Версия за печат

00383-2015-0033

BG-Добрич: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община град Добрич, ул. България №12, За: инж. Ганка Пенева, Силвия Енчева, Николай Великов, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: Община град Добрич, ул.България №12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dobrich.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обществена поръчка „Благоустрояване и озеленяване на междублокови пространства”, като етапи от Комплексен проект „Зона за въздействие с преобладаващи социални функции” – „Градска среда” – Рехабилитация на улична мрежа и тротоари. Обществената поръчка включва 5 (пет) обособени позиции: Обособена позиция 1 – „Междублоково пространство кв. 596, УПИ V – Благоустрояване и изграждане на площадка за спорт”; Обособена позиция 2 – „Междублоково пространство кв. 597, УПИ II – Благоустрояване и реконструкция на комбинирана детска площадка”; Обособена позиция 3 – „Междублоково пространство кв. 599, УПИ I – Благоустрояване, озеленяване и изграждане на нова спортна и комбинирана детска площадка”; Обособена позиция 4 – „Междублоково пространство кв. 30, УПИ XV – Озеленяване и реконструкция на комбинирана детска площадка”; Обособена позиция 5 – „Междублоково пространство кв. 8, УПИ III – Благоустрояване, озеленяване на детска площадка за деца от 6 до 12 години”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществена поръчка „Благоустрояване и озеленяване на междублокови пространства”, като етапи от Комплексен проект „Зона за въздействие с преобладаващи социални функции” – „Градска среда” – Рехабилитация на улична мрежа и тротоари. Обществената поръчка включва 5 (пет) обособени позиции: Обособена позиция 1 – „Междублоково пространство кв. 596, УПИ V – Благоустрояване и изграждане на площадка за спорт”; Обособена позиция 2 – „Междублоково пространство кв. 597, УПИ II – Благоустрояване и реконструкция на комбинирана детска площадка”; Обособена позиция 3 – „Междублоково пространство кв. 599, УПИ I – Благоустрояване, озеленяване и изграждане на нова спортна и комбинирана детска площадка”; Обособена позиция 4 – „Междублоково пространство кв. 30, УПИ XV – Озеленяване и реконструкция на комбинирана детска площадка”; Обособена позиция 5 – „Междублоково пространство кв. 8, УПИ III – Благоустрояване, озеленяване на детска площадка за деца от 6 до 12 години”. Включените обособени обекти са терени от междублокови пространства в ЖК „Дружба – 3” и ЖК „Балик” в град Добрич. Предвидено е изграждане на спортни, детски площадки, свързващи алеи и парково осветление.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233226, 45236119, 45236210

Описание:

Строителни и монтажни работи на подходни пътища
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни работи на терени на детски площадки

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Вида и количествата на изпълняваните СМР са подробно описани и посочени в представените количествени сметки по всяка обособена позиция. Приблизителните общи размери на различните настилки, които ще бъдат положени са както следва: по Обособена позиция ОП 1: 573 кв.м. по Обособена позиция ОП 2: 362 кв.м. по Обособена позиция ОП 3: 1118 кв.м. по Обособена позиция ОП 4: 169 кв.м. по Обособена позиция ОП 5: 1280 кв.м.

Прогнозна стойност без ДДС
370292.61 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: • оригинал или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума - в размер на: за Обособена позиция 1 – 910 лева; за Обособена позиция 2 – 430 лева; за Обособена позиция 3 – 920 лева; за Обособена позиция 4 – 420 лева; за Обособена позиция 5 – 990 лева, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или • оригинал на банкова гаранция за участие на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. Определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: • парична сума в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС за съответната Обособена позиция, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF или • оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и да бъде със срок не по-кратък от 30 (тридесет) дни след изтичане срока за изпълнение на договора. Гаранцията следва да се представи към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Условията и сроковете за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са описани в проекто договора за възлагане на обществената поръчка. 3. ГАРАНЦИЯ ЗА АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ Изпълнителят представя на Възложителя гаранция за авансово плащане в 20 – дневен срок след подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка в една от следните форми: • парична сума в размер 30 /тридесет/ % от стойността на договора за съответната Обособена позиция, преведена по сметка на Община град Добрич в “Общинска банка” АД, клон Добрич, IBAN: BG 71 SOMB 91303310000501; BIC: SOMBBGSF; • оригинал на банкова гаранция на същата стойност. Участникът сам избира формата на гаранцията за авансово плащане. В случай, че Участникът представи като обезпечение на авансовото плащане банкова гаранция, същата следва да е неотменима, безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части и с валидност най-малко до 30.12.2015 г.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се осигури по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 година, схема BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” за осигуряване на безвъзмездна финансова помощ, финансирана от Европейски фонд за регионално развитие. Плащанията се извършват по банков път, както следва: - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда авансово на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ 30 % /тридесет процента/ от посочената в чл. 4 цена, в 20 - дневен срок от подписване на Протокол образец 2 и 2а, съгласно Наредба № 3/31.7.2003 г. за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво. - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане в 20 - дневен срок след подписването на Протокол Образец № 15 (Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията предлага на възложителя да отстрани от процедурата всеки участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят пристъпва към отстраняване на участник поради липса на документи, или несъответствие с критериите за подбор, или несъответствие с други изисквания по настоящата процедура след прилагане на реда по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. Когато не е приложено споразумение/договор за създаването на обединение или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата открита процедура. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: a) Документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. „а“ и „б“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; б) Документите по чл. 56, ал. 1, т.1, б. „в“ и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП в) Декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представят само за участниците, в обединението, които ще изпълняват дейности свързани със строителство или услуги; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения: а) Офертата се подава на български език; б) Документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод; в) Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал.1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Съгласно т. 16а от §1 от Допълнителните разпоредби на ЗОП - "Официален превод" е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. ПЛИК № 1. "Документи за подбор", в който се поставят документите и информацията по чл. 56, ал.1, т. 1 - 6, 8, 11 – 14 от ЗОП: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника – Образец 1, което включва: Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ/ЕГН и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; адрес, включително електронен, за кореспонденция; Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец 2); Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП, а именно: Участниците следва да са вписани в ЦПРС - Заверено копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или Декларация, че участникът е вписан в регистъра. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той следва да представи еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, при Камарата на строителите в България, като изпълнител на строежи от Втора група: строежи от транспортната инфраструктура - строежи минимум от трета до четвърта категория съгласно чл. 5, ал. 4 от ПРВВЦПРС и/или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право. При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълнява строителството. 3. Когато участникът в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица се представя: Копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (съгласно чл.56 ал.1 т. 2 от ЗОП); 4. Пълномощно на лицето, подписало офертата и/или други заверени от него документи към офертата, с нотариална заверка на подписа на упълномощилото го лице, когато офертата не е подписана от законния представител на участника, в оригинал или нотариално заверено копие; 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Образец 3; 7. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Образец 4; 8. Декларация за запознаване с Политиката по управление на Община град Добрич, аспектите на околната среда и целите по управление на околната среда - Образец 5; 9. Доказателства за техническите възможности на участника - съгласно раздел ІІІ.2.3. ІІ. ПЛИК № 2 "ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА", който съдържа: Техническо предложение за изпълнение на поръчката - Образец 10, и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (Образец 9), когато е приложимо. Декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП не е задължителна част от офертата, като същата се представя по преценка на всеки участник и при наличие на основания за това. ІІІ. ПЛИК № 3 "ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА", който съдържа: Ценово предложение – попълва се приложения към документацията Образец 11. Към ценовото предложение задължително се прилага: 1. Количествено-стойностна сметка на обособената позиция, за която участва; 2. Анализ на Единични цени. Попълнената Количествено-стойностна сметка задължително се представя на хартиен и на електронен носител /Excel формат/! Никаква информация, свързана с предлаганата цена, не трябва да има в каквато и да е форма извън този плик. Документите трябва да бъдат представени във вида и формата, посочени в указанията за подготовка на офертата. Непредставянето на някой от горепосочените документи е основание за отстраняване на участника!
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на изпълненото строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата – попълва се Образец 6. Доказването на изпълненото строителство се извършва с някой от следните документи: 1. посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или 2. удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или 3. копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Списък - Декларация на експертите, ангажирани от участника за изпълнение на предмета на поръчката – Образец 7. Списъкът следва да бъде придружен от Декларация за ангажираност на експерт – Образец 8.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да е изпълнил през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката (обособената позиция) на минимум 2 /два/ обекта. * Под строителство, еднакво или сходно с предмета на поръчката се разбира: строително – монтажни работи на благоустройствената инфраструктура. 2. Всеки участник трябва да разполага минимум със следните експерти ангажирани за изпълнение предмета на поръчката (обособената позиция): За всяка обособена позиция: 1. Строителен инженер - строителен инженер с опит като ръководител на обекти по благоустройствената инфраструктура мин. 5 години - най-малко 1 брой; 2. Строителен техник - строителен техник – с опит като технически ръководител на обекти по благоустройствената инфраструктура мин. 5 години - най-малко 1 брой; 3. Строителни работници - 10 броя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.09.2015 г.  Час: 10:00
Място

Община град Добрич,ул.България 12, Заседателна зала ІІ етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите се извършва публично при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществена поръчка се възлага в рамките на ОП „Регионално развитие” 2007-2013 година, схема BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” за осигуряване на безвъзмездна финансова помощ, финансирана от Европейски фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64 от ЗОП, срокът от 40 дни е намален със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, защото от датата на публикуване на обявлението възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на Интернет адреса на възложителя посочен в Раздел І.1: http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88, раздел "Обществени поръчки – Профил на купувача". ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ: Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет-страницата на Община град Добрич на адрес: http://www.dobrich.bg/, раздел "Обществени поръчки – Профил на купувача" - http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88 Изтеглянето на документацията от посочения адрес е свободно и безплатно. РАЗЯСНЕНИЯ: Всяко заинтересовано лице може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията за участие. Разясненията по документацията ще се публикуват в 4-дневен срок от получаване на искането на страницата на Община град Добрич - http://www.dobrich.bg/, раздел "Обществени поръчки – Профил на купувача" - http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88 Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали. СЪОБЩЕНИЕ ЗА ОТВАРЯНЕ НА ЦЕНОВИТЕ ОФЕРТИ Комисията чрез съобщение ще обяви не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти, на интернет страница на Община град Добрич - www.dobrich.bg, раздел „Профил на купувача”- http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88, датата, часа и мястото на отварянето.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община град Добрич, ул. България № 12, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600050, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Интернет адрес/и:

URL: www.dobrich.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Междублоково пространство кв. 596, УПИ V – Благоустрояване и изграждане на площадка за спорт
1) Кратко описание

Проектът предвижда почистване на терена от саморасла растителност, демонтаж на стари настилки, подготовка на основа за нови настилки. Настилката на спортната площадка по проект е акрилна, върху армирана бетонова основа. Теренът за спорт е ограден с ограда от мрежа с пластмасово покритие и височина 3 м. На спортната площадка са разположени волейболно, баскетболно игрище, 3 бр. теннис маси, велопаркинг и пейки. Свързващите аллеи са с бетонови павета 20/10/6 върху земновлажен бетонов разтвор. Дендрологичният проект е решил паркоустройствените проблеми и в КС са заложени подходящи декоративни дървесни и храстови видове. Предвидено е изграждане на парково осветление.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233226, 45236119, 45236210

Описание:

Строителни и монтажни работи на подходни пътища
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни работи на терени на детски площадки

3) Количество или обем

Вида и количествата на изпълняваните СМР са подробно описани и посочени в представената количествена сметка. Приблизителните общи размери на различните настилки, които ще бъдат положени са както следва: по Обособена позиция ОП 1: 573 кв.м.

Прогнозна стойност, без ДДС
91561.57 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Междублоково пространство кв. 597, УПИ II – Благоустрояване и реконструкция на комбинирана детска площадка
1) Кратко описание

Проектът предвижда изграждане на комбинирана детска площадка за деца от 0-3 години и от 3-12 години. Предвидено е съответно оборудване – комбинирано съоръжение, люлки, въртележка, пясъчник и ограда. Разположението на съоръженията е върху настилки, съответстващи на изискванията. За свързващите аллеи е предвидена настилка от шестоъгълни бетонови плочи върху земновлажен бетонов разтвор. При изграждане на обектите да се спазват изискванията на Наредба 1 за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра. Дендрологичният проект е решил паркоустройствените проблеми и в КС са заложени подходящи декоративни дървесни и храстови видове.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233226, 45236119, 45236210

Описание:

Строителни и монтажни работи на подходни пътища
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни работи на терени на детски площадки

3) Количество или обем

Вида и количествата на изпълняваните СМР са подробно описани и посочени в представената количествена сметка. Приблизителните общи размери на различните настилки, които ще бъдат положени са както следва: по Обособена позиция ОП 2: 362 кв.м.

Прогнозна стойност, без ДДС
43730.54 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Междублоково пространство кв. 599, УПИ I – Благоустрояване, озеленяване и изграждане на нова спортна и комбинирана детска площадка
1) Кратко описание

Предвидено е по проект да се изгради баскетболна площадка с акрилна настилка, ограда от мрежа с пластмасово покритие и височина 3 м. Детската площадка е оборудвана люлка тип «Гнездо» /подходяща за деца с увреждания/, равновесна града, въртележка и пясъчник. Свързващите аллеи са с бетонови павета 20/10/6 върху земновлажен бетонов разтвор. Съществуващият паркинг се реконструира и се изгражда от бетонови паркинг елементи 62/40/10. Дендрологичният проект е решил паркоустройствените проблеми и в КС са заложени подходящи декоративни дървесни и храстови видове. При изграждане на обектите да се спазват изискванията на Наредба 1 за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра. Предвидено е изграждане на парково осветление.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233226, 45236119, 45236210

Описание:

Строителни и монтажни работи на подходни пътища
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни работи на терени на детски площадки

3) Количество или обем

Вида и количествата на изпълняваните СМР са подробно описани и посочени в представената количествена сметка. Приблизителните общи размери на различните настилки, които ще бъдат положени са както следва: по Обособена позиция ОП 3: 1118 кв.м.

Прогнозна стойност, без ДДС
92730.85 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Междублоково пространство кв. 30, УПИ XV – Озеленяване и реконструкция на комбинирана детска площадка
1) Кратко описание

Проектът предвижда почистване на терена от саморасла растителност, демонтаж на стари настилки, подготовка на основа за нови настилки. Съгласно проекта се изгражда комбинирана детска площадка за деца от 0-3 години и от 3-12 години. Предвидено е съответно оборудване – комбинирано съоръжение, люлки, въртележка, пясъчник и ограда. Разположението на съоръженията е върху настилки, съответстващи на изискванията. Предвидена е настилка от павета тип вълна 22/11/6 см върху земновлажен бетонов разтвор. При изграждане на обектите да се спазват изискванията на Наредба 1 за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра. Дендрологичният проект е решил паркоустройствените проблеми и в КС са заложени подходящи декоративни дървесни и храстови видове. Предвидено е изграждане на парково осветление.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233226, 45236119, 45236210

Описание:

Строителни и монтажни работи на подходни пътища
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни работи на терени на детски площадки

3) Количество или обем

Вида и количествата на изпълняваните СМР са подробно описани и посочени в представената количествена сметка. Приблизителните общи размери на различните настилки, които ще бъдат положени са както следва: по Обособена позиция ОП 4: 169 кв.м.

Прогнозна стойност, без ДДС
42315.11 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Междублоково пространство кв. 8, УПИ III – Благоустрояване, озеленяване на детска площадка за деца от 6 до 12 години
1) Кратко описание

Проектът предвижда изграждане на комбинирана детска площадка за деца от 0-3 години и от 3-12 години. Предвидено е съответно оборудване – комбинирано съоръжение, люлки, въртележка, пясъчник и ограда. Разположението на съоръженията е върху настилки, съответстващи на изискванията. Предвидена е настилка от павета тип вълна 22/11/6 см върху земновлажен бетонов разтвор. Съществуващият паркинг се реконструира и се изгражда от бетонови паркинг елементи 62/40/10. Дендрологичният проект е решил паркоустройствените проблеми и в КС са заложени подходящи декоративни дървесни и храстови видове. При изграждане на обектите да се спазват изискванията на Наредба 1 за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233226, 45236119, 45236210

Описание:

Строителни и монтажни работи на подходни пътища
Работи по ремонт на спортни площадки
Строителни работи на терени на детски площадки

3) Количество или обем

Вида и количествата на изпълняваните СМР са подробно описани и посочени в представената количествена сметка. Приблизителните общи размери на различните настилки, които ще бъдат положени са както следва: по Обособена позиция ОП 5: 1280 кв.м.

Прогнозна стойност, без ДДС
99954.54 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30