Версия за печат

01379-2015-0396

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175201304

Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Гоце Делчев № 105, За: Десислава Колева - по процедурни въпроси- 02 9696838; Мартин Борисов - по технически въпроси - 02 9696720, България 1404, София, Тел.: 02 9696838, E-mail: d.koleva@eso.bg, Факс: 02 9626189

Място/места за контакт: бул. Гоце Делчев № 105

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.tso.bg.

Адрес на профила на купувача: https://webapps.eso.bg/zop_profile/.

Електронен достъп до информация: https://webapps.eso.bg/zop_profile/page2.php?intNo=Qy9ES29sNHdMNm01RjU5WVRsZnRnUT09.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 175201304

Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Гоце Делчев № 105, За: -, България 1404, София, Тел.: 02 9696886, Факс: 02 9626189

Място/места за контакт: бул. Гоце Делчев № 105, ет. 2, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tso.bg.

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Доставка на леки автомобили с висока проходимост”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Гр. София, Бул. Европа № 2 – склад на ЕСО ЕАД, МЕР София област.
Код NUTS: BG412
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е за доставка на 30 броя леки автомобили с висока проходимост.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34113000

Описание:

Превозни средства с 4 задвижващи колела

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

30 броя леки автомобили с висока проходимост с технически характеристики, подробно описани в документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
800000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична/банкова гаранция в размер на 8 000 лева. Гаранция за изпълнение на договора - парична/банкова - в размер на 5% от стойността на договора. Информация за банковите сметки на ЕСО ЕАД се намира на Профила на купувача в Раздел Друга Информация - Банкова сметка за внасяне на гаранции (https://webapps.eso.bg/zop_profile/bankAccounts.php).

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цената на доставката по договора в размер на 100 %, след нейното изпълнение, в срок до 30 календарни дни, с банков превод, по сметката на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и след представяне на: (а) Оригинална данъчна фактура, издадена не по-късно от 5 дни, след датата на протокола по т. (б). (б) Оригинален приемо-предавателен протокол за доставка, подписан от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и удостоверяващ, че стоката е приета без явни дефекти. в) В случаите, когато има сключени договори за подизпълниние,след представяне на доказателства от изпълнителя, че е заплатил на подизпълнителите всички работи, приети по реда на чл. 45 б, ал. 1 от ЗОП. Срокът за плащане започва да тече от датата на подписване на данъчната фактура от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/ или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Документ за внесена гаранция за участие. 2.Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП (оригинал). 3.Копие на договора за обединение, когато участникът е обединение. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 4.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. (оригинал). 5.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване на подизпълнители при изпълнение на поръчката (оригинал). 7.Пълномощно, издадено на лицето, което представлява участника в процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на доставки, еднакви или сходни* с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. (оригинал) Минимални изисквания: Участникът да е изпълнил през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко една доставка еднаква или сходна с предмета на поръчката. Декларацията трябва да е придружена със следните документи и/или информация: а) удостоверения, издадени от получателите, или б) удостоверения, издадени от компетентен орган, или в) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за доставката. * Под доставки, сходни с предмета на поръчката се разбира: Доставка на автомобили с повишена проходимост тип „пикап”. 2. Документ/и, удостоверяващи, че предлаганите от участника автомобили са произведени от производители с внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват, включващ производство на стоки, съгласно предмета предмета на поръчката. Минимални изисквания: Предлаганите от участника автомобили да са произведени в условията на внедрена система за управление на качеството съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват, включващ производство на стоки, съгласно предмета на поръчката. 3. Документ/и, удостоверяващ/и правата на участника (ако участника не е производител) да предлага стоките на съответния производител. В случай, че участникът не е производител, той трябва да представи валиден документ/и (пълномощно, договор, писмо и/или др.), даващ разрешение за продажба (дистрибуция) на стоките на територията на РБългария. Минимални изисквания: Участникът трябва да има право да продава стоките на съответния производител на българския пазар.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

ЦУ/2015/277

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.02.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
05.02.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.02.2016 г.  Час: 10:00
Място

На адреса на възложителя: гр. София бул. "Гоце Делчев" № 105, етаж 9, Заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обменът на информация в хода на провеждане на процедурата между възложителя и участниците може да се извършва по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ