополуки. Техническите изисквания и условия са подробоно описани в Документацията за участие - Техническа спецификация.
48000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно Техническа спецификация приложена в Документацията за участие. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.
НЕ
НЕ
24
Гаранцията за участие е 3 500 лева или равностойността им в евро. Представя се с офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договор и се освобождава частично в срок до 30 дни след изпълнен етап, пропорционално на неговата стойност. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка"АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF, или банкова сметка в евро: „БНП Париба С.А.” АД – клон гр. София, IBAN: BG40 BNPA 9440 1420 0150 10; SWIFT BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Разплащането се извършва разсрочено, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след извършване на дейностите по всеки етап срещу представена фактура и двустранно подписан протокол. Изпълнението на поръчката се реализира на етапи както следва: - инсталиране на актуализирания софтуер и ППО в обектите и КС на Рудник „Трояново-север“; - провеждане на функционални изпитания на ниво „Обект“ и „Командна Станция“ на Рудник „Трояново-север“; - инсталиране на актуализирания софтуер и ППО в КС на АСДУ в ММИ; провеждане на функционални изпитания на ниво „Обект“ и „Командна Станция“ на АСДУ. Срокът на плащане започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол). Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева.
ДА
Изпълнителят поема задължението да адаптира собствения си софтуер към съществуващите системи, RTU, IED и пр. изделия на различни производители инсталирани понастоящем в "Мини Марица Изток" ЕАД. Участниците да се запознаят със SCADA системата на обектите, комуникационната среда, АСДУ на „Мини Марица Изток” ЕАД и конкретният обем данни от обектите преди подаване на оферта за участие. Този задължителен оглед се удостоверява с двустранно подписан протокол, който се прилага в Плик № 1 - Документи за подбор. Непредставилите протокол се отстраняват от участие в процедурата. Всички желаещи да участват в огледа трябва да се явят на 15.01.2016 г. от 10.00 часа пред адм. сграда на ММИ ЕАД град Раднево. В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това при отговорния за случая инвеститорски контрол. Лица, които ще отговарят за огледа: инж. Атанас Генчев - р-л звено АСДУ към ЕСР МИ, вътр. тел.: 3158, инж. Марьо Марков – експерт проект. и прогр. АСДУ към ЕСР МИ, вътр. тел.: 3122, инж. Петко Петков - инж. инвеститорски контрол към отдел „Инвестиции“, вътр. тел.: 3022. Участниците задължително представят двустранно подписан протокол за успешно извършен експеримент за двустранен обмен на информация между КС на СДЗ и обектите по протокол IEC 60870-5-104, реализиран от комуникационен софтуер на участника и възможността за адаптирането му, визуализация на информацията на работно място на КС на СДЗ. Протокола се прилага в Плик № 1 - Документи за подбор. Възложителят предоставя възможност участниците по време на огледа да уговорят допълнителна дата за провеждане на експеримента. Предложението за изпълнение на поръчката в Плик №2 следва да включва техническото решение за изпълнение на поръчката съгласно техническата спецификация.
Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие; 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващият обединението, в която се декларира разпределението на дейностите; 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП; 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива, документи за всеки от подизпълнителите или декларация за липса на подизпълнители; 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие; 8. Протокол за извършен оглед и Протокол от успешно проведен експеримент. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.
Не се изискват.
Участниците да притежават валиден сертификат по ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват включващ проектиране, производство и инсталация на системи за управление (доказва се с копие на сертификата, с превод на български език). За еквивалент на изисквания стандарт възложителят приема и валиден към датата на подаване на офертата сертификат по ISO 9001:2008.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
реф. № 179/2015 г.
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
НЕ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.
22.12.2015 г.