Версия за печат

00652-2015-0007

BG-Септември: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Септември, ул. Александър Стамболийски №37А, За: инж. Анелия Методиева, началник Отдел Строителство, Република България 4490, Септември, Тел.: 03561 7035, E-mail: municipality@septemvri.org, Факс: 03561 7779

Място/места за контакт: Община Септември

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.septemvri.org.

Адрес на профила на купувача: http://profil.septemvri.org/index.php/obshtestveni-porachki/8-obshtestveni-porachki/58-96-00-17-15.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

,,Инженеринг за реализация на националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на Община Септември по обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Септември
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е изпълнение на инженеринг - проектиране и строителство на мерки за подобряване на енергийната ефективност и обновяване на многофамилни жилищни сгради /МЖС/ в гр. Септември по обособени позиции, с одобрено финансиране в рамките на Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. Обособена позиция №1 – МЖС гр. Септември, бул. „България” № 63, РЗП на сградата – 3 578 кв.м. Обособена позиция №2 – МЖС гр. Септември, бул. „България” № 65, РЗП на сградата – 2 976 кв.м. Обособена позиция №3– МЖС гр. Септември, бул. „България” № 67, РЗП на сградата – 4 428 кв.м. Обособена позиция №4 – МЖС гр. Септември, бул. „България” № 78, РЗП на сградата – 3 533 кв.м. Обособена позиция №5 – МЖС гр. Септември, ул. „Еделвайс“ № 15, РЗП на сградата – 3 225 кв.м. Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването се възлага на екип от правоспособни проектанти. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествени сметки по приложимите части, както и с опис на видовете и количествата СМР, които спадат към всеки обобщен вид СМР, съгласно препоръките за задължителните СМР в техническите паспорти и енергийните обследвания за обектите. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. В обяснителните записки проектантите следва подробно да опишат необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение, и количествени сметки. Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от общинската администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. Докладът за оценка на съответствието ще бъде изготвен от оторизиран изпълнител и е предмет на допълнително възлагане от страна на Възложителя. По време на изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност лицензиран консултант строителен надзор (чл. 166 от ЗУТ) въз основа на сключен договор за всеки обект упражнява строителен надзор в обхвата на договора и съобразно изискванията на чл. 168 от ЗУТ. Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР изпълнителят, посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на СМР за обновяване за енергийна ефективност, ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. Авторският надзор ще бъде упражняван след писмена покана от Възложителя във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45421112, 45443000, 45260000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Монтажни работи на дограма за прозорци
Работи по фасади
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността на настоящата обществена поръчка е 4 619 495,00 лева (четири милиона шестстотин и деветнадесет хиляди четиристотин и деветдесет и пет) лева без ДДС. Максималните стойности за отделните дейности за всяка обособена позиция са както следва: Обособена позиция №1 – Многофамилна жилищна сграда гр. Септември, бул. „България” № 63 Изпълнение на СМР (с вкл. 10% непредвидени) - 894 500 Работно проектиране - 28 624 Авторски надзор - 8 587 Общо за обособената позиция – 931 711 Обособена позиция №2 – Многофамилна жилищна сграда гр. Септември, бул. „България” № 65 Изпълнение на СМР (с вкл. 10% непредвидени) - 744 000 Работно проектиране - 23 808 Авторски надзор - 7 142 Общо за обособената позиция - 774 950 Обособена позиция №3– Многофамилна жилищна сграда гр. Септември, бул. „България” № 67 Изпълнение на СМР (с вкл. 10% непредвидени) – 1 107 000 Работно проектиране – 35 424 Авторски надзор - 10 627 Общо за обособената позиция – 1 153 051 Обособена позиция №4 – Многофамилна жилищна сграда гр. Септември, бул. „България” № 78 Изпълнение на СМР (с вкл. 10% непредвидени) –883 250 Работно проектиране –28 264 Авторски надзор - 8 479 Общо за обособената позиция – 919 993 Обособена позиция №5 – Многофамилна жилищна сграда гр. Септември, ул. „Еделвайс“ № 15 Изпълнение на СМР (с вкл. 10% непредвидени) –806 250 Работно проектиране –25 800 Авторски надзор - 7 740 Общо за обособената позиция – 839 790

Прогнозна стойност без ДДС
4619495 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие За обособена позиция № 1 – 9 300 (девет хиляди и триста) лева За обособена позиция № 2 – 7 700 (седем хиляди и седемстотин) лева За обособена позиция № 3 – 11 500 (единадесет хиляди и петстотин) лева За обособена позиция № 4 – 9 100 (девет хиляди и сто) лева За обособена позиция № 5 – 8 300 (осем хиляди и триста) лева Форма на гаранцията за участие: Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN: BG69SOMB91303347055701, ВIC: SOMBBGSF, при Общинска банка АД ФЦ, клон гр. Пазарджик. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на парична сума, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Септември или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. 2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на конкретната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обособена позиция, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: IBAN: BG69SOMB91303347055701, ВIC: SOMBBGSF, при Общинска банка АД ФЦ, клон гр. Пазарджик. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на парична сума, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Текстът на банковата гаранция за изпълнение трябва да бъде предварително съгласуван с Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г. (Обн. ДВ. бр.10 от 6 Февруари 2015 г., попр. ДВ. бр.18 от 10 Март 2015г., изм. и доп. ДВ. бр.35 от 15 Май 2015г.) Плащанията за всяка обособена позиция ще се извършват по следната схема: 1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на до 35 % /тридесет и пет процента/ от общата стойност на договора – платимо в срок до 10 (десет) календарни дни, от датата на представяне от Изпълнителя на банкова гаранция за обезпечаване на аванса и предоставяне на целево финансиране от страна на Българска банка за развитие по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Размерът на предоставената банкова гаранция, определя размерът на авансовото плащане с вкл. ДДС. 2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 80 % /осемдесет процента/ от общата стойност на договора, след пропорционално приспадане на авансовото плащане, платими в срок до 10 /десет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадени от Изпълнителя фактури, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Условие за извършване на междинните плащания са и следните документи, удостоверяващи: 2.1. Извършени проектантски работи в размер, съгласно ценовата оферта на Изпълнителя, след влизане в сила на Разрешение за строеж по смисъла на ЗУТ, издадено въз основа на изготвен, одобрен и съгласуван инвестиционен проект – фаза работен проект. 2.2. Реално изпълнени обобщени видове* СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба № 3/31.07.2003г. На Изпълнителя се заплаща за завършен от него обобщен вид СМР, по предложената от него цена за всеки обобщен вид СМР, съгласно ценовата му оферта. *Под обобщен вид СМР се има предвид изпълнението на съвкупността на всички необходими видове СМР за изпълнението на дадена препоръка от задължителните СМР, посочени в техническите паспорти и енергийните обследвания за конкретния обект. 2.3. Осъществен авторски надзор върху реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На Изпълнителя се заплаща ежемесечно за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно напредъка на строителството. 3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година, в срок до 15 /петнадесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от Изпълнителя фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност за конкретния обект. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от Възложителя суми по договора се приспаднат извършените плащания. На този етап се отчитат и непредвидените разходи, ако има такива.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Условията за участие в процедурата важат за всяка една от посочените в настоящата обществена поръчка обособени позиции. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки участник може да представи една оферта за изпълнението на всички дейности само за една обособена позиция. Не се допуска частично или непълно офериране и констатирането на подобни непълноти води до отстраняване на участника. Не се допуска представянето на варианти на оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор за обединение. Следва да бъде представено заверено копие от договора за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него, разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, които ще бъдат извършвани от участниците в обединението, както и лице, което ще представлява обединението за целите на поръчката. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено и копие на анекс към първоначално сключения договор. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението трябва да бъде представен и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен договор (и анекс, ако е приложимо) за създаването на обединение, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор” включва следните документи и информация: - Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Представя се от участниците в свободна форма; - Представяне на участника, изготвено по образец (Образец № 1), което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват споразумение помежду си, което се прилага към офертата в заверено копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец № 2) В случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, декларацията се попълва от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението при условията на чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а“ и „б“ от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква „в“ и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: а) е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК подкуп по чл. 301 - 307 от НК участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК б) е обявен в несъстоятелност; в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгл. националните закони и подзаконови актове г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен д) е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си е) е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от НК, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от НК против трудовите права на работниците ж) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във вр. с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: а) при които лице по чл.47, ал. 4 от ЗОП е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПУКИ 3. Когато се предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. 4. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по т. 1 и т.2 по-горе, с декларация, подписана от лицата, които представляват участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние към участниците.
Минимални изисквания: Неприложимо.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация-списък на строително-монтажните работи, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 5 години, заедно с доказателствата за декларираните обстоятелства, към която се прилагат следните доказателства: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актове за въвеждане на строежите в експлоатация, с данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството И/ИЛИ - удостоверения (препоръки) за добро изпълнение от възложителите, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията следва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, И/ИЛИ -копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Документите или информацията в публичните регистри трябва по недвусмислен начин да доказва изпълнението на видовете и количества строителни работи, както и че строителните работи са изпълнени качествено и в срок. 2. Заверени копия на валидни сертификати за внедрени системи: - ISO 9001 - „Системи за управление на качеството” или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват в областта на строителството и/или реконструкция и/или ремонт на сгради - ISO 14001 „Системи за управление на околната среда" или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват в областта на строителството и/или реконструкция и/или ремонт на сгради. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Да се докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквивалентни стандарти/мерки съвпадат с изискванията на основния стандарт, по който участникът е сертифициран. 3.Декларация-Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка, с приложени Декларации по чл. 51а ЗОП за разположение и ангажираност на експерт. За обединение, изброените по-горе изисквания в т. 1 и т. 3, се прилагат за обединението като цяло, а изискването по т. 2. се отнася за участниците в обединението, съобразно разпределението на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на горното, трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил/извършил през последните 5 год, считано от датата на подаване на офертата, СМР и/или инженеринг, с обхват еднакъв или сходен с предмета на поръчката на мин. 2 обекта. Под обхват еднакъв или сходен с предмета на поръчката се разбира извършване на СМР и/или инженеринг, свързани с въвеждане на мерки за подобряване на енергийната ефективност, състоящи се от следните дейности, в своята съвкупност: подмяна на дограма, топлоизолация и хидроизолация на покрив, фасадна топлоизолация, ремонт на ел. инсталация, ремонт на ОВК инсталация и/или подмяна на абонатна станция и/или изграждане на слънчева инсталация, ремонт на ВиК инсталация 2.Участникът да притежава валиден сертификат за внедрени системи: - ISO 9001:2008 „Системи за управление на качеството” или еквивалент /еквив./, или други доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството, с обхват в областта на строителството и/или реконструкция и/или ремонт на сгради; - ISO 14001:2004 „Системи за управление на околната среда” или еквив, или други доказателства за еквив. мерки за опазване на околната среда, с обхват в областта на строителството и/или реконструкция и/или ремонт на сгради. 3. Участникът да разполага с екип от експерти за изпълнението на предмета на конкретната обособена позиция, в мин състав: За проектирането и авторския надзор: Архитект: висше образование /обр./ спец. Архитектура, или еквив; валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност /ППП/, или еквив, опит в проектирането по специалността на мин. 2 сгради; Строителен инженер: висше обр. Строителен инженер, или еквив; валидно удостоверение за ППП, или еквив, опит в проектирането по специалността на мин 2 сгради; Електроинженер: висше обр. спец Електроинженер, или еквив; валидно удостоверение за ППП, или еквив, опит в проектирането по специалността на мин 2 сгради; Инженер ОВК: висше обр. спец Отопление, вентилация и климатизация, или еквив; валидно удостоверение за ППП, или еквив, опит в проектирането по специалността на мин 2 сгради; Инженер ВиK: висше обр. инженер ВиК, или еквив; валидно удостоверение за ППП или еквив, опит в проектирането по специалността на мин 2 сгради; Строителен инженер: висше обр. Строителен инженер, или еквив, който ще осъществява технически контрол по част „Конструктивна”, валидно удостоверение за ППП или еквив, валидно удостоверение за Технически контрол по част „Конструктивна” от КИИП или да е вписан в еквив списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на ЕС, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; опит в осъществяването на технически контрол по част „Конструктивна” на мин 2 сгради. За СМР: Ръководител екип СМР: висше обр Строителен инженер, съгласно чл. 163а, ал.2 ЗУТ или еквивалентно; мин 5 год. като ръководител на строителни обекти; опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 ЗУТ при изпълнение на СМР с обхват, сходен с предмета на поръчката на мин 2 сгради. Технически ръководител: висше обр Строителен инженер или строителен техник, съгласно чл.163а, ал.2 и 3 ЗУТ; опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 ЗУТ при изпълнение на СМР с обхват, сходен с предмета на поръчката на мин 2 сгради. Специалист водоснабдяване и канализация: висше образование инженер Водоснабдяване и канализация, опит при изпълнение на СМР по специалността мин 2 сгради. Специалист отопление и вентилация: висше обр инженер Топлотехника или еквив, опит при изпълнение на СМР по специалността мин 2 сгради. Отговорник за контрола на качеството: висше обра Строителен инженер, да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквив, опит като отговорник за контрола на качеството на СМР мин 2 сгради; Експерт безопасност и здраве в строителството: да притежава Удостоверение за завършен курс на обучение по Наредба №2/22.03.2004 г, опит на позиция, свързана с безопасни условия на труд при работа мин 2 сгради
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ОЦЕНКА НА ТЕХНИЧЕСКОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 60
Показател: ОЦЕНКА НА ПРЕДЛОЖЕНАТА ОТ УЧАСТНИКА ЦЕНА; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.11.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 9 BGN
Условия и начин на плащане

Предоставя се пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Септември: http://profil.septemvri.org/ Възложителят ще предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Същата е платима в размера, посочен в обявлението. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие - на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е: IBAN: BG69SOMB91303347055701, ВIC: SOMBBGSF, при Общинска банка АД ФЦ, клон гр. Пазарджик. Желаещите да закупят документацията на хартиен носител, могат да сторят това в сградата на община Септември – Информационен център, адрес 4490, гр. Септември, ул. "Александър Стамболийски" № 37А от 9,00 часа до 17,00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението. Сумата следва да бъде внесена в касата на община Септември или по банков път на следната сметка на община Септември: IBAN: BG08SOMB91303147055700 BIC: SOMBBGSF Общинска банка АД ФЦ – гр. Пазарджик

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.12.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.12.2015 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала, ет.1 в сградата на общинска администрация, гр. Септември

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава в раздел VІ,3. 5. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по т. 1. в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП; Лицето, което ще бъде ангажирано в изпълнението на СМР, следва да притежава регистрация в ЦПРС за изпълнение на строежи от ПЪРВА ГРУПА, четвърта категория или по-висока, или регистрация в съответен регистър на държава - членка на ЕС или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация/членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издаден. Участникът трябва да представи Декларация /свободен текст/, в която се посочва публичен/и регистър/ри, в който се съдържа горепосочената информация и/или заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към КСБ. За чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено, за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на настоящата обществена поръчка или се представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на български език. - Доказателствата за техническите възможности и квалификация, съгласно изискванията в т. ІІІ.2.3 от Обявлението. -Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. - Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; - Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора; - Декларация по чл. 3 и чл. 5, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; - Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП; - Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; - Декларация за запознаване с условията на откритата процедура и строителната площадка. - Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари - Документ за внесена гаранция за участие – оригинално платежно нареждане или оригинална банкова гаранция; - Пълномощно (оригинал с нотариална заверка на подписа на упълномощителя) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническо предложение, съдържащо: Работна програма и Методи за управление на рисковете, които според Възложителя могат да окажат влияние върху изпълнението на обособената позиция Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (ако е приложимо), Плик № 3 „Предлагана цена”: Ценово предложение на участника, изготвено съгласно приложени образец, заедно с приложенията към него - Ценова таблица на хартиен и електронен носител във формат „Excel” или еквивалентен за обособената позиция.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Многофамилна жилищна сграда гр. Септември, бул. „България” № 63
1) Кратко описание

Многофамилната жилищна сграда на бул. „България” № 63, гр. Септември е изградена по типов проект с панелна конструкция. Сградата е съставена от три секции. Секциите са три типа, всички са четири етажа и партер с гаражи като: една секция с четири апартамента на етаж два едностайни и два двустайни; една секция с един тристаен и един четиристаен апартамент на етаж; една секция с един тристаен и два двустайни апартамента на етаж. В сградата всички имоти са битови и се ползват като апартаменти. Между отделните секции са изпълнени строителните фуги, като в дължините им е изпълнено покритие от поцинкована ламарина за ограничаване интензивността на топлинните загуби. Жилищната сграда е със стоманобетонна панелна конструкция 0,20 м измазани двустранно с варопясъчна мазилка. След 2004 г. по част от външните стени на сграда е полагана допълнителна топлоизолация от стиропор с дебелина 0,05 м.по индивидуалната инициатива на отделните собственици на имоти. Всички секции на сградата са с избени помещения подземо и надземно разположени. Подовата конструкция е под над неотопляема изба. Всички секции на сградата са със студен плосък покрив с подпокривно пространство 0,80м.. Покривната конструкция е плоча измазана с варопясъчна мазилка от вътре, от външната страна при строежа на сградата е положена перлитова насипка 0,05 м, 0,8м. подпокривно пространство с вентилационни отвори и над него бетонна панелна конструкция с изпълнена нивелиращ чакъл и хидроизолация. Многофамилната жилищна сграда на бул. „България” № 63, гр. Септември се отоплява посредством индивидуални отоплители на твърдо гориво или ел. енергия. БГВ за нуждите етажнитесобственици се осигуряват от индивидуални ел. бойлери. Осветлението в сградата е реализирано на база луминесцентни лампи, лампи нажежаема спирала и енергоспестяващи лампи. В голяма част от сградата дограмата е стара дървена „двукатна“, в част от жилищата е подменена с нова PVC с двоен стъклопакет, неотговаряща на действащите норми. Дограмата в сутеренният етаж е стара дървена.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45421112, 45443000, 45260000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Монтажни работи на дограма за прозорци
Работи по фасади
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

РЗП на сградата – 3 578 кв.м. Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването - Изпълнение на СМР - Осъществяване на авторски надзор

Прогнозна стойност, без ДДС
931711 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Многофамилна жилищна сграда гр. Септември, бул. „България” № 65
1) Кратко описание

Многофамилната жилищна сграда на бул. „България” № 65, гр. Септември е изградена по типов проект с панелна конструкция. Сградата е съставена от две секции. Секциите са един тип; шест етажа с едностаен, двустаен и тристаен апартамент на етаж. В сградата всички имоти са битови и се ползват като апартаменти. Между двете секции са изпълнени строителните фуги, като в част от дължините им е изпълнено покритие от поцинкована ламарина за ограничаване интензивността на топлинните загуби. Жилищната сграда е със стоманобетонна панелна конструкция 0,20 м измазани двустранно с варопясъчна мазилка. Двете секции на сградата са с избени помещения подземо и надземно разположени. Подовата конструкция е под над неотопляема изба. Всички секции на сградата са със студен плосък покрив с подпокривно пространство 0,80 м. Покривната конструкция е плоча измазана с варопясъчна мазилка от вътре, от външната страна при строежа на сградата е положена перлитова насипка 0,02 м. Подпокривно пространство е свисочина 0,8 м и вентилационни отвори, а над него бетонна панелна конструкция с изпълнена нивелиращ чакъл и хидроизолация. Многофамилната жилищна сграда на ул. „България” № 65, гр. Септември се отоплява посредством индивидуални отоплители на твърдо гориво или ел. енергия. Три имота се отопляват посредтвом природен газ. БГВ за нуждите етажните собственици се осигуряват от индивидуални ел. бойлери. Осветлението в сградата е реализирано на база луминесцентни лампи, лампи с нажежаема спирала и енергоспестяващи лампи. В голяма част от сградата дограмата е стара дървена „двукатна“, в част от жилищата е подменена с нова PVC с двоен стъклопакет, неотговаряща на действащите норми. Дограмата в сутеренният етаж е стара дървена.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45421112, 45443000, 45260000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Монтажни работи на дограма за прозорци
Работи по фасади
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

РЗП на сградата – 2 976 кв.м. Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването - Изпълнение на СМР - Осъществяване на авторски надзор

Прогнозна стойност, без ДДС
774950 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Многофамилна жилищна сграда гр. Септември, бул. „България” № 67
1) Кратко описание

Многофамилната жилищна сграда на бул. „България” № 67, гр. Септември е изградена по типов проект с панелна конструкция. Сградата е съставена от две секции. Секциите са един тип; шест етажа с четири двустайни апартамента на етаж. В сградата всички имоти са битови и се ползват като апартаменти. Между отделните секции са изпълнени строителните фуги, като в част от дължините им е изпълнено покритие от поцинкована ламарина за ограничаване интензивността на топлинните загуби. Жилищната сграда е със стоманобетонна панелна конструкция 0,20 м измазани двустранно с варопясъчна мазилка. След 2004 г. по част от външните стени на сграда е полагана допълнителна топлоизолация от стиропор с дебелина 0,05 м.по индивидуалната инициатива на отделните собственици на имоти. Всички секции на сградата са с избени помещения подземо и надземно разположени. Подовата конструкция е под над неотопляем партер. Всички секции на сградата са със студен плосък покрив с подпокривно пространство 0,80м.. Покривната конструкция е плоча измазана с варопясъчна мазилка от вътре, от външната страна при строежа на сградата е положена перлитова насипка 0,05 м, 0,8м. подпокривно пространство с вентилационни отвори и над него бетонна панелна конструкция с изпълнена нивелиращ чакъл и хидроизолация. Многофамилната жилищна сграда на бул. „България” № 67, гр. Септември се отоплява посредством индивидуални отоплители на твърдо гориво или ел. енергия. БГВ за нуждите етажнитесобственици се осигуряват от индивидуални ел. бойлери. Осветлението в сградата е реализирано на база луминесцентни лампи, лампи с нажежаема спирала и енергоспестяващи лампи. В голяма част от сградата дограмата е стара дървена „двукатна“, в част от жилищата е подменена с нова PVC с двоен стъклопакет, неотговаряща на действащите норми. Дограмата в сутеренният етаж е стара дървена.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45421112, 45443000, 45260000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Монтажни работи на дограма за прозорци
Работи по фасади
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

РЗП на сградата – 4 428 кв.м. Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването - Изпълнение на СМР - Осъществяване на авторски надзор

Прогнозна стойност, без ДДС
1153051 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Многофамилна жилищна сграда гр. Септември, бул. „България” № 78
1) Кратко описание

Многофамилната жилищна сграда на бул. „България” № 78, гр. Септември е изградена по типов проект с панелна конструкция. Сградата е съставена от две шест етажни секции. Секциите са два типа; четири апартамента два двустайни и два едностайни апартамента на етаж; три апартамента един тристаен и два двустайни апартамента на етаж. В сградата всички имоти са битови и се ползват като апартаменти. Между отделните секции са изпълнени строителните фуги, като в част от дължините им е изпълнено покритие от поцинкована ламарина за ограничаване интензивността на топлинните загуби. Жилищната сграда е със стоманобетонна панелна конструкция 0,20 м измазани двустранно с варопясъчна мазилка. Всички секции на сградата са с избени помещения подземо и надземно разположени. Подовата конструкция е под над неотопляема изба. Всички секции на сградата са със студен плосък покрив с подпокривно пространство 0,80м.. Покривната конструкция е плоча измазана с варопясъчна мазилка от вътре, от външната страна при строежа на сградата е положена перлитова насипка 0,05 м, 0,8м. подпокривно пространство с вентилационни отвори и над него бетонна панелна конструкция с изпълнена нивелиращ чакъл и хидроизолация. Многофамилната жилищна сграда на бул. „България” № 78, гр. Септември се отоплява посредством индивидуални отоплители на твърдо гориво или ел. енергия. БГВ за нуждите етажнитесобственици се осигуряват от индивидуални ел. бойлери. Осветлението в сградата е реализирано на база луминесцентни лампи, лампи с нажежаема спирала и енергоспестяващи лампи. В голяма част от сградата дограмата е стара дървена „двукатна“, в част от жилищата е подменена с нова PVC с двоен стъклопакет, неотговаряща на действащите норми. Дограмата в сутеренният етаж е стара дървена.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45421112, 45443000, 45260000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Монтажни работи на дограма за прозорци
Работи по фасади
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

РЗП на сградата – 3 533 кв.м. Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването - Изпълнение на СМР - Осъществяване на авторски надзор

Прогнозна стойност, без ДДС
919993 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Многофамилна жилищна сграда гр. Септември, ул. „Еделвайс“ № 15
1) Кратко описание

Многофамилната жилищна сграда на ул. „Еделвайс” № 15 и ул. „Княз Борис I” № 16, гр. Септември е изградена по типов проект с панелна конструкция. Сградата е съставена от три четири и пет етажни секции. Секциите са три типа; четири етажна секция с два апартамента четири стаен и тристаен на етаж; пет етажна секция с два двустайни и два едностайни апартамента на етаж; четири етажна секция с три тристайни апартамента на етаж. В сградата всички имоти са битови и се ползват като апартаменти. Между отделните секции са изпълнени строителните фуги, като в част от дължините им е изпълнено покритие от поцинкована ламарина за ограничаване интензивността на топлинните загуби. Жилищната сграда е със стоманобетонна панелна конструкция 0,20 м измазани двустранно с варопясъчна мазилка. След 2004 г. по част от външните стени на сграда е полагана допълнителна топлоизолация от стиропор с дебелина 0,05 м.по индивидуалната инициатива на отделните собственици на имоти. Всички секции на сградата са с избени помещения подземо и надземно разположени. Подовата конструкция е под над неотопляема изба. Всички секции на сградата са със студен плосък покрив с подпокривно пространство 0,80м.. Покривната конструкция е плоча измазана с варопясъчна мазилка от вътре, от външната страна при строежа на сградата е положена перлитова насипка 0,05 м, 0,8м. подпокривно пространство с вентилационни отвори и над него бетонна панелна конструкция с изпълнена нивелиращ чакъл и хидроизолация. Многофамилната жилищна сграда на ул. „Еделвайс” № 15 и ул. „Княз Борис I” № 16, гр. Септември се отоплява посредством индивидуални отоплители на твърдо гориво или ел. енергия. БГВ за нуждите етажнитесобственици се осигуряват от индивидуални ел. бойлери. Осветлението в сградата е реализирано на база луминесцентни лампи, лампи с нажежаема спирала и енергоспестяващи лампи. В голяма част от сградата дограмата е стара дървена „двукатна“, в част от жилищата е подменена с нова PVC с двоен стъклопакет, неотговаряща на действащите норми. Дограмата в сутеренният етаж е стара дървена.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71315000, 45421112, 45443000, 45260000

Описание:

Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Монтажни работи на дограма за прозорци
Работи по фасади
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

РЗП на сградата – 3 225 кв.м. Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването - Изпълнение на СМР - Осъществяване на авторски надзор

Прогнозна стойност, без ДДС
839790 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 180