01267-2015-0002
Технически редакции | ||
14.07.2015 17:00 ч. : | 14/07/2015 16:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.07.2015 17:00 ч. : | 14/07/2015 16:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община-районОборище, бул.Мадрид № 1, За: инж.Георги Радионов-началник отдел Инженерна инфраструктура, благоустройство и екология,Мария Александрова- гл.експерт, Йолита Тодорова-началник отдел Правно-нормативно обслужване,образование, социални дейности, култура и спорт, Република българия 1505, София, Тел.: 02 8157626; 02 8157647; 02 8157639; 02 8157636, E-mail: oborishte@so-oborishte.com, Факс: 02 9441667
Място/места за контакт: Столична община-район ОборищеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.so-oborishte.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ДА
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Изработка, доставка и монтаж на обзавеждане на класни стаи за ученици от 7- 12 клас в сградата на Софийска математическа гимназия /СМГ/ "Паисий Хилендарски" гр.София,ул.Искър № 61, Столична община - район Оборище. Предвид обстоятелството, че мебелите и другите елементи на обзавеждането, предмет на доставка и монтаж за поръчката са включени в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки, утвърден с Решение № 551/25.07.2014 г. на министерски съвет на Република България, на осн.чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания във връзка с Параграф 113, ал.1 от ПЗР на ЗИДЗОП, настоящата обществена поръчка е запазена за участие и е предназначена за изпълнение само от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г от ЗОП.
Възлагане на обществена поръчка
В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на настоящата обществена поръчка, съответният Изпълнител следва да осъществи дейностите по доставка и монтаж, предвидени от Възложителя в Техническата спецификация на поръчката, изразяващи се в обобщен вид в следното: 1. Модул за съхранение на помагала за хранилище с рафтове и врати / стъклени и ПДЧ /. 2.Стол за маса. 3.Заседателна маса. 4.Ученически чин с рафт под плота-двойка, с двойна подсилена метална конструкция. 5.Ученически чин с рафт под плота-двойка, с двойна подсилена метална конструкция с повдигащ се плот. 6.Ученически стол с двойно подсилена конструкция от неръждаема стомана. 7.Модулна система за кабинет по химия с термоплот и вградени шкафове, крака регулируеми от неръждаема стомана и равтове за реоктиви от неръждаема стомана. 8.Модулен шкаф за мивка с врати. 9.Бяла класна дъска с алуминиева рамка. 10.Стенна закачалка за дрехи за ученици. 11.Учителско бюро с чекмедже и врата. 12.Стол за преподавател. общи изисквания към предлаганите мебели и обзавеждане: 1.Мебелите трябва да отговарят на изискванията за ергономичност, функционалност и безопасност, да са удобни и с добър съвременен дизайн. 2.Повърхността на мебелите да не дава отблясъци и да не променя цвета си под въздействие на пряка слънчева светлина. 3.Плоскостите да са с гладки,равни,чисти,без драскотини,подбитости и вдлъбнатини повърхности , гарантиращи лесно хигиенизиране и да са устойчиви срещу драскане и изгаряне. 4.Плотовете да са произведени от ламинирани ПДЧ плоскости от дървесни частици, отговарящи на БДС- ЕN- 716 5.Рафтовете да са подвижни, кантирани от всички страни с кант, с цвета на плоскостта. 6.Мебелите да са с крачета, с възможност за многократно нивелиране, за да се компенсират неравности по пода и стените на помещенията, в които се мотират.Да може да бъдат разглобявани и сглобявани, без загуба на качествата им. 7.Чекмеджетата да са с метални ролкови водачи. 8.Крепежните елементи да са метални, осигуряващи многократно разглобяване и сглобяване. 9.Конструкциите да са без видими връзки,сглобки и болтове по външнитеповърхности. 10.Дамаските на мебелите/столовете да отговарят на стандарти за изноооооосоустойчивост, устойчивост на светлина и устойчивост на пламък. 11.Мебелите да са със заоблени ръбове.
39160000
Описание:
НЕ
НЕ
1. Модул за съхранение на помагала за хранилище с рафтове и врати / стъклени и ПДЧ / -10 бр. 2.Стол за маса-20 бр. 3.Заседателна маса2 бр. 4.Ученически чин с рафт под плота-двойка, с двойна подсилена метална конструкция-153 бр. 5.Ученически чин с рафт под плота-двойка, с двойна подсилена метална конструкция с повдигащ се плот- 63 бр. 6.Ученически стол с двойно подсилена конструкция от неръждаема стомана - 408 бр. 7.Модулна система за кабинет по химия с термоплот и вградени шкафове, крака регулируеми от неръждаема стомана и равтове за реоктиви от неръждаема стомана-1 бр. 8.Модулен шкаф за мивка с врати-1 бр. 9.Бяла класна дъска с алуминиева рамка- 12 бр. 10.Стенна закачалка за дрехи за ученици-12 бр. 11.Учителско бюро с чекмедже и врата-12 бр. 12.Стол за преподавател-12 бр.
НЕ
30
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в общестевната поръчка е в размер на 672 лв. / шестотин седемдесет и два лева /, която представлявя 1% от прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка.Гаранцията се внася в касата на район Оборище, бул.Мадрид № 1, етаж 1 - каса, или под формата на банкова гаранция по сметката възложителя - район"Оборище": Общинска банка АД, клон Врабча - BG40SOMB91303326305401.В нареждането за плащане задължително се изписва текста"Гаранция за участие в обществена поръчка" и предмета на поръчката.Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна с възможносот да се усвои изцяло или на части.Същата трябва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено поискване от Възложителя, подписано от кмета на район Оборище. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определенана в настоящото обявление като краен срок за подаване на офертите.Когато Участникът е обединение, което не юридическо лице , всеки от членовете /съдружниците/ в него може да е наредител на банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.На оснвание чл.59,ал6 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранции за участие от Участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и от Обединения, в които участват само такива. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1.Оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите2.Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка.Възложителя освобождава гаранциите за участие на : 1.Отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител2.Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници-в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.3.При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за класиране..Възложителят освобождава гаранцията за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата са законно престяли при него.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността му.Представя се при сключване на договора за възлагане на обществена поръчка, под формата на парична сума или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя.Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 30 /тридесет/ дни, след датата на приключване на изпълнението на договора. На снование чл.59, ал.6 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за изпълнение на поръчката от определения Изпълнител, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, както и от Обединение, в което участват само такива лица.
Финансирането е на основание чл.125,ал.1 и 2 от Закона за публичните финанси, чл.38,ал1,2 и 3 от Наредбата за приемане, изпълнение и отчитане на Бюджета на Столична община,т.11 от Решение № 48 по Протокол № 76/12.02.2015 г. на Столичния общински съвет,постановление № 41 на министерски съвет от 04.3.2015 г., писмо № 07-00-19/23.03.2015 г. на министерство на финансите и в изпълнение на Заповед № 101/31.03.2015г. на кмета на столична община за коригиране на бюджета на район "Оборище".Средствата са целеви за основен ремонт на Софийска математическа гимназия, като всички плащания свързани с изпълнението на поръчката ще се извършват от училището и фактурите ще се издават на името на училището, съгласно предвидените в конкурсната документация условия и изисквания.
Възложителят с оглед предоставената му правна възможност в чл.25,ал.3,т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица .
1.Предвид обстоятелството, че предметът на обществената поръчка: „Изработка,доставка и монтаж на обзавеждане на класни стаи за ученици от от 7-12 клас в сградата на СМГ "Паисий Хилендарски" е предназначен за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и Възложителят е запазил изпълнението на дейностите от обхвата й именно за тези Участници (физически и/или юридически лица и/или техни Обединения), за доказването на съответствие с условията и предпоставките за прилагане спрямо него на хипотезите, нормативно установени в чл. 16г от ЗОП, конкретният Участник, а при участие на Обединения - всеки един от партньорите в него, трябва да е вписан в Регистъра на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, поддържан на основание чл. 29, ал. 1 от ЗИХУ от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. 2.В случай, че Участникът е Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице,партньорите/членовете в Обединението следва да са сключили Договор/споразумение (или еквивалентен договор/документ). Споразумението, респективно - съответния документ за създаване на Обединението за участие в настоящето възлагане (или допълнително споразумение към предходен договор, с който е учредено вече съществуващо неперсонифицирано обединение), слсдва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му да се съдържа посочване на: 1) представляващият Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата за участие в която/които обединяват партньорите в него. Споразумението (съответния документ за създаване на Обединението, или анекс към подобен документ) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 2.1. всички членове на Обединението саотговорни солидарно - заедно и поотделно,за изпълнението на договора. 2.2.всички членовена Обединението сазадължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 2.3. между отделните партньори/членове на Обединението е направено разпределение на дейностите по между им, с ясно и конкретно посочване а) дейностите от предмета на възлагане на поръчката, за която се подава офертата, които всеки от партньорите ще изпълнява в рамките на договора по конкретното възлагане; б) съответните минимални изисквания за финансово - икономическо състояние, технически възможности и квалификация, като критерии подбор и допустимост в настоящата процедура, които ще бъдат доказвани от конкретен/ните партньор /и в Обединението . Изискването е неотносимо и не се прилага по отношение на Обединения, членовете в които са само специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 2.4. всички членове на Обединението от специализирани предприятия и/или кооперации на хора с увреждания, подало оферта за изпълнение на дейностите по поръчката, са вписани в Регистъра по чл. 29, ал.1 от ЗИХУ, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. Участниците в Обединението трябва да определят едно лице, което да го представлява в процедурата и за целите на обществената поръчка. В хипотеза, че в Договора/Споразумението, обсъдени по-горе, не е посочено лицето, което представлява участниците в Обединението, следва да се представи и документ, подписан от партньорите, в който се посочва представляващият.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица.На основание чл.28,ал.6 от ЗОП, документацията за участие, в нейната цялост се публикува в първия работен ден, следващ деня на публикуването на Обявлението в регистъра на обществените поръчки. Пълен достъп на документацията за участие е осигурен на Итернет страницата на район "Оборище" - www.so-oborishte.com, Профил на купувача.Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се продава на място в деловодството на район Оборище на адрес : гр.София, бул.Мадрид № 1, етаж 1 , всеки работен ден между 8:30 и 16:30 часа или се изпраща по куриер на посочен от него адрес за негова сметка.В тези случаи Възложителя изисква от лицата заплащането на документациятао, като цената е 10 лв./ десет лева/ с вкл.ДДС и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на района или срещу представяне на платежен документ за внесената по сметката на Възложителя сума.
Български
180
административната сграда на район-Оборище,бул.Мадрид № 1, етаж2 - заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участницити в откритата процедура или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установен режим за достъп до сградата.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуването му в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението по-горе е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, съответно на осн.чл.64,ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64,ал.1 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл120 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на Възложителя на процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на икономически, дискриминационни, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението или документацията. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съгласно чл.120 от ЗОП.
14.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ