Версия за печат

00830-2015-0010

BG-София: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

„Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение Света София” EАД, ул. „Михалаки Ташев” № 2, За: Ванеса Драгомирова, България 1330, София, Тел.: 02 4470245, E-mail: sagbal.svetasofia@mail.bg, Факс: 02 4470245

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.1agb.com..

Адрес на профила на купувача: http://1agb.com/00830-2015-0010.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Събиране, транспортиране и обезвреждане на опасни болнични отпадъци.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: Площадка за съхранение на опасни отпадъци ул. "Михалаки Ташев" № 2
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодични услуги по събиране, транспортиране и обезвреждане на опасни болнични отпадъци за срок от 24 месеца.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90520000, 90524000, 90524400

Описание:

Услуги, свързани с радиоактивни, токсични, медицински и опасни отпадъци
Услуги, свързани с медицински отпадъци
Услуги по събиране, извозване и отстраняване на отпадъци от болници

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество на опасните болнични отпадъци за 24 месеца е около 40 000 кг. Количествата са ориентировъчни и зависят от дейността на лечебното заведение.

Прогнозна стойност без ДДС
90000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие за обществената поръчка е в размер на 500 (петстотин) лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: Банкова гаранция - оригинална, безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на „Първа САГБАЛ Света София" ЕАД и валидна за срок, определен в документацията за участие или парична сума преведена по банкова сметка на възложителя в “Общинска банка” АД клон „Люлин” IBAN: BG07SOMB91301019532602 BIC SOMBBGSF. Задържането освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на услугите се осигурява със собствени средства на възложителя. Плащанията се извършват по банков път, в лева, по сметка на Изпълнителя, в срок до 60 дни от последното число на месеца, през който са извършени услугите и след представяне на необходимите документи за извършване на плащането - фактура и отчетна документация по Наредба № 1 от 04 юни 2014 г. за реда и образците, по които се предоставя информация за дейностите по отпадъците, както и реда за водене на публични регистри. Крайната цена включва всички разходи по събирането, транспортирането, обезвреждането на опасните отпадъци, такси и разноски, безвъзмездно предоставяне за целия срок на договора на собствени пластмасови контейнери от 240 литра, минимум 12 на брой.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението/консорциума подписват документ - договор или споразумение , който следва да бъде представен от участника в оригинал или в нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума; представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; срокът на обединението/ консорциума е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на представените документите, подписан и подпечатан от участника. Заявление за участие. Административни сведения за участника. Удостоверение, издадено от Агенция по вписванията или декларация за единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър за българско юридическо лице; Копие от документ за самоличност, заверено от участника в случай, че същият е физическо лице; За чуждестранно юридическо или физическо лице се представя документ за регистрация или документ за самоличност, съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод. За участник, който е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица, което не е регистрирано като търговец, се представя оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД) и регистрация по БУЛСТАТ. Декларация по чл.47, ал.9 ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. Документ за гаранция за участие– оригинал на банковата гаранция за участие или копие на платежния документ за внесена парична гаранция. Валидно разрешение за извършване на дейности по събиране, транспортиране и обезвреждане на опасни болнични отпадъци, издадено в съответствие със Закона за управление на отпадъците. Декларация за участие на подизпълнител. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Валидна застраховка на работниците и служителите за риск „Трудова злополука”, съгласно Наредба за задължително застраховане на работници и служители за риска „Трудова злополука”. Декларация за липса на свързаност по чл. 55, ал. 5 и ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата в приложимите случаи. Документи, удостоверяващи изпълнението на изискванията за техническите възможности и квалификация. Всички други документи, удостоверяващи изпълнение на изискванията на възложителя, подробно описани в документацията за участие. Участниците, за които са налице обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП, както и при наличие на хипотезите на чл. 69 от ЗОП ще бъдат отстранени. Участниците са длъжни да изпълнят всички изисквания, отразени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Няма изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Декларация - списък на основните договори за услуги, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертата, с приложени доказателства за извършените услуги под формата на удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. б) Документи за техническата обезпеченост за изпълнение на услугата, с която разполага участника: - Декларация за наличие и за безвъзмезно предоставяне за ползване на минимум 12 броя пластмасови контейнера с капак от 240 л. за събиране на опасни болнични отпадъци за срока на договора; - Декларация – списък на собствените или наети транспортните средства, с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, с приложени към нея регистрационни талони на автомобилите и документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване на годността на транспортните средства за превоз на опасни товари. - Документи за осигуряване на инсталация за обезвреждане на опасни болнични отпадъци, лицензирана от МОСВ за срока на договора за обществената поръчка. в) Списък на служителите на участника, ангажирани с изпълнение на поръчката с приложени документи, удостоверяващи наличието на трудово правоотношение и документи за правоспособност /ADR/ или еквивалентен на водачите, извършващи превоз на опасни товари, съгласно Наредба № 40 от 14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари.
Минимални изисквания: а) Участникът да е извършвал услуги по предмета на поръчката на минимум три лечебни заведения за болнична помощ; б) Участникът да разполага с контейнери с вместимост 240 л., от твърда пластмаса с добре затварящ се капак, предназначени за разделно събиране на болнични отпадъци и да предостави за безвъзмездно ползване за срока на договора минимум 12 броя контейнери на възложителя на поръчката; Участникът да разполага с минимум две специализирани транспортни средства за превоз на опасни товари; Участникът да притежава собствена инсталация или да разполага с инсталация за обезвреждане на опасни болнични отпадъци, лицензирана от МОСВ за срока на договора за обществената поръчка. Участникът да разполага със собствен персонал, нает по трудово правоотношение за извършване на услугата като обслужващия екип трябва да включва минимум двама работници и двама правоспособни водачи за превоз на опасни товари.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закона за управление на отпадъците, Наредба за изискванията за третиране и транспортиране на производствени и опасни отпадъци. Наредба № 2 от 23.07.2014 г. за класификация на отпадъците. Наредба № 1 от 04 юни 2014 г. за реда и образците, по които се предоставя информация за дейностите по отпадъците, както и реда за водене на публични регистри . Наредба № 40 от 14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари. Услугата да бъде извършена в съответствие с нормативните изисквания за транспортиране и обезвреждане на опасни отпадъци, като за целта участникът да разполага със съответните разрешителни и лицензии.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 641121 от 07.01.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.09.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на дружеството или по банков път по посочената по-горе сметка на Възложителя. Цената на документацията е без включен ДДС. Документацията се заплаща само в случаите по чл.28, ал.7 от ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.10.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

конферентна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители с изрично пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на болницата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявление е изпратено по електронна поща с използване на електронен подпис. Документацията за участие в настоящата процедура е предоставена на заинтересованите лица в цялост на Интернет адреса на възложителя, посочен по-горе в раздел "За болницата - обществени поръчки". На основание чл. 69а, ал.3 от ЗОП, датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъдат оповестени на интернет страницата на възложителя, най - късно два работни дни преди отваряне на ценовите оферти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg..

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ