Версия за печат

00040-2015-0016

BG-Свиленград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свиленград, бул. България 32, За: инж. Грозденка Дюлгерова, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74308, E-mail: op_otdel@abv.bg, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация,стая 308

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://svilengrad.nit.bg/obshhestveni-porchki/dostavka-na-plochki-za-op-bo/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Свиленград, бул. България 32, За: Мария Димитрова, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74302, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 302

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодични доставки на строителни материали- вибропресовани бетонови бордюри; вибропресовани бетонови павета; вибропресовани бетонови тротоарни плочки за нуждите на Общинско предприятие “Благоустрояване и озеленяване”-гр.Свиленград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Свиленград, ОП " Благоустрояване и озеленяване"
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Периодични доставки на строителни материали- вибропресовани бетонови бордюри; вибропресовани бетонови павета; вибропресовани бетонови тротоарни плочки за нуждите на Общинско предприятие “Благоустрояване и озеленяване”-гр.Свиленград”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44114200

Описание:

Изделия от бетон

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество на поръчката: 1.вибропресовани бетонови бордюри 80/60/160/500мм-градински - 4000 броя 2.вибропресовани бетонови бордюри - 150/250/500мм -1 000 броя 3.вибропресовани бетонови бордюри - 150/250/1000мм - 4 000 броя 4.вибропресовани бетонови павета "Бехатон" 160/200/50мм - 140 000 броя 5. вибропресовани бетонови павета /цветни/ 8/8/8 см- 80 000 броя 6.вибропресовани бетонови тротоарни плочки 30/30/4,5см - 40 000 броя Прогнозната стойност на поръчката е в размер на 127 880 лв. без ДДС и 153 456 лв. с ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
127880 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за участие в абсолютна сума в размер 1 000 (хиляда лева) лв. Забележка: Банковата гаранция за участие трябва да е задължително със срок, покриващ минимум срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора в случай, че е банкова да е със срок на валидност минимум 30(тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранцията се представя като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва по банков път чрез Общинско предприятие “Благоустрояване и озеленяване”, с банков превод по банкова сметка на Изпълнителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на фактура и стокова разписка. Фактурите трябва да отговарят на изискванията на закона за счетоводството: а/ Фактурата да е представена в оригинал. б/ Фактурата трябва да съдържа всички необходими реквизити, в съответствие с нормативните изисквания, договора за обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Представяне на участника (Приложение №1), включващо: -Посочва се ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата.При участници обединения копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. -Документ за внесена гаранция за участие – оригинал или копие от документа за внесена гаранция за участие под формата на парична сума. -Декларация - съдържаща списък на доставките-(Приложение №2); - Копие от валидни сертификати по: ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за внедрена система за управление на качеството; -оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение № 3). Забележка: Наличието на обстоятелства по чл.47,ал.1 и ал.2,т.1,т.2а,т.4 и т.5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата. -оригинал на декларация за липса на свързаност по чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Приложение №4); -Декларация за ползването на подизпълнители (Приложение №5); -Декларации за съгласие за участие от подизпълнител(и) по образец (Приложение № 6. - Ценова оферта (Приложение №7) -Техническо предложение по образец (Приложение №8) -Декларация за приемане условията в проекта на договора - (Приложение № 9). - Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата (Приложение №10); - Пълномощно, нотариално заверено в случай, че офертата се подписва от пълномощник; - Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; >Обединения: Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл.56,ал.1,т.1,буква „а” и „б” от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл.56,ал.1,т.1, буква”в” и т.4 и 5 от ЗОП се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Декларацията по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с услугата. >Чуждестранни участници: Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56,ал.1,т.1 от ЗОП се представя в официален превод, документите по чл.56,ал.1,т.4,5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация , съдържаща списък на доставките, еднакви или сходни с предмета на поръчката(доставка на вибропресовани бетонови бордюри и/или вибропресовани бетонови павета, и/или вибропресовани бетонови тротоарни плочки), изпълнени през последните три години (считано от крайната дата за подаване на оферта– (Приложение №2), заедно с доказателства за извършените доставки, а именно: удостоверение, издадено от получателя или от друг компетентен орган и/или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършената доставка; - Копие от валидни сертификати по: ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за внедрена система за управление на качеството - обхвата на сертификация да е свързан с производство на строителни материали (вибропресовани бетонови бордюри, и/или вибропресовани бетонови павета, и/или вибропресовани бетонови тротоарни плочки).
Минимални изисквания: 1.Участникът (сумарно обединението) трябва да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години (считано от крайната дата за подаване на офертата) минимум 3 (три) доставки, свързани с предмета на поръчката-доставка на вибропресовани бетонови бордюри, и/или вибропресовани бетонови павета, и/или вибропресовани бетонови тротоарни плочки. 2.Участникът да е сертифициран по: ISO 9001:2008 (или еквивалентeн) - обхватът на сертификация да е свързан с производство на строителни материали (вибропресовани бетонови бордюри, и/или вибропресовани бетонови павета, и/или вибропресовани бетонови тротоарни плочки);
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.11.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.11.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.11.2015 г.  Час: 09:00
Място

Малката заседателна зала на ОбА - Свиленград, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ОбА-Свиленград.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в обществената поръчка с приложенията може да бъде намерена в „Профил на купувача” на електронната страница на Община Свиленград на следния адрес: http://svilengrad.nit.bg/obshhestveni-porchki/dostavka-na-plochki-za-op-bo/. Изтглянето на документацията е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в размер на 4.80 лв. с вкл. ДДС. Заплащането се извършва по банков път по банкова сметка: IBAN BG51DEMI92408400034740, BIG: DEMIBGSF, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград, код 447000 или на място в ОбА -Свиленград. В случай, че се заплаща на място в ОбА- Свиленград е необходимо: предварително да се вземе талон от стая 308 на ОбА, след което се заплаща на касата на информационен център (8:30 до 16:00 часа) в Общинска администрация – Свиленград и се получава от стая 302. При поискване от заинтересованото лице, възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето, отправило искането.До 7 дни преди изтичането на срока за подаване на офертите по предмета на процедурата всеки участник може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Възложителят в 4-дневен срок от постъпване на искането публикува своя отговор на електронната страницата на Община Свиленград в „Профил на купувача”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ