Версия за печат

00482-2015-0003

BG-СВИЩОВ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ Д-Р ДИМИТЪР ПАВЛОВИЧ ЕООД, УЛ.ПЕТЪР АНГЕЛОВ №18, За: ИЛИЯН ВЕНКОВ ГЕОРГИЕВ - ОРГ.СТОП.ДЕЙНОСТИ,ЕКСПЕРТ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 5250, СВИЩОВ, Тел.: 0897 929043, E-mail: info@mbal-svishtov.bg, Факс: 0631 60661

Място/места за контакт: МБАЛ Д-Р ДИМИТЪР ПАВЛОВИЧ ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mbal-svishtov.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на МБАЛ “Д-р Димитър Павлович“ ЕООД гр.Свищов

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ГР.СВИЩОВ,СГРАДАТА НА МБАЛ Д-Р ДИМИТЪР ПАВЛОВИЧ ЕООД
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

А. Предмет на обществената поръчка: „Избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия за нуждите на МБАЛ „Д-р Димитър Павлович” ЕООД, гр.Свищов. Б. Срок за изпълнение на обществената поръчка: за срок от 12 /дванадесет/ месеца. При открита нова процедура със същия предмет не по-късно от 6 месеца преди изтичане срока на договора , срокът на същия се удължава до сключването на нов договор със същия предмет. В. Количество и параметри на поръчката: съгласно приложената техническа спецификация. Посочените количества са ориентировъчни на база потреблението на възложителя през последните 12 месеца. Г. Място на изпълнение на поръчката: гр.Свищов ,сградата на МБАЛ Д-р Димитър Павлович” ЕООД , ул. „Петър Ангелов” №18 Д. Условия на изпълнение на поръчката: Предмет на настоящата поръчка е доставката на нетна електрическа енергия. Изпълнителят трябва да е лицензиран търговец на електрическа енергия съгл. чл. 39 във връзка с чл. 69 и чл. 69а от Закона за енергетиката. Изпълнителят също трябва да е лицензиран координатор на стандартна балансираща група съгл. чл. 39 от Закона за енергетиката. Възложителят няма да заплаща такса за участие в балансиращата група и санкции за излишък или недостиг на небалансите. Е. Цени и начин на плащане: предлаганата цена за един kWh нетна електрическа енергия за ниско напрежение е крайна, без включен ДДС и без задължения към обществото и акциз. Заплащането по договора, който предстои да бъде сключен е отложено за срок от 30 /тридесет/ календарни дни, след представяне на фактура-оригинал. Плащането по договора, който предстои да бъде сключен с определения за изпълнител участник ще бъде в български лева, чрез банков превод, по посочена банкова сметка в Република България.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количество и параметри на поръчката: съгласно приложената техническа спецификация. Посочените количества са ориентировъчни на база потреблението на възложителя през последните 12 месеца. Прогнозно количество и прогнозна стойност на поръчката:.Прогнозно количество за срока на договора: около 800, 000 kWh. Прогнозната стойност на поръчката е в размер на: 80 000 лв. (осемдесет хиляди лева), без ДДС. Стойността на поръчката е приблизителна и е получена на база изразходената сума през съответният период на 2014/2015 година.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

.1. Гаранцията за участие в откритата процедура на обществената поръчка е в размер на 800,00 /осемстотин лева/, представляваща 1 % /един процент/ от стойността на поръчката. Гаранция за участие в настоящата процедурата за възлагане на обществена поръчка, се представя в една от следните форми по избор на участника: - парична сума, внесена в касата на MБАЛ „Д-р Димитър Павлович” ЕООД или по банковата сметка на МБАЛ –Д-Р ДИМИТЪР ПАВЛОВИЧ „ ЕООД ГР.СВИЩОВ „Общинска Банка” – Свищов, IBAN: BG 80SOMB91301036771001, BIC: SOMBBGSF. или • оригинал на банкова гаранция - безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Възложителя, със срок на валидност, равен на срока на валидност на офертата. Когато гаранцията е във вид на парична сума, тя трябва да бъде внесена предварително по банковата сметка на Възложителя. 4.2. Документ за внесена гаранция за участие се представя при подаване на офертата. 4.3. Сумите, внесени от участниците като гаранции за участие в процедурата, се освобождават от Възложителя, както следва: 4.3.1. На отстранените участници - в срок от 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител. 4.3.2. На класираните на първо и второ място участници - след сключването на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 4.3.3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка - в срок от 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за прекратяване на процедурата. В този случай се освобождават гаранциите на всички участници. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4.4. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът обжалва решението за определяне на изпълнител. 4.5. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, когато участникът: 4.5.1. оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; 4.5.2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите по т. 4.5.1. и т. 4.5.2, когато участникът е представил банкова гаранция, Възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата си по нея. 4.6. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % /три процента/ от стойността на поръчката или да представи оригинал на безусловна, неотменима банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на Възложителя, за сума в размер на 3 % /три процента/ от стойността на поръчката и за срок от 14 /четиринадесет/ месеца от датата на сключване на договора. 4.6.1. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора, без да дължи лихви, в едномесечен срок след приключване изпълнението на договора, ако не са налице условия за нейното задържане.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането по настоящия договор се осъществява в български лева, чрез банков превод от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по следната банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ: TБ....................................................................................., IBAN................................................................................, BIC ............................................ /2/. Заплащането е отложено за срок от 30 /тридесет/ календарни дни, след представяне на фактура – оригинал. Възложителят няма да заплаща такса за участие в стандартната балансираща група. Периодът на отчитане на потребената електрическа енергия ще бъде един календарен месец. Потребената електрическа енергия ще се фактурира веднъж месечно и ще се заплаща в срок до 30 /тридесет/ календарни дни от представяне на фактура – оригинал. Възложителят няма да извършва авансови плащания.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът трябжа да е лицензиран за търговия с електрическа енергия, издаден от КЕВР и лицензиран за координатор на стандартна балансираща група, издаден от КЕВР –

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта задължително трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който да се поставят следните документи, изисквани от Възложителя: Приложение № 1 Представяне на участника /по образец/, ведно с декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП: при участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Приложение № 2 Доказателства за технически възможности и/или квалификация: 1. Списък на основните доставки на електрическа енергия, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя, или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.При липса на доставки за посочения период се подава декларация, като в нея изрично се посочва това обстоятелство. Неподаването на тази декларация е основание за отстраняване на участника; 2. Лиценз за търговия с електрическа енергия, издаден от КЕВР – заверено от участника копие 3. Лиценз за координатор на стандартна балансираща група, издаден от КЕВР – заверено от участника копие. 4. Заверено от участника копие на валиден сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 /или еквивалент/ с обхват „търговия с ел. енергия и координатор на стандартна балансираща група“ 5. Участникът следва да има сключен рамков договор по чл.11, т.13 и във връзка с чл.23 от Правилата за търговия с електрическа енергия с „ЕНЕРГО-ПРО МРЕЖИ АД“, в качеството му на оператор на разпределителната мрежа. Изискването се доказва с представяне на Удостоверение от „ЕНЕРГО-ПРО МРЕЖИ АД “, че между същия, в качеството му на оператор на разпределителната мрежа и участника има сключен рамков договор по чл.11, т.13 и във връзка с чл.23 от Правилата за търговия с електрическа енергия. Приложение № 3 Декларации:• Декларация дали участникът при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица, както и вида на тези ресурси.• Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП /по приложения образец/; • Декларация-съгласие от подизпълнител да участва като такъв в настоящата обществена поръчка.• Декларация, че участникът ще извършва доставки на електрическа енергия за целия срок на договора;• Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Приложение № 4 Документ за внесена гаранция за участие в процедурата: • Гаранция за участие в настоящата процедурата за възлагане на обществена поръчка, се представя в една от следните форми по избор на участника:- парична сума, внесена в касата на MБАЛ „Д-р Димитър Павлович” ЕООД или по банковата сметка на МБАЛ –Д-Р ДИМИТЪР ПАВЛОВИЧ „ ЕООД ГР.СВИЩОВ„Общинска Банка” – Свищов, IBAN: BG 80SOMB91301036771001, BIC: SOMBBGSF.или банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в настоящата документация. - когато участника е избрал да внесе гаранцията под формата на парична сума, същият следва да представи копие на платежния документ.Приложение № 5 Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Ако документите, приложени в офертата са подписани от друго лице, да се представи нотариално заверено пълномощно. ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА;ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ;О Б Р А З Ц И ПРЕДСТАВЯНЕ НА УЧАСТНИК ДЕКЛАРАЦИИ от документацията
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по чл. 50, ал. 1 от ЗОП: Доказателства за икономическите възможности и/или квалификация на участника /образец 3/ Доказателствата за икономическото и финансово състояние включват размера на финансовия ресурс, с който разполага кандидатът или участникът – минимум 50% от стойността на поръчката. Кандидатите или участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверение от банка; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен
Минимални изисквания: НЕ
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификация: 1. Списък на основните доставки на електрическа енергия, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя, или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. При липса на доставки за посочения период се подава декларация, като в нея изрично се посочва това обстоятелство. Неподаването на тази декларация е основание за отстраняване на участника; копие. 2. Лиценз за търговия с електрическа енергия, издаден от КЕВР – заверено от участника 3. Лиценз за координатор на стандартна балансираща група, издаден от КЕВР – заверено от участника копие. 4. Заверено от участника копие на валиден сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 /или еквивалент/ с обхват „търговия с ел. енергия и координатор на стандартна балансираща група“ 5. Участникът следва да има сключен рамков договор по чл.11, т.13 и във връзка с чл.23 от Правилата за търговия с електрическа енергия с „ЕНЕРГО-ПРО МРЕЖИ АД“, в качеството му на оператор на разпределителната мрежа. Изискването се доказва с представяне на Удостоверение от „ЕНЕРГО-ПРО МРЕЖИ АД “, че между същия, в качеството му на оператор на разпределителната мрежа и участника има сключен рамков договор по чл.11, т.13 и във връзка с чл.23 от Правилата за търговия с електрическа енергия.
Минимални изисквания: НЕ
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: цена; тежест: 70%
Показател: икономическа стабилност на балансиращата група; тежест: 30%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.09.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.09.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.09.2015 г.  Час: 13:00
Място

МБАЛ Д-Р ДИМИТЪР ПАВЛОВИЧ ЕООД ГР.СВИЩОВ,ЗАСЕДАТЕЛНА ЗАЛА

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

ОТВАРЯНЕТО НА ОФЕРТИТЕ Е ПУБЛИЧНО, СЪГЛАСНО ЧЛ.68, АЛ.3 ОТ ЗОП.КАНДИДАТИТЕ/УЧАСТНИЦИТЕ МОГАТ ДА ПРИСЪСТВАТ ЛИЧНО ИЛИ ЧРЕЗ УПЪЛНОМОЩЕН ПРЕДСТАВИТЕЛ, КАКТО И ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА СРЕДСТВАТА ЗА МАСОВА ИНФОРМАЦИЯ И ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА С НЕСТОПАНСКА ЦЕЛ.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

СЪГЛАСНО ЧЛ.120 ОТ ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ