Версия за печат

00053-2015-0020

BG-Средец: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056878

Община Средец, пл.България №8, За: адв. Ирина Камбурова, Република България 8300, Средец, Тел.: 0889 444269, E-mail: info@sredets.bg, Факс: 05551 7725

Място/места за контакт: юридически отдел- община Средец

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sredets.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sredets.bg/publicOrders.php.

Електронен достъп до информация: http://sredets.bg/publicOrders.php.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изпълнение на енергоспестяващи мерки по договор с гарантиран резултат и дейности по модернизация, реконструкция, интелигентно управление, поддръжка и енергиен мениджмънт на системата за улично осветление за гр.Средец и с.Дебелт територията на община Средец”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.СРЕДЕЦ И с.ДЕБЕЛТ ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА СРЕДЕЦ
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка включва: Изпълнение на енергоспестяващи мерки по договор с гарантиран резултат и дейности по модернизация, реконструкция, интелигентно управление, поддръжка и енергиен мениджмънт на системата за улично осветление за гр.Средец и с.Дебелт територията на община Средец.На подмяна подлежат осветителни тела (натриеви, живачни и др.) с енергоспестяващи LED (диодни) осветители, конзоли (рогатки) и елементи от електрозахранващите кабелни линия до осветителните тела (при необходимост). Осветителните (LED) тела да бъдат с класoве на защита IP66, IK10 и с не по-малко от 100 000 часа експлоатационен срок, доказан с документ от европейска лаборатория. Рехабилитацията на осветлението ще се извърши в отделните населени места, съгласно технически проект, разработен от участника. Офертите от Изпълнителя ще се подават след извършен оглед на място. Всички разходи свързани с участието в открита процедура за възлагане на обществената поръчка, включително и разходите във връзка с проучванията и с осигуряване на доказателствата за качеството на изпълнение на поръчката, са изцяло за сметка на заинтересованите лица, съответно на участниците. Доставката на всички материали, необходими за изпълнение на поръчката, е задължение на Изпълнителя. В обекта трябва да бъдат вложени материали, отговарящи на изискванията в българските и/или европейските стандарти съгласно техническата спецификация. Монтажните работи трябва да бъдат извършени при изключено напрежение. Изпълнителят трябва да съгласува предварително графика за работа с Възложителя. Изпълнителят може да започне работа само след допускане до работа от упълномощено за това лице. Изпълнителят е длъжен да спазва правилниците и наредбите, действащи към момента на изпълнението. Необходимите за дейността механизация, ръчни инструменти, транспорт и помощни материали са за сметка и задължение на Изпълнителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34993000, 50232100, 50232110

Описание:

Обществено осветление
Услуги по поддържане на общественото осветление
Експлоатация на съоръжения за обществено осветление

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

На подмяна подлежат осветителни тела (натриеви, живачни и др.) с енергоспестяващи LED (диодни) осветители, конзоли (рогатки) и елементи от електрозахранващите кабелни линия до осветителните тела (при необходимост). Осветителните (LED) тела да бъдат с класoве на защита IP66, IK10 и с не по-малко от 100 000 часа експлоатационен срок, доказан с документ от европейска лаборатория. Рехабилитацията на осветлението ще се извърши в отделните населени места, съгласно технически проект, разработен от участника. Доставката на всички материали, необходими за изпълнение на поръчката, е задължение на Изпълнителя. В обекта трябва да бъдат вложени материали, отговарящи на изискванията в българските и/или европейските стандарти съгласно техническата спецификация. Монтажните работи трябва да бъдат извършени при изключено напрежение. Изпълнителят трябва да съгласува предварително графика за работа с Възложителя. Изпълнителят може да започне работа само след допускане до работа от упълномощено за това лице. Изпълнителят е длъжен да спазва правилниците и наредбите, действащи към момента на изпълнението. Необходимите за дейността механизация, ръчни инструменти, транспорт и помощни материали са за сметка и задължение на Изпълнителя. Посочените дейности са подробно поисани в техническата спецификация.

Стойност, без да се включва ДДС
2200000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

2

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 2 200.00 /две хиляди и двеста лева/. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение трябва да е издадена както следва: да е със срок на валидност съответстващ на срока на Договора.Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на Община Средец ,както следва: "Юробанк България" АД, BIC BPBIBGSF, IBAN: BG 53 BPBI79373347649603 Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят следва да поиска нейната корекция. Корекция на представената гаранция за участие е възможна само при прилагане на хипотезата на чл. 68, ал. 8 и ал.9 ОТ ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случаи се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Кандидатът да финансира пълния обем на инвестицията за обектите на системата за улично осветление на община Средец, изцяло (за чието изпълнение кандидатства съгласно чл.48 и чл.49 от Закона за енергийна ефективност) със собствени средства и/или привлечени средства; 3.2. Възстановяването от страна на Възложителя на вложените от Кандидата средства за инвестиции ще стане за срок до 10 /десет/ години, след завършване на подготвителния етап на поръчката, при норма на годишно оскъпяване на инвестицията от разсроченото плащане не по-висока от 10,00 %. Изплащането на инвестицията ще се извърши в съответствие с условията на подписания със спечелилия Кандидат Договор за възлагане на обществената поръчка по проекта, който представлява неразделна част от настоящата документация. 3.3. Определянето размера на средствата по договора с гарантиран резултат да се извършва на база паричната равностойност на гарантираната икономия на енергия, остойностена по актуалната цена на енергията определена от ДКЕВР за периода . 3.4. Кандидатът да предложи такова изпълнение на проекта предмет на поръчката, с което да се гарантира обща годишна икономия на потребление на електроенергия от системата за улично осветление не по-малко от 20 % и в натурални единици MWh.Гарантираната икономия на енергия да се определя като разлика между очакваното нормализирано енергийно потребление, изчислено преди изпълнение на мероприятията и дейностите за повишаване на енергийната ефективност, предвидени в договора и гарантираното потребление на енергия за системата след тяхното изпълнение. 3.5. Общата предложена гарантирана икономия на електроенергия да се изчислява като сума от индивидуалните гарантирани икономии на енергия за всяка една от системите за улично осветление по селищата(обекти) описани в предмета на поръчката. 3.6. Кандидатът да предложи такова изпълнение на проекта предмет на поръчката, с което да се осигури всички изисквания, посочени в Техническото задание и експлоатационна годност на изпълнените енергоефективни мерки. 3.7. Кандидатът да има готовност, чрез подписването на договора за изпълнение с гарантиран резултат по проекта, който е приложен към тръжната документация, да поеме пълния финансов, търговски и технически риск и за изплащане на компенсации на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в случаи, че не бъде достигната договорената годишна икономия на енергия за обекта Стойността на компенсацията ще се изчислява съгласно заложените в договора за изпълнение на поръчката клаузи. 3.8.Кандидатът да финансира пълния обем на инвестицията за извършване на строително-монтажни работи по изграждане на уличното осветление и обектите на системата за видеонаблюдение на община Гълъбово,изцяло със собствени средства и/или привлечени средства. Възстановяването от страна на Възложителя на вложените от Кандидата средства за инвестиции ще стане за срок до48 /четиридесет и осем/месеца, след изграждане на системата, при норма на годишно оскъпяване на инвестицията от разсроченото плащане не по-висока от 10 %. Изплащането на инвестицията ще се извърши на месечни вноски, в съответствие с условията на подписания със спечелилия Кандидат Договор за възлагане на обществената поръчка, съгласно неговото предложение.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица; При подаване на офертата участникът трябва да представи договор за учредяване на обединението, а преди сключване на договора данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ. В случай, че обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Договор за създаване на обединение трябва да бъде представено от Участника в заверено копие. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; - изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всички членове на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчка. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, следва да бъде представен и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които водят до отстраняване на участника от участие в процедурата: 1. Наличието на обстоятелства, визирани в чл.47, ал.1, т.1, б. „а“, „б“, „в“, „г“ и „д“, т.2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т.2а/първо предложение/, т. 4 и т.5 и ал.5 от ЗОП; 2. Непредставянето на изискуемите документи според изискванията на възложителя, посочени в конкурсната документация, след прилагане на разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 ЗОП. Съгласно чл. 24, ал. 4 ППЗОП документите, които участниците представят по чл. 68, ал. 9 от ЗОП, могат да удостоверяват и факти, настъпили след крайния срок за подаване на оферти; 3. Несъответствие на предложението със заданието и изискванията на Възложителя. Ако участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, представените документи трябва да отговарят на изискванията на чл.48, ал.1 във връзка с ал.3, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, които ще водят до отстраняване на участниците са: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Съгласно изискванията на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, в процедури за възлагане на обществени поръчки, не могат да участват пряко или косвено юридически лица регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен в случаите на чл. 4 от посочения закон. В процедурата за възлагане на обществената поръчка не могат да участват външни експрети, участвали при изготвянето на техническата спецификация или методиката за оценка по настоящата процедура, самостоятелно или в обединение с други лица, като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. Изпълнител по настоящата поръчка може да бъде лице - търговец по смисъла на Търговския закон или по смисъла на законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или Конфедерация Швейцария, с предмет на дейност, включващ изпълнение на услуги по договори с гарантиран резултат - ЕСКО услуги.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Общи изисквания към участниците:Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на качеството и да притежава валиден сертификат за ISO 9001:2008 „Система за управление на качеството” или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган– с обхват изпълнение на ЕСКО договори. 3.1.3. Всеки един участник трябва да има внедрена система за управление на околната среда и да притежава валиден сертификат за ISO 14001:2004 или еквивалент. 3.1.4. Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа, отговаряща на международната спецификация OHSAS 18001:2007 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа”и да притежава валиден сертификат или еквивалент издаден от акредитиран сертифициращ орган. 3.1.5. Всеки участник трябва да разполага с необходимия квалифициран технически персонал за изпълнение на строително-монтажните работи от поръчката. Участникът в съответствие с изискванията по чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП да представи Списък на работниците, техническия състав, както и на лицето/лицата, които ще ръководят и контролират изпълнението на поръчката, с посочени образованието, професионалната квалификация и професионален опит. 3.1.6. Всеки участник трябва да разполага с квалифициран технически персонал, притежаващ квалификационна група за безопасност и здраве при работа в електрически уредби с напрежение до и над 1000 V по Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи, както следва: минимум 1 лице, притежаващо пета квалификационна група и минимум 3 лица, притежаващи 4 квалификационна група. 3.1.7. Всеки участник трябва да притежава собствена или наета техника и оборудване, които ще бъдат използвани и ще обезпечат изпълнението на дейностите по детайлно обследване за енергийна ефективност, по строителните и монтажните работи (СМР) и изграждането на системата за видеонаблюдение. Участникът в съответствие с изискванията по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП да представи декларация за техническото оборудване (собствено или наето) с което разполага за изпълнение на обществената поръчка. 3.1.8. Участникът трябва да има валидна застраховка за професионална отговорност в проектирането и строителството по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.). 3.1.9. Участникът в съответствие с изискванията по чл. 51, ал. 1, т. 5 и т. 6 от ЗОП да представи описание на лампите, каталожни материали на фирмата производител и/или фотографски снимки, схеми на уличните осветителни тела с информация и за светлинните им и други параметри, както и каталог на останалото оборудване; 3.1.10. Участникът в съответствие с изискванията по чл. 51, ал. 1, т. 5 и т. 6 от ЗОП да представи описание на предлаганите видеокамери, каталожни материали на фирмата производител и/или фотографски снимки, с информация за техническите параметри; 3.1.11. Участникът следва да представи заверени копия от сертификати (протоколи от измервания) от Европейски лаборатории за качеството на предлаганите осветителни тела; 3.1.12. Производителят на осветителните тела да е внедрил Система на управление на качеството спрямо изискванията на стандарта ISO 9001:2008 или еквивалент, или да представи доказателства за внедряването на еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3.1.13. Участникът следва да представи документ удостоверяващ, че оборудването е неупотребявано и е в актуалната производствена листа на производителя към крайния срок за подаване на оферти; 3.1.14. Участникът следва да представи декларация, че за предложеното оборудване ще се произвеждат резервни части и консумативи, и след изтичане на гаранционния срок, както и че предложените от участника осветителни тела/лампи са вандалоустойчиви. и други съгласно документацията за участие

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

неприложимо

Изисквано минимално/ни ниво/а:

неприложимо

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Копия на сертификати по ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на производителите на предложеното оборудване. 2. Заверени копия от сертификати от Европейски лаборатории за качеството на оборудването; 3. Образец и описание на лампите, както и каталог на останалото оборудване, които ще се доставят. 4. Документ удостоверяващ, че оборудването е неупотребявано и е в актуалната производствена листа на производителя към крайния срок за подаване на оферти; 5. Декларация, че за предложеното оборудване ще се произвеждат резервни части и консумативи, и след изтичане на гаранционния срок, както и че предложените от участника осветителни тела/лампи са вандалоустойчиви. 6. Документ за удостоверяване оторизацията на участника от производителя да представлява и да разпространява предлаганото от него оборудване; 7. Документ за удостоверяване, че фирмата доставчик е оторизиран сервиз на производителя на предлаганото оборудване и списък на сертифицираните сервизни бази на доставчика. Участникът може да предложи гаранционно сервизно обслужване от друга фирма, като приложи нейния сертификат, договор или друг оторизиращ документ от производителя на предлаганото оборудване. В този случай трябва да се представи и писмено съгласие от фирмата, явяваща се оторизиран сервиз на оферираното оборудване за гаранционно сервизно обслужване на конкретната доставка по настоящата поръчка. Участникът може да представи и декларация, че сервизното обслужване ще се извършва от производителя в срока посочен в техническото предложение, като всички разходи за транспорт на техниката от и до сервиза на производителя са за сметка на участника. 8. Декларация за техническо оборудване. 9. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 10. Документ, удостоверяващ вписване на участника в ЦПРС към Камарата на строителите в България, а за чуждестранни участници – относим документ, съгласно чл.49, ал.1 от ЗОП – заверено от участника копие. В случай на обединение, всички доказателства, посочени в точки 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9. и 10., се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

. Участникът следва да има еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка услуги през последните 3 (три) години, с приложени доказателства за това. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочени подизпълнители и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването трябва да бъде изпълнено кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. Под услуги, сходни с предмета на настоящата поръчката, Възложителят разбира дейности по проектиране и изпълнение на СМР, свързани с подобряването на енергийната ефективност- договори за извършване на услуги по договори с гарантиран резултат (ЕСКО услуги).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение- Показател Е = Енергоефективни мерки - макс. 30 точки и Показател Р = Управление на риска - макс. 30 точки; тежест: 60
Показател: Ценово предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.11.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
05.11.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.11.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр.Средец, пл.България №8

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Средец

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подавен на жалби са съобразно правилата на ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

юридически отдел на община Средец, пл.България, България 8300, Средец, Тел.: 0889 444269

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ