00085-2015-0025
Технически редакции | ||
28.09.2015 16:16 ч. : | 28/09/2015 16:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.09.2015 16:16 ч. : | 28/09/2015 16:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
Военномедицинска академия, бул. Св.Георги Софийски №3, За: инж.Станимир Янчев, България 1606, гр. София, Тел.: 02 9225235, E-mail: stanimiryanchev@vma.bg, Факс: 02 9520120 ; 02 9526536
Място/места за контакт: бул. Св.Георги Софийски №3, ет.2, стая №18Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
„Абонаментна поддръжка, аварийни и текущи ремонти на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА – гр.София , база ,,Овча купел” и база ,,Алино”, МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”, МБАЛ – гр. Варна, МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория”, МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове, БДПЛР – гр. Хисар и БДПЛР-гр. Поморие"
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Абонаментна поддръжка, аварийни и текущи ремонти на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА – гр.София , база ,,Овча купел” и база ,,Алино”, МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”, МБАЛ – гр. Варна, МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория”, МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове, БДПЛР – гр. Хисар и БДПЛР-гр. Поморие.
50700000
Описание:
НЕ
НЕ
Абонаментната месечна такса за поддръжка следва да включва: ежемесечна, абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА и подчинените й структури в страната. Възложителят има право да променя /намалява/ сгради/бази, включени в абонаментаната поддръжка на сградния фонд, с което цената на месечния абонамент ще се редуцира в зависимост от отпадналите сгради/бази. Поради спецификата, Възложителят не може да предвиди дали ще настъпи необходимост от аварийни и текущи ремонти, консумативи, материали и резервни части. Аварийните и текущи темонти, ще се извършват от Изпълнителя само след предварително одобрение и съгласие на Възложителя. При необходимост от извършване на аварийни и текущи ремонти, стойността им не се включва в месечната абонаметната такса за абонаментна поддръжка.
НЕ
НЕ
24
Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е в размер на: 50 600.00 лв.(петдесет хиляди и шестстотин лв). Гаранцията за изпълнение е в размер 5 /пет/ на сто от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път в лева, по набирателна сметка на ВМА: IBAN BG34BNBG96613300150601; BIC BNBGBGSD; банка БНБ. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни (тридесет дни) след изтичане срока на валидност на офертата на участника. При избор на банкова гаранция същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане и усвояване от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП и името на процедурата , за която е открита. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия и открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на самия договор. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора. Всички разходи по представяне на гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата.
Заплащането на услугите за абонаментна поддръжка на сграден фонд по сключения договор ще се извършва при условията на отложено плащане - 60 (шестдесет) календарни дни, след представяне протокол за извършенa дейност, съдържащ месечен отчет на доставените и реално вложени материали и части, необходими за абонаментната поддръжка, двустранно подписан констативен протокол за извършените дейности и издадена от Изпълнителя оригинална фактура. Заплащането на услугите свързани с аварийни и текущи ремонти , вложените материали и резервни части ще се извършва при условията на отложено плащане - 60 (шестдесет) календарни дни, след представяне на констативни протоколи за извършени ремонти, придружени с анализи на единични цени, съгласно показателите за ценообразуване и фактури за закупени материали и резервни части и издадена от Изпълнителя оригинална фактура.
В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо и юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на предварително обявените условия. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват физически или юридически лица, както и техни обединения, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.4 и 5 от ЗОП. Всички участници, вкл. подизпълнители, следва да отговарят на изискванията на чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и чл.47, ал.2, т.1, т.4 и 5 от ЗОП. В офертата не могат да бъдат включени като подизпълнители лица, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. Плик № 1 съдържа: - Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - оригинал; Представяне на участника, включващо административни данни и посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ (и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата; Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП ;При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация;- Документ за гаранция за участие: оригинална банкова гаранция или копие на платежен документ за внесена парична сума по сметка на Възложителя;Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника, по чл.50, ал.1, т.1 от ЗОП;- Доказателства за технически възможности и квалификация по чл.51, ал.1 от ЗОП;Декларация за извършен оглед; - Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8,т.2 от ЗОП;Декларация за участие на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; Декларация за съгласие на подизпълнител; Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд;Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Удостоверение или декларация за регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006 г.) за минимум пета група.Плик № 2 съдържа:Техническо предложение на участника на хартиен носите, заедно с документите посочени в документацията.;Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП .Плик № 3 съдържа:Ценова оферта на хартиен и оптичен носител, подписана и подпечатана от участника.
Участниците могат да докажат наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. Удостоверение от банка, доказващо, че участникът разполага за изпълнение на поръчката, със собствен или привлечен финансов ресурс в размер не по-малък от посочения. 2. Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказващи, че участникът разполага за изпълнение на поръчката със собствен или привлечен финансов ресурс в размер не по-малък от посочения. Когато тези документи са публикувани в публичен регистър в Република България, участникът трябва да посочи информация за органа, който поддържа регистъра. Участникът може да докаже съответствието си с изискването и при условията на чл.50, ал.2 от ЗОП.
1. Участникът следва да има финансов ресурс, с който разполага за изпълнение на поръчката – за материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки и други в размер на:2 024 000 лв.
1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените услуги за последните три години, влючително стойности, дати и получателите заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на околната среда (ISO 14001:2004 или еквивалентно) на участника за въведена Система за управление на околната среда с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката. 3.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентно) на участника за въведена Система за управление на качеството с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката. 4. Декларация с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата
1. Участникът трябва да има доказан опит в изпълнението на еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка , изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата - 3 услуги * Под „услуги еднакви с предмета на поръчката” се разбира абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации в медицински заведения и санаториуми. * Под „услуги сходни с предмета на поръчката” се разбира абонаментна поддръжка на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации на сгради с обществено предназначение. 2.Участникът да има внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент, с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката. 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката. 4.Участникът да разполага с възможности за извършване на услугите като обслужващия екип трябва да включва – минимум 69 души както следва;Мин. общ брой на обслужващия персонал За МБАЛ – гр.София, МБАЛ Пловдив, МБАЛ – гр.Варна, МБАЛ – гр. Сливен МБАЛ – гр.Плевен мин. 1 човек тех.рък. на екипа /обекта/ с правоспособност за координатор по безопасност и здраве, само за МБАЛ – София . За „ АС” мин.11 души , от които: мин.6 души общи работници със средно образ. и мин.5 души с проф. квалиф.в областа на дървообработването или еквивалено. За “Електро” мин.18 души, от които мин. 1 електроинженер, мин 16 души – ел. техник и/или ел. монтьор и/или лица придобили проф. квалиф. в областта на електротехниката, и мин.1 монтьор на мрежи и уредби на високо и ниско напрежение. За Отопление мин. 14 души, от които мин. 4 раб. със средно образ , двама от които да имат способност за заваряване на метали или еквивалентно, мин. 7 огняри , от които мин. 4 с удостоверение или друг еквивалентен документ, удостоверяващ преминаването на професионално обучение по смисъла на чл.247, ал.2, т.4 от Наредбата за усройството и безопасната експлоатация на преносните и разпределителни газопроводи и на съоръженията, инсталациите и уредите за природен газ (ДВ. Бр. 24 от 12.03.2013 г.), като един от тях да има правоспособност по заваряване или еквивалент, мин. 3 огняри с удостоверение или друг еквивалентен документ за професионално обучение по чл.247, ал.2, т.4 от Наредбата за усройството и безопасната експлоатация на преносните и разпределителни газопроводи и на съоръженията, инсталациите и уредите за природен газ (ДВ. Бр. 24 от 12.03.2013 г.) и свидетелства за правоспособност огняр или еквивалентно, мин .2 заварчици, и мин. 1 работник. За „ВиК” мин. 8 души със средно образ. Мин. общ брой на обслужващия персонал за БДПЛР – гр.Хисар и БДПЛР – гр.Поморие За „ АС” мин.5 души, от които: мин.3 души общи. раб. със средно. образ. и мин.2 души с проф. квалиф. в областта на дървообработването , За “Електро”мин.4 души ел. техник и/или ел. монтьор и/или лица придобили проф. квалиф. в областта на електротехниката За Отопление мин. 6 души, от които мин. 3 огняри с удостоверение или друг еквивалентен документ и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП и мин.2 огняри с удостоверение или друг еквивалентен документ, за професионално обучение по чл.247, ал.2, т.4 от Наредбата за усройството и безопасната експлоатация на преносните и разпределителни газопроводи и на съоръженията, инсталациите и уредите за природен газ (ДВ. Бр. 24 от 12.03.2013 г.) или свидетелства за правоспособност за огняр или еквивалентно, и мин. 1 раб. със средно образ. За „ВиК” мин. 2 души ВиК работници.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
зала №10, ет.І на ВМА или зала №7
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участник в процедурата трябва да удостовери представителната си власт с нотариално заверено пълномощно.
НЕ
Възложителят си запазва правото при изникване на необходимост да възложи повторение на услугата по реда на чл.90, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП. Пояснение относно показателите за оценка от методиката: 1. Показател „Техническо предложение – П1- Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 70 %., включва следните подпоказатели: ПОДПОКАЗАТЕЛ А – ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА ОСНОВНИТЕ ДЕЙНОСТИ СВЪРЗАНИ С АБОНАМЕНТНАТА ПОДДРЪЖКА Максимален брой точки по подпоказателя – 60 точки; ПОДПОКАЗАТЕЛ Б.– УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА ПО ОТНОШЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ СВЪРЗАНИ С АБОНАМЕНТНАТА ПОДДРЪЖКА - Максимален брой точки по подпоказателя – 40 точки .2.Показател „Ценово предложение – П2” -Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 20 %. 3. Показател „Ценово предложение” – П3 -Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 10 %.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
28.09.2015 г.