Версия за печат

00254-2015-0006

BG-гр. Рудозем: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Рудозем, бул. България № 15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска, Република България 4960, гр. Рудозем, Тел.: 0306 99191, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141

Място/места за контакт: Община Рудозем, бул. България № 15

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2015-0006-izbor-na-izpalnitel-za-izgotvyane-na-obsledvaniya-145.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност на сграда в гр. Рудозем“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: град Рудозем
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Участниците в процедурата за възлганане на обществена поръчка следва да извършат обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж /Дейност 1/ и обследване за енергийна ефективност на сгради /Дейност 2/ за обект, както следва: 1. „ХАН АСПАРУХ-1А- гр.Рудозем”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71700000, 71251000

Описание:

Услуги по наблюдение и контрол
Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка е свързана с Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради, приета с ПМС № 18 от 02.02.2015 г. Общото количество или обем, е както следва: Обект 1: СС: „ХАН АСПАРУХ-1А- гр.Рудозем”, гр.Рудозем, ул.„Хан Аспарух”, бл.1А, община Рудозем, Вид на строителната система: Едропанелно жилищно строителство, Година на построяване на сградата:1990 г. /хиляда деветстотин и деветдесета година/, Брой самостоятелни обекти в сградата:45 /четиридесет и пет/ бр., Брой входове в сградата:3 /три/ бр., Брой етажи на сградата:5 /пет/, Засроена площ:633 /шестстотин тридесет и три/ кв.м., Разгърната застроена площ:3165 /три хиляди сто шестдесет и пет/ кв.м.

Прогнозна стойност без ДДС
23000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП Възложетелят не изисква гаранция за участие във възлагателната процедура. 2. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора, без ДДС. 3. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Условието на т. 4 се прилага съответно за гаранцията за изпълнение на договора. 4. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнеие се уреждат в проекта на договор. 5. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 6.Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума (платежно нареждане в оригинал). Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по следната банкова сметка на Община Рудозем: BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF, титуляр на сметката: община Рудозем,като банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата следва да е с валидност съгласно условията на договора, както и следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя съдържащо изявление за договорно основание за усвояване на гаранцията за изпълнение. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. 7. Паричната гаранция се внася по сметка на Възложителя и се освобождава не по-рано от 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. 8. Банковата гаранцията трябва да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката гарант, да извърши безусловно плащане, при първо писмено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ, в случай че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не е изпълнил някое от задълженията си по договора, в съответствие с определеното в него. 9. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията за изпълнение са за сметка на участника, респективно изпълнителя. Изпълнителят следва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по „Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради“, а разплащането по дейности ще става чрез администрацията на Община Рудозем. Авансово плащане в размер до 35 % от цената на договора, след връчване на възлагателното писмо, в 15 (петнадесет) дневен срок от представянето на гаранция за обезпечаване на целия размер на предвиденото авансово плащане, в полза на „Българска банка за развитие“ АД/Сдружение на собствениците. Гаранцията се освобождава след окончателното плащане. 2.Окончателно плащане в размер остатъка от цената за изпълнение на договора – в 15-дневен срок след предаване на резултатите, по банков път на база приемо-предавателен протокол и фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват договор помежду си, който се прилага към офертата в копие, който договор следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и договора следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на Дейност 1,съобразно разп.на чл.49,ал.1 от ЗОП следва да представи Удостов-е по реда на наредбата по чл. 166, ал. 2 от ЗУТ/ или валиден лиценз за дейността, издаден от МРРБ/, вкл. Доказателства по чл.142, ал.10 от ЗУТ или еквив-ни или валидни Удостов-я за пълна проектантска правоспособност, за експерти по всички части, вкл. Доказателства по чл.142, ал.10 от ЗУТ или еквив-ни. Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на Дейност 2, следва да представи валидно Удостов-е за вписване в регистъра по чл.44 ал.1 от ЗЕЕ или еквивалетно или по чл. 23а, ал. 1 от ЗEE (отм. ДВ. бр.35 от 15 Май 2015г.) или еквивалентно.По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. 1. Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя по чл. 56, ал. 1, т. 1-5, т. 8 и т. 11-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, а именно: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.Представя се от участниците в свободна форма. 1.2. Представяне на участника, съгл.56,ал.1, т.1 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юр. л., участниците в него сключват споразумение помежду си, което се прилага към офертата в оригинал, или нот.зав. копие. Ако участникът е обединение, което не е юр.л., документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят от всяко ф.л.или юр.л., включено в обединението. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в споразумението.; 1.3. Администр. сведения; 1.4. Декл. по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП. В случай че участникът е обединение, което не е юр.л., декларациите се попълват от всяко ф.л.или юр.л., включено в обединението при условията на чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 1.5. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 1.6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно раздел ІІІ.2.3. от обявлението. 1.7. Пълномощно (оригинал или нот. зав. копие) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 1.8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 1.9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП ;1.10. Декларация по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 3 от ЗОП. 1.11. Декларация по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт;1.12. Декларация по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;1.13. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП за подизпълнител; 1.14.Декл. по чл. 43, ал. 4, от ЗЕЕ; 1.15. Декларация по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП за подизпълнител.2. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец и ако е приложимо - декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец и поставено в отделен запечатан и непрозрачен плик.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът следва да представи Справка-декларация-списък на инженерно-техническия персонал - Приложение №8, които предлага да участват в изпълнението на Дейност 1 и 2.
Минимални изисквания: 1.Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на Дейност 1-Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж “*” съгл. Наредба №5 от 28.12.2006г за техническите паспорти на строежите, следва да отговаря на изискванията на чл. 176в, ал.1 от ЗУТ, а именно: 2.1.да е консултант, получил удостоверение по реда на наредбата по чл. 166, ал. 2 от ЗУТ и в състава му за целите на обследването да е включено лице, отговарящо на изискванията на чл. 176в, ал.2 от ЗУТ или 2.2. да разполага с проектанти от различни специалности с пълна проектантска правоспособност, в това число и лице, отговарящо на изискванията на чл. 176в, ал.3 от ЗУТ, които да му позволяват извършването на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж, предмет на наст.поръчка, а за чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно зак-то на държавата, в която лицето е установено и осъщ-дейността си изв-не на техническо обследване и съставяне на технически паспорт, обект на наст.поръчка или да представи декларация или удост.за наличието на так.регистрация от комп.органи съгл.нац.му закон, придр.с превод на бълг.език. 2.2. Лице, което ще участва пряко в изпълнението на Дейност 2-Обследване за енергийна ефективност на сграда“*” съгл. Наредба № 16-1594 от 13.11.2013 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради, следва да притежава валидно удостоверение за вписване в регистъра по чл. 44, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност или еквивалентно или по чл. 23а, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност (отм. ДВ. бр.35 от 15 Май 2015г.) или еквивалентно. ВАЖНО: На основание § 13, ал. 1 от Преходните и заключителни разпоредби на Закона за енергийната ефективност удостоверенията за вписване в регистрите по чл. 23а, ал. 1 и чл. 34а, ал. 1 от отменения Закон за енергийната ефективност запазват своята валидност до изтичането на срока, за който са издадени. На основание § 14, ал. 1 от Преходните и заключителни разпоредби на Закона за енергийната ефективност лицата по § 10 от преходните и заключителните разпоредби на отменения Закон за енергийната ефективност запазват правата си за извършване на дейностите по обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради, както и за обследване за енергийна ефективност на промишлени системи, като лицата, които са придобили квалификация за обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради, се ползват с правата на консултанти по енергийна ефективност с квалификационно ниво 1. ВАЖНО: При подготовка на оферта за настоящата обществена поръчка участниците съблюдават Закона за енергийната ефективност (Обн. ДВ. бр.35 от 15 Май 2015г.). *При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Обследването на строежите се извършва от консултант, получил удостоверение по реда на наредбата по чл. 166, ал. 2, или от проектанти от различни специалности с пълна проектантска правоспособност. Когато обследването се извършва от консултант, в състава му се включват физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", които отговарят на изискванията на чл. 142, ал. 10. Когато обследването се извършва от проектанти, в състава им се включват физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", които отговарят на изискванията на чл. 142, ал. 10, както и проектанти от различни специалности с пълна проектантска правоспособност, за оценка на останалите характеристики на строежите по чл. 169, ал. 1 - 3. Обследването за енергийна ефективност се извършва от лица, които отговарят на изискванията, определени в Закона за енергийната ефективност.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател „Предлагана цена“ е с максимален брой точки 40 и се определя по формулата Пц =Пцmin/Пцi х 40 = (...бр. точки) , къдетоПцmin е минималната предложена обща цена;Пцi е общата цена предложена от i-тия участник;; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение - Ср е с максимален брой точки 10 и се изчислява по формулата Cp = (Срmin/Срi) х 10 = (...бр.точки), къдетоСрi е предложения срок на изпълнение, съгласно Техническото предложение на съответния участник.Срmin е минималния предложен срок на изпълнение, съгласно Техническите предложения от всички допуснати до оценка участници. ; тежест: 10
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп. Скала на оценяване на Техническото предложение: 50т., 25т., 10т. (максимален брой точки:50т.). Комплексна оценка (КО) = Пц+ Ср+Тп.; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.08.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Същата е платима в размера, посочен в обявлението.Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е:BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF, титуляр на сметката: община Рудозем

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.08.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.08.2015 г.  Час: 12:00
Място

Заседателната залата на общинска администрация гр. Рудозем, находяща се в гр. Рудозем на бул. „България” №15, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Рудозем-http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2015-0006-izbor-na-izpalnitel-za-izgotvyane-na-obsledvaniya-145.html от деня на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2015-0006-izbor-na-izpalnitel-za-izgotvyane-na-obsledvaniya-145.html Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 2.Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Тп. Оценката на техническото предложение се извършва по точковата система на оценяване по скалата посочена по долу. То трябва задължително да e съобразено с Техническите спецификации. Техническо предложение за изпълнение на поръчката трябва задължително да включва: Организационна структура и разпределение на експертния състав: Предложението на участника следва да включва предложение на мерките и организацията, която същият ще предприеме във връзка с качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора. Участникът следва да посочи и обоснове всяка от услугите, дейностите, конкретните задачи и отговорности на всеки от членовете на екипа в съответствие с конкретните задължения по договора за възлагане на обществената поръчка и Техническата спецификация. Предложен линеен график за изпълнение на дейностите: Предложението на участника следва да включва подробен и максимално детайлен линеен график за изпълнение на дейностите по настоящата поръчка. Линейният график следва да бъде в унисон с организационната структура, разпределението на експертния състав и методологията за изпълнение на поръчката. Методология за изпълнение на поръчката: Предложението на участника следва да съдържа описание на вътрешната организация на отговорностите и методология за изпълнението на договора и да предвижда мерки за контрол и координация на изпълнението. Следва да се сочат резултатите до които ще доведе всяка от дейностите, които се предприемат в контекста на общата задача – изпълнението на договора. Да се посочват методите, които ще допринесат за качественото постигане на очакваните резултати. Следва да се представят отделните дейности, които да са в пълно съответствие с техническата спецификация и да имат за резултат качественото изпълнение на обществената поръчка. Съгласно степента на съответствие с методиката участниците получават съответно : 50 точки, 25 точки и 10 точки. 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ