Версия за печат

00032-2015-0004

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция Автомобилна администрация, ул. Ген. Й. В. Гурко № 5, За: Дамян Войновски, Република България 1000, София, Тел.: 02 9308810, E-mail: avto_a@rta.government.bg, Факс: 02 9885495

Място/места за контакт: Изпълнителна агенция Автомобилна администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rta.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rta.government.bg/index.php?page=scategories&scategory=obshtestveni_poruchki.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗВЪРШВАНЕ НА ФУНКЦИОНАЛЕН АНАЛИЗ НА СТРУКТУРАТА И ЗВЕНАТА НА ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „АВТОМОБИЛНА АДМИНИСТРАЦИЯ” ЧРЕЗ СТРИКТНО ПРИЛАГАНЕ НА ЕДИННАТА МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ФУНКЦИОНАЛЕН АНАЛИЗ В ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ И РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННА СТРАТЕГИЯ ЗА ЕДИННА ИНФОРМАТИЗАЦИЯ НА ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „АВТОМОБИЛНА АДМИНИСТРАЦИЯ”. Чрез две обособени позиции: Обособена позиция 1 - „Извършване на функционален анализ на структурата и звената на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” чрез стриктно прилагане на единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация" Обособена позиция 2 - „Разработване на информационна стратегия за единна информатизация на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„ИЗВЪРШВАНЕ НА ФУНКЦИОНАЛЕН АНАЛИЗ НА СТРУКТУРАТА И ЗВЕНАТА НА ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „АВТОМОБИЛНА АДМИНИСТРАЦИЯ” ЧРЕЗ СТРИКТНО ПРИЛАГАНЕ НА ЕДИННАТА МЕТОДОЛОГИЯ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ФУНКЦИОНАЛЕН АНАЛИЗ В ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ И РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННА СТРАТЕГИЯ ЗА ЕДИННА ИНФОРМАТИЗАЦИЯ НА ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „АВТОМОБИЛНА АДМИНИСТРАЦИЯ”. Чрез две обособени позиции: Обособена позиция 1 - „Извършване на функционален анализ на структурата и звената на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” чрез стриктно прилагане на единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация" Обособена позиция 2 - „Разработване на информационна стратегия за единна информатизация на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85321000

Описание:

Административни социални услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция 1 - „Извършване на функционален анализ на структурата и звената на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” чрез стриктно прилагане на единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация" Обособена позиция 2 - „Разработване на информационна стратегия за единна информатизация на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”“

Прогнозна стойност без ДДС
131250 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът, избран за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5% (пет процента) от стойността на поръчката, която може да бъде: А) парична гаранция, която трябва да е внесена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка по посочената по-долу, както и на електронната страница на ИААА, банкова сметка на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация". Внасянето на гаранцията се удостоверява с платежно нареждане (оригинал) или Б) безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя на Възложителя в оригинал при подписването на договора. Банковата гаранция трябва да е със срок на валидност 60 (шестдесет) календарни дни, считано от крайния срок за изпълнение на договора. Банковата гаранция трябва да съдържа задължение на банката – гарант да извърши плащане при първо писмено искане от бенефициента – възложителя, деклариращо, че услугите – предмет на договора не са изпълнени съгласно клаузите на този договор. Банковите разходи по откриването и обслужването на банковата гаранция са за сметка на изпълнителя, а тези по евентуалното й усвояване – за сметка на възложителя. Когато гаранцията за изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Възложителя: Уникредит Булбанк, клон Батенберг, IBAN: BG75UNCR96603320607314, BIC: UNCRBGSF. В нареждането за плащане следва да се посочи наименованието на предмета на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще бъде осигурено по проект „Оптимизиране на структурата на звената на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” и избягване на дублиращи се функции”, одобрен за финансиране с Договор № 14-11-20/01.09.2014 г. по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос І „Добро управление”, подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, бюджетна линия BG051PO002/14/1.1-08. Възнаграждението по изпълнението на поръчката ще се заплаща както следва: - Авансово плащане - в размер на 40 % (четиридесет на сто) от стойността на договора, платимо в срок до 10 (десет) календарни дни от датата на подписване на договора, след предоставяне на фактура оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. - Окончателно плащане – платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемане на изпълнението, удостоверено с подписан между страните/определени от тях лица приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят заявление за участие или оферта. Участник в процедурата не може да бъде отстранен от процедура за възлагане на обществена поръчка на основание на неговия статут или правната му форма, когато той или участниците в обединението имат право да предоставят съответната услуга, доставка или строителство в държавата членка, в която са установени. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение за участие в настоящата обществена поръчка, което следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие. В текста на споразумението задължително трябва да е посочен предмета на поръчката, за която се обединяват, както и да съдържа клаузи, които гарантират, че: • всички членове на обединението са отговорни солидарно – заедно и поотделно, за изпълнението на договора; • е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; • всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта (по образец); 2.Декларация за приемане на клаузите на договора (по образeц) ; 3.Документи за регистрация на участника, удостоверяващи неговата правосубектност; 4.Оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение; 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника; 6.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 5 и изискванията по ал. 2, т. 1 - 5 от ЗОП (по образец); 7.Декларация за липса на свързаност с друг участник в процедурата в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); 8.Декларация за липса на конфликт на интереси (по образец); 9.Списък за изпълнени услуги, еднакви или сходни с предмета на поръчката (по образец); 10.Препоръки (референции) за добро изпълнение; 11.Справка – декларация за екипа от експерти, отговарящ за изпълнението на поръчката (по образец); 12.Декларация за използване/не използване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите (по образец); 13.Декларация от подизпълнителя (в случай че участникът е заявил участие на такъв) (по образец); 14.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта; 15.Копие от сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или алтернативна; 16.Техническо предложение (по образец); 17.Ценово предложение (по образец); 18.Други документи (ако е приложимо). Офертите на участниците ще се приемат на адрес: Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”, гр. София 1000, ул. „Ген. Й. В. Гурко“ № 5, партерен етаж, деловодство, всеки работен ден от 09.00 до 17.30 часа. Върху плика с офертата участникът посочва наименованието си, адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес и наименованието на обществената поръчка. Върху него не се поставят никакви други обозначения и не се полагат никакви други фирмени печати и знаци. Ненадписани пликове не се отварят и участникът се отстранява от участие в процедурата. Офертата, независимо от начина на представяне, следва да бъде получена до крайния срок, посочен в обявлението от възложителя. Пликът с офертата (общият плик) трябва да съдържа отделни запечатани непрозрачни и надписани пликове, както следва: един брой плик № 1, два броя плика № 2 (по един за всяка от двете обособени позиции) и два броя плика № 3 (по един за всяка от двете обособени позиции). В плик № 1 се представят документите и информацията за двете обособени позиции, а в пликове № 2 и 3 се представят докуметите за всяка една от позициите. 1. Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", съдържащ посочените по-горе документи без техническото предложение за изпълнение и ценовата оферта. 2. Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" и посочена обособената позиция, за която се отнася, в който се поставя Техническото предложение за изпълнение на съответната позиция от поръчката и ако е приложимо – декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 3. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена" и посочена обособената позиция, за която се отнася, който съдържа ценовата оферта на участника за съответната позиция от поръчката. ВАЖНО! В плик № 1 се представят документите и информацията за двете обособени позиции, а пликове № 2 и 3 се представят докуметите за всяка от позициите. В плика с офертата (общия) извън пликовете с № 1, № 2 и № 3 не трябва да има каквито и да е самостоятелни приложения или документи. При подаване на офертата участникът може да посочи коя част от нея има конфиденциален характер и да изисква от възложителя да не я разкрива.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности, участникът по обособена позиция 1 трябва да представи: Списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката (по образец към документацията) с посочени стойност, период на реализация, получател на услугата, както и доказателство за извършената услуга. Списъкът следва да е придружен от минимум три препоръки за добро изпълнение, с които доказва покриване на минималното изискване на възложителя. Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил минимум 3 услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, през последните 3 години, преди датата на подаване на оферта за участие в настоящата поръчка. Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности, свързани с: -Консултантски услуги по изготвянето на социално-икономически анализи и/или стратегии, планове и/или интегрирани планове за развитие и/или функционални анализи и/или оценки и/или дейности свързани с изработването на стратегически документи за развитие на административни структури. За доказване на техническите възможности, участникът по обособена позиция 2 трябва да представи: Копие от сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или алтернативна. Списък на услугите, сходни с предмета на поръчката (по образец към документацията) с посочени стойност, период на реализация, получател на услугата, както и доказателство за извършената услуга. Списъкът следва да е придружен от минимум три препоръки за добро изпълнение, с които доказва покриване на минималното изискване на възложителя. Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил минимум 3 услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, през последните 3 години, преди датата на подаване на оферта за участие в настоящата поръчка. Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности, свързани с разработка и/или надграждане, внедряване и/или оптимизиране на системи и/или база данни и/или архитектури и/или бизнес анализ на процесите в сферата на публичния и/или частния и/или неправителствения сектор.
Минимални изисквания: Изисквания към екипа от експерти По позиция 1: Ключов експерт 1: Ръководител на екип -Висше образование – минимум степен „магистър” в областта на "Социални, стопански и правни науки" или "Природни науки, математика и информатика" или "Технически науки"; -Професионален опит - най-малко 5 год. проф.опит на ръководна позиция в публичния и/или частния и/или неправителствения сектор; -Управление и/или участие в минимум 5 проекта, в публичния, стопанския или неправителствения сектор, свързани с изготвянето на икономически анализи и прогнози или обучения, инвестиционни анализи, стратегическо планиране, функционални анализи, анализ на административни процеси, интегрирано планиране или еквивалентно. Ключов експерт 2: Експерт планиране -Висше образование – минимум степен „магистър” в областта на "Социални, стопански или правни науки" или еквивалентно. -Минимум 5 год. професионален опит в планирането и провеждането на проучвания и/или изследвания и/или изготвянето на анализи (социално-икономически, анализи в сферата на администрацията, функционални анализи или други еквивалентни) за публичния и/или стопанския и/или неправителствения сектор -Участие в изпълнението на минимум 5 проекта, в публичния, стопанския или неправителствения сектор, свързани с планирането и провеждането на проучвания и/или изследвания и/или изготвянето на анализи (социално-икономически, анализи в сферата на администрацията, функционални анализи и/или други еквивалентни) за публичния, стопанския или неправителствения сектор. Ключов експерт 3: Експерт публична администрация -Висше образование – минимум степен „магистър” в областта на "Социални, стопански и правни науки" или "Природни науки, математика и информатика" или "Технически науки"; -Минимум 5 год. професионален опит в сферата на административното обслужване, да притежава опит в извършване на анализ на административни процеси и проблеми при административното обслужване; -Участие в изпълнението на поне 3 проекта, свързани с извършване на анализи отнасящи се до административно, правно, икономическо или териториално обслужване. Ключов експерт 4: Транспорт и транспортни технологии -Висше образование – минимум степен „магистър” в областта на "Техническите науки" и/или еквивалентна; -Минимум 5 год. професионален опит в сферата на автомобилния транспорт, автомобилните превози, информационното обслужване на автомобилните превози, както и транспортните технологии, свързани с тях. -Участие като ръководител и/или експерт в минимум 2 проекта/договора в сферата на автомобилния транспорт, автомобилните превози, информационното обслужване на автомобилните превози, както и транспортните технологии, свързани с тях. По позиция 2: Ключов експерт 1: Ръководител на екип -Висше образование в областта на "Природни науки, матеманика и информатика"; -Професионален опит - най-малко 5 год. проф. опит, включващ и ръководна позиция в развитието и внедряването на информационни системи за публичния и/или стопанския и/или неправит. сектор; -Управление и/или участие в минимум 5 проекта в публичния, частния и/или неправителствения сектор, свързани с изготвянето и внедряването на информационни системи. Ключов експерт 2 - архитект: -Висше образование - минимум степен „магистър” в областта на "Техническите науки" -Професионален опит - най-малко 5 год. проф. опит в разработка, внедряване или оптимизиране на информационни системи, база данни или архитектури в сферата на публичния, частния и/или неправителствения сектор;Управление и/или участие в минимум 5 проекта в публичния, стопанския или неправителствения сектор, свързани с изготвянето и внедряването на информационни системи. Експерт 3 – бизнес анализатор: -Висше образование – минимум степен „магистър” в областта на „Природни науки, математика и информатика“. -Професионален опит-минимум 5 год. проф. опит в областта на анализ на бизнес процесите и информационните системиза публичния и/или частния и/или неправителствения сектор; - Управление и/или у
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Цена; тежест: 30
Показател: Техническа оценка; тежест: 70

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

04-00-00-34/...

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.10.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.10.2015 г.  Час: 10:30
Място

гр. София, ул. "Ген. Й. В. Гурко" № 5, Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането ще бъде осигурено по проект „Оптимизиране на структурата на звената на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” и избягване на дублиращи се функции”, одобрен за финансиране с Договор № 14-11-20/01.09.2014 г. по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос І „Добро управление”, подприоритет 1.1. „Ефективна структура на държавната администрация”, бюджетна линия BG051PO002/14/1.1-08.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Отдел Правен, ул. Ген. Й. В. Гурко № 5, българия 1000, София, Тел.: 02 9308880, E-mail: avto_a@rta.government.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.rta.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на функционален анализ на структурата и звената на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” чрез стриктно прилагане на единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация.
1) Кратко описание

1. „Извършване на функционален анализ на структурата и звената на изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” чрез стриктно прилагане на единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85321000

Описание:

Административни социални услуги

3) Количество или обем

Извършване на функционален анализ на структурата и звената на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация” чрез стриктно прилагане на Единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация Анализът трябва да съдържа: Анализ на релевантността, анализ на ефективността, анализ на ефикасността; формулиране на препоръки за подобрение и план за действие за оптимизиране на функциите и организационно преструктуриране на администрациите, за подобряване на ефективността, ефикасността и икономичността от дейността на администрациите.

Прогнозна стойност, без ДДС
65833.34 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

Поддейност 1.1 - Планиране и подготовка на функционалния анализ (І етап от Единната методология). На този етап следва да бъдат уточнени акцентът на анализа, идентифицирани заинтересованите страни, както и прецизиране на времевия график за реализирането на анализа. При изготвянето на анализа, Изпълнителя трябва да се съобрази с възможните рискове като използва механизми за тяхното управление. Част от идентифицираните от Възложителя рискове са: - промяна в нормативната уредба водеща до структурна промяна или промяна на числеността на състава на агенцията; - недостатъчно време за изпълнението на поръчката. Поддейност 1.2 - Провеждане на функционалния анализ (ІІ етап от Единната методология). На този етап следва да се извърши анализ на текущото състояние, преглед на законодателството, регламентиращо структурата и дейността на Агенцията, преглед на организационно-управленския модел на администрацията, анкетно проучване сред минимум 70% от служителите на ръководни длъжности и минимум 50% от служителите на експертни длъжности, минимум 1 фокус група с 7-10 служители от администрацията, както и да се идентифицират области за подобрение. Поддейност 1.3 - Приключване (ІІІ етап от Единната методология). На този етап следва да се извърши дефиниране на приоритетните области, предложения за подобрение и изготвяне на план за действие. Изпълнителят следва да изготви и доклад за извършения функционален анализ, който преди окончателното му представяне, да бъде обсъден с ръководството и екипа по проекта на Агенцията. Конкретните резултати, които се очакват от изпълнението на тази дейност са: изготвен функционален анализ на Агенцията и окончателен доклад с идентифицирани области за подобрение и приоритизирани мерки за изпълнение. За изпълнението на тази дейност следва да бъдат използвани следните примерни методи, техники и инструменти: • Събиране, проучване и анализ на документи и информация (доклади за състоянието на съответната административна структура, резултати от изследвания, проучвания, външни и вътрешни одити, обратна информация от заинтересованите страни, др.); • Провеждане и анализ на анкетни проучвания чрез предварително разработени въпросници (за ръководители, служители и избрани заинтересовани лица); • Интервюта (с ръководители, служители и избрани заинтересовани лица); • Фокус групи; • Наблюдение; • Експертна оценка.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Разработване на информационна стратегия за единна информатизация на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”“
1) Кратко описание

„Разработване на информационна стратегия за единна информатизация на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85321000

Описание:

Административни социални услуги

3) Количество или обем

„Разработване на информационна стратегия за единна информатизация на Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация”“

Прогнозна стойност, без ДДС
65416.66 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30
5) Допълнителна информация

Поддейност 1.1. Подробен анализ на изходното състояние: а/ Технически анализ: - на текущото хардуерно обезпечение с неговите предимства и недостатъци; - на текущото софтуерно обезпечение с неговите предимства и недостатъци; - на наличната комуникационна свързаност: структура, компоненти и връзките между тях. б/ Функционален анализ: - на човешките ресурси на Агенцията. Структура, разпределение на ресурсите, вътрешен трудов ред, вътрешна организация на звената, комуникация, съвместна работа между звената, съвместна работа с другите органи на Република България; - на работните процеси в Агенцията; - на информационните системи, които Агенцията използва. Поддейност 1.2. Подробен анализ на силните и слабите страни на текущото обезпечение и процеси. Оценка на продуктивността по елементи и като цяло. Изпълнителя трябва да се съобрази с възможните рискове като използва механизми за тяхното управление. Част от идентифицираните от Възложителя рискове са: - Рискове за загуба на данни вследствие липсата на разписани процедури за извършване на архивиране на работните бази данни. - Рискове от манипулация на данните в системите или изтичане на информация вследствие на неоторизиран достъп до системите. Поддейност 1.3. Оценка на целевото състояние на информационната система и нейната информационна архитектура. Въз основа на направения анализ изпълнителят трябва да идентифицира дублиращите се данни и процедури в съществуващите информационни системи и бази данни, да определи целите и задачите за повишаването на ефективността, сигурността и обединаването на базите в единна информационна система, като предложи конкретни стъпки за реализирането на тези цели. Предложените стъпки трябва да включват: - Мотивация и анализ на очакваните резултати; - Оценка на сложността за изпълнение; - Хардуерна архитектура; - Софтуерна архитектура; - Оценка на сигурността и контрола на достъп; - Оценка на натоварването; - Функционална архитектура; - Ниво на стабилност на предложеното решение; - Ниво на съответствие на предложеното решение; - Оценка на ресурсите и разходите за изпълнение; - Оценка на ресурсите и разходите за обучение на персонала. Предложеното решение трябва: - Да покрива всички текущи нужди от информатизация на Агенцията; - Да може да се разработи като единно приложение; - Да е с високо ниво на стабилност; - Да е с високо ниво на съответствие с изискванията на Агенцията; - Да е с високо ниво на съответствие с работата на Агенцията; - Да е с високо ниво на съответствие с инфраструктурата на Агенцията; - Да е с високо ниво на съответствие с приложените до момента в Агенцията системи; - Да е с високо ниво на сигурност на информацията; - Да включва мерки за гарантиране на контрола на достъп до служебните ресурси.