Версия за печат

00109-2015-0030

BG-Благоевград: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, площад Георги Измирлиев Македончето №1, За: Крум Алуминов - Старши юрисконсулт, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867714, E-mail: kaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Дирекция ПНООП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/cat166/2230/ZOP-2015-30.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„АНАЛИЗ И ОЦЕНКА НА КАЧЕСТВО НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В ДНЕВЕН ЦЕНТЪР „ЗОРНИЦА”, ГР. БЛАГОЕВГРАД” в рамките на проект „Нови хоризонти пред децата и младежите с увреждания от Дневен център „Зорница”, гр. Благоевград”, осъществяван с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № РД-13-151/15.09.2015 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25
Място на изпълнение: гр. Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Цели се разработване на инструментариум за измерване качеството на предоставяната услуга в Дневен център „Зорница” и използването му за измерване качеството на услугата преди и след изпълнението на мерките и целите на проектното предложение, както и анализ на постигнатите резултати. Анализът на качеството на социалните услуги е процес, при които въз основа на предварително подготвен инструментариум се събира информация, преглежда и анализира. В България качеството на услугите за деца се регламентира чрез Наредбата за критерии и стандарти за предоставяне на социални услуги за деца. Тя дава минималните изисквания за функциониране на услугите по отношение на материалната база, персонала, организацията, документацията и пр. В настоящата задача ще бъде необходимо да се разработи инструментариум, чрез които да се проследи доколко услугата допринася за подобряване на качеството на живот на децата, ползващи услугата. Основни критерии, определени на ниво ЕС за услугите в общ интерес са напр. наличност, достъпност, ориентирани към правата на децата, фокусирани към семейството и пр. Етапи от осъществяване на услугата: 1.1. Разработване на набор от индикатори за качество на предоставяната услуга в ДЦ „Зорница” Формираният набор от измерители да дава реална представа за състоянието и за качеството на съответния стандарт за качество. Измерителите за качеството на социалните услуги да могат да се използват при предоставяне на услугите, при осъществяване на контрол и мониторинг, както и при преглед на постигнати резултати/ефекти на децата и семействата. Примерни нива на разработване – на ниво организация, на ниво услуга, на ниво потребител /дете и семейство/. 1.2. Прилагане на индикаторите/пилотиране в началото Събиране на входна информация по определените индикатори. Описание на методите, които ще се използват за това/ напр. наблюдение, интервю, инфо карта и пр./ Анализиране на данните с оглед разработване на доклад с оценка на нуждите на потребителите. 1.3. Прилагане на индикаторите/оценка в края Събиране и анализ на изходна информация, преценка на промените, препоръки.Описание на методите, които ще се използват за това/ напр. наблюдение, интервю, инфо карта и пр./ Необходимо е изпълнителя да опише нивата на индикиране, как ще събере информация – методи и как ще се анализира – методи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71620000, 85000000

Описание:

Услуги, свързани с анализи
Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на поръчката включва: разработване на инструментариум за измерване качеството на предоставяната услуга в Дневен център „Зорница” и използването му за измерване качеството на услугата преди и след изпълнението на мерките и целите на проектното предложение, както и анализ на постигнатите резултати. Анализът на качеството на социалните услуги е процес, при които въз основа на предварително подготвен инструментариум се събира информация, преглежда и анализира. В България качеството на услугите за деца се регламентира чрез Наредбата за критерии и стандарти за предоставяне на социални услуги за деца. Тя дава минималните изисквания за функциониране на услугите по отношение на материалната база, персонала, организацията, документацията и пр. В настоящата задача ще бъде необходимо да се разработи инструментариум, чрез които да се проследи доколко услугата допринася за подобряване на качеството на живот на децата, ползващи услугата. Основни критерии, определени на ниво ЕС за услугите в общ интерес са напр. наличност, достъпност, ориентирани към правата на децата, фокусирани към семейството и пр. Етапи от осъществяване на услугата: 1.1. Разработване на набор от индикатори за качество на предоставяната услуга в ДЦ „Зорница” Формираният набор от измерители да дава реална представа за състоянието и за качеството на съответния стандарт за качество. Измерителите за качеството на социалните услуги да могат да се използват при предоставяне на услугите, при осъществяване на контрол и мониторинг, както и при преглед на постигнати резултати/ефекти на децата и семействата. Примерни нива на разработване – на ниво организация, на ниво услуга, на ниво потребител /дете и семейство/. 1.2. Прилагане на индикаторите/пилотиране в началото Събиране на входна информация по определените индикатори. Описание на методите, които ще се използват за това/ напр. наблюдение, интервю, инфо карта и пр./ Анализиране на данните с оглед разработване на доклад с оценка на нуждите на потребителите. 1.3. Прилагане на индикаторите/оценка в края Събиране и анализ на изходна информация, преценка на промените, препоръки.Описание на методите, които ще се използват за това/ напр. наблюдение, интервю, инфо карта и пр./ Необходимо е изпълнителя да опише нивата на индикиране, как ще събере информация – методи и как ще се анализира – методи.

Прогнозна стойност без ДДС
8149.29 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.1. На основание чл. 59, ал. 5 от ЗОП Възложителят не изисква гаранция за участие в настоящата обществена поръчка. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка 2.1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет процента) от стойността на поръчката без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на Изпълнителя в една от следните форми: а) гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима: - по сметка на Възложителя: ИНВЕСТБАНК АД, ФЦ Благоевград, IBAN: BG 36 IORT 80493300714600, ВIС IORTBGSF В този случай документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че Участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя съгласно Образец № 3 и със срок на валидност най-малко 30 дни след изтичане срока на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията – обществена поръчка с предмет: „Анализ и оценка на качество на социални услуги в Дневен център „Зорница”, гр. Благоевград ” по проект „Нови хоризонти пред децата и младежите с увреждания от Дневен център „Зорница”, гр. Благоевград”, осъществяван с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № РД-13-151/15.09.2015 г. 2.3. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2.4. Разходите по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на определения изпълнител. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. 2.5. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто договора. 2.6. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането по настоящата обществена поръчка ще се извърши както следва: Авансово плащане в размер на до 20 процента от цената на договора, по банкова сметка, посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в договора в срок от 10 работни дни след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на надлежно оформена фактура. Окончателно плащане в размер до 80 процента от цената на договора, в срок от 10 работни дни след приемане, без забележки, от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на изпълнените дейности и след представяне от страна на Изпълнителя на надлежно оформена фактура. Разходът е по проект „Нови хоризонти пред децата и младежите с увреждания от Дневен център „Зорница”, гр. Благоевград”, осъществяван с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № РД-13-151/15.09.2015 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за избор на изпълнител може да участва всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените в раздела изисквания се прилагат за обединението като цяло, съответствието с критериите за подбор може да се доказва от един или повече от участниците в обединението. Когато Участникът е обединение/консорциум, което/който не е юридическо лице, участниците в обединението трябва да сключат договор/споразумение помежду си, в който е определено, кой участник какъв вид дейност ще изпълнява. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: обединението/консорциумът е създадено/създаден със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка и всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; съставът на обединението/консорциума няма да се променя след подаването на офертата; представляващият обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; представляващият обединението/консорциума отговаря за изпълнението на обществената поръчка, включително и за предвидените гаранции и плащанията; е направено разпределение на дейностите на отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка; всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, съгласно подписания договор за изпълнение на настоящата обществена поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението. участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. В случай, че обединението не е създадено специално за настоящата поръчка следва да се представи анекс към първоначално сключения договор с клаузите по т. 1.2.1. Когато Участникът е обединение/консорциум, но не представи договора/споразумението за създаването на обединението/консорциума, или в представения договор/споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия, или съставът на обединението/консорциума е променен след подаването на офертата – Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП. Лице, което участва в обединение, не може да представя самостоятелна оферта. В случай, че въпреки това представи самостоятелна оферта, подлежи на отстраняване от процедурата. В процедурата едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение под страх от отстраняването му на основание забраната по чл. 55, ал. 6 от ЗОП. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител Участник е обединение/консорциум. Изисквания към подизпълнителите С офертата си Участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Участникът отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. Подизпълнители трябва да отговарят на административните изисквания по т. 2.1.1., 2.1.2., 2.1.3., 2.1.4. и 2.1.7 от А) „Общи изисквания към Участниците” от настоящия раздел. При подаване на офертата, Участникът декларира видовете работи от предмета на поръчката, които ще се извършват от подизпълнители и съответсващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. Лице, което участва като подизпълнител в офертата на друг Участник, не може да представя самостоятелна оферта.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма изискуеми документи
Минимални изисквания: Не се поставят изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът следва да представи Декларация - списък (Образец № 4), за услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през посочения период; Придружен от удостоверение или друг документ, издадени от получателя на съответната услуга или от компетентен орган като доказателство за добро изпълнение или описание на публичния регистър, в който е публикувана информация за съответната услуга. 2.Участникът следва да представи Декларация – списък (Образец № 5), в който се посочва всеки един експерт, образованието, професионалната квалификация и професионалния опит. Декларацията се придружава от доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение експерти с необходимата квалификация до пълното завършване на предмета на настоящата поръчка. Такова доказателство може да бъде декларация за ангажираност (Образец № 5а) или друг документ, който удостоверява ангажираността на експертите. При предоставяне на доказателствата, Участникът може да се възползва от предоставените му възможност по чл. 51а, ал. 1 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има опит в извършването на минимум 3 (три) услуги или дейности, сходни* или еднакви с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка! Под „сходни” дейности се разбира дейности по събиране и обработка на данни и/или изготвяне на доклади и/или изпълнение на дейности по разделяне на процеси на съставни части и систематично придобиване на информация и обратна връзка, при разрешаване на проблеми на човешките взаимоотношения и развитие способностите на хората, с цел подпомагане на благоденствието. 2. Изпълнителят трябва да осигури необходимата професионална квалификация и практически опит за осъществяване на дейностите по настоящата поръчка. Изпълнителят трябва да предложи екип от минимум 3 (трима) ключови експерти (експертен състав), които да отговарят за координацията и реализирането на проекта, включително отчитането пред Възложителя, както следва: Ръководител екип Образование степен „Магистър“ (или еквивалент, както и еквивалентна такава придобита в чужбина) в областта на социалните, стопанските и правни науки или педагогически науки. Минимум 3 години опит в осъществяването на анализи, оценки и проучвания. Опит в събирането и анализирането на данни. Експерт анализ Образование - степен „Магистър“ (или еквивалент, както и еквивалентна такава придобита в чужбина) в областта на социалните, стопанските и правни науки или педагогически науки. Минимум 2 години опит в осъществяването на анализи, оценки и проучвания. Опит в събирането и анализирането на данни. Експерт социални услуги Образование – степен „Магистър“ (или еквивалент, както и еквивалентна такава придобита в чужбина) в областта на социалните, стопанските и правни науки или педагогически науки. Минимум 2 г. опит в планирането и управлението на социални услуги за деца и възрастни в риск. Забележка! Когато Участникът е регистриран или е започнал дейността си отскоро, той представя Списък за периода, през който реално е осъществявал дейност, съгласно изискваната на Възложителя. 2.3. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, Участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или Участника с тях. 2.4. Когато Участник в процедурата е обединение/консорциум, което/който не е/са юридическо лице, документите се представят за Участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. 2.5. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако не отговаря на някое от горните изисквания след прилагане разпоредбата на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.01.2016 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.01.2016 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.01.2016 г.  Час: 10:00
Място

зала 101 на община Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект: „Нови хоризонти пред децата и младежите с увреждания от Дневен център „Зорница”, гр. Благоевград”, осъществяван с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № РД-13-151/15.09.2015 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.12.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ