Версия за печат

00265-2015-0129

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

Мини Марица - Изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: По техническите въпроси: Веселин Василев - главен инженер електрообзавеждане, отдел Електрооборудване; Тончо Станчев - инженер инвеститорски контрол, отдел Инвестиции; Въпроси по процедурата: Георги Николов - експерт търговия, отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3154/; 00359 41783305/3029/; 00359 41783305/3107/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: отдел Електрооборудване; отдел Инвестиции; отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.

Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/aop.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

Мини Марица-изток ЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Ивелина Проданова - завеждащ регистратура отдел Търговски, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел Търговски

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Частична рехабилитация на ел. частта на багери SRs 2000”– реф.№110/2014г. - ЗОП.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Условията на доставки на оборудване и резервни части по предмета на процедурата са DDP складова база на Възложителя /Инкотермс 2010/ – склад №1007, рудник „Трояново-1”, с.Трояново, обл. Стара Загора. Място за изпълнение на дейностите по предмета на процедурата: монтажни площадки на Възложителя намиращи се в рудник „Трояново-1”, с. Трояново, обл. Стара Загора и в рудник „Трояново-3”, с. Медникарово, обл. Стара Загора.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Частична рехабилитация на ел. частта – ход главна багерна част и въртене горна багерна част на роторни багери SRs 2000, инв.№ 345, фабр.№572, SRs 2000, инв.№ 346, фабр.№620 и SRs 2000, инв.№ 142, фабр.№578 работещи в рудник "Трояново-1", с. Трояново и рудник "Трояново-3", с. Медникарово. Предмета на процедурата включва /за всеки един багер/: 1. Изработване и предоставяне на работен електрически проект. 2. Доставка на оборудване и резервни части. 3. Демонтаж на старото оборудване. 4. Монтаж на новото оборудване. 5. Пусково наладъчни работи. 6. Извършване на функционални проби без товар. 7. Извършване на функционални проби под товар 8. Извършване на 72 часови проби под товар. Трябва да се участва за цялостно изпълнение предмета на процедурата. Условия за изпълнение на поръчката: - Дейностите да бъдат извършени със средства и материали на Изпълнителя, освен изрично посочените в техническата спецификация, подробно описана в документацията за участие. Техническите изисквания и условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31600000

Описание:

Електрическо оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количество - 3 /три/ броя багери, като обема на дейностите е подробно описан в документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
2700000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 25 000 лева или равностойността в евро. Представя се в заявлението на кандидата и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на заявленията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За всеки един багер плащането се извършва до 30 /тридесет/ календарни дни след извършване на 72 часови проби под товар и приемане на съответния багер от Възложителя, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заявлението на всеки кандидат трябва да съдържа: 1. Представяне на кандидата, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Кандидат, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При кандидати обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, кандидатът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.87 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8. Към заявлението се прилагат и изискванията на чл.56, ал.2 - 5 от ЗОП. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. За последните три години считано от датата на подаване на заявлението кандидатите да са предоставяли услуга с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката. /Доказва се със списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението, придружен с доказателства, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП./ Под предмет сходен с предмета на поръчката се разбира рехабилитация или проектиране, доставка, монтаж и пускане в експлоатация на ел. частта на багер от типа SRs 1200 или SRs 2000 или SRs 1301 или SRs 4000. 2. Кандидатите да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ: монтаж, ремонт и рехабилитация на тежко минно оборудване ел. част; или инженеринг на обекти в областта на минната промишленост; или изграждане на ел. инсталации и инсталации за автоматизация; или проектиране, изпълнение и изпитване на открити въздушни и кабелни електрически линии за напрежение 0,4-400kV и трафопостове". /Доказва се с копие на валиден сертификат, заверено от кандидата, придружено с превод на български език./ 3. Производителят на програмируемия логически контролери (PLC), с който ще се осъществява рехабилитацията, да e сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ: разработка, производство, продажби и обслужване на промишлени системи за автоматизация; или маркетинг, продажби, проучвания и разработване, проектиране, инженеринг, производство, доставка и поддръжка на продукти и системи за автоматизация и енергетични продукти за индустриални и битови потребители; или проектиране, производство, реновиране, поддръжка, сервиз и дистрибуция на технически средства, компоненти и ситеми за автоматизация. /Доказва се с копие на валиден сертификат, заверено от кандидата, придружено с превод на български език./ 4. Кандидатите да декларират производителя и страната на произход на програмируемия логически контролер (PLC) и честотното управление, с които смята да осъществи рехабилитацията. /Доказва се, като се декларарира от кандидата - по образец на Възложителя./ 5. Програмируемия логически контролер (PLC) и честотното управление да са от един производител. 6. Два от багерите ще се изпълняват едновременно, т.е. Изпълнителя трябва да разполага с два екипа за едновременна работа минимум. /Доказва се, като се декларарира от кандидата - по образец на Възложителя./ 7. Кандидатите да имат възможност да доставят резервни части за оборудването с което ще се осъществява рехабилитацията за срок най-малко от 10 години. /Доказва се с декларация от кандидата посочваща производителя/ите на оборудването, с което ще се осъществява рехабилитацията и с декларация/ии от производителя/ите, че оборудването няма да отпадне от производството, придружено с превод на български език/. 8. Участниците трябва да представят в техническите си оферти идеен проект за вида и начина за извършване на рехабилитацията. Участниците при разглеждане на идейния проект ще бъдат дисквалифицирани при следните критерии: - Ако в идейният проект липсва функционален възел от блоковата схема на управление. - При установяване на липса на блокировки обезпечаващи безаопасността при работа. - При неизпълнение схемна връзка между новото и съществуващото оборудване. - При несъответствие между предлаганото оборудване и изискванията в техническата спецификация към него. 9. Изпълнителят да обучи 15 (петнадесет) специалисти от електротехническия персонал на “Мини Марица изток” ЕАД за работа с новото оборудване до необходимото за ремонт и експлоатация ниво. Обучението да се извърши в специализиран център на три групи от по 5 човека в минимум 5 /пет / дневен срок. Пътните и квартирни разходи са за сметка на Изпълнителя. /Доказва се, като се декларира от участниците в техническата оферта/. Изискванията за обучение са подробно описани в Техническата спецификация - Приложение №1 към документацията за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Реф.№ 110/2014 г. - ЗОП.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.11.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
04.11.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.11.2015 г.  Час: 10:00
Място

Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на заявленията.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/aop. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки кандидат писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.09.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ