Версия за печат

00349-2015-0011

BG-софия: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българско национално радио, бул. Драган Цанков 4, За: Евгения Борисова, българия 1040, софия, Тел.: 02 9336746, E-mail: borisova@bnr.bg, Факс: 02 9336307

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnr.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Проектиране и изпълнение на основен ремонт на студийна база "Звукозаписна продукця - радио студия 5 и 7" в БНР София

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изработване съгласно изискванията на техническото задание на инвестиционни технически проекти по части - архитектура и интериори, акустика, силнотоково електрозахранване, структурна кабелна система, отопление и климатизация, безопасост и здраве и пожарна безопасност. Изпълнение на строително-монтажни работи по части както следва : • Архитектурна-строителна, интериори и акустика Демонтаж на съществуващи акустически облицовки, вентилационна шахта на старата климатична инсталация , студийният прозорец между апаратна №7 и студио №7, подови настилки, фасадна дограма , дървени акустични тавани . Изпълнение на нов студиен прозорец , нова акустична облицовка по стени и тавани, реновационни дейности по съществуващите обемни дървени акустични елементи и капаци на прозорците, подмяна на подова настилка с модулна акустична настилка, подмяна на фасадна дограма с алуминиева дограма с технически характеристики - алуминиев профил 8 см. с прекъснат термомост, стъклопакет троен с бяло стъкло и звукоизолация – за студио R 37dB и за апаратна R 32dB, доставка и монтаж на звукопоглъщащи растерни тавани с висока плътност, с оптично декоративно покритие и коефициент ва звукопоглъщане 0,8, монтирани на стандартна конструкция за растерен таван 60х60 см и реновиране на съществаща дървена ламперия. • Силнотокови електроинсталации Демонтаж на всички съществуващи силнотокови инсталации. Изпълнение на нови силнотокови електроинсталации , както следва: - работно осветление за студийните комплекси, гарантирано от централната UPS станция в ТС, като по този начин да изпълнява и ролята на аварийно такова - общо /допълващо/ осветление в технологичните помещения и общо осветление съгласно БДС, - евакуационно осветление - технологично силнотоково електрозахранване с 220 V за студийните комплекси - нетехнологично силнотоково електрозахранване с 220 V за студийните комплекси - технологична заземителна инсталация, изпълняваща ролята и на защитна такава за технологичната апаратура - защитна заземителна инсталация за нетехнологичните консуматори - силнотокови ел. инсталации за контакти - общи нужди, в коридора и преддверието - магистрални етажни линии от ЕРТ, обезпечаващи по-горе описаните инсталации - студийни обектови разпределителни ел.табла за 220 V • Структурна кабелна система (СКС) Демонтаж на вички стари инсталации на СКС. Изпълнение на нови структурни кабелни системи , както следва: - компютърна мрежа; - телефонна мрежа; - технологична мрежа; - пожароизвестителна мрежа; - заземителна инсталация; - кабелна телевизия и радио; - часовникова инсталация; • Отопление и климатизация Демонтаж на стари отоплителни инсталации. Изпълнение на нови отоплителна, общообемна вентилационна инсталация и климатична VRV системa за студия и апаратни, при изчислителна климатична температура : - температура на въздуха зима 22С - относителна влажност зима до 30% - температура на въздуха лято 26С - относителна влажност лято до 70% - подвижност на въздуха мах 0,2 м/с - min количество пресен въздух 30 m/h за човек - Акустични изисквания към климатичните инсталации спрямо работната среда и нива на шум: за Студио NR 20, за Звуко- Режисьорска Кабина NR 25

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71000000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно подробните количествени сметки към предвидените за изготвяне инвестиционни технически проекти по всички части. Максималният срок за изпълнение на проектиране и строителство е 90 календарни дни от сключването на договор и и предаване на строителната площадка. Оферти, съдържащи срок за изпълнение на поръчката, по дълъг от посочения максимален срок за изпълнение, ще бъдат отстранявани.

Прогнозна стойност без ДДС
325000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 3 000.00 лева.Гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция в оригинал или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, преведена по банковата сметка на БНР: БНБ, IBAN сметка BG19BNBG96613300179001, BIC код BNBGBGSD. 2.Ако участникът представя банкова гаранция за участие нейната валидност следва да бъде не по-малка от 15 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата му. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка,потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език.3.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция,съответно вносител на сумата по гаранцията. 4.Участникът,определен за изпълнител,представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5% (пет на сто) от стойността на поръчката без ДДС. 5.Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора.Условието на т.3 се прилага съответно и за представяне на гаранция за изпълнение на договора.6.Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор.7.Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.8.Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция–в оригинал или парична сума(платежно нареждане в оригинал).Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума,тя се превежда по сметката на БНР: БНБ, IBAN сметка BG28BNBG96613300179001, BIC код BNBGBGSD. В случай,че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата да е с валидност най-малко 1 месец след изтичане на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

БНР превежда на изпълнителя аванс в размер на 50 % (петдесет на сто) от възнаграждението в срок от десет работни дни след подписване на настоящия договор и след издаване на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Извършените СМР се разплащат окончателно въз основа на протокол за действително извършена работа с приспадане на аванса. Окончателното плащане за извършената по настоящия договор работа се извършва в срок от десет работни дни след приключването и приемането на същата, което се удостоверява с двустранен приемо–предавателен протокол. За приемане на извършените СМР се счита също и влизането във владение и използването на ремонтираните помещения. Заплащането на дължимите по този договор суми става по банков път, по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят има изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за сключване на договор, е обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те могат да представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които водят до отстраняване на участника от участие в процедурата: Наличието на обстоятелства, визирани в чл.47, ал.1, т.1, б. "а" до "д", т.2, 3 и 4 и ал.5 от ЗОП; 2. Непредставянето на някой/и от документите, посочени в Обявлението и документацията за поръчката след прилагане на разпоредбите на чл.68, ал.8 и 9 ЗОП. Съгласно чл.24, ал.4 ППЗОП документите, които участниците представят по чл.68, ал.9 от ЗОП, могат да удостоверяват и факти, настъпили след крайния срок за подаване на оферти.; 3. Несъответствия на предложението със заданието и изискванията на Възложителя. Не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на §1, т.23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на §1, т.24 от Допълнителните разпоредби на ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник трябва да представи следните документи и информация:1. Единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т.2, т.3 и т.4 и ал.5 от ЗОП.3. Изисканите от възложителя доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 от ЗОП - Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както следва: • Строежи от Първа група, трета категория, • Строежи по чл.137, ал.1, т.4, буква "Е" от ЗУТ, съгласно ПРВВЦПРС и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за Камарата на строителите, и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Това обстоятелство се доказва със заверено от участника копие от валидно удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн.ДВ. бр.108 от 29 декември 2006г.) или Декларация, че участникът е вписан в регистъра, с посочване на публичния регистър, в който се съдържа информация от компетентните органи, издали този акт. В случай на обединение изискването се покрива от участника, който ще извършва дейностите по строителство. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентни органи съгласно националния му закон. Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, ако участникът, избран за изпълнител не представи копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя преди подписване на договора. 4. При участници обединения копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 5.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 6.Декларация за приемане на условията на договора.7.Декларация за съгласие от подизпълнител/и.8. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. 9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката и декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, по преценка на участника. 10.Ценово предложение. 11. Нотариално заверено пълномощно, когато участникът се представлява от пълномощник. 12. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 13. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 14. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 за въведена система за управление на качеството или еквивалент, с обхват проектиране и строителство на обществени сгради. Реконструкция и реставрация на паметници на културата. 2. Заверено от участника копие на валиден сертификат ISO 14001:2004 за въведена система за управление на околната среда или еквивалент, с обхват строителство на обществени сгради. Реконструкция и реставрация на паметници на културата. 3. Списък на проектирани обекти, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 4. Участниците, посочват изпълненото от тях строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата в „Списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на поръчката“, и: - посочват публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - прилагат удостоверения за добро изпълнение, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - прилагат копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 5. Списък на лицата от екипа, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка – в оригинал; и Декларация по чл.51а ЗОП за ангажираност на експерт – в оригинал. Декларацията за ангажираност на експерт се представя за всички експерти, ангажирани в изпълнението на поръчката. Представените декларации за ангажираност на експерт следва да бъдат подписани собственоръчно от експертите.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт ISO 9001:2008 с обхват проектиране и строителство на обществени сгради, реконструкция и реставрация на паметници на културата или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 2. Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда, сертифицирана по европейски стандарт ISO 14001:2004 с обхват строителство на обществени сгради, реконструкция и реставрация на паметници на културата или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда. 3. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата участникът следва да е проектирал минимум 1 (един) обект, еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка. 4. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата участникът следва да е изпълнил минимум 2 (два) строителни обекта, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка. 5. Екип за изпълнение на поръчката: Проектантски екип: •Главен проектант – с висше образование – архитектура и пълна проектантска правоспособност; •Проектант по част „Конструктивна” – с пълна проектантска правоспособност; •Проектант по част „Електрическа” – с пълна проектантска правоспособност; •Проектант по част „ОВК” – с пълна проектантска правоспособност; •Проектант по част „Безопасност и здраве” – с пълна проектантска правоспособност; •Проектант по част „Пожарна безопасност” – с пълна проектантска правоспособност; Лицата от проектантския екип следва да бъдат различни лица за всяка от предвидените части. За изпълнение на строителството: •Ключов експерт 1: Технически ръководител – да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163-а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/. •Ключов експерт 2: Координатор по безопасност и здраве – да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/; сертификат за преминат курс на обучение за координатор по безопасност и здраве /или еквивалент/по Наредба №2. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показатели; тежест: 70
Показател: Финансови показатели; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.08.2015 г.  Час: 14:00
Място

БНР, гр.София, бул. Драган Цанков 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Българското национално радио.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Техническите показатели са: - организация за изпълнение на проектирането - 5 точки; - технология за строителство - 20 точки; - организация на работа за изпълнение на строителството - 20 точки; - съответствие на строителната програма (технология и организация) за изпълнението на обекта и линейния график с диаграма на работната ръка и мрежовия график с доказани критични точки и определен критичен път - 16 точки; - управление на рисковета - 9 точки финансовите паказатели са: - цена за проектиране - 5 точки; - цена за строителство - 25 точки С оглед спазване на изискването на чл.64, ал.3 от ЗОП обявлението се изпраща по електронен път, а от датата на публикуване на обявлението на страницата на АОП се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на адрес:www.profilnakupuvacha.com/1470. Всички комуникации и действия на възложителя и участниците, свързани с настоящата процедура са в писмен вид. Обменът на информация между възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: - лично срещу подпис; - по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; - по факс; - по електронна поща; чрез комбинация от тези средства. На основание чл.64,ал.3 от ЗОП Възложителят съкращава минималния 40-дневен срок за подаване на оферти, чрез използване на предвидените в закона способи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете, посочени в чл.120, ал.5, т.1 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ