Версия за печат

00808-2015-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция за метрологичен и технически надзор, бул. Г. М. Димитров № 52А, За: Снежина Съботинова, България 1797, София, Тел.: 02 9396715, E-mail: damtn@damtn.government.bg, Факс: 02 9861707

Място/места за контакт: на горния адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.damtn.government.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.damtn.government.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=8&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ДОСТАВКА НА ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА ДВЕ ЛАБОРАТОРИИ КЪМ ДАМТН, С ЦЕЛ ОСИГУРЯВАНЕ НА СПЕЦИАЛНИ УСЛОВИЯ НА ОКОЛНАТА СРЕДА ЗА РАБОТА НА ИЗПИТВАТЕЛНОТО ОБОРУДВАНЕ“ В ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: Обособена позиция 1 – Доставка на 3 броя климатици Обособена позиция 2 – Доставка на 3 броя хладилници с взривозащитена вътрешна част.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Бургас и гр. Плевен
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„ДОСТАВКА НА ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА ДВЕ ЛАБОРАТОРИИ КЪМ ДАМТН, С ЦЕЛ ОСИГУРЯВАНЕ НА СПЕЦИАЛНИ УСЛОВИЯ НА ОКОЛНАТА СРЕДА ЗА РАБОТА НА ИЗПИТВАТЕЛНОТО ОБОРУДВАНЕ“ В ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: Обособена позиция 1 – Доставка на 3 броя климатици Обособена позиция 2 – Доставка на 3 броя хладилници с взривозащитена вътрешна част.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39717200, 39711130

Описание:

Климатици
Хладилници

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция 1 - Доставка на 3 броя климатици - Климатик за използване в помещения 40 – 50 кв.м. - 2 бр. Климатик за използване в помещения 20 – 30 кв.м. обособена позиция 2 - Хладилник с взривозащитена вътрешна част - 3 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
19005 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

56


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие или за изпълнение се представя в една от следните форми по избор на участника: 1.1. депозит на парична сума по сметка на Възложителя; 1.2. неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. А) Когато гаранцията за участие или изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор: Банка: БНБ ЦУ BIC: BNBGBGSD IBAN: BG 03 BNBG 9661 3300 1498 01 Гаранцията за участие е сума в размер на За обособена позиция 1 – 42 лв.; За обособена позиция 2 – 147 лв. B) Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Срокът може да се удължава по искане на възложителя. Когато участникът избере депозит на парична сума, в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Доставка на обзавеждане за две лаборатории към ДАМТН, с цел осигуряване на специални условия на околната среда за работа на изпитвателното оборудване“. В) Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три процента) от общата максимална стойност на поръчката. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: • е безусловна и неотменима; • е в полза на възложителя; • е със срок на валидност най - малко 30 (тридесет) дни след изпълнението на договора; • има възможност за нейното усвояване на части. Г) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. 2. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по -малък от определения в настоящата процедура. 2.1. 2 (два) % от внесената гаранция за изпълнение е предназначена за обезпечаване на гаранционното обслужване по изпълнение на договора. 2.2. Гаранциите за участие се задържат, освобождават и усвояват от възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.3. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Цената по договора се заплаща в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на приемо-предавателен протокол за изпълнение предмета на договора и оригинал на фактура за дължимата сума. 3.5. За извършване на плащането ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ изготвя фактура, която следва да съдържа следната задължителна информация: Получател: ......................................... Адрес: ......................... ЕИК .................... Получил фактурата: ………………………………………………………………………. Номер на документа, дата, място В описателната част следва да впише следният текст: «Разходът е по договор за безвъзмездна помощ № BG161РО003-4.3.02-0001-С0001 по ОП „Конкурентоспособност““.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал) (Образец № 1); Представяне на участника(Образец № 2), което включва: Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително и електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.Когато участникът в процедура е обединение, което не е юридическо лице – копие на договора за обединение, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. За участниците – обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 3 на ЗОП.Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или друг документ, приложен с нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (оригинал) за липса на обстоятелства чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, т. 2 , 3 и 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5 от ЗОП – попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документация (Образец № 3). Декларация се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, а от подизпълнителите – съгласно чл. 47, ал. 8 от ЗОП – образец № 3а. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 4, т. 4.3 от Договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO003-4.3.02-0001-C0001 - Образец № 4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Образец № 6.Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари - Образец № 6а.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.106, § 1 и чл.107, § 1 от Регламент /Евратом/ №966/2012 г. на Европейския парламент и на съвета относно финансовите правила приложими за общия бюджет на Съюза. (Образец № 8 ). Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника, техническите му възможности и квалификация, както и документите, с които те се доказват. Документ за учредена/внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума в съответствие с изискванията на раздел „Гаранции за участие и изпълнение на договора”.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от Закона за обществените поръчки за приемане на условията в проекта на договора– (Образец № 9); Декларация по чл. 55, ал. 7, от Закона за обществените поръчки за липса на свързаност с друг участник или кандидат, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал.8, т.2 – (Образец № 5); СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2: Техническо предложение – следва да бъде изготвено по образеца от настоящата документация (Образец № 10 (в оригинал) и декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (ако е приложимо). СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3:Ценова оферта за изпълнение на поръчката (в оригинал). Подготвя се от участника по образеца за Ценова оферта (Образец № 11).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Това обстоятелство се доказва с представянето на декларация (Образец № 7) - списък на доставките, които са сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата, на подаване на офертите. Списъкът на доставките трябва да бъде придружен с доказателство за извършената доставка, по смисъла на чл. 51, ал. 4 от ЗОП. 2. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват: за обособена позиция 1 - доставки на системи за охлаждане и/или отопление; За обособена позиция 2 - доставки на хладилно оборудване, издадени от независими лица по чл. 53, ал. 3 от ЗОП. Възложителят ще приема и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнена през последните три години, считано от датата, на подаване на офертите, най-малко една доставка, сходна с предмета на обособената позиция. „Доставка, сходна с предмета на обособената позиция“ е: За обособена позиция 1 доставка на системи за охлаждане и/или отопление. За обособена позиция 2 - доставка на хладилно оборудване. 2. Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.09.2015 г.  Час: 14:00
Място

в сградата на ДАМТН

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето, съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект "Укрепване на надзорните и контролни органи в Държавната агенция за метрологичен и технически надзор като елемент от националната инфраструктура по качество", осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • лично – срещу подпис или чрез входиране в деловодството на участника; • по пощата – чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; • чрез куриерска служба; • по факс; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; • чрез комбинация от тези средства. Писмата и уведомленията следва да бъдат адресирани до посоченото за тази цел лице за контакти. При предоставяне на техническите спецификации на участниците в процедурите и при сключването на договора за обществена поръчка Възложителят може да посочи коя част от информацията, която им предоставя, има конфиденциален характер. Участниците нямат право да разкриват тази информация. При подаване на офертата си участникът също може да посочи коя част от нея има конфиденциален характер и да изисква от Възложителя да не я разкрива. Възложителят няма право да разкрива информация, предоставена му от участниците, посочена от тях като конфиденциална по отношение на технически или търговски тайни, с изключение на случаите по чл. 44 от ЗОП. Решенията на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис, или чрез входиране в деловодството на участника, или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, чрез куриерска служба, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 3 броя климатици
1) Кратко описание

Доставка на 3 броя климатици

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39717200

Описание:

Климатици

3) Количество или обем

Климатик за помещения 40 – 50 кв.м.- 2бр. Климатик за помещения 20 – 30 кв. м. - 1 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
4250 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 56

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 3 броя хладилници с взривозащитена вътрешна част.
1) Кратко описание

Доставка на 3 броя хладилници с взривозащитена вътрешна част.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39711130

Описание:

Хладилници

3) Количество или обем

Доставка на 3 броя хладилници с взривозащитена вътрешна част.

Прогнозна стойност, без ДДС
14755 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 56