Версия за печат

03975-2015-0002

BG-София: 22 - Посреднически услуги по набиране, насочване и предоставяне на работна сила, без услугите на Агенцията по заетостта

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална комисия за борба с трафика на хора, бул. Г.М.Димитров № 52а, За: Камелия Димитрова, Република България 1797, София, Тел.: 02 8078050, E-mail: office@antitraffic.government.bg, Факс: 02 8078059

Място/места за контакт: бул. Г.М.Димитров № 52а

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.antitraffic.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.antitraffic.government.bgcategory/профил-на-купувача/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предоставяне на услуги за осигуряване на експертни и технически лица за управлението и изпълнението на проект „Швейцарско-българско сътрудничество за идентификация и дългосрочно подпомагане на деца и възрастни, жертви на трафик на хора“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 22
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката е: Предоставяне на услуги за осигуряване на експертни и технически лица за управлението и изпълнението на проект „Швейцарско-българско сътрудничество за идентификация и дългосрочно подпомагане на деца и възрастни, жертви на трафик на хора“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79610000

Описание:

Посреднически услуги по подбор и насочване на персонал

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на услугата следва да осигурява качествен подбор на лица за управление и изпълнение на проект „Швейцарско-българско сътрудничество за идентификация и дългосрочно подпомагане на деца и възрастни, жертви на трафик на хора“, както и цялостно администриране на трудово-правните взаимоотношения с наетите на трудов договор лица.

Прогнозна стойност без ДДС
246476 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 2 400 (две хиляди и четиристотин) лева в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Национална комисия за борба с трафика на хора: Банка: Уникредит Булбанк АД, клон Царевец Банков код BIC:UNCRBGSF Банкова сметка IBAN: BG25UNCR96603140741017. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията. б) оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, изготвена съгласно Образец № 5 от документацията за участие, с валидност най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 000 (пет хиляди) лв. без ДДС, която може да бъде под формата на: - Безусловна и неотменяема банкова гаранция за добро изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (съгласно Образец № 12 към документацията). - Парична сума, платима по банковата сметка на Национална комисия за борба с трафика на хора: Банка: Уникредит Булбанк АД, клон Царевец Банков код BIC:UNCRBGSF Банкова сметка IBAN: BG25UNCR96603140741017. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ трябва да се посочи номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката, за която се внася гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците в процедурата могат да бъдат лица: - които са регистрирани в Агенцията по заетостта за извършване на посредническа дейност по наемане на работа съгласно Наредбата за условията и реда за извършване на посредническа дейност по наемане на работа; - които са регистрирани в Агенцията по заетостта като предприятие, което осигурява временна работа съгласно Закона за насърчаване на заетостта; - които имат регистрация като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни; - за които не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; - които не са свързани с друг участник по смисъла на чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за които не е налице обстоятелството по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Съответствието с тези изисквания се доказва от участниците с представяне на: - Заверено копие от валидно удостоверение за регистрация в Агенцията по заетостта за извършване на посредническа дейност по наемане на работа, съгласно Наредбата за условията и реда за извършване на посредническа дейност по наемане на работа или еквивалент; - Заверено копие от валидно удостоверение от Агенцията по заетостта за регистрация на предприятие, което осигурява временна работа съгласно Закона за насърчаване на заетостта. При участие на чуждестранни лица, същите представят еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, в която са установени; - Заверено копие на валидно удостоверение за регистрация на участника като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП и чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на услуги, еднакви или сходни* с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, придружен от доказателства за извършените услуги съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП; *Под сходни с предмета на поръчката услуги ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ разбира участникът да е изпълнявал услуги по извършване на посредническа дейност по наемане на работа. „Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от началната дата на изпълнение.
Минимални изисквания: - През последните три години, участниците трябва да са изпълнили успешно поне две еднакви или сходни* с предмета на поръчката услуги (считано преди крайната дата за подаване на оферта и приключила преди крайния срок за подаване на офертата по настоящата обществена поръчка).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.12.2015 г.  Час: 12:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.12.2015 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.12.2015 г.  Час: 11:00
Място

Национална комисия за борба с трафика на хора, бул.Г.М.Димитров № 52а

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ПРОЕКТ „ШВЕЙЦАРСКО- БЪЛГАРСКО СЪТРУДНИЧЕСТВО ЗА ИДЕНТИФИКАЦИЯ И ДЪЛГОСРОЧНО ПОДПОМАГАНЕ НА ДЕЦА И ВЪЗРАСТНИ, ЖЕРТВИ НА ТРАФИК НА ХОРА“

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ