Версия за печат

00149-2015-0014

BG-Ракитово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Ракитово, област Пазарджик, община Ракитово, град Ракитово, ул. „Иван Клинчаров” №: 57;, За: Анна Мацанова - младши експерт ДОУ и ОП, Република България 4640, Ракитово, Тел.: 03542 2044, E-mail: rakitovo@abv.bg, Факс: 03542 2253

Място/места за контакт: Дирекция ДОУ и ОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://rakitovo.info/.

Адрес на профила на купувача: http://rakitovo.info/index.php/2012-07-27-14-08-02.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция на тротоарната настилка по част от ул. ”Иван Клинчаров” - западен тротоар (от о.т. 11 до о.т. 12) и част от ул.”Долно ограде” - източен тротоар (от о.т.20 до о.т.19а), град Ракитово”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Ракитово, град Ракитово
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Реконструкция на тротоарната настилка по част от ул. ”Иван Клинчаров” - западен тротоар (от о.т. 11 до о.т. 12) и част от ул.”Долно ограде” - източен тротоар (от о.т.20 до о.т.19а), град Ракитово”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233260

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на пешеходни пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Основните етапи в изпълнението на тротоарната настилка са следните: Изкопни работи и подготовка на основата - след извършване на изкопните работи, основата се валира и подготвя за полагане на първия пласт от настилката. Предварително преди започване на основните изкопни дейности хумуса се изземва и депонира. Полагане на първия пласт от настилката – уплътнен трошен камък с дебелина 10.00 см Полагане на бетон В10 или еквивалент – приета е дебелина на пласта от бетон В10 или еквивалент - 6.00 см. Полагане на цименто-варов разтвор - приета е дебелина на пласта от вароциментов разтвор равна на 2.00 см Полагане на тротоарните плочи - предвижда се прилагането на бетонови плочи с размери 40/40/4 см и 30/30/4 см. и др.

Прогнозна стойност без ДДС
32005.39 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

50


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки, Възложителят не изисква от участниците да представят Гаранция за участие!Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция – (изготвя се по образец №: 13.1 от документацията за участие или по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя) или парична сума, преведена по сметка на община Ракитово: IBAN: BG75STSA93003308568248; BIC: STSABGSF, при банка: “ДСК” ЕАД. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Ракитово и със срок на валидност – 30 дни след окончателното приемане на работата по договора. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение, преведена по банков път, следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Когато избраният изпълнител в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за добро изпълнение. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане под формата на банкова гарация по образец /Образец № 13.2 / или Запис на заповед /Образец 13.3/ в размер на 50 % от стойността на договора за строителство.Условията и сроковете за усвояване/реализиране и освобождаване на гаранцията за авансово плащане:Възложителят пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане (в зависимост от вида, в който е представена), в случай че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и изпълнителят не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай че избраният изпълнител доброволно е изплатил обратно на Възложителя дължимата сума по авансовото плащане при негово поискване, мотивирано от гореописаните условия, Възложителят не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на Изпълнителя в срок до 10 работни дни след постъпване на дължимата сума по сметката на Възложителя.Авансовото плащане ще бъде приспаднато при окончателното плащане. Оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя след подписан Акт 15 за окончателно приемане на СМР, предмет на настоящата поръчка и издадена фактура за стойността на окончателното плащане по договора за строителство, в която е отразено приспадането на Авансовото плащане в пълен размер. В срок до 30 (календарни дни), след подписване на Акт 15 за окончателното приемане на СМР, предмет на настоящата поръчка, оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на плащане се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и е уреден в Договора за строителство, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 50% от общата стойност по договора за възлагане на обществената поръчка се заплаща в срок до 10 (десет) работни дни след подписването на настоящия договор и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за изплатения аванс под формата на банкова гаранция или запис на заповед в размер равен на стойността на предоставения аванс. А). Възложителят пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане (в зависимост от вида, в който е представена), в случай че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и изпълнителят не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай че избраният изпълнител доброволно е изплатил обратно на Възложителя дължимата сума по авансовото плащане при негово поискване, мотивирано от гореописаните условия, Възложителят не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на Изпълнителя в срок до 10 работни дни след постъпване на дължимата сума по сметката на Възложителя. Б). Авансовото плащане ще бъде приспаднато при окончателното плащане. Оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя след подписан Акт 15 за окончателно приемане на СМР, предмет на настоящата поръчка и издадена фактура за стойността на окончателното плащане по договора за строителство, в която е отразено приспадането на Авансовото плащане в пълен размер. В срок до 30 (календарни дни), след подписване на АКТ 15, за окончателно приемане на СМР, оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя. 2. Окончателното плащане в размер на 50% от общата стойност по договора за възлагане на обществената поръчка се заплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след подписване на Акт 15, за окончателното приемане на работата, представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършените дейности и приспадане стойността на авансовото плащане, съгласно условията на настоящия договор. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактури за плащанията в съответствие със Закона за счетоводството или съгласно ЗДДС, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е данъчно задължено лице по този закон. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на договора за строителство, както и конкретното основание за плащане съобразно клаузите в Договора- количество, стойност на изработеното, съобразно етапа на СМР и съставените между страните протоколи по смисъла на чл.5 от Договора за строителство.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

При подаване на оферта, ако участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват договор за обединение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: а) всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; б) всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; в) всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и при изпълнението на договора. В договора за създаване на обединение/консорциум участниците задължително включват клаузи, определящи кои участници в него коя част от дейностите и в какъв обем ще изпълняват. Участниците в обединението/консорциума следва да определят едно лице, което да ги представлява пред трети лица, както и да определят наименование на участника за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между участниците в обединението. Когато в договора за създаването на обединение/консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В този случай, ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Срокът за изпълнение на договорените видове СМР е 50 (петдесет) календарни дни, като етапите за изпълнение са определени в “Линеен график за изпълнение на поръчката” , който е неразделна част от договора за строителство и офертата на съответния участник избран за изпълнител. За начало на изпълнението на договорените видове СМР се счита датата на откриване на строителната площадка с Протокол – Образец 2 (2а), а за край на изпълнението – окончателното предаване на обекта на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с АКТ – Образец 15, придружен с подробна количествено-стойностна сметка и представяне на сертификати за качество на материалите. 2. Договорът за строителство обвързва изпълнителя до изтичане на гаранционния срок, предложен от изпълнителя в неговата оферта и заложен в договора за строителство. Участниците задължително изработват предложенията си при съблюдаване на изискванията на възложителя и приложимото българско законодателство. Всеки участник следва да предложи гаранционен срок, който да е съобразен с минималния гаранционен срок, който е определен в настоящата документация за участие. Участниците нямат право да предлагат гаранционен срок за строително-монтажните работи свързани с обектите предмет на настоящата поръчка, под предвидения в настоящата документация за участие и над 2 (два) пъти минималния гаранционен срок посочен в настоящата документация за участие. Участници, предложили гаранционен срок, по-кратък от минималния и по-дълъг от максималния, ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Минимален Гаранционен срок: 1 (една) година; 3. Срокът на валидност на офертите трябва да бъде не по-малко от 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Възложителят кани участниците да удължат срока на валидност на офертите до сключване на договора за обществената поръчка. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако след поканата и в определения в нея срок откаже да удължи срока на валидност на офертата или ако представи оферта с по-кратък срок за валидност. 4. Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които и по какъвто начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.Участник, който постави Ценовото си предложение в прозрачен плик, с видими цифрови показатели (стойност на предложената цена) ще бъде отстранен от участие в процедурата! Участник, който не е представил попълнен с подпис и печат Образец № 15 „Предлагана цена” и/или Приложение SMR-KSS, съгласно условията на настоящата поръчка, и/или не е представил Анализи на единичните цени ще бъде отстранен от участие в процедурата! 5. Ако участник или член на обединение или техен управител, респективно член на управителния му органи, а в случай че членовете са юридически лица – техните представители в управителния орган, декларира в съответните декларации или посочи в други документи неверни данни и обстоятелства, или представи нередовен/подправен/ документ или такъв с невярно съдържание, и това се установи от комисията по чл. 34 от ЗОП в хода на процедурата по избор на изпълнител, този участник ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. 6.Ако участник не е представил в срок някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, след изискването им от Комисията по реда на чл. 68, ал. 8, ал. 9, ал. 10 и ал. 11 от ЗОП, ще бъда отстранен от участие в процедурата; 7.Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; Продължава в раздел VІ.3)Допълн.информация

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на офертата:ПЛИК№1„Документи за подбор”:1).Образец на Оферта/Заявление за участие и Списък на докум. и информ., съдържащи се в офертата и подписани от участника;2).Справка-представ. на участника, с посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицир. информация в съответствие със законод. на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. E-mail, за кореспонденция при провеждането на процедурата, деклар. спазване изискванията за закрила на заетостта, включително условията на труд и мин. цена на труда - органите, от които може да се получи информация свързана със закрила на заетостта и условията на труд - Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда;деклар. на обстоятелства за запознаване с условията на договора, за участие на подизпълнител/и, за запознаване и спазване условията на поръчката; Декл. по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; При обединения–копие от договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ,подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Когато участникът в процедура е чуждестр. физическо или юрид. лице или техни обединения, офертата се подава на бълг.език,документът по т.2 се представя в официален превод* ;3).Декл. по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 4). Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистр. в юрисдикц. с преференц. данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствител. собственици; 5). Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари. 6). Документите посочени в Раздел ІІІ,т.2.3."Технически възможности" - "Изискуеми документи и информация" от обявлението; 7) Декл. за съгласие за участие като подизпълнител;Избрания изпълнител, сключва договор за подизпълнение с подизпълнителите посочени в офертата, съгласно условията на чл. 45а от ЗОП и тези на Възложителя.8).Декл. от членовете на обединението за отговорност и ангажираност при изпълнение на поръчката; 9) Декларация за оглед на обектите предмет на поръчката;10).Документ за закуп. документ. (ориг. или завер. копие от участника, в случай на получено искане при Възложителя за предоставяне на документац. на хартиен носител) 11).Нотар. зав. пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедур. (когато участник не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съд. регистр.). -Когато участникът е обединение, което не е юрид. лице, документите по чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП се представят за всяко физич. или юридич. лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. - ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”– попълва се по Образец, както и Деклар. за това, коя част от офертата има конфиденц. х-р и участникът изисква от Възложителя да не я разкрива; Деклар. се попълва по желание на участника! Участникът описва Технологичната последователност на строителните процеси, представя Линеен календарен график и Диаграма на работната ръка и посочва гаранционен срок за изпълнените СМР, предмет на настоящата поръчка. - ПЛИК № 3 „Предлагана цена”.Попълва се по Образец с приложени към него КСС - попълват се Приложение SMR-KSS; Приложение SMR-KSS се представя попълнено от участника на хартиен носител и на електронен носител (компактдиск) във формат „Exsel” или “xls”!. Хартиения и електрон. носител трябва да бъдат с еднакви показатели !В случай на разминаване, Комисията ще взема предвид показателите посочени на хартиения носител!Към Ценовото си предложение, участникът е длъжен да приложи и Анализи на единичните цени на хартиен носител! * Официален превод е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с МВнР за изв. на офиц. превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват!
Минимални изисквания: Не се изискват!
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП за строителството, изпълнено от участника през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), доказващо опит на участника в изпълнението на обекти, еднакви или подобни (сходни) с предмета на поръчката – попълва се образец №: 7; За строителство, посочено от участника като, еднакво или подобно (сходно) с предмета на настоящата поръчка, задължително се извършва следното:а) посочват се публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) представят се удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) представят се копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.Когато в държавата, в която участникът е установен, не се изискват документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Ако участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, „Списъка с дейностите по строителство” се попълва само от онези членове в обединението, чрез които обединението доказва изпълненото строителство с предмет, еднакъв или подобен (сходен) на предмета на поръчката. 2. Декларация – Списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (попълва се образец №: 8) на експертите от екипа, които ще участват в изпълнението на СМР. За всички експерти от екипа, участникът е длъжен да представи попълнени по свой образец и собственоръчно подписани от съответния експерт, професионални автобиографии, съдържащи информация за образованието, професионалната квалификация и опит и декларации за ангажираност на съответния експерт по поръчката (попълва се образец №: 9). Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си. Когато в държавата, в която участникът е установен, не се изискват документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.
Минимални изисквания: 1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът да е изпълнил строителство еднакво или подобно (сходно) с предмета на настоящата поръчка. Строителството, трябва да е завършено преди датата на подаване на офертата от участника. За строителство, подобно (сходно) с предмета на настоящата обществена поръчка ще се приемат строително-монтажни работи: по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и/или улици и/или тротоарни настилки. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за изпълнено строителство с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката, се отнася за обединението като цяло. 2. Екипът специалисти, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка, трябва да притежават необходимото образование, квалификация и професионален опит, както следва: Технически ръководител (1 бр.) – Да притежава диплома за завършено Висше образование – Строителен инженер по специалност «Пътно строителство» или еквивалентна за чуждестранни участници и специфичен професионален опит от минимум 3 г. като строителен инженер след придобиване на образователно квалификационната степен - инженер; Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – Да притежава валидно удостоверение / сертификат за контрол на качеството или еквивалентен документ за чуждестранни лица; Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – Да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентен документ за чуждестранни лица. Участникът, след като бъде определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка няма право да сменя лицата, посочени в офертата му като експерти, без предварително писмено съгласие на възложителя. В този случай предложения нов експерт следва да отговаря на същите минимални изисквания, като експертът, когото заменя. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор на експертите се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 – Технологична последователност на строителните процеси.; тежест: 50
Показател: П2 - Предлагана цена.; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.11.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят поддържа „Профил на купувача” http://rakitovo.info/index.php/2012-07-27-14-08-02, който представлява обособена част от електронна страница на община Ракитово http://rakitovo.info/, и за който е осигурена публичност и пълно приложение в съответствие с разпоредбите на чл. 22б от Закона за обществените поръчки. От датата на изпращане за публикуване на Решението и Обявлението в Регистъра на обществените поръчки (РОП), Възложителят - община Ракитово, публикува най-късно на следващия работен ден в профила на купувача, документацията за участие в процедурата и предоставя пълен безплатен достъп по електронен път до нея на интернет адрес: http://rakitovo.info/, раздел „Профил на купувача”, под раздел „Открита процедура”. Желаещите да я получат могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Ракитово http://rakitovo.info/, Раздел „Профил на купувача”: http://rakitovo.info/index.php/2012-07-27-14-08-02 Документацията за участие е напълно безплатна и може да бъде изтеглена от „Профила на купувача”! Единствено при поискване от заинтересовано лице, възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето, отправило искането. В този случай възложителят предоставя документацията срещу заплащане, което е в размер на 24.00 лв. с ДДС, след представяне на документ, че същата е платена. Документацията за участие може да се закупи и получи и в сградата на община Ракитово от 9.00 часа до 17.00 часа, всеки работен ден от датата на публикуване на обявлението за обществената поръчка в Регистъра на обществените поръчки до датата посочена в Обявлението като срок за подаване на оферти на адрес: гр. Ракитово, община Ракитово, област Пазарджик, ул. „Иван Клинчаров” № 57.Сумата може да бъде внесена в касата на община Ракитово или с платежен документ по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG56 STSA 9300 8423 90 5300; вид плащане: 447000 BIC: STSABGSF; при банка: „ДСК” - Ракитово; На посоченият интернет адрес: http://rakitovo.info/index.php/2012-07-27-14-08-02, Възложителят ще публикува и писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания. Разясненията се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. Искания за предоставяне на разяснения или на допълнителна информация могат да се правят до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за получаване на офертите от всяко заинтересовано лице – лично, или чрез лице с представителна власт, или чрез изрично упълномощено друго лице, по някой от допустимите сподоби, на факс номер: +3593542 2253, по пощата или куриерска служба на пощенския адрес на Възложителя. Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или се предават от Възложителя на всички лица, получили документацията за участие и посочили адрес за кореспонденция вкл. по електронна поща или факс в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането и се прилагат и към документацията, която предстои да бъде получена и от други заинтересовани лица. Същите се публикуват в срока по предходното изречение и в «Профила на купувача». В дадените разяснения, допълнителната информация и допълнителните документи не се посочва лицето, което ги е поискало. Всички комуникации и действия между Възложителя и участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид и само на Български език. Писма/кореспонденция представени на чужд език се представят задължително в превод на Български език.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.11.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.11.2015 г.  Час: 10:00
Място

Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в 10:00 часа, в сградата на Община Ракитово, гр. Ракитово, ул. "Иван Клинчаров" № 57;

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Ракитово.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

(Продължение от точка ІІІ.1.4) Други особени условия): 8. Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 8.1. Ако е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 8.2. Ако е лишен от правото да упражнява дейности по извършване на строителство, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 8.3. Ако е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 8.4. Ако е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 9. Възложителят ще отстрани от настоящата процедура участник който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия; 10. Възложителят ще отстрани от настоящата процедура, участник, който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. - Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.1 и т.4 и ал. 7 от ЗОП; - Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ