00447-2015-0015
Технически редакции | ||
27.11.2015 15:58 ч. : | 27/11/2015 15:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.11.2015 15:58 ч. : | 27/11/2015 15:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.11.2015 15:58 ч. : | Поделение: ............... | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
А) за откриване на процедура
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.
Адрес на профила на купувача: http://profile.registryagency.bg/.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОТКРИВАНЕ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Договаряне без обявление
IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Предмет на поръчката: „Закупуване на 1-годишна техническа поддръжка на лицензите на система за управление на база данни Oracle” /продължаване действието на правото на ползване на лицензи на софтуер на Оракъл/. Подновяване на услуга актуализация за лицензирания софтуер и поддръжка на продукти Оракъл, представлява продължаване действието на правото на ползване на поддръжката на лицензи на софтуер на Оракъл, включени в баланса на Агенция по вписванията, с цел осигуряване на правилното и безпроблемно функциониране на информационните системи на Агенция по вписванията, съгласно Технически спецификации /Приложение № 1/ към поканата. Изпълнението на поръчката трябва да осигури, за срок от 1 година: Услуги по техническа поддръжка Premier support (Software Update License & Support/Актуализация на лицензирания софтуер и поддръжка); Актуализации на програмите, фиксове (поправки) и предизвестия за информационна сигурност; Програмни кодове за обновяване; Сертифициране на нови продукти/версии на трети лица; Основни продуктови и технологични версии, което включва версии, свързани с общата поддръжка, подбрани версии, свързани с поддържане на функционалността и актуализации на документи; Съдействие при подаване на заявки за техническа помощ 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината; Достъп до My Oracle Support (24 х 7 уеб-базирани системи за клиентска поддръжка), включително и възможност за подаване на заявки за техническа помощ чрез Интернет; Безплатен достъп 24/7 до експерти на Oracle за специфични за продуктите въпроси за инсталация и работа на софтуера на Oracle; Безплатно право на ъпгрейд на продуктите, което включва получаването на нови версии на софтуера, релийзи за поддръжка и софтуерни пачове, с цел да се осигури стабилност, предсказуемост и подобряване на сигурността, чрез елиминирането на известните проблеми; Достъп до интернет ресурсите на производителя – до бюлетини, техническа документация, възможност за изтегляне на версиите на продуктите и др. Изпълнението на поръчката включва: Подновяване на поддръжката за срок от 1 година на 24 (двадесет и четири) броя Oracle лицензи за нуждите на Агенция по вписванията; Поддръжката трябва да покрива последните версии на системата за управление на бази данни (СУБД) Oracle към датата на доставката; Техническата поддръжка да е тип 24 х 7, осигурена от производителя, за срок не по-малък от една година и достъпна по Интернет и телефон.
НЕ
НЕ
V: МОТИВИ
“Оракъл Ийст Сентръл Юръп Лимитид”- клон България, притежава изключителните права за предоставяне на стандартна техническа поддръжка на лицензиите Oracle за територията на Република България и в страната няма трети лица, които да притежават лиценз или да са упълномощени да представят стандартна техническа поддръжка на лицензиите Oracle. В подкрепа на тези твърдения е представено заверено копие на писмено изявление пред нотариус, дадено на 11.08.2015 г. от директора на принципала „Оракъл Йист Сентръл Юръп Лимитид” Ирландия. Последният удостоверява наличие на изключителни права, предоставени на Оракъл Ийст Сентръл Юръп Лимитид, Клон България, да извършва услуги, свързани със стандартната техническа поддръжка на Оракъл на територията на Република България. Представено е и писмено изявление пред нотариус, дадено на 11.08.2015 г. от директора на принципала „Оракъл Йист Сентръл Юръп Лимитид” Ирландия, удостоверяващо наличие на права и разрешения на клона на дружеството в България да предоставя технически услуги за лицензирани софтуерни програми на Оракъл по силата на договора за дистрибуция, сключен между Оракъл ЕМЕА Лимитид и Оракъл Йист Сентръл Юръп Лимитид /и двете собственост на Оракъл Корпорейшън/. Оракъл ЕМЕИ Лимитид е упълномощено от притежателя на авторските права върху програмите на Оракъл с право да дава разрешение на Оракъл Йист Сентръл Юръп Лимитид за предоставяне на технически услуги. Лицензите Oracle, които са включени в предмета на настоящата поръчка на договаряне без обявление, са на името на Агенция по вписванията и са доставени по сключен договор, съгласно, който лицензите са придобити, като е спазен реда по действащото към момента на придобиване законодателство за възлагане на обществени поръчки. Информация за сключването /512841/ и изпълнението на договора /514617/ за доставка на лицензите за управление на база данни Оракъл е изпратена до Регистъра за обществените поръчки съответно на 10.12.2012 г. и 19.12.2012 г. Референтният номер на проведената обществена поръчка е 00447-2012-0009. Видно от описаната фактическа обстановка и представените доказателства, “Оракъл Ийст Сентръл Юръп Лимитид” - клон България е носител на изключителни права за предоставяне на стандартна техническа поддръжка на лицензиите Oracle за територията на Република България, което мотивира наличието на условия за прилагане на 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП.
Оракъл Ийст Сентръл Юръп Лимитит, клон България, със седалище и адрес на управление: гр. София 1407, бул. "Никола Вапцаров" № 53, сграда “Чаланджър”, ет. 4.
VI: ОДОБРЯВАМ
поканата за обществена поръчка
VII: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 029356 113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 029807 315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
27.11.2015 г.
Възложител