01666-2015-0007
Технически редакции | ||
14.09.2015 17:48 ч. : | 14/09/2015 17:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.09.2015 17:48 ч. : | 14/09/2015 17:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Държавна агенция Национална сигурност, бул. Черни връх № 45, За: Иван Маринов, Калина Кръстева, Република България 1407, София, Тел.: 02 8147750;02 8147726, E-mail: dans@dans.bg, Факс: 02 8147753
Място/места за контакт: бул. Черни връх № 45Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.dans.bg.
Адрес на профила на купувача: www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul.
Електронен достъп до информация: www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bu/616-VU-14-09-2015-art-bul.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: национална сигурност
НЕ
Доставка на външни устройства за компютри и хардуер по спецификация за нуждите на Държавна агенция „Национална сигурност” по обособени позиции
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на поръчката включва доставка на външни устройства за компютри и хардуер по обособени позиции, подробно описани в Технически спецификации - Приложение № 1 към документацията за участие.
30232000, 30232100, 30234600, 32562300
Описание:
ДА
НЕ
Количествата са ориентировъчни и зависят от предложените цени и финансовия ресурс на възложителя.
НЕ
НЕ
30
1. Гаранция за участие: Гаранцията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка е парична сума или банкова гаранция в размер, както следва: - за обособена позиция № 1 – „Принтери - тип 1” – 190,00 лева; - по обособена позиция № 2 – „Принтери - тип 2” – 20,00 лв.; - по обособена позиция № 3 – „Принтери - тип 3” – 277,00 лв.; - по обособена позиция № 4 – "Входна периферия" – 87,00 лв.; - по обособена позиция № 5 – "Периферия за съхранение и обработка на данни" – 192,00 лв.; - по обособена позиция № 6 – "Компоненти за изграждане на свързаност" – 154,00 лв.; - по обособена позиция № 7 – "Оптични носители на информация" – 33,00 лв.; - по обособена позиция № 8 – "Устройства за автентикация" – 109,00 лв.; • Парична сума – внася се по сметка: БНБ – ЦУ с IBAN - BG08 BNBG 9661 3300 1468 01, BIC BNBGBGSD на името на Държавна агенция „Национална сигурност”. • Банкова гаранция – представя се оригинална, безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ДАНС със срок – 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертата. 1.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: • отстранените участници – в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; • класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. *Като задължителен реквизит на представено платежно нареждане или банкова гаранция за участие, се вписва предметът на обществената поръчка и обособената позиция, за която Участникът подава оферта. 1.2. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител. 1.3. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. • Парична сума – внася се от участника, определен за изпълнител, по сметка: БНБ – ЦУ с IBAN - BG08 BNBG 9661 3300 1468 01, BIC BNBGBGSD на името на Държавна агенция „Национална сигурност”. • Банкова гаранция – представя се оригинална, безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ДАНС със срок на валидност, равен на срока на изпълнение на договора, удължен с 30 (тридесет) календарни дни. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Бюджетни средства. Плащането ще се извърши чрез банков превод с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка или 100 % авансово в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на пълна, безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от лицензирана банка в Република България, в размер на 100 % от цената на договора с ДДС и проформа фактура за авансово плащане, издадена на името на възложителя.
НЕ
1.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, без буква "в" от Закона за обществените поръчки се представят в официален превод. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, той представя в офертата си копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочeно лицето, което представлява участниците в обединението, и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 2. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие, и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (без т. 1, б. „е”) и ал. 5 от ЗОП. При представяне на офертата, участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (без т. 1, б. „е”) и ал. 5 с декларация по образец по чл.47, ал.9 от ЗОП. 3. Участниците следва да представят изискуемите документи, подробно описани в документацията за участие. Документите се представят на български език, а когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите, които са на чужд език, се представят и в превод. 4. От участие в процедурата се отстранява участник: - който не е представил някой от изискваните от възложителя документи по чл. 56, ал. 1 - 4 от ЗОП; - за когото са налице обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, (без т. 1, б. „е”), и ал. 5 от ЗОП; - за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС); - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя. 5. Участникът, избран за изпълнител, трябва да представи преди подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка: - документ за внесена гаранция за изпълнение на договора при условията на т. III.1.1. от настоящото обявление; - документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1– 4 от Закона за обществените поръчки, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя; - декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от Закона за мерките срещу изпиране на пари, по образец. Непредставянето на някой от документите по т. 5 е основание възложителят да откаже сключване на договор. 6. Място за получаване на оферти - гр. София, бул. "Черни връх" № 45.
няма
няма
1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен с доказателства, потвърждаващи изпълнението им - по образец (Приложение № 5); Към списъка се прилагат доказателства за извършените доставки под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или се посочва публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. Под доставка с предмет, сходен с предмета на поръчката, възложителят има предвид доставка на външни устройства (материали, устройства и техните компоненти) за компютри и хардуер, както и други устройства и материали, сходни с описаните по обособените позиции. 2. Заверено копие на валиден сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен на него или други валидни документи, които доказват внедрени мерки за управление на качеството с обхват производство и/или търговия/продажба на компютърна и офис техника или еквивалентни на този вид дейности.
1. Участниците трябва да са извършили минимум 3 доставки еднакви или сходни с предмета обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите. 2. Участниците да притежават валиден сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват производство и/или търговия/продажба на компютърна и офис техника или еквивалентни на този вид дейности. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП ще бъдат приемани еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
гр. София, бул. "Черни връх" № 45
Отварянето на офертите е публично и ще се проведе в сградата на Държавна агенция „Национална сигурност” на адрес гр. София, бул. „Черни връх” № 45. На него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от Закона за обществените поръчки при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите. Лицата следва да представят лична карта, а упълномощените представители на участниците и нотариално заверено пълномощно.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП във връзка с чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.
14.09.2015 г.
Предметът на обособената позиция включва доставка на "Принтери - тип № 1" подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.
30232100
Описание:
Прогнозно количество на доставката по обособена позиция № 1 е 80 бр. и зависи от предложените цени и финансовия ресурс на възложителя.
Предметът на обособената позиция включва доставка на "Принтери - тип 2" подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията.
30232100
Описание:
Прогнозното количество на доставката по обособена позиция № 2 "Принтери - тип 2" е 4 броя мрежови принтери настолни - лазарни и зависи от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.
Предметът на обособена позиция № 3 включва доставка на: 1. „Принтери – тип 3”, 2. „Мрежов лазарен принтер – черно бял”, 3. „Мрежов лазарен принтер – цветен”, 4. „Лазерно мултифункционално устройство” подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.
30232110
Описание:
Прогнозните количества на доставките по обособена позиция № 3: 1. Принтери – тип 3 – 22 бр., 2. Мрежов лазарен принтер – черно бял – 4 бр., 3. Мрежов лазарен принтер – цветен – 2 бр., 4. Лазерно мултифункционално устройство – 4 бр. и зависят от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.
Предметът на обособена позиция № 4 включва доставки на: 1. Скенер 1, 2. Клавиатура 1, 3. Мишка 1, 4. Клавиатура 2, 5. Мишка 2, 6. Мишка 3, 7. HD Уеб камера, 8. Скенер 2, 9. Комплект за управление на съдържанието на SIM карти, 10. Модул AX510 за вграждане в U2312HM подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.
38520000, 30237460, 30237410
Описание:
Прогнозните количества на доставките по обособена позиция № 4, са както следва: 1. Скенер 1 – 5 бр., 2. Клавиатура 1 – 150 бр., 3. Мишка 1 – 83 бр., 4. Клавиатура 2 – 15 бр., 5. Мишка 2 – 5 бр., 6. Мишка 3 – 20 бр,. 7. HD Уеб камера – 2 бр., 8. Скенер 2 – 5 бр., 9. Комплект за управление на съдържанието на SIM карти – 1 бр, 10. Модул AX510 за вграждане в U2312HM – 5 бр. и зависят от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.
Предметът на обособена позиция № 5 включва доставки на: 1. Външни дискове, 2. USB флаш памет 16 GB, 3. Външно DVD/-RW USB записващо устройство, 4. Автоматичен дупликатор и принтер за запис и надписване на дискове BD-R SL/DL, DVD±R SL/DL, CD-R , 5. Външен твърд диск 1 ТB, 6. Външна USB Flash памет 1 7. Външна USB Flash памет 2, 8. Преносима памет 1, 9. Преносима памет 2, 10. Външен HDD подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.
30234600, 32562300
Описание:
Прогнозните количества на доставките по обособена позиция № 5, са както следва: 1. Външни дискове – 11 бр., 2. USB флаш памет 16 GB – 200 бр., 3. Външно DVD/-RW USB записващо устройство – 1 бр., 4. Автоматичен дупликатор и принтер за запис и надписване на дискове BD-R SL/DL, DVD±R SL/DL, CD-R - 1 бр., 5. Външен твърд диск 1 ТB – 3 бр., 6. Външна USB Flash памет 1– 5 бр., 7. Външна USB Flash памет 2 – 6 бр., 8. Преносима памет 1 – 10 бр., 9. Преносима памет 2 – 20 бр., 10. Външен HDD – 6 бр. Количествата зависят от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.
Предметът на обособена позиция № 6 „Компоненти за изграждане на свързаност” включва доставки на: 1. Кабел USB, 2. Кабел UТP, 3. Кабел оптичен-тип 1, 4. Кабел оптичен – тип 2, 5. Кабел оптичен – тип 3, 6. Data Bridge, 7. GPIB USB HS Interface Adapter Controller IEEE 488, 8. Кабел за монитор, 9. Кабел: Sata, 10. Захранващ кабел 1, 11. Захранващ кабел 2, 12. Захранващ кабел 3, 13. Захранващ кабел 4, 14. SFP module 1 Gbp подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.
32562000, 32562100
Описание:
Прогнозните количества на доставките по обособена позиция № 6 са както следва: 1. Кабел USB – 200 бр., 2. Кабел UТP - 100 бр., 3. Кабел оптичен – тип 1 - 200 бр., 4. Кабел оптичен – тип 2 - 200 бр., 5. Кабел оптичен – тип 3 - 100 бр., 6. Data Bridge – 2 бр., 7. GPIB USB HS Interface Adapter Controller IEEE 488 – 1 бр., 8. Кабел за монитор – 20 бр., 9. Кабел: Sata – 40 бл., 10. Захранващ кабел 1 – 120 бр., 11. Захранващ кабел 2 – 20 бр., 12. Захранващ кабел 3 – 12 бр., 13. Захранващ кабел 4 – 32 бр., 14. SFP module 1 Gbp – 30 бр. Количествата зависят от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.
Предметът на обособена позиция № 7 "Оптични носители на информация" включва доставки на: 1. CD R, 2. CD RW, 3. DVD R, 4. DVD RW, 5. CD-R 700 mb, 6. DVD-R 8,5 GB, 7. DVD-R 4,7 GB, подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата
30237380, 30234400
Описание:
Прогнозните количества на доставките по обособена позиция № 7, са както следва: 1. CD R – 1000 бр., 2. CD RW – 140 бр., 3. DVD R – 3000 бр., 4. DVD RW – 940 бр., 5. CD-R 700 mb – 2200 бр., 6. DVD-R 8,5 GB – 200 бр., 7. DVD-R 4,7 GB – 1000 бр. и зависят от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.
Предметът на обособена позиция № 8 "Устройства за автентикация" включва доставки на: 1. Донгъл за автентикация, 2. Четец за смарт карти , 3. Устройство за дигитализиране на подпис с LCD дисплей, 4. Токън за автентикация, 5. PKI Токън за автентикация подробно описани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.
79132100
Описание:
Прогнозните количества на доставката по обособена позиция № 8 са както следва: 1. Донгъл за автентикация – 50 бр., 2. Четец за смарт карти - 2 бр., 3. Устройство за дигитализиране на подпис с LCD дисплей – 1 бр., 4. Токън за автентикация – 50 бр., 5. PKI Токън за автентикация – 200 бр. и зависят от предложените цени и финансовият ресурс на възложителя.