Версия за печат

00353-2015-0197

BG-Козлодуй: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

АЕЦ Козлодуй ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Георги Стефанов, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 73822, E-mail: GIStefanov@npp.bg, Факс: 0973 76007

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки, У-ние Търговско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders&id=2547.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Прехвърляне на отпадните канализационни води от площадката на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД в р. Дунав.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Прехвърляне на отпадните канализационни води от площадката на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД в р. Дунав. Битовите и дъждовни отпадни води от промишлените площадки на ЕП-1 и ЕП-2 на "АЕЦ Козлодуй" ЕАД се изливат гравитачно в Главен отводнителен канал (ГОК), който е собственост на "Напоителни системи" ЕАД. От ГОК водата се препомпва в река дунав чрез реконструираната отводнителна помпена станция (ОПС) Козлодуй, която също се стопанисва от "Напоителни системи" ЕАД.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90470000, 90480000

Описание:

Услуги по почистване на канализационни тръби, колектори или отводнителни канали
Услуги по управление на канализационна и отводнителна мрежа

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Отвеждането на отпадните води е текущ и непрекъснат процес, който се осъществява посредством изградена система от подземни канали на територията на АЕЦ Козлодуй и земнонасипни отводнителни канали, свързани с помпена станция. Обемът на отпадните води от площадката на АЕЦ Козлодуй се определя, съгласно утвърдена процедура на дружеството. Количествата се отчитат ежемесечно посредством измервателни устройства по установена методика.

Прогнозна стойност без ДДС
280000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие не се изисква. Гаранция за изпълнение на договора не се изисква.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията по договора ще се извършват ежемесечно със стойността за реално отведената вода, в български лева по банков път в срок до 30 календарни дни след представяне на двустранно подписан констативен протокол и оригинална фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. При изготвяне на заявлението, кандидатите да имат предвид, че изпълнителите по договорите сключват договор за подизпълнение с подизпълнителите, посочени в заявлението. В съответствие с чл. 45а, ал. 2 от ЗОП Изпълнителите нямат право да: 1.1. сключват договор за подизпълнение с лице, за което е налице обстоятелство по чл. 47 ал. 1 или ал. 5 от ЗОП; 1.2. възлагат изпълнението на една или повече от дейностите, включени в предмета на обществената поръчка, на лица които не са подизпълнители; 1.3. заменят посочен в офертата подизпълнител, освен когато: 1.3.1. за предложения подизпълнител е налице или възникне обстоятелство по чл. 47 ал. 1 или ал. 5; 1.3.2. предложеният подизпълнител престане да отговаря на нормативно изискване за изпълнение на цена или повече от дейностите, включени в предмета на договора за подизпълнение; 1.3.3. договорът за подизпълнение е прекратен по вина на подизпълнителя, включително в случаите по ал. 6. В срок до 3 дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителя изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя, заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. 2. Поради специфичността на обществената поръчка се налага извършване на оглед на на място.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението. 2. Представяне на кандидата, което включва: 2.1. Единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Изготвя се Информационен лист по приложения образец към настоящата документация, подписва се задължително от лице с представителни функции и се представя в оригинал. 2.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 2а и ал. 5 от ЗОП. В декларацията се се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът е установен е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. 3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка 4. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 5. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 6. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. 7. Друга информация, съгласно чл.56, ал.1, т.13 от ЗОП 7.1. Декларация по 104а, ал. 3 от ЗОП за подаване на оферта. 7.2. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. 7.3. Декларацията извършен за оглед. Възложителят отстранява от участие Участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал.2, т. 2а и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изисква доказаване на икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания: 1. Кандидатът да е изпълнявал услуги, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката*; 2. Кандидатът да разполага с оборудване и устройства, техника, специални инструменти и средства и др., доказващи наличието на материално-технически условия и средства и техническа възможност за извършване на дейностите; 3. Кандидатът да разполага с квалифициран персонал, който да извършва услугата, предмет на поръчката; Изискуеми документи: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години; 2. Декларация за техническото оборудване, което е на разположение на кандидата за изпълнение на обществената поръчка. 3. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионален опит на лицата, които отговарят за извършването на услугата. *Под еднакви или сходни с предмета на поръчката се разбират “дейности по прехвърляне или препомпване на отпадни канализационни води”.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия ОП 31132

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.09.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.09.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.09.2015 г.  Час: 10:00
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление Търговско, отдел Обществени поръчки, гр. Козлодуй, Република България 3321, гр. Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: sbreshkova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ