01259-2015-0001
Технически редакции | ||
17.08.2015 13:51 ч. : | 17/08/2015 13:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.08.2015 13:51 ч. : | 17/08/2015 13:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Район Красна поляна - СО, ул. Освобождение №25, За: Любомир Борисов, Р. България 1330, София, Тел.: 02 9217218, E-mail: lhbor@abv.bg, Факс: 02 8284883
Място/места за контакт: гр. София, район Красна поляна, ул. Освобождение №25Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.krasnapoliana.com.
Адрес на профила на купувача: www.krasnapoliana.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка и монтаж на кухненско оборудване, учебно и мебелно обзавеждане за 75 ОУ "Тодор Каблешков" по две обособени позиции. Обособена позиция № 1 "Доставка на кухненско и учебно оборудване". Обособена позиция № 2 "Доставка на маси, столове, кухненска посуда и учебно обзавеждане".
Възлагане на обществена поръчка
Дейности по доставка и монтаж на кухненско оборудване, учебно и мебелно обзавеждане за 75 ОУ "Тодор Каблешков" по две обособени позиции. Обособена позиция № 1 "Доставка на кухненско и учебно оборудване". Обособена позиция № 2 "Доставка на маси, столове, кухненска посуда и учебно обзавеждане".
39000000, 39100000, 39220000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Доставката включва кухненско оборудване и обзавеждане, печки, хладилници, инвентар, посуда, учебно оборудване за класни стаи, маси, столове, телевизори и други, съгласно техническата спецификация, приложена към документацията за участие.
НЕ
30
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие за Обособена позиция №1 е сума в размер на 400 лева. Гаранцията за участие за Обособена позиция №2 е сума в размер на 360 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 (два) % от стойността на обществената поръчка без ДДС за съответната обособена позиция. Паричната сума следва да бъде преведена по следната банкова сметка на район "Красна поляна"-СО: - IBAN BG81SOMB 91303319112501, BIC-SOMBBGSF при "Общинска банка"АД, клон “Люлин”. Банковата гаранция следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор. Условията за внасяне и освобождаване на гаранциите за участие и изпълнение са подробно посочени в документацията за участие.
Възложител по настоящата поръчка е район "Красна поляна" на Столична община. Дейностите са финансирани по предварително дефиниран проект "Образователна интеграция, здраве и социално развитие" по Програма BG 06 "Деца и младежи в риск" по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014, съгласно Договор № РД 03-15/21.01.2015 между Министерство на образованието и науката и район "Красна поляна" на Столична община. Плащанията по договора ще се извършват с платежно нареждане по сметка на изпълнителя след представена фактура и премателно предавателен протокол в 20 дневен срок. Възложителят няма да представя авансово средстава.
Всяка една от стоките, включени в предмета на поръчката за обособена позиция № 2 "Доставка на маси, столове, кухненска посуда и учебно обзавеждане", е включена в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания /приет с Решение № 551/25.07.2014 г. на Министерски съвет/, и на основание чл.16а, ал.1 от ЗОП възложителят обявява, че поръчката по Обособена позиция №2 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. На основние чл.16г, ал.5 от ЗОП: 1. Определените от възложителите критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица; 2. В представянето на участника, което се съдържа в офертата, следва да се попълни декларацията, с която се декларира дали участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по ал. 5, т. 2, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър, се прилага и за посочените подизпълнители.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Гр. София в сградата на район "Красна поляна"-СО, ул. "Освобождение" №25, ет. 2, ст. 206
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Дейностите са финансирани по предварително дефиниран проект "Образователна интеграция, здраве и социално развитие" по Програма BG 06 "Деца и младежи в риск" по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014, съгласно Договор № РД 03-15/21.01.2015 на Министерство на образованието и науката и район "Красна поляна" на Столична община.
Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на официалната интернет стрница на район "Красна поляна"-СО- www.krasnapoliana.com, раздел "Профил на купувача". Разяснения във връзка с провеждане на процедурата ще се публикуват на "Профил на купувача".
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществена поръчка, както и действия и бездействия на възложителя, с които се възпрепиятства достъпът или участието на лица в процедурата, подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
17.08.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Дейностите включват доставка и монтаж на подвижно технологично оборудване и обзавеждане на кухня, включващо доставка на хладилници, кухненски електрически уреди, включително доставка и на учебно оборудване за класни стаи-телевизори, DVD-плейъри, магнитни дъски и др.
39710000, 39711000, 39711400, 32324100
Описание:
Съгласно техническата спецификация за Обособена позиция №1 към документацията за участие в откритата процедура.
В обявената открита процедура за Обособена позиция № 1 "Доставка на кухненско и учебно оборудване" може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в Закона за обществените поръчки (ЗОП), и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие.
Доставка на учебно обзавеждане маси, столове и шкафове и кухнеско оборудване и посуда за 75 ОУ "Тодор Каблешков".
39160000, 39100000, 39110000, 39120000, 39220000
Описание:
Съгласно техническата спецификация за Обособена позиция № 2 към документацията за участие в откритата процедура.
ВАЖНО !!! Всяка една от стоките, включени в предмета на поръчката за Обособена позиция № 2 "Доставка на маси, столове, кухненска посуда и учебно обзавеждане", е включена в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания /приет с Решение № 551/25.07.2014 г. на Министерски съвет/, и на основание чл.16а, ал.1 от ЗОП възложителят обявява, че поръчката по Обособена позиция №2 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. На основние чл.16г, ал.5 от ЗОП: 1. определените от възложителите критерии за подбор не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица; 2. в представянето на участника, което се съдържа в офертата, следва да се попълни декларацията, с която се декларира дали участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по ал. 5, т. 2, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.