Версия за печат

01467-2015-0032

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958

ЧЕЗ Разпределение България АД, бул.Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес Център, За: Евгени Станчев, Република България 1784, София, Тел.: 02 8958974, E-mail: evgeni.stanchev@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8270332

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.cez-rp.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false.

Електронен достъп до информация: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=27816&companyId=20808.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

ЧЕЗ България ЕАД, бул.Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес Център, За: Евгени Станчев, Република България 1784, гр.София, Тел.: 02 8958974, Факс: 02 8272/171/

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cez.bg/bg/za-dostavchitsi/.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

ЧЕЗ България ЕАД, бул.Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес Център, За: Евгени Станчев, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 8958974, Факс: 02 8272/171/

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cez.bg/bg/za-dostavchitsi/.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

ЧЕЗ Разпределение България АД, бул.Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес Център, За: деловодител, Република България 1784, гр.София, Тел.: 02 8958732

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.cez - rp.bg.

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Доставка на електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена” и реф. № PPD 15-068” - Открита процедура за сключване на рамково споразумение

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията, обслужвана от ЧЕЗ Разпределение България АД
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

5

Срок на действие на рамковото споразумение в години

4

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
1440000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“ЧЕЗ Разпределение България” АД открива и провежда открита процедура за сключване на рамково споразумение за възлагане на обществени поръчки с предмет: : „Доставка на електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена” и реф. № PPD 15-068. Предметът на настоящата поръчка е разделен на 3 /три/ обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 – Електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена, О-ПК- 1Ф Обособена позиция 2 – Електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена, 1-ПК- 1Ф Обособена позиция 3 – Електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена, 1-ПК- 3Ф Всеки участник може да участва за една или повече обособени позиции. В случай, че участникът участва за повече от една обособена позиция, той ги подрежда в офертата си по приоритет и трябва да представи доказателства, че покрива минималните изисквания за съответния брой обособени позиции. Ако при разглеждане и проверка на приложените към офертата документи и информация комисията установи, че участникът не отговаря на минималните изисквания по всички показатели за всички посочени от него обособени позиции, за които кандидатства, комисията ще го допусне до по-нататъшно участие само за тези обособени позиции, за които отговаря на всички предварително обявени условия. В резултат на тази процедура Възложителят ще сключи рамкови споразумения за срок от 4 /четири/ години за всяка обособена позиция поотделно с петима потенциални изпълнители, класирани от първо до пето място включително, при условие, че са налице достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. При условие, че не са налице достатъчен брой кандидати или участници, които отговарят на критериите за подбор, или достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия на Възложителя, то Възложителят може да сключи рамкови споразумения и с по-малко от пет потенциални изпълнители за съответната обособена позиция.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31000000

Описание:

Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
1440000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

48

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник представя гаранция за участие за обособената позиция, за която участва, в размер на: Обособена позиция 1 – 7 200,00 /седем хиляди и двеста/ лева. Обособена позиция 2 – 4 300,00 / четири хиляди и триста/ лева. Обособена позиция 3 – 2 800,00 /две хиляди и осемстотин/ лева. Участникът избира сам една от посочените по-долу форми за гаранция за участие: - парична сума, преведена по сметката на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД, – банка: Уникредит Булбанк - IBAN: BG43UNCR76301002ERPBUL; BIC: UNCRBGSF. В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за участие в обществена поръчка с реф. № РРD 15-068 и предмет: „Доставка на електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена ”, обособена позиция №: ....; - банкова гаранция – неотменяема, безусловна, издадена от банка в полза на „ЧЕЗ Разпределение България” АД в съответствие с образеца в документацията. Минималният срок на валидност на банковата гаранция за участие е един месец след изтичане срока на валидност на офертата. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма в случай, че участник: а) оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка; Гаранцията за участие се освобождава, както следва: а) на отстранените участници в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; б) на класираните на първо и второ място участници след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; в) при прекратяване на процедурата, гаранциите на всички участници се освобождават в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихва за периода, през който средствата законно са престояли при него.Гаранция за изпълнение при сключване на рамково споразумение - 0.00лв.Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител участник при сключване на всеки договор по рамковото споразумение и е в размер, съответстващ на максимално възможния процент от стойността на договора, определен при спазване на разпоредбите на действащия ЗОП към момента на провеждане на конкретната процедура за изпълнение на обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, преведена по сметката на Възложителя - „ЧЕЗ Разпределение България” АД - банка „Уникредит Булбанк” АД, IBAN: BG43UNCR76301002ERPBUL, BIC: UNCRBGSF. В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за изпълнение на договор по РС № …………………...(посочва се № на рамковото споразумение) и проведена процедура с реф. № и предмет: ………………………………..……….. - банкова гаранция (оригинал) – неотменяема, безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД, в съответствие с образеца в документацията. Когато участникът, избран за изпълнител, е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията и сроковете, свързани с гаранцията за изпълнение, се уреждат в договора за изпълнение на поръчката въз основа на сключеното рамково споразумение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Единичните цени на стоката от рамковото споразумение ще се използват като максимални цени /база/ при договаряне на единичните цени на стоката за конкретните договори за обществени поръчки, които ще се сключват въз основа на това рамково споразумение при условията и по реда на процедурата на договаряне без обявление, на основание чл. 103, ал. 2, т. 10 от ЗОП. При договарянето за сключване на всеки конкретен договор въз основа на настоящото рамково споразумение, единичната цена за всеки вид стока от предмета на обществената поръчка не може да бъде по-висока от базовата единична цена за съответната стока по сключеното рамково споразумение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, представените документи трябва да отговарят на изискванията на чл.48, ал.2 във връзка с чл. 48 ал.3 и ал.4 от ЗОП. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, представените документи трябва да отговарят на изискванията на чл.48 от ЗОП. Когато участника, определен за изпълнител е неперсонифицерано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за изпълнение на обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удоставерението за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалантен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Оферта по образец (заглавна страница, съдържаща и представяне на участника):• име и длъжност на лицето, представляващо участника по регистрация (по закон) или на лицето, упълномощено да представлява участника в тази процедура; Забележка: Ако лицето, подписало офертата, не е представляващият участника по регистрация (по закон), то се прилага оригинал или нотариално заверено копие на писмено пълномощно на това лице, подписано и подпечатано от представляващия участника по регистрация.• пощенски адрес, телефони, факсове, електронен адрес, за кореспонденция при провеждане на процедурата, интернет страница (ако има такава);Забележка: Ако участникът е посочил грешен адрес или е сменил своя адрес и не е информирал своевременно за това Възложителя, или участникът не е извършил необходимите действия и условия, за да получи уведомлението, изпратено на този адрес, участникът ще се счита за уведомен, когато Възложителят е изпратил уведомлението на посочения от участника адрес.• банкови сметки за възстановяване на гаранцията за участие, ако гаранцията за участие е под формата на парична сума (депозит по сметка на Възложителя).• друга информация (по желание на участника).2.Юридически статус 2.1.Посочване на единен идентификационен код (ЕИК) по чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Ако не е посочен ЕИК по чл. 23 от ЗТР, участниците юридически лица или еднолични търговци, представят копие на актуално състояние, документ за регистрация или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. В случай, че участникът е обединение от физически и/или юридически лица, то документите по настоящата т. 2.1.се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, като се представя и копие на договор за създаване на обединението. В договора за създаване на обединението или в отделен документ, подписан от лицата в обединението, задължително се посочва представляващият обединението. 2.2.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 2а и ал. 5 от ЗОП (съгласно образеца в документацията за участие). 3. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2.(съгласно образеца в документацията за участие) 4.Подизпълнители 4.1.Декларация за наличие/отсъствие на подизпълнители (съгласно образеца в документацията за участие). 4.2.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (представя се от лицето/лицата, посочено/и като подизпълнител/и, съгласно образеца в документация за участие). 4.3.Декларация от всеки подизпълнител за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП.(съгласно образеца в документацията за участие) 4.4.Декларация за предоставен ресурс от подизпълнител за изпълнение на предмета на поръчката, в съответствие с чл. 51а от ЗОП. 5.Други документи 5.1.Декларация за приемане на условията в проекта на рамково споразумение и проекта на конкретен договор, неразделна част от рамковото споразумение (съгласно образеца в документацията за участие) 5.2.Документ за гаранция за участие.В зависимост от избрания от участника вид на гаранцията за участие, към офертата следва да се приложи:- банков документ, удостоверяващ внасянето на гаранцията за участие по посочената в обявлението банкова сметка; или - оригинал на банкова гаранция с условия за усвояване, съвпадащи с обявените от Възложителя в образеца от документацията.5.3.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника 6. Други документи или информация, представени по желание на участника

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация от представляващия участника (съгласно образеца в документацията за участие), съдържаща списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, придружени от доказателства за извършените доставки, както следва: 1. Удостоверение/я, издадено/и от получателя/и, посочен/и в списъка или от компетентен орган, потвърждаващо/и извършването на доставката/ите и/или 2. Посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършената доставка.Дефиниция: Стоки, предмет на поръчката, са електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена, като за предмет, сходен с предмета на поръчката, се счита доставка на електромерни табла за директно или индиректно измерване Като минимални изисквания е необходимо участникът да е изпълнил през последните три години /в зависимост от обособената позиция/: За обособена позиция 1 - доставка на електромерни табла за директно или индиректно измерване на стойност не по-малко от 360 000 (триста и шестдесет хиляди ) лева без ДДС За обособена позиция 2 - доставка на електромерни табла за директно или индиректно измерване на стойност не по-малко от 216 000,00 (двеста и шестнадесет хиляди) лева без ДДС За обособена позиция 3 - доставка на електромерни табла за директно или индиректно измерване на стойност не по-малко от 144 000,00 (сто четиридесет и четири хиляди) лева без ДДС Може да не се представят доказателства (удостоверения) за всички извършени доставки от Декларацията - списък, но задължително трябва да има доказателства за доставката/ите участваща/и в покриването на минималното изискване за минимална стойност на изпълнените доставки. Издадените от получателите удостоверения следва задължително да съдържат следната информация: - еднаква/и или сходна/и с предмета на поръчката доставка/и; - датата на извършената доставка/и, еднаква/и или сходна/и с предмета на поръчката - стойността на доставката/ите, еднаква/и или сходна/и с предмета на поръчката. Забележка: Доставката/ите (еднаква/и или сходна/и с предмета на поръчката), датите на извършените доставка/и; стойността на доставката/ите, посочени в Декларацията-списък от представляващия участника, следва задължително да съвпадат с доставката/ите (еднаква/и или сходна/и с предмета на поръчката), датите на извършената/ите доставка/и и стойността на доставката/ите в представените удостоверения от получатели. 2. Сертификат, издаден от акредитирано лице за управление на качеството, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 6 и чл. 53 от ЗОП, а именно валиден сертификат (ксерокопие с частна заверка) по стандарт ISO 9001 или еквивалент, който да е с обхват (сфера на дейност) относим към предмета на поръчката. Забележка: Сертификатът по тази точка трябва да е на български или да се предостави в превод на български език. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

PPD 15 - 068

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.09.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
28.09.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.09.2015 г.  Час: 13:00
Място

гр.София, бул.Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес Център

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване и на други лица при спазване установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

За сключването на всеки конкретен договор за доставка, който се възлага по рамковото споразумение, Възложителят ще проведе процедура на договаряне без обявление (на основание чл. 103, ал. 2, т. 10 от ЗОП), като изпраща покана за участие до всички лица, с които има вече сключено рамково споразумение съгласно чл. 93б, ал. 3 от ЗОП и ще определя изпълнител на съответния договор, на база критерий: „най-ниска цена“. Срокът за получаване на оферти при провеждане на последваща процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на ЗОП на основание настоящето рамково споразумение, ще бъде не по-малко от 15 и не повече от 25 дни, считано от датата на изпращане на поканата от Възложителя до лицата, с които има сключено рамково споразумение с посочения по-горе предмет.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и чл.121 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена, О-ПК- 1Ф
1) Кратко описание

Електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена, О-ПК- 1Ф

2) Общ терминологичен речник (CPV)

31000000

Описание:

Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление

3) Количество или обем

Електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена, О-ПК- 1Ф

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
720000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена, 1-ПК- 1Ф
1) Кратко описание

Електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена, 1-ПК- 1Ф

2) Общ терминологичен речник (CPV)

31000000

Описание:

Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление

3) Количество или обем

Електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена, 1-ПК- 1Ф

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
432000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена, 1-ПК- 3Ф
1) Кратко описание

Електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена, 1-ПК- 3Ф

2) Общ терминологичен речник (CPV)

31000000

Описание:

Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление

3) Количество или обем

Електромерни табла НН, за директно измерване, с поликарбонатен капак за монтиране на стълб/стена, 1-ПК- 3Ф

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
288000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48