00109-2015-0030
Технически редакции | ||
08.12.2015 13:34 ч. : | 08/12/2015 11:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.12.2015 13:34 ч. : | 08/12/2015 11:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Благоевград: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Благоевград, площад Георги Измирлиев Македончето №1, За: Крум Алуминов - Старши юрисконсулт, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867714, E-mail: kaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451
Място/места за контакт: Дирекция ПНООПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/cat166/2230/ZOP-2015-30.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„АНАЛИЗ И ОЦЕНКА НА КАЧЕСТВО НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В ДНЕВЕН ЦЕНТЪР „ЗОРНИЦА”, ГР. БЛАГОЕВГРАД” в рамките на проект „Нови хоризонти пред децата и младежите с увреждания от Дневен център „Зорница”, гр. Благоевград”, осъществяван с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № РД-13-151/15.09.2015 г.
Възлагане на обществена поръчка
Цели се разработване на инструментариум за измерване качеството на предоставяната услуга в Дневен център „Зорница” и използването му за измерване качеството на услугата преди и след изпълнението на мерките и целите на проектното предложение, както и анализ на постигнатите резултати. Анализът на качеството на социалните услуги е процес, при които въз основа на предварително подготвен инструментариум се събира информация, преглежда и анализира. В България качеството на услугите за деца се регламентира чрез Наредбата за критерии и стандарти за предоставяне на социални услуги за деца. Тя дава минималните изисквания за функциониране на услугите по отношение на материалната база, персонала, организацията, документацията и пр. В настоящата задача ще бъде необходимо да се разработи инструментариум, чрез които да се проследи доколко услугата допринася за подобряване на качеството на живот на децата, ползващи услугата. Основни критерии, определени на ниво ЕС за услугите в общ интерес са напр. наличност, достъпност, ориентирани към правата на децата, фокусирани към семейството и пр. Етапи от осъществяване на услугата: 1.1. Разработване на набор от индикатори за качество на предоставяната услуга в ДЦ „Зорница” Формираният набор от измерители да дава реална представа за състоянието и за качеството на съответния стандарт за качество. Измерителите за качеството на социалните услуги да могат да се използват при предоставяне на услугите, при осъществяване на контрол и мониторинг, както и при преглед на постигнати резултати/ефекти на децата и семействата. Примерни нива на разработване – на ниво организация, на ниво услуга, на ниво потребител /дете и семейство/. 1.2. Прилагане на индикаторите/пилотиране в началото Събиране на входна информация по определените индикатори. Описание на методите, които ще се използват за това/ напр. наблюдение, интервю, инфо карта и пр./ Анализиране на данните с оглед разработване на доклад с оценка на нуждите на потребителите. 1.3. Прилагане на индикаторите/оценка в края Събиране и анализ на изходна информация, преценка на промените, препоръки.Описание на методите, които ще се използват за това/ напр. наблюдение, интервю, инфо карта и пр./ Необходимо е изпълнителя да опише нивата на индикиране, как ще събере информация – методи и как ще се анализира – методи.
71620000, 85000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обемът на поръчката включва: разработване на инструментариум за измерване качеството на предоставяната услуга в Дневен център „Зорница” и използването му за измерване качеството на услугата преди и след изпълнението на мерките и целите на проектното предложение, както и анализ на постигнатите резултати. Анализът на качеството на социалните услуги е процес, при които въз основа на предварително подготвен инструментариум се събира информация, преглежда и анализира. В България качеството на услугите за деца се регламентира чрез Наредбата за критерии и стандарти за предоставяне на социални услуги за деца. Тя дава минималните изисквания за функциониране на услугите по отношение на материалната база, персонала, организацията, документацията и пр. В настоящата задача ще бъде необходимо да се разработи инструментариум, чрез които да се проследи доколко услугата допринася за подобряване на качеството на живот на децата, ползващи услугата. Основни критерии, определени на ниво ЕС за услугите в общ интерес са напр. наличност, достъпност, ориентирани към правата на децата, фокусирани към семейството и пр. Етапи от осъществяване на услугата: 1.1. Разработване на набор от индикатори за качество на предоставяната услуга в ДЦ „Зорница” Формираният набор от измерители да дава реална представа за състоянието и за качеството на съответния стандарт за качество. Измерителите за качеството на социалните услуги да могат да се използват при предоставяне на услугите, при осъществяване на контрол и мониторинг, както и при преглед на постигнати резултати/ефекти на децата и семействата. Примерни нива на разработване – на ниво организация, на ниво услуга, на ниво потребител /дете и семейство/. 1.2. Прилагане на индикаторите/пилотиране в началото Събиране на входна информация по определените индикатори. Описание на методите, които ще се използват за това/ напр. наблюдение, интервю, инфо карта и пр./ Анализиране на данните с оглед разработване на доклад с оценка на нуждите на потребителите. 1.3. Прилагане на индикаторите/оценка в края Събиране и анализ на изходна информация, преценка на промените, препоръки.Описание на методите, които ще се използват за това/ напр. наблюдение, интервю, инфо карта и пр./ Необходимо е изпълнителя да опише нивата на индикиране, как ще събере информация – методи и как ще се анализира – методи.
НЕ
5
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.1. На основание чл. 59, ал. 5 от ЗОП Възложителят не изисква гаранция за участие в настоящата обществена поръчка. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка 2.1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет процента) от стойността на поръчката без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на Изпълнителя в една от следните форми: а) гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима: - по сметка на Възложителя: ИНВЕСТБАНК АД, ФЦ Благоевград, IBAN: BG 36 IORT 80493300714600, ВIС IORTBGSF В този случай документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че Участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя съгласно Образец № 3 и със срок на валидност най-малко 30 дни след изтичане срока на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията – обществена поръчка с предмет: „Анализ и оценка на качество на социални услуги в Дневен център „Зорница”, гр. Благоевград ” по проект „Нови хоризонти пред децата и младежите с увреждания от Дневен център „Зорница”, гр. Благоевград”, осъществяван с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № РД-13-151/15.09.2015 г. 2.3. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2.4. Разходите по откриването на гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на определения изпълнител. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. 2.5. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто договора. 2.6. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Разплащането по настоящата обществена поръчка ще се извърши както следва: Авансово плащане в размер на до 20 процента от цената на договора, по банкова сметка, посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в договора в срок от 10 работни дни след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на надлежно оформена фактура. Окончателно плащане в размер до 80 процента от цената на договора, в срок от 10 работни дни след приемане, без забележки, от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на изпълнените дейности и след представяне от страна на Изпълнителя на надлежно оформена фактура. Разходът е по проект „Нови хоризонти пред децата и младежите с увреждания от Дневен център „Зорница”, гр. Благоевград”, осъществяван с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № РД-13-151/15.09.2015 г.
Не се изисква създаване на юридическо лице.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
зала 101 на община Благоевград
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект: „Нови хоризонти пред децата и младежите с увреждания от Дневен център „Зорница”, гр. Благоевград”, осъществяван с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № РД-13-151/15.09.2015 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
08.12.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ