Версия за печат

01666-2015-0007

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129009710

Държавна агенция Национална сигурност, бул. Черни връх № 45, За: Иван Маринов, Калина Кръстева, Република България 1407, София, Тел.: 02 8147750;02 8147726, E-mail: dans@dans.bg, Факс: 02 8147753

Място/места за контакт: бул. Черни връх № 45

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.dans.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul.

Електронен достъп до информация: www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bu/616-VU-14-09-2015-art-bul.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: национална сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на външни устройства за компютри и хардуер по спецификация за нуждите на Държавна агенция „Национална сигурност” по обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, бул. "Черни връх" № 45
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката включва доставка на външни устройства за компютри и хардуер по обособени позиции, подробно описани в Технически спецификации - Приложение № 1 към документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30232000, 30232100, 30234600, 32562300

Описание:

Периферни устройства
Принтери и плотери
Флашпамети
Кабели с оптични влакна за предаване на данни

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата са ориентировъчни и зависят от предложените цени и финансовия ресурс на възложителя.

Стойност, без да се включва ДДС
106500.02 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: Гаранцията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка е парична сума или банкова гаранция в размер, както следва: - за обособена позиция № 1 – „Принтери - тип 1” – 190,00 лева; - по обособена позиция № 2 – „Принтери - тип 2” – 20,00 лв.; - по обособена позиция № 3 – „Принтери - тип 3” – 277,00 лв.; - по обособена позиция № 4 – "Входна периферия" – 87,00 лв.; - по обособена позиция № 5 – "Периферия за съхранение и обработка на данни" – 192,00 лв.; - по обособена позиция № 6 – "Компоненти за изграждане на свързаност" – 154,00 лв.; - по обособена позиция № 7 – "Оптични носители на информация" – 33,00 лв.; - по обособена позиция № 8 – "Устройства за автентикация" – 109,00 лв.; • Парична сума – внася се по сметка: БНБ – ЦУ с IBAN - BG08 BNBG 9661 3300 1468 01, BIC BNBGBGSD на името на Държавна агенция „Национална сигурност”. • Банкова гаранция – представя се оригинална, безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ДАНС със срок – 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертата. 1.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: • отстранените участници – в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; • класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. *Като задължителен реквизит на представено платежно нареждане или банкова гаранция за участие, се вписва предметът на обществената поръчка и обособената позиция, за която Участникът подава оферта. 1.2. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител. 1.3. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. • Парична сума – внася се от участника, определен за изпълнител, по сметка: БНБ – ЦУ с IBAN - BG08 BNBG 9661 3300 1468 01, BIC BNBGBGSD на името на Държавна агенция „Национална сигурност”. • Банкова гаранция – представя се оригинална, безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ДАНС със срок на валидност, равен на срока на изпълнение на договора, удължен с 30 (тридесет) календарни дни. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства. Плащането ще се извърши чрез банков превод с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка или 100 % авансово в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на пълна, безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от лицензирана банка в Република България, в размер на 100 % от цената на договора с ДДС и проформа фактура за авансово плащане, издадена на името на възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, без буква "в" от Закона за обществените поръчки се представят в официален превод. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, той представя в офертата си копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочeно лицето, което представлява участниците в обединението, и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 2. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие, и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (без т. 1, б. „е”) и ал. 5 от ЗОП. При представяне на офертата, участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (без т. 1, б. „е”) и ал. 5 с декларация по образец по чл.47, ал.9 от ЗОП. 3. Участниците следва да представят изискуемите документи, подробно описани в документацията за участие. Документите се представят на български език, а когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите, които са на чужд език, се представят и в превод. 4. От участие в процедурата се отстранява участник: - който не е представил някой от изискваните от възложителя документи по чл. 56, ал. 1 - 4 от ЗОП; - за когото са налице обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, (без т. 1, б. „е”), и ал. 5 от ЗОП; - за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС); - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя. 5. Участникът, избран за изпълнител, трябва да представи преди подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка: - документ за внесена гаранция за изпълнение на договора при условията на т. III.1.1. от настоящото обявление; - документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1– 4 от Закона за обществените поръчки, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя; - декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от Закона за мерките срещу изпиране на пари, по образец. Непредставянето на някой от документите по т. 5 е основание възложителят да откаже сключване на договор. 6. Място за получаване на оферти - гр. София, бул. "Черни връх" № 45.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен с доказателства, потвърждаващи изпълнението им - по образец (Приложение № 5); Към списъка се прилагат доказателства за извършените доставки под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или се посочва публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Под доставка с предмет, сходен с предмета на поръчката, възложителят има предвид доставка на външни устройства (материали, устройства и техните компоненти) за компютри и хардуер, както и други устройства и материали, сходни с описаните по обособените позиции. 2. Заверено копие на валиден сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен на него или други валидни документи, които доказват внедрени мерки за управление на качеството с обхват производство и/или търговия/продажба на компютърна и офис техника или еквивалентни на този вид дейности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците трябва да са извършили минимум 3 доставки еднакви или сходни с предмета обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите. 2. Участниците да притежават валиден сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват производство и/или търговия/продажба на компютърна и офис техника или еквивалентни на този вид дейности. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП ще бъдат приемани еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.10.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
26.10.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. "Черни връх" № 45

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и ще се проведе в сградата на Държавна агенция „Национална сигурност” на адрес гр. София, бул. „Черни връх” № 45. На него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от Закона за обществените поръчки при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите. Лицата следва да представят лична карта, а упълномощените представители на участниците и нотариално заверено пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП във връзка с чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.09.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Принтери - тип № 1
1) Кратко описание

Предметът на обособената позиция включва доставка на "Принтери - тип № 1" подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30232100

Описание:

Принтери и плотери

3) Количество или обем

Прогнозно количество на доставката по обособена позиция № 1 е 80 бр. и зависи от предложените цени и финансовия ресурс на възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
19000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Принтери - тип № 2
1) Кратко описание

Предметът на обособената позиция включва доставка на "Принтери - тип 2" подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30232100

Описание:

Принтери и плотери

3) Количество или обем

Прогнозното количество на доставката по обособена позиция № 2 "Принтери - тип 2" е 4 броя мрежови принтери настолни - лазарни и зависи от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2066.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Принтери - тип № 3
1) Кратко описание

Предметът на обособена позиция № 3 включва доставка на: 1. „Принтери – тип 3”, 2. „Мрежов лазарен принтер – черно бял”, 3. „Мрежов лазарен принтер – цветен”, 4. „Лазерно мултифункционално устройство” подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30232110

Описание:

Лазерни принтери

3) Количество или обем

Прогнозните количества на доставките по обособена позиция № 3: 1. Принтери – тип 3 – 22 бр., 2. Мрежов лазарен принтер – черно бял – 4 бр., 3. Мрежов лазарен принтер – цветен – 2 бр., 4. Лазерно мултифункционално устройство – 4 бр. и зависят от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
27750 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Входна периферия
1) Кратко описание

Предметът на обособена позиция № 4 включва доставки на: 1. Скенер 1, 2. Клавиатура 1, 3. Мишка 1, 4. Клавиатура 2, 5. Мишка 2, 6. Мишка 3, 7. HD Уеб камера, 8. Скенер 2, 9. Комплект за управление на съдържанието на SIM карти, 10. Модул AX510 за вграждане в U2312HM подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

38520000, 30237460, 30237410

Описание:

Скенери
Компютърни клавиатури
Компютърна мишка

3) Количество или обем

Прогнозните количества на доставките по обособена позиция № 4, са както следва: 1. Скенер 1 – 5 бр., 2. Клавиатура 1 – 150 бр., 3. Мишка 1 – 83 бр., 4. Клавиатура 2 – 15 бр., 5. Мишка 2 – 5 бр., 6. Мишка 3 – 20 бр,. 7. HD Уеб камера – 2 бр., 8. Скенер 2 – 5 бр., 9. Комплект за управление на съдържанието на SIM карти – 1 бр, 10. Модул AX510 за вграждане в U2312HM – 5 бр. и зависят от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
8766.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Периферия за съхранение и обработка на данни
1) Кратко описание

Предметът на обособена позиция № 5 включва доставки на: 1. Външни дискове, 2. USB флаш памет 16 GB, 3. Външно DVD/-RW USB записващо устройство, 4. Автоматичен дупликатор и принтер за запис и надписване на дискове BD-R SL/DL, DVD±R SL/DL, CD-R , 5. Външен твърд диск 1 ТB, 6. Външна USB Flash памет 1 7. Външна USB Flash памет 2, 8. Преносима памет 1, 9. Преносима памет 2, 10. Външен HDD подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30234600, 32562300

Описание:

Флашпамети
Кабели с оптични влакна за предаване на данни

3) Количество или обем

Прогнозните количества на доставките по обособена позиция № 5, са както следва: 1. Външни дискове – 11 бр., 2. USB флаш памет 16 GB – 200 бр., 3. Външно DVD/-RW USB записващо устройство – 1 бр., 4. Автоматичен дупликатор и принтер за запис и надписване на дискове BD-R SL/DL, DVD±R SL/DL, CD-R - 1 бр., 5. Външен твърд диск 1 ТB – 3 бр., 6. Външна USB Flash памет 1– 5 бр., 7. Външна USB Flash памет 2 – 6 бр., 8. Преносима памет 1 – 10 бр., 9. Преносима памет 2 – 20 бр., 10. Външен HDD – 6 бр. Количествата зависят от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
19216.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Компоненти за изграждане на свързаност
1) Кратко описание

Предметът на обособена позиция № 6 „Компоненти за изграждане на свързаност” включва доставки на: 1. Кабел USB, 2. Кабел UТP, 3. Кабел оптичен-тип 1, 4. Кабел оптичен – тип 2, 5. Кабел оптичен – тип 3, 6. Data Bridge, 7. GPIB USB HS Interface Adapter Controller IEEE 488, 8. Кабел за монитор, 9. Кабел: Sata, 10. Захранващ кабел 1, 11. Захранващ кабел 2, 12. Захранващ кабел 3, 13. Захранващ кабел 4, 14. SFP module 1 Gbp подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

32562000, 32562100

Описание:

Кабели с оптични влакна
Кабели с оптични влакна за предаване на информация

3) Количество или обем

Прогнозните количества на доставките по обособена позиция № 6 са както следва: 1. Кабел USB – 200 бр., 2. Кабел UТP - 100 бр., 3. Кабел оптичен – тип 1 - 200 бр., 4. Кабел оптичен – тип 2 - 200 бр., 5. Кабел оптичен – тип 3 - 100 бр., 6. Data Bridge – 2 бр., 7. GPIB USB HS Interface Adapter Controller IEEE 488 – 1 бр., 8. Кабел за монитор – 20 бр., 9. Кабел: Sata – 40 бл., 10. Захранващ кабел 1 – 120 бр., 11. Захранващ кабел 2 – 20 бр., 12. Захранващ кабел 3 – 12 бр., 13. Захранващ кабел 4 – 32 бр., 14. SFP module 1 Gbp – 30 бр. Количествата зависят от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
15416.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Оптични носители на информация
1) Кратко описание

Предметът на обособена позиция № 7 "Оптични носители на информация" включва доставки на: 1. CD R, 2. CD RW, 3. DVD R, 4. DVD RW, 5. CD-R 700 mb, 6. DVD-R 8,5 GB, 7. DVD-R 4,7 GB, подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30237380, 30234400

Описание:

CD-ROM дискове
Универсални цифрови дискове (DVD)

3) Количество или обем

Прогнозните количества на доставките по обособена позиция № 7, са както следва: 1. CD R – 1000 бр., 2. CD RW – 140 бр., 3. DVD R – 3000 бр., 4. DVD RW – 940 бр., 5. CD-R 700 mb – 2200 бр., 6. DVD-R 8,5 GB – 200 бр., 7. DVD-R 4,7 GB – 1000 бр. и зависят от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3366.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Устройства за автентикация
1) Кратко описание

Предметът на обособена позиция № 8 "Устройства за автентикация" включва доставки на: 1. Донгъл за автентикация, 2. Четец за смарт карти , 3. Устройство за дигитализиране на подпис с LCD дисплей, 4. Токън за автентикация, 5. PKI Токън за автентикация подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79132100

Описание:

Удостоверяване на електронен подпис

3) Количество или обем

Прогнозните количества на доставката по обособена позиция № 8 са както следва: 1. Донгъл за автентикация – 50 бр., 2. Четец за смарт карти - 2 бр., 3. Устройство за дигитализиране на подпис с LCD дисплей – 1 бр., 4. Токън за автентикация – 50 бр., 5. PKI Токън за автентикация – 200 бр. и зависят от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
10916.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30