Версия за печат

00475-2015-0002

BG-с. Невестино: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Невестино, ул. Вл. Поптомов №17, За: Мая Арсова, Десислава Йорданова, РБългария 07915 220, с. Невестино, Тел.: 07915 2210, E-mail: obshtinanevestino@abv.bg

Място/места за контакт: с.Невестино, ул. Вл. Поптомов №17

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://obshtinanevestino.kncity.info/index.php/proceduri-zop/item/48-izbor-na-izpalnitel-za-izgotvyane-na-raboten-proekt-i-uprazhnyavane-na-avtorski-nadzor-po-proekt-rekonstruktziya-i-rehabilitatziya-na-ulitzi-saorazheniya-i-prinadlezhnostite-kam-tyah-v-s-vaksevo-obshtina-nevestino-oblast-kyustendil-za-kandidatstvane-po-pr.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за изготвяне на работен проект и упражняване на авторски надзор по проект „Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръжения и принадлежностите към тях в с. Ваксево”, община Невестино, област Кюстендил”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Невестино
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за изготвяне на работен проект и упражняване на авторски надзор по проект „Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръжения и принадлежностите към тях в с. Ваксево, община Невестино, област Кюстендил” за кандидатстване по програми финансирани с европейски средства

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71400000

Описание:

Услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Улиците, предвидени за реконструкция са деветнадесет с обща дължина около 4200 м. Пътната настилка, конструкция и тротоарите са напълно компрометирани, което прави улиците трудно проходими за МПС и пешеходци. На места, има изградени бордюри. Невъзможно е отводняването им от повърхностни води. Това води до наводняването им и допълнително затруднява автомобилното и пешеходно движение. По улиците и тротоарите не е осигурена достъпна среда.

Прогнозна стойност без ДДС
93500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

65


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие 930,00 лв. (деветстотин и тридесет лева). Валидността на гаранцията за участие (когато участникът е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 35 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от общата стойност на договора без включен ДДС и се представя при сключването му. Валидността на гаранцията за изпълнение (когато участникът определен за изпълнител на поръчката е избрал банкова гаранция) следва да бъде не по-малко от 60 календарни дни след изтичане срока на договора. Гаранцията се представя във форма, избрана от участника - парична сума или банкова гаранция 5. Ако участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Участникът може да представи банковата гаранция и по образец на гарантиращата банка, в случай че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранцията са за сметка на участника/изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 7. Представяне на гаранцията чрез депозит на парична сума: Ако гаранцията за участие се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано Гаранция за участие в обществена поръчка по ЗОП с предмет: „Избор на изпълнител за изготвяне на работен проект и упражняване на авторски надзор по проект „Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръжения и принадлежностите към тях в с. Ваксево”, община Невестино, област Кюстендил” за кандидатстване по програми финансирани с европейски средства.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. 100% Окончателно плащане на сумата по чл.3, ал. 2, в срок от 10 работни дни след подписване на договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ между Община Невестино и финансиращия орган на програмата, постъпване на финансови средства по сметката на Община Невестино и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Заплащането на дължимото възнаграждение за авторски надзор по чл.3, ал.3 от договора, се извършва в 5-дневен срок след представяне на месечни отчети, пропорционално на изпълнените СМР, за действително вложеното време на обекта и фактура в оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. В случай, че финансиращият орган одобри суми по-малки от посочената в чл.3 от настоящия договор, Възложителят ще изплати на Изпълнителя възнаграждение в размер до одобрените от финансиращия орган суми. 4. При сключване на анекс към основният договор между Общината и Финансиращият орган включващи изменение на средствата за заплащане дейноста по настоящият договор , дължимите средства от Възложителя към Изпълнителя ще бъдат редуцирани до размер посочен в анекса и ще бъдат отчетени при окончателното плащане. 5. В случай, че финансиращият орган по проекта не одобри платени от Възложителя разходи, констатирани като неправомерно изплатени суми, в резултат на несвършена или некачествено изпълнена работа, изпълнителя възстановява съответните дължими суми в едно с размера на наложените санкции, в срок от 10 работни дни от получаване на искане за това от Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал); 2. Административни сведения и представяне на участника (оригинал) - (по образец); *** При участие на обединение в процедурата, образецът се попълва за обединението (не и за отделните членове в него) и се подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно споразумението. 2.1 Представянето на участника следва да включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Идентифициращата информация следва да съдържа достатъчно данни за правната индивидуализация на участника, в т.ч. правосубектност; постоянен адрес или седалище и адрес на управление; управителни органи и представителство; вписване в търговски регистри и/или регистрация в съдебни или административни органи и/или обявяване в публични актове, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2.2 декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец (в оригинал).. 2.3 доказателства за упражняване на професионална дейност, съгласно т.11. Доказателства за технически възможности и/или квалификация , подточка 2 – пълна проектантска правоспособност на проектантите съгласно чл.230 от ЗУТ. 3. Оферта (като отделен самостоятелен документ, съдържащ изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при условията на документацията за участие *** Когато участникът в процедурата е обединение, офертата се попълва и подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно споразумението, което се изисква по-горе в указанията за участие в настоящата процедура. 4. Заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (когато участникът е обединение/консорциум което не е юридическо лице). Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Важно - Съгласно чл. 55, ал. 5 от ЗОП - лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. 5. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата (документа) и да представлява участника в процедурата. Когато някой от документите се подписва от пълномощник, в пълномощното следва изрично да се посочи документа, за който се прави упълномощаването. Декларациите в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник. Тези правила се отнасят и за подизпълнителите. 6. Декларация за запознаване с условията на поръчката - изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника; 7. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 както и за липса на обстоятелство и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП ; Продължава в "допълнителна информация"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на услугите (по образец), еднакви или сходни* с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите, придружен с доказателства за извършените услуги. *Еднакви или сходни услуги са услугите свързани с изготвяне на инвестиционни проекти във фаза техническа и/или работна за изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на пътища и/или улична мрежа 2. Списък на ключовите експерти, които ще извършват дейностите по обществената поръчка – попълнен по образец , с приложени автобиографии (по образец)
Минимални изисквания: 1. Участникът да е извършил минимум една услуга, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността. 2. Участникът трябва да предложи проектантски екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва: • Ръководител екип – строителен инженер със специалност „Пътна или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 5 (пет) години опит в тази област • 2 бр. инженер със специалност „Пътна” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващи пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 3 годишен опит в тази област • 1 бр. инженер със специалност „Геодезия” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващи пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 3 годишен опит в тази област • 1 бр. инженер със специалност „Геология” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващи пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 3 годишен опит в тази област • 1 бр. инженер със специалност „ВиК” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващи пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 3 годишен опит в тази област
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Всички ключови експерти трябва да притежават пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: „Методология за изпълнение на поръчката”; тежест: 50
Показател: ФИНАНСОВА ОЦЕНКА ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.01.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.01.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на Община невестино, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката ще бъде финансирана по проект, финансиран изцяло или частично от средства на ЕС

VI.3) Допълнителна информация

10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване на подизпълнители (оригинал), ако се предвиждат такива от участника; Декларацията се попълва по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП по образец и съдържа наименованието на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие (процент от общата стойност и описание на частта от предмета на поръчката, която ще бъде изпълнена от подизпълнителя). Декларацията се подава задължително и се подписва от лицето/лицата, които представляват участника. 11. Декларация за съгласие на подизпълнител (по образец) - когато е приложимо; Подизпълнителите представят и декларация по приложения образец към документацията за участие, с която декларират, че са съгласни да бъдат подизпълнители на участника. Декларацията се подписва от участника или неговия управител, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя. 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (по образец). Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извършат услугите са Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“. Декларацията се подписва задължително от участника, или управляващия и представляващ участника. *** Когато участникът в процедурата е обединение, декларацията се представя от участниците в обединението, свързани с изпълнението на услугата. *** При подписването на декларацията следва да се има предвид следното: - Използването на по-висок размер от минималната цена на труда при определянето на предлаганата цена от офертата е допустимо; "Минимална цена на труд", съобразно разпоредбата на §1, т.12 от ДР на ЗОП е минималният размер на заплащане на работната сила, определен като минимален месечен размер на осигурителния доход по дейности и групи професии съгласно чл.8, ал.1, т.1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване (ЗБДОО). В приложение №1 към чл.8, ал.1, т.1 от ЗБДОО за 2014г., е посочен минимален месечен размер на осигурителния доход през календарната година по основни икономически дейности и квалификационни групи професии, съотносими към предмета на поръчката. Допълнителна информация относно обстоятелствата, свързани със закрилата на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд, може да бъде получена от Министерството на труда и социалната политика и създадените към него структури. 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (по образец). Декларацията се подписва задължително от участника, или управляващия и представляващ участника. Всички документи съдържащи се в Плик № 1 „Документи за подбор” се представят в един оригинал и едно сканирано копие на електронен носител в pdf формат.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

18. Участниците имат право да подават жалби пред Комисията за защита на конкуренцията, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ