Версия за печат

02711-2015-0154

BG-с. Венец: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДЛС Паламара, Териториално поделение на Североизточно държавно предприятие ДП - гр. Шумен, ул. Кирил и Методий № 17, За: адв. Дилян Нанев, Р България 9751, с. Венец, Тел.: 05343 2157, E-mail: dlspalamara@dpshumen.bg, Факс: 05343 2157

Място/места за контакт: деловодство ТП ДЛС ”Венец” при СИДП Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlspalamara.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlspalamara.dpshumen.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: държавно ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества строителни материали за нуждите на ТП "ДЛС Паламара" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на ТП ДЛС "Паламара" с. Венец, обл. Шумен, ул. "Кирил и Методий" 17
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества строителни материали за нуждите на ТП "ДЛС Паламара" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44110000, 44190000, 44100000

Описание:

Строителни материали
Различни видове строителни материали
Строителни материали и свързани с тях изделия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества строителни материали за нуждите на ТП "ДЛС Паламара" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г. Количествата и вида на материалите ще бъдат уточнени при необходимост.

Прогнозна стойност без ДДС
10000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата са в размер на 100 лв. (сто лева). Гаранцията за участие, във формата на парична сума, трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за участие под формата на банкова такава ,безусловна и неотменяема учредена в полза на възложителя поотделно за всяка една от позициите се представя в оригинал към плик№1 Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката, се внася, респ. се представа след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката преди сключване на договора. Гаранцията във формата на парична сума се внася по банков път по сметка на възложителя – ТП ДЛС "Паламара” – с. Венец, IBAN: BG15 DEMI 9240 1000 0508 88, BIC: DEMIBGSF, при Банка: Търговска банка «Д» , клон — Шумен, а банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка следва със срок на валидност: » за гаранцията за участие - с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на валидност на офертата; » за гаранцията за изпълнение – с 45 (четиридесет и пет) дни по-дълъг от срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проектодоговора

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че за изпълнител бъде избран участник – обединение на физически и/или юридически лица, преди подписването на договора, обединението – участник в процедурата следва да се регистрира като самостоятелно юридическо лице, което се счита обвързано с офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгл. чл. 47, 56 и следващи от ЗОП, както и съгласно документацията за провеждане на процедурата, достъпна на сайта на СИДП ДП Шумен с адрес:www.dpshumen.bg - раздел "Профил на купувача"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгл. чл. 50 ЗОП
Минимални изисквания: Съгласно посочените в документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно посочените в документацията
Минимални изисквания: Съгласно посочените в документацията
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.10.2015 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

10.00 (десет) лева без ДДС – невъзстановима сума, представляваща стойността на документацията за участие. Сумата от 10 лв. без включен ДДС може да се заплати на касата на ТП ДЛС "Паламара” или по банков път по сметка на Възложителя - ТП ДЛС "Паламара” – с. Венец, IBAN: BG15 DEMI 9240 1000 0508 88, BIC: DEMIBGSF, при Банка: Търговска банка «Д» , клон — Шумен. При постъпило писмено поискване от заинтересованото лице възложителят изпраща документацията за участие, за сметка на лицето, отправило искането. Документацията може да се получи и от деловодството на стопанството всеки работен ден в срока посочен катo краен за получаване на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.11.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.11.2015 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала в административната сграда на ТП ДЛС „Паламара“, с. Венец, ул. „Кирил и Методий“ № 17

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата поръчка се възлага по реда на чл. 64, ал.3 ЗОП като документацията е публично достъпна на сайта на СИДП ДП Шумен - www.dpshumen.bg, раздел "Профил на купувача"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ