05218-2015-0002
Технически редакции | ||
06.11.2015 13:35 ч. : | 06/11/2015 13:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.11.2015 13:35 ч. : | 06/11/2015 13:29 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Габрово: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Регионален исторически музей - Габрово, ул.Николаевска №10, За: Росен Йосифов, България 5300, Габрово, Тел.: 0895 639520, E-mail: museum_gabrovo@abv.bg
Място/места за контакт: Регионален исторически музей - ГабровоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://h-museum-gabrovo.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://h-museum-gabrovo.bg/?page_id=225.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Отдих, култура и религия
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Доставка на компютърно оборудване, сканираща техника, специализан софтуер и обучение на служителите, за нуждите на проект „Съвременни подходи за проучване, представяне и достъп до книжовното културно-историческо наследство на област Габрово“
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата процедура е доставка на: - Специализирани скенери за сканиране: на книги, периодика, редки и ценни материали, фотографии, филмови ленти, негативи и диапозитиви, монети, включително релефни и 3D изображения; - Работни и графични станции; - Специализирани сървъри за съхранение на дигитално съдържание; - Непрекъсваеми токоизточници; - Комуникационно оборудване; - Специализиран софтуер за: графична обработка, управление на Бази данни от дигитални копия на обекти на Дигиталната библиотека; - Електронен каталог за описание обектите на Дигиталната библиотека, съгласно международни стандарти; - Инсталиране, монтаж и обучение на служителите, гаранционна поддръжка на доставената техника и оборудване. Обхват на дейностите по поръчката: Обхватът на дейността е съгласно Техническа спецификация, приложение към документацията за участие.
30000000, 30216110, 48000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съобразно изготвените от Възложителя разчети и бюджета на проект „Съвременни подходи за проучване, представяне и достъп до книжовното културно-историческо наследство на област Габрово“, максималният разполагаем финансов ресурс за дейността, предмет на настоящата обществена поръчка е до 248 269,81 лв. без ДДС или 297 923,76 лв. с вкл. ДДС. Максималният разполагаем финансов ресурс за всяка една от дейностите е посочен в документацията за участие, достъп до която участниците имат на интернет страницата на Възложителя.Общо количество и обем: специализирани скенери – 4 бр.; сървъри – 4 бр.; графични станции – 4 бр.; специализиран софтуер – 14 бр.; мрежово и комуникационно оборудване – 8 бр.; обучения – 6 бр.
НЕ
40
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие Гаранцията за участие е в размер на 1 500 лв. /хиляда и петстотин лева/. Гаранцията се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие и изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ДСК Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG61STSA93003197826801. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №13 на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите, посочен в Обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС.30 (тридесет)% от гаранцията за изпълнение е предназначена за обезпечаване на гаранционното поддържане. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG61STSA93003197826801. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 30 дни от датата на изтичане срока на гаранционното поддържане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец №14 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
Финансирането на настоящата поръчка е в рамките на проект„Съвременни подходи за проучване, представяне и достъп до книжовното културно-историческо наследство на област Габрово“, по Програма BG08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство с Договор № 24-10 М2-4 от 22.05.2015 г. Плащането ще се извърши след доставка, инсталирането и обучение на служители за работа с нея, съгласно Техническата спецификация, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на фактура - оригинал и подписан приемо-предавателен протокол за изпълнението.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - www.h-museum-gabrovo.bg. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Счетоводството на Регионален исторически музей - Габрово на адрес: гр. Габрово, ул. “Николаевска” №10, всеки работен ден между 9:15 ч. и 16:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената 10.00 лв. е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Регионален исторически музей - Габрово или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: Банка: ДСК,Банков код (BIC): STSABGSF, Банкова сметка (IBAN): BG61STSA93003197826801, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка.
Български
90
гр.Габрово, ул.Николаевска №10, Канцелария директор
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване или други лица. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
8. Декл. от членовете на обединението/консорциума (Обр.№ 4) - ако е приложима. 9. Декл., че уч.е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката (Обр.№5) 10. Декл., че уч. ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката (Обр.№ 6); 11. Декл. за приемане на условията в проекта на договор (Обр.№ 7); 12. Доказателства за техническите възможности; 13. Декл.за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП - Обр.№ 10. 14. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Обр.№9). В случай, че уч. няма да използва ресурсите на подизпълн., декл. Обр.№ 9 не се попълва и не се прилага. 15. Декл.за отсъствие на обст. по чл. 3, т. 8 от Закона за икон. и финан. отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преф. данъчен режим, свърз.с тях лица и техните действ.собственици - Образец № 15. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, док.по т. 4. се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по т.12 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 2. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” Техническото предложение, включващо и срок за изпълнение, следва да бъде изготвено по образец от настоящата документация (Обр.№11.), при съблюдаване на техническите изискванията и условията за изпълнение. Към Техн.предл. се прилага и декл.по чл.33, ал.4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. 3. Плик №3 „Предлагана цена” Ценовата оферта се подготвя от участника на хартиен носител (Обр.№ 12). Извън плик №3 с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в поръчката. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: по чл.47, ал.1, т.1, б.“а“-б.„д“, т.2- т.4 от ЗОП, чл.47, ал.2, т.1,т.2, т.2а, ал.2, т.4 и т.5 от ЗОП; по чл.47, ал.5, т.1-2 от ЗОП; е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, обективирани в обявлението за обществена поръчка, настоящите указания и документация за участие;е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП;е представил гаранция за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, която е със срок на валидност по-кратък от срока на валидност на офертите. В случай, че участниците в процедурата представят документи на език, различен от българския, същите се представят и в превод на български език. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл. 64, ал.2 и ал. 3 от ЗОП и ще съкрати срока по чл.64, ал.2 от ЗОП, приложим с оглед публикувано предварително обявление, със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който документацията може да бъде намерена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
06.11.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ