Версия за печат

00797-2015-0071

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Даниела Георгиева; Веселин Василев, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907242; 056 907205, E-mail: d.georgieva@burgas.bg, Факс: 056 841996

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки; Дирекция УКОРС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/24190.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на един брой нов високопроходим автомобил, тип „Пикап“ за нуждите на Община Бургас“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Бургас, ул. „Тракийска“, на паркинга до сградата на Община Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

При изпълнение на поръчката е необходимо да се достави един брой нов високопроходим автомобил, тип „Пикап“, за обезпечаване дейностите на служителите от Дирекция „УКОРС“ при бедствени ситуации на територията на Община Бургас. При изпълнението на поръчката е задължително точно спазване на зададените и утвърдени технически параметри.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34113200

Описание:

Превозни средства с висока проходимост

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на един брой нов високопроходим автомобил, тип „Пикап“ за нуждите на Община Бургас

Прогнозна стойност без ДДС
66666.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранцията за участие е в размер на 600 лв. (шестстотин лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: ОБЩИНА БУРГАС IBAN - BG 89 SOMB 9130 3323 9965 01, BIC – SOMBBGSF в ТБ „Общинска банка“ АД, клон Бургас. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участиe: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 3. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 3 % от стойността на договора, без включен ДДС, със срок на валидност най–малко 30 (тридесет) дни след срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложител на обществената поръчка е Община Бургас. Обществената поръчка е включена в разчета за финансиране на капиталовите разходи на Община Бургас през 2015 – 2016 г. Плащането на доставката се извършва, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя – Приложение № 3 от документацията за участие, неразделна част от договора, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след извършване на доставката, подписване на приемо-предавателен протокол и представяне на фактурата. Начинът на плащане е уреден в проекта на договор – Приложение № 13 от документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител участник е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, но Изпълнителят следва да изпълни изискванията на чл. 49 от ППЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа следните документи: 1.ПЛИК 1 трябва да бъде запечатан, непрозрачен и с надпис „Документи за подбор” и да има следното съдържание: 1.1.Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, в оригинал (Прилож. № 2); 1.2.Представяне на участника (по образец – Прилож. № 1), което включва: Информация/Документ, удостоверяваща правосубектност, а именно: - посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; - Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения следва да бъдат спазени изискв.,съгл. чл.56,ал.4 на ЗОП.1.3.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично волеизявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Когато някой от документите се подписва от пълномощник,в пълномощното следва изрично да се посочи документа, за който се прави упълномощаването.Декл. в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник.Тези правила се отнасят и за подизпълнителите.1.4.Декларация по чл.47,ал.9 ЗОП относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 (без б.„е”),т.2,т.3 и т.4, ал.2,т.1,т.2 (предл. първо),т.2а (предл. първо),т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и 2 от ЗОП (оригинал) – Прилож. № 6. Декл. се подписва от лицата съгл. чл.47,ал.4 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47,ал.2,т.1 – 5 ЗОП с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. В декл. се включва и информация относно публ.регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин и декларацията се представя на език,разл. от бълг.ез.тя се представя и в превод на бълг.език.Не може да участва в процедурата за възл. на обществената поръчка чуждест. ФЛ или ЮЛ,за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47,ал.1,т.1(без б.„е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП или някое от посочените в обявлението за настоящата процедура обстоятелства по чл.47,ал.2 ЗОП.При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по предходното изречение с декл. по чл.47,ал.9 ЗОП. Когато законодателството на д-та, в която участникът е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата, посочени по-горе в публ. безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за обществена поръчка участникът,определен за изпълнител,е длъжен да представи:1.документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 (без б.„е”),т.2,т.3 и т.4 ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл.47,ал.2 ЗОП, издадени от компетентен орган, или 2.извлечение от съдебен регистър, или 3.еквивалентен докдокумент на съдебен или администр. орган от държавата, в която е установен.Когато в държавата, в която участникът е установен,не се издават документи за позочените обстоятелства или /ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI.3)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата (Приложение № 11), с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. 2. Копие на валиден сертификат по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен на него или др. валидни документи, които доказват внедрени мерки за управление на качеството като обхвата на сертификация трябва да е в областта на доставка моторни превозни средства. Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, съгл. чл. 53 ал. 4 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да имат опит в извършването на доставки, еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Под „сходни“ с предмета на поръчката се има предвид: доставки на моторни превозни средства. 2. Участниците следва да притежават актуален сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват, сходен с предмета на поръчката, т. е. в областта на доставка на моторни превозни средства. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката – 50 % тежест в комплексната оценка, в т.ч.:; тежест: 50
Показател: Срок за доставка (в календарни дни); тежест: 10
Показател: Гаранционен срок на МПС-то (в месеци); тежест: 20
Показател: Гаранционен срок на МПС-то според изминатите километри (в километри); тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

93-ОП-120

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.01.2016 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.01.2016 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.01.2016 г.  Час: 11:00
Място

Община Бургас, ул.Александровска № 26, етаж 1, Заседателната зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Първоначалното отваряне на офертите, както и отварянето на ценовите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

ПРОДЪЛЖАВА ОТ РАЗДЕЛ ІІІ.2.1)когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.Наличието на обстоятелства по чл.47,ал.2,т.1,2 (предл.първо),2а (предл.първо),4 и 5 води до отстраняване от участие в процедурата.Следва да се има предвид,че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с доставки на моторни превозни средства, съгласно чл.47,ал.2,т.2 (предл.първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура;1.5.Декл. за приемане на условията в проекта на договора-Прилож.№5;1.6.Декл. по чл.3,т.8 отЗакона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС)-Прилож.№7;1.7.Декл по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС-ако е приложимо-Прилож.№8;1.8.Декл. за участие на подизпълнители,ако се предвиждат такива-Прилож.№9;1.9.Декл.за съгласие за участие като подизпълнител-ако е приложимо-Прилож.№10;1.10.Банк.гаранция за участие в обществената поръчка;1.11.Декл.св.текст,че в случаи, когато при спазване условията за правилна експлоатация на автомобилите, предписани от производителя, през времето на гаранционния срок се установят скрити недостатъци, се задължава да отстрани или подмени за своя сметка некачествените/дефектиралите компоненти с нови, ако недостатъкът ги прави негодни за използване по предназначение,в минимален срок не по-дълъг от 5 раб.дни от датата на уведомяването за това;1.12.Декл.св.текст за произхода на доставените моторни превозни средства, че същите ще бъдат:-фабрично нови, неупотребявани и от модели, които не са спрени от производство и са произведени до 18 м. преди датата на доставката;-доставени във вид, готов за използване – напълно комплектовани и тествани,с гаранция и доказан произход.1.13.Декл.св.текст,че участникът разполага със сервизна мрежа,оторизирана за извършване на гаранционно обслужване на автомобилите, като приложи и списък с адреси и телефонни номера.Важно!В случай че участник разполага със сервизен център извън територията на Община Бургас,същият следва да представи декларация, че транспортът до сервиза и обратно ще е за сметка на Изпълнителя.1.14.Декл.св.текст,че доставката на автомобилите ще бъде придружена със сертификат за съответствие с европейските стандарти, издаден от оторизирани организации и сертификат за типово одобрение за предлагания модел автомобили на територията на ЕС.1.15.Декл.за липса на свързаност с друг участник в съотв. с чл.55,ал.7 ЗОП,както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т.2 ЗОП-Прилож.№12.2.Плик 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”,ако е приложимо,се прилага декларация (св.форма),отн.това коя част от офертата има конфиденциален характер и изискване възложителят да не я разкрива.3.Плик 3 с надпис „Предлагана цена”. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата до изтичане на срока за получаването й, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите,като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от настоящото обявление.Разяснения по документацията могат да се искат до 10 дни преди крайния срок за подаване на оферти.На осн.чл.64, ал.3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 52-дневен срок за подаване на оферти чрез използване на предвидените в закона способи. Посочената в поле II.2.1) прогнозна стойност е максимално предвиденият фин. ресурс, с който възложителят разполага.Участник,чиято ценова оферта, надвишава гореописаната обща прогнозна стоиност ще бъде отстранен от участие!

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ