Версия за печат

00450-2015-0005

BG-град Ниви пазар: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Нови пазар, ул. Васил Левски № 3, За: Петя Такева, РБългария 9900, град Ниви пазар, Тел.: 0537 23311/403/, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 24010

Място/места за контакт: Община Нови оазар, град Ниви пазар, ул. Васил Левски № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.novipazar.acstre.com/BG.php..

Адрес на профила на купувача: http://www.novipazar.nit.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг (проектиране и изграждане) на основен ремонт, на улица „Стара планина”, с.Войвода, община Нови пазар,обл.Шумен – ОК 39а – ОК 35 – ОК 33 – ОК 31 – ОК 30 – ОК 29, както и упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР на oбектите.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на гр. Нови пазар, с. Стан и с.Войвода, Община Нови пазар, Област Шумен.
Код NUTS: BG333
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг (проектиране и изграждане) на основен ремонт, на улица „Стара планина”, с.Войвода, община Нови пазар,обл.Шумен – ОК 39а – ОК 35 – ОК 33 – ОК 31 – ОК 30 – ОК 29, както и упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР на oбектите.“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71000000, 71320000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг (проектиране и изграждане) на основен ремонт, на улица „Стара планина”, с.Войвода, община Нови пазар,обл.Шумен – ОК 39а – ОК 35 – ОК 33 – ОК 31 – ОК 30 – ОК 29, както и упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР на oбектите.“ - ДЕЙНОСТ I: Проектиране: Изработване на инвестиционни проекти във фаза: „Работен проект“ за обектите по части, както следва: Част „Геодезия”; Част „Пътна”; Част: „Проектно-сметна документация; Част: „Временна организация на движението по време на строителството”; Част „План за безопасност и здраве”, чийто обхват и съдържание са определени съгласно Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Част: „План за пожарна безопасност”, чийто обхват и съдържание са определени съгласно Наредба № Iз-1971 от 2009 г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар; Част: „План за управление на строителните отпадъци“ с обхват и съдържаниобща дължина 240. м - ДЕЙНОСТ III. Упражняване на Авторски надзор по смисъла на чл. 162 от Закона за устройство на територията Предмет на настоящата поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на инженеринг (проектиране и изграждане) на основен ремонт, на улица „Стара планина”, с.Войвода, общ.Нови пазар, обл.Шумен в участък от ОК 39а – ОК 35 – ОК 33 – ОК 31 – ОК 30 – ОК 29, с обща дължина 240м, както и упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР на oбектита.Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в указанията към документацията за участие и техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
34616.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

80


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъдат допуснати до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участниците са длъжни да представят гаранция за участие в размер на 346.17 лв. /триста четиридесет и шест лева и седемнадесет стотинки/, представена в една от следните форми: парична сума, депозирана в касата на Възложителя или по банков път, или банкова гаранция за посочената стойност – по примерен образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертите, т.е. не по-малко от 80 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. В случай, че гаранцията за участие се представя под формата на депозит, същата се внася по банкова сметка на общината: БАНКА – Първа Инвестиционна АД; БАНКОВ КОД (BIC): FINVBGSF; БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG70FINV91503315926503. Посочената банкова сметка на общината е валидна и за двата вида гаранции. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61, чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка следва да представи гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка под формата на парична сума или банкова гаранция за изпълнение на поръчката по примерен образец в размер на 5 % от стойността на договора. Същата ще се освобождава поетапно. Условията и сроковете за задържане, усвояване, частично и цялостно освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят допуска възможност участниците в процедурата да представят банкова гаранция по образец на банката-издател, като се изисква в нея да се съдържат условията разписани в образеца от документацията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата обществена поръчка ще се финансира със собствени бюджетни средства на Община Нови пазар за 2015 г. Максималният финансов ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката е 34 616.67лв. /тридесет и две хиляди шестстотин и шестнадесет лева и шестдесет и седем стотинки / без вкл. ДДС. - В срок до 10 /десет/ календарни дни от подписване на договора за обществена поръчка ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово 20 (двадесет) на сто от Цената за изпълнение на Договора, без вкл. ДДС, след представяне на фактура, на стойност равна на стойността на аванса, без включен ДДС. Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми от междинните плащания към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, до размера на полученото Авансово плащане. - Междинни плащания - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности въз основа на: 1. количествено-стойностна сметка към проекта. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество извършена от него работа съгласно посочената в количествената-стойностна сметка единична цена за всяка позиция; 2. актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на Министъра на регионалното развитие и благоустройството за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 3. сертификати и декларации за съответствие на вложените материали, одобрени с протокол от строителния надзор, авторския надзор и Възложителя; 4. протокол за извършените СМР по утвърден от Възложителя образец; 5. отчет за упражнен авторски надзор върху реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба № 3/31.07.2003г. 6. оригинална данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след приемане на извършени дейности от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на не по-малко от 20 (двадесет) на сто от Цената за изпълнение на Договора, без вкл. ДДС. Последното се извършва в срок до 10 /десет/ календарни дни след приемане на извършените дейности. - Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и реално изпълнени дейности, което не може да бъде по–малко от 20 (двадесет) на сто от Цената за изпълнение на Договора, без вкл. ДДС ще се извърши след подписване на последния по време Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Образец 15 - приложение към чл.7, ал.3, т.15 от Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на Министъра на регионалното развитие и благоустройството за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, в срок до 10 /десет/ календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на: 1. актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на Министъра на регионалното развитие и благоустройството за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2. сертификати и декларации за съответствие на вложените материали, одобрени от строителния надзор, авторския надзор и Възложителя; 3. протокол за извършените СМР по утвърден от Възложителя образец; 4. отчет за упражнен авторски надзор върху реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба № 3/31.07.2003г. 5. оригинална данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след приемане на извършени дейности от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. При окончателното плащане ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще удържи остатъка от авансовото плащане от последния Протокол за приемане на извършени СМР. Ако ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сключи договор/и за подизпълнение ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателното плащане по договор за обществената поръчка след като получи от изпълнителя доказателства, че е заплатил на подизпълнителите всички работи, приети по реда на чл. 45 „б” от ЗОП. Плащанията се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участник участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор за обединение уреждащ отношенията им по смисъла на чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в заверено копие, съдържащ минимум изискванията на възложителя посочени в документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят се възползва от съкратен срок за провеждане на процедурата съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. При провеждане на откритата процедура Възложителят изпраща обявлението за обществената поръчка до Агенцията по обществени поръчки за вписване в Регистъра на обществените поръчки, най-малко 40 дни преди крайния срок за получаване на офертите. Този срок се намалява със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адреса, на който тя може да бъде намерена: http://www.novipazar.acstre.com/Files.php?type=44. Възложителят си запазва правото, при необходимост, да възложи повторение на строителството по реда и при условията на чл. 90, ал.1 от ЗОП. Посещение на строителните площадки се организира от Възложителя до изтичане на срока за представяне на оферти, съгласно разписана в документацията за участие процедура. Ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата общ. поръчка участник, който не е извършил оглед, респективно не е преминал през указаната процедура, независимо, че е декларирал посещение и познаване на строителната площадка. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Участници – ФЛ, както и лицата, от кръга на посочените в чл. 47, ал. 4 от ЗОП – представляващи участника – ЮЛ, в т.ч. прокуристите в чиято представителна власт е включена територията на Р. България, да не са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитирани: 1.1 за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, вкл. изпиране на пари по чл. 253 - 260 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.2. за подкуп по чл. 301 - 307 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.3. за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.4. за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено;1.5. за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК или за същото престъпление съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено; 1.6. за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците.1.7. Да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 1.8. Да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;1.9. Да не е обявен в несъстоятелност, съгласно националните закони и подзаконови актове.1.10. Да не е в производство по ликвидация или да не се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове. 1.11. Да не е в открито производство по несъстоятелност, да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, и участникът да не е преустановил дейността си. 1.12. Да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от ДОПК, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване, да няма задължения за данъци и вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която е установен. 2. Участникът: 2.1. да няма член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, който да е свързано лице по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителната разпоредба на ЗОП с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или със служители на ръководна длъжност в неговата организация.2.2. да не е сключил договор с лице по чл. 21 и 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 3. Посочване на Единен идентификационен код (ЕИК) – декларация по Образец № 2, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, като за участници физически лица се представя копие от документа за самоличност. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени в официален превод на български език. 4.При участници обединения договор за обединение уреждащ отношенията им по смисъла на чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на указанията – заверено копие. Продължава в раздел VI.3.) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи и информация за доказване на технически възможности и квалификация съгласно чл. 51 от ЗОП: 1. Списък - Декларация по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП Образец № 8, съдържаща информация за изпълнението на услуги по изработване на инвестиционни проекти във фаза: „Работни” и/или „Технически“ за изпълнение на основен ремонт и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа за последните 3 (три) години считано от датата на подаване на оферти с посочване на стойностите, датите и получателите. Към Списък – Декларацията, участникът следва да представи доказателства за извършените услуги представени под формата на удостоверения издадени от получателя или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък - Декларация чл. 51, ал.1, т.2 от ЗОП по Образец № 8А, съдържаща информация за изпълнението на строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката за последните пет години, считано от датата на подаване на офертите. Участникът следва да посочи публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията следва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3. Списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрол на качеството по чл. 51, ал. 1, т.4 и т. 7 от ЗОП, включващ лицата, които ще попълнят задължителната част от екипа от експерти с професионален опит, специфичен професионален опит и квалификация, за изпълнение на поръчката и допълнителни предложения за състав на екипа за изпълнение на поръчката по Образец № 9, съдържаща и информация по чл. 51, ал. 1, т.4 и т. 10 от ЗОП. 4. Декларации за разположение от ключовите експерти по Образец № 10; 5. Заверено от участника копие на Сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация - предмета на поръчката (проектиране и строителство) или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 6. Декларация за техническото оборудване/механизация, с която разполага участникът за изпълнение на строителството по Образец № 11, а в случаите на чл.51а от ЗОП документи, които да доказват по категоричен начин, че участникът ще има на разположение оборудването изискано от възложителя. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите документи, той може да докаже техническите си възможности и квалификация с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: Участникът трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация съгласно чл. 51 от ЗОП: 1.Участникът в настоящата процедура следва да е изпълнил успешно през последните три години, считано от датата на подаване на офертата поне една услуга еднаква или сходна с предмета на поръчката и през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, успешно поне едно строителство и/или инженеринг, еднакво или сходно с предмета на поръчката. (Забележка: Изискването за изпълнена услуга за проектиране се счита за покрито при изпълнението на инженеринг). Под „сходна” услуга с предмета на обществената поръчка навсякъде в обявлението и документацията за участие в обществената поръчка следва да се разбира изработване на инвестиционни проекти във фаза: „Работни” и/или „Технически“ за изпълнение на основен ремонт и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа. Под „сходно” строителство с предмета на обществената поръчка навсякъде в обявлението и документацията за участие в обществената поръчка следва да се разбира изпълнение на основен ремонт и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа. Под „сходен” инженеринг с предмета на обществената поръчка навсякъде в обявлението и документацията за участие в обществената поръчка следва да се разбира проектиране и изграждане (инженеринг) в съотношение 95% СМР и 5% проектиране на основен ремонт и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа. 2. Участникът в настоящата процедура следва да разполага с необходимия екип за изпълнение на поръчката: лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително за осигуряване на контрола на качеството (ръководни служители) и работници и служители (специалисти и технически правоспособен персонал). Минималният състав на ръководния ключов персонал от участника, който ще отговаря за изпълнението на обществената поръчка е следният: 2.1. Квалифициран персонал за изпълнение на проектирането, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: Изисквания към проектантския екип: Всеки участник трябва да разполага с екип от специалисти които ще участват при осъществяването на проектирането по всички части на проектите и които притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респективно призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации. Участникът следва да разполага минимум със следните експерти, които да притежават квалификация и пълна проектантска правоспособност в следните специалности: - инженер – Геодезист: магистър по „Геодезия” или еквивалент; - инженер „Пътно строителство”: инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент; 2.2. Квалифициран персонал за изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: - За Технически ръководител на обекта – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл. 163а ЗУТ, да е строителен инженер с образователна степен „магистър” или еквивалентна, специалност Транспортно и/или Пътно строителство и/или „ПГС”/„ССС” или екв.; Спец. проф. опит – опит на управленска/координираща позиция на мин. 2 (два) строителни обекта с предмет еднакъв или сходен с предмета на общ. поръчка. Продължава в раздел VI.3.) Допълнителна информация.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател – „Срок за изработване и предаване на работните инвестиционни проекти“ ; тежест: 10
Показател: Показател – „Срок за отстраняване на забележки/нередности“ ; тежест: 10
Показател: Показател – „Срок за изпълнение на СМР на обекта“; тежест: 10
Показател: Показател – „Работна програма“ ; тежест: 40
Показател: Показател – „Предлагана цена“; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.10.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

80

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.11.2015 г.  Час: 10:00
Място

Общинска администрация Нови пазар, гр. Нови пазар, ул. "Васил Левски" № 3 - Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно с нотариална заверка на подписите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.1.) 5. Уч-те следва да притежават валидно Удостоверение и талон за вписване на участника в ЦПРС, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ, което да му позволява извършването на стр. работи, предмет на поръчка, или ако участника в процедурата е чужд. ФЛ или ЮЛ да представи екв. документ или док-ва за рег-та си в проф. и търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декл-я или удост. за наличието на такава рег-я от компетентните органи, съгласно националния му законодателство, съответстващи на вида на обекта - IV клас улици Доказва се от участника с копие от Удост. за рег-я в ЦПРС и талона към него ако участника в процедурата е чужд. ФЛ или ЮЛ да представи екв. документ или док-ва за рег-ята си в проф. и търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава рег-я от компетентните органи, съгласно националния му закон. В случай на участие на обед./конс., който не е регистриран като самостоятелно ЮЛ, удост-то се представя от участника в обединението, който ще изпълнява строителни дейности на обекта. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако не отговаря на някое от горните изисквания. Продължава от раздел III.2.3.)Мин. из-я: - Специ. контрол на качеството – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„б“ от ЗКС, да има придобита проф. квалиф., отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или екв., да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или екв.. Спец. Проф. опит – участие при изпълнението на мин. 1 стр. обект, като изп. длъжността, за която е предложен. - Спец. по ЗБУТ - изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„в“ от ЗКС, изисква се да има придобита проф. квалиф., отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или екв., притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или екв.. Спец. Проф. опит – участие при изпълнението на мин. 1 стр. обект, като изп. длъжността, за която е предложен. 3. Уч. следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, съгласно система ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация - предмета на поръчката (проектиране и строителство), екв. или екв. мерки; Сертиф. трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от друг нац. орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС 4Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката: Мултифункционален багер - 1бр.; Товарни автомобили - 4бр., Грейдер -1 бр., Водоноска с помпа- 1бр., Валяк гумено бандажен за земни работи до 13 т. - 1бр., Пътна фреза - 1бр., Валяк бандажен 12т с вибрации - 1бр., Валяк бандажен с вибрации - 1бр., Асфалтополагач с габарит мин. 3.5 м - 1бр., Гудронатор - 1бр., - Фугорезачка- 1бр., Агрегат за ток - 1 бр., Трамбовка- 1бр., Маркировъчна машина- 1бр Уч. ще бъде отстранен от участие в процедурата, ако не отговаря на някое от горните изисквания. В случай на участие на обед./конс., който не е регистриран като самостоятелно ЮЛ, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобр. вида и дела на участието им.При уч. на обед-я, които не са ЮЛ, съответств. с критериите за подбор се док. от един или повече от уч-ите в обед-то. В случаите по чл. 49 изискването за рег-я се док-ва от участника в обединението, който ще изпълни съотв. дейност.Подробна информация в документация

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е 10-дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно разпоредбите на чл.120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Нови Пазар, ул. Васил Левски №3, РБългария 9900, гр. Ниви пазар, Тел.: 0537 23311/403/, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 24010

Интернет адрес/и:

URL: http://www.novipazar.acstre.com/BG.php..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ