Версия за печат

00038-2015-0058

BG-Габрово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл.Възраждане №3, За: Кристина Лозанова - юрисконсулт в отдел ОПКПЧП, РБългария 5300, Габрово, Тел.: 066 818312, E-mail: k.lozanova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.gabrovo.bg/203-.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на цветя и декоративна растителност за 2016 г. по три обособени позиции: Обособена позиция №1 – Доставка на цветя за нуждите на ОЗ ”Озеленяване”; Обособена позиция №2 – Доставка на декоративни дървета, храсти и треви за нуждите на ОЗ ”Озеленяване”; Обособена позиция №3 - Доставка на цветя и декоративна растителност в рамките на проект „Цветен град”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка е доставка на цветя и декоративна растителност по три обособени позиции: Обособена позиция №1 – „Доставка на цветя за нуждите на общинско звено „Озеленяване“ гр. Габрово. Обособената позиция се възлага с цел да подпомага дейността на общинско звено „Озеленяване”, гр. Габрово, второстепенен разпоредител с бюджет. Обособена позиция №2 – „Доставка на декоративни дървета, храсти и треви за нуждите на ОЗ ”Озеленяване” гр. Габрово. Обособената позиция се възлага с цел да подпомага дейността на общинско звено „Озеленяване”, гр. Габрово, второстепенен разпоредител с бюджет. Обособена позиция №3 - „Доставка на цветя и декоративна растителност в рамките на проект „Цветен град”. Обособената позиция се възлага с цел да подпомага дейността по проект „Цветен град” – споразумение за изпълнение № PF 022-038/11.04.2014 г., в дейност „Цветна общностна дейност” и под-дейност „Доброволческа цветна кампания”. Доставките ще се извършват на адрес - гр. Габрово, ул. ”Станционна” № 9Г. Срок за изпълнение – не по-късно от 16.12.2016 г. по Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2 и до 30.06. 2016 г. по Обособена позиция № 3. При изпълнение на поръчката следва да се извършат доставки на цветя и декоративна растителност, подробно описани по видово разнообразие по-долу. Посочените количества са ориентировъчни и при изпълнение на договорите за възлагане на доставката по всяка обособена позиция, Възложителят ще заявява цветя или декоративна растителност в зависимост от необходимите му количества. В случай, че размерът на действително заявените количества на доставките е по-малък от предвидения, Възложителя няма ангажименти към Изпълнителите за компенсиране, под каквато и да било форма на заявения по-малък обем. Начин на възлагане и отчитане/приемане: Възлагането ще се осъществява чрез отделни писмени заявки /възлагателни писма/ по видово и сортово разнообразие, брой, размер на растителността. Отчитането на извършените по договорите доставки ще се извършва въз основа на двустранно подписани приемо-предавателни протоколи и представени документи за качество и произход на всяка партида от Изпълнителя. Обхватът на дейностите е съгласно Техническа спецификация и Проект на договори по трите обособени позиции, неразделна част от документацията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03120000, 03450000

Описание:

Продукти от градинарство и разсадници
Продукти от горски разсадници

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозният максимален разполагаем финансов ресурс за дейността, предмет на настоящата обществена поръчка е до 95258,33 лв. (деветдесет и пет хиляди двеста петдесет и осем лева и 33 ст.) без ДДС или 114310 лв. (сто и четиринадесет хиляди триста и десет лева) с ДДС или по обособени позиции, както следва: - обособена позиция №1 – максимален разполагаем финансов ресурс – 58000 лв. без ДДС лв. (петдесет и осем хиляди лева) без ДДС или 69600 лв. (шестдесет и девет хиляди и шестстотин лева ) с ДДС. Плащането ще се извърши от бюджета на общинско звено „Озеленяване“ – второстепенен разпоредител с бюджет - обособена позиция №2 - максимален разполагаем финансов ресурс - 29000 лв. (двадесет и девет хиляди лева) без ДДС или 34800 лв. (тридесет и четири хиляди и осемстотин лева) с ДДС. Плащането ще се извърши от бюджета на общинско звено „Озеленяване“ – второстепенен разпоредител с бюджет - обособена позиция №3 - максимален разполагаем финансов ресурс - 8258,33 лв. (осем хиляди двеста петдесет и осем лева и 33 ст.) без ДДС или 9910 лв. (девет хиляди девестотин и десет лева) с ДДС. Плащането ще се извърши от бюджета на проект „Цветен град”. За целите на процедурата предмет на оценка е предложената от участника обща цена за изпълнение на поръчката (за обособената позиция), формирана като сбор от произведенията на количествата и единичните цени за всеки един от артикулите, включени в техническата спецификация.Обхватът на дейностите е съгласно Техническа спецификация и Проект на договори по трите обособени позиции, неразделна част от документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
95258.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

16.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за изпълнение на договора за всяка обособена позиция е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: ДСК ЕАД – Финансов център Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG 52 STSA 9300 3305 016 910 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 30 дни от датата на приключване на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията Образец № 13 на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За обособени позиции 1 и 2: Плащането ще се извършва от бюджета на Общинско звено „Озеленяване”, гр. Габрово по банков път, с платежно нареждане, след двустранно подписан протокол за всяка извършена доставка и след представяне на оригинална фактура, в срок до 30 (тридесет) календарни дни по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ както следва. Обслужваща банка: ............................... Град/клон/: .............................................. BIC код: ................................................... IBAN: ........................................................ Фактурата съдържа следните данни: Общинско звено "Озеленяване"; ЕИК 0002156300435; гр. ГАБРОВО, ”Станционна ” № 9 Г; МОЛ: Момчил Дончев. За обособена позиция 3: Плащането ще се извърши по банков път, с платежно нареждане, след двустранно подписан протокол за извършената доставка и след представяне на оригинална фактура, в срок до 30 (тридесет) календарни дни по банкова сметка на Изпълнителя както следва. Обслужваща банка: ............................... Град/клон/: .............................................. BIC код: ................................................... IBAN: ........................................................ Фактурата следва да съдържа следните данни: Получател: Община Габрово Адрес: пл. Възраждане № 3 БУЛСТАТ: 000215630 МОЛ: …………………………….. Получил фактурата: Севдалина Ненкова - Ръководител проект В описателната част следва да впише следния текст: ”Разходът е по проект „Цветен град“ с договор за безвъзмездна помощ № PF 022-038/11.04.2014 г.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик №1 “Документи за подбор” представя се отделно за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта. 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител. 2. Обща Оферта – попълва се Образец №1; Пояснение: Когато участникът в процедурата е обединение, офертата се попълва и подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението, съгласно договорът. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 4. Представяне на участника: 4.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата /Образец №1.1/; 4.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от Закона за обществените поръчки за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”- „д”, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т.1, т. 2, т.2а, т.4 и т.5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП /Образец №2/ - Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е представена на чужд език се представя и в официален превод на български език. В случай, че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларация се попълва и от подизпълнителите в съответствие с чл.47, ал.8 от ЗОП. Пояснение: В случай, че участникът е обединение документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобр. чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. 5. Декл. за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Обр. №14. В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подава задължително от всички лица, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, съобр. чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията, която е на чужд език се представя и в превод. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 47, ал. 8 от ЗОП, при спазване на изречение първо от поясненията. 6. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП, съдържаща посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Обр. №3). 7. Договор за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е ЮЛ) – Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или заверено копие. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор. Анексът следва да бъде представен в оригинал или заверено копие. Продължава в раздел VI.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка - Образец №8; - Доказателство за извършената доставка - под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности, с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целта трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от тези участници в обединението, чрез които се доказват критериите за подбор.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е извършил минимум 1 /една/ доставка, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Под „сходни с предмета на поръчката доставки“ се разбира: Доставка на цветя и/или дървета и/или храсти за засаждане. Изискването важи независимо от броя на обособените позиции, за които участникът подава оферта. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, изброените съответствия с минимални изисквания за техническите възможности се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.11.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя - Профил на купувача. Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се предава на място в Деловодството на Община Габрово на адрес: гр. Габрово, пл. “Възраждане” №3, всеки работен ден между 8:15 ч. и 17:00 ч. или се изпраща с препоръчано писмо на посочен от него адрес за негова сметка. В тези случаи възложителят изисква от лицата заплащането на документацията, като цената е посочена в обявлението и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на Общината или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка: BG58STSA93008460754400, код за плащане 447000, BIC STSABGSF в банка ДСК ЕАД Габрово, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.11.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.11.2015 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на 3-ти етаж в Община Габрово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване или други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Габрово.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

8. Декл. от членовете на обединението/консорциума (Обр №4) - ако е приложима. 9. Декл., че уч-ът е запознат с условията за изпълнение на поръчката – (Обр №5) 10. Декл., че уч-ът ще спазва условията за изпълнение на поръчката – (Обр № 6); 11. Декл. за приемане на условията в проекта на дог. (Обр №7) 12. Док-ва за техн. възможности. 13. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва (Обр №9). *** В случай, че уч. няма да използва ресурсите на подизпълнител, декл. Обр. № 9 не се попълва и не се прилага. 14. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - Образец №10. Декларацията се попълва от представляващите участника. В случай че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай че участникът е обединение, декларация се представя от представляващите на членовете включени в обединението. В случай че участник ще използва ресурсите на подизпълнител, декларация се попълва и от подизпълнителите. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”– представя се отделно за всяка об. позиция, за която уч-ът подава оферта. Техн. предложение, вкл. и срок за изп-ие на всяка отделна доставка, следва да бъде изготвено по обр. от настоящата док-ия (Обр №11), при съблюдаване на техническите изискванията и условията за изпълнение. Към Техн. предложение се прилага и декл. по чл.33, ал.4 от ЗОП /свободен текст/ - ако е приложима. Плик №3 „Предлагана цена”– представя се отделно за всяка обособена позиция, за която участникът подава оферта. Ценовата оферта се подготвя от участника на хартиен носител (Образец № 12-1, 12-2 и 12-3). При изготвяне на офертата всеки Участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация. Извън плик №3 с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Уч-ци, които по какъвто и да е начин са вкл. някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, св. с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в поръчката. Уч-те не трябва да надвишават опр. от възложителя макс. фин. ресурс по об. позиции. При надвишаване на фин. ресурс, уч-ът ще бъде отстранен, както и при установяване от страна на комисията на допуснати аритметични грешки. Предмет на оценка ще бъде предложената от уч. обща цена за изпълнение на поръчката за конкретната обособена позиция. Посочените количества в техническата спецификация са ориентировъчни. Общата цена ще се формира като сбор от произведенията на количествата и единичните цени за всеки артикул от техн. спецификация. Тази обща цена ще бъде ползвана само са целите на оценка на офертата и определяне на изп-ел на поръчката. С избрания изпълнител ще бъде скл. дог. на стойност, равна на макс разполагаем фин. ресурс на възложителя за съответната об. позиция. При изпълнение на договора, уч-ът ще бъде обвързан с оферираните от него единични цени в ценовата оферта. Колич. ще бъдат определяни от възложителя, в периода на изп-ие на дог-а, с конкр. заявка за доставка,като стойността на общия брой до размера на фин. ресур, за който е сключен договора. Уч-ът носи отговорност за грешки и/или пропуски в изчисляването на предлаганите от него цени в ценовата оферта. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата уч., за който са налице обстоятелства по чл.47,ал.2 т. 1-т.5 от ЗОП. Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му от чл. 64, ал. 3, във връзка с чл.14, ал.3 ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по ел. път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението е осигурен пълен достъп по ел път до док-та за участие и в настоящото обявление е посочен интернет адресът, на който док-та може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на цветя за нуждите на ОЗ ”Озеленяване”
1) Кратко описание

Обособена позиция №1 – „Доставка на цветя за нуждите на ОЗ ”Озеленяване” Обхватът на дейностите е съгласно Техническа спецификация и Проект на договор, неразделна част от документацията.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03120000

Описание:

Продукти от градинарство и разсадници

3) Количество или обем

– максимален разполагаем финансов ресурс – 58 000 лв. без ДДС лв. (петдесет и осем хиляди лева) без ДДС или 69 600 лв. (шестдесет и девет хиляди и шестстотин лева ) с ДДС. Плащането ще се извърши от бюджета на общинско звено „Озеленяване“ – второстепенен разпоредител с бюджет

Прогнозна стойност, без ДДС
58000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 16.12.2016 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на декоративни дървета, храсти и треви за нуждите на ОЗ ”Озеленяване”
1) Кратко описание

Обособена позиция №2 - „Доставка на декоративни дървета, храсти и треви за нуждите на ОЗ ”Озеленяване” Обхватът на дейностите е съгласно Техническа спецификация и Проект на договор, неразделна част от документацията.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03450000, 03120000

Описание:

Продукти от горски разсадници
Продукти от градинарство и разсадници

3) Количество или обем

- максимален разполагаем финансов ресурс - 29 000 лв. (двадесет и девет хиляди лева) без ДДС или 34 800 лв. (тридесет и четири хиляди и осемстотин лева) с ДДС. Плащането ще се извърши от бюджета на общинско звено „Озеленяване“ – второстепенен разпоредител с бюджет

Прогнозна стойност, без ДДС
29000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 16.12.2016 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на цветя и декоративна растителност в рамките на проект „Цветен град”
1) Кратко описание

бособена позиция №3 - „Доставка на цветя и декоративна растителност в рамките на проект „Цветен град” Обхватът на дейностите е съгласно Техническа спецификация и Проект на договор, неразделна част от документацията.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03450000, 03120000

Описание:

Продукти от горски разсадници
Продукти от градинарство и разсадници

3) Количество или обем

максимален разполагаем финансов ресурс - 8 258,33 лв. (осем хиляди двеста петдесет и осем лева и 33 ст.) без ДДС или 9 910 лв. (девет хиляди девестотин и десет лева) с ДДС. Плащането ще се извърши от бюджета на проект „Цветен град”

Прогнозна стойност, без ДДС
8258.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2016 г.