Версия за печат

01267-2015-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община-районОборище, бул.Мадрид № 1, За: инж.Георги Радионов-началник отдел Инженерна инфраструктура, благоустройство и екология,Мария Александрова- гл.експерт, Йолита Тодорова-началник отдел Правно-нормативно обслужване,образование, социални дейности, култура и спорт, Република българия 1505, София, Тел.: 02 8157626; 02 8157647; 02 8157639; 02 8157636, E-mail: oborishte@so-oborishte.com, Факс: 02 9441667

Място/места за контакт: Столична община-район Оборище

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.so-oborishte.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработка, доставка и монтаж на обзавеждане на класни стаи за ученици от 7- 12 клас в сградата на Софийска математическа гимназия /СМГ/ "Паисий Хилендарски" гр.София,ул.Искър № 61, Столична община - район Оборище. Предвид обстоятелството, че мебелите и другите елементи на обзавеждането, предмет на доставка и монтаж за поръчката са включени в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки, утвърден с Решение № 551/25.07.2014 г. на министерски съвет на Република България, на осн.чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания във връзка с Параграф 113, ал.1 от ПЗР на ЗИДЗОП, настоящата обществена поръчка е запазена за участие и е предназначена за изпълнение само от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.16г от ЗОП.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Сградата на СМГ "Паисий хилендарски" -ул.Искър № 61
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на настоящата обществена поръчка, съответният Изпълнител следва да осъществи дейностите по доставка и монтаж, предвидени от Възложителя в Техническата спецификация на поръчката, изразяващи се в обобщен вид в следното: 1. Модул за съхранение на помагала за хранилище с рафтове и врати / стъклени и ПДЧ /. 2.Стол за маса. 3.Заседателна маса. 4.Ученически чин с рафт под плота-двойка, с двойна подсилена метална конструкция. 5.Ученически чин с рафт под плота-двойка, с двойна подсилена метална конструкция с повдигащ се плот. 6.Ученически стол с двойно подсилена конструкция от неръждаема стомана. 7.Модулна система за кабинет по химия с термоплот и вградени шкафове, крака регулируеми от неръждаема стомана и равтове за реоктиви от неръждаема стомана. 8.Модулен шкаф за мивка с врати. 9.Бяла класна дъска с алуминиева рамка. 10.Стенна закачалка за дрехи за ученици. 11.Учителско бюро с чекмедже и врата. 12.Стол за преподавател. общи изисквания към предлаганите мебели и обзавеждане: 1.Мебелите трябва да отговарят на изискванията за ергономичност, функционалност и безопасност, да са удобни и с добър съвременен дизайн. 2.Повърхността на мебелите да не дава отблясъци и да не променя цвета си под въздействие на пряка слънчева светлина. 3.Плоскостите да са с гладки,равни,чисти,без драскотини,подбитости и вдлъбнатини повърхности , гарантиращи лесно хигиенизиране и да са устойчиви срещу драскане и изгаряне. 4.Плотовете да са произведени от ламинирани ПДЧ плоскости от дървесни частици, отговарящи на БДС- ЕN- 716 5.Рафтовете да са подвижни, кантирани от всички страни с кант, с цвета на плоскостта. 6.Мебелите да са с крачета, с възможност за многократно нивелиране, за да се компенсират неравности по пода и стените на помещенията, в които се мотират.Да може да бъдат разглобявани и сглобявани, без загуба на качествата им. 7.Чекмеджетата да са с метални ролкови водачи. 8.Крепежните елементи да са метални, осигуряващи многократно разглобяване и сглобяване. 9.Конструкциите да са без видими връзки,сглобки и болтове по външнитеповърхности. 10.Дамаските на мебелите/столовете да отговарят на стандарти за изноооооосоустойчивост, устойчивост на светлина и устойчивост на пламък. 11.Мебелите да са със заоблени ръбове.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39160000

Описание:

Училищна мебелировка

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Модул за съхранение на помагала за хранилище с рафтове и врати / стъклени и ПДЧ / -10 бр. 2.Стол за маса-20 бр. 3.Заседателна маса2 бр. 4.Ученически чин с рафт под плота-двойка, с двойна подсилена метална конструкция-153 бр. 5.Ученически чин с рафт под плота-двойка, с двойна подсилена метална конструкция с повдигащ се плот- 63 бр. 6.Ученически стол с двойно подсилена конструкция от неръждаема стомана - 408 бр. 7.Модулна система за кабинет по химия с термоплот и вградени шкафове, крака регулируеми от неръждаема стомана и равтове за реоктиви от неръждаема стомана-1 бр. 8.Модулен шкаф за мивка с врати-1 бр. 9.Бяла класна дъска с алуминиева рамка- 12 бр. 10.Стенна закачалка за дрехи за ученици-12 бр. 11.Учителско бюро с чекмедже и врата-12 бр. 12.Стол за преподавател-12 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
67187 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в общестевната поръчка е в размер на 672 лв. / шестотин седемдесет и два лева /, която представлявя 1% от прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка.Гаранцията се внася в касата на район Оборище, бул.Мадрид № 1, етаж 1 - каса, или под формата на банкова гаранция по сметката възложителя - район"Оборище": Общинска банка АД, клон Врабча - BG40SOMB91303326305401.В нареждането за плащане задължително се изписва текста"Гаранция за участие в обществена поръчка" и предмета на поръчката.Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна с възможносот да се усвои изцяло или на части.Същата трябва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено поискване от Възложителя, подписано от кмета на район Оборище. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определенана в настоящото обявление като краен срок за подаване на офертите.Когато Участникът е обединение, което не юридическо лице , всеки от членовете /съдружниците/ в него може да е наредител на банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.На оснвание чл.59,ал6 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранции за участие от Участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и от Обединения, в които участват само такива. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1.Оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите2.Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка.Възложителя освобождава гаранциите за участие на : 1.Отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител2.Класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници-в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.3.При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за класиране..Възложителят освобождава гаранцията за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата са законно престяли при него.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността му.Представя се при сключване на договора за възлагане на обществена поръчка, под формата на парична сума или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя.Когато Участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност 30 /тридесет/ дни, след датата на приключване на изпълнението на договора. На снование чл.59, ал.6 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за изпълнение на поръчката от определения Изпълнител, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, както и от Обединение, в което участват само такива лица.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е на основание чл.125,ал.1 и 2 от Закона за публичните финанси, чл.38,ал1,2 и 3 от Наредбата за приемане, изпълнение и отчитане на Бюджета на Столична община,т.11 от Решение № 48 по Протокол № 76/12.02.2015 г. на Столичния общински съвет,постановление № 41 на министерски съвет от 04.3.2015 г., писмо № 07-00-19/23.03.2015 г. на министерство на финансите и в изпълнение на Заповед № 101/31.03.2015г. на кмета на столична община за коригиране на бюджета на район "Оборище".Средствата са целеви за основен ремонт на Софийска математическа гимназия, като всички плащания свързани с изпълнението на поръчката ще се извършват от училището и фактурите ще се издават на името на училището, съгласно предвидените в конкурсната документация условия и изисквания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят с оглед предоставената му правна възможност в чл.25,ал.3,т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица .

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Предвид обстоятелството, че предметът на обществената поръчка: „Изработка,доставка и монтаж на обзавеждане на класни стаи за ученици от от 7-12 клас в сградата на СМГ "Паисий Хилендарски" е предназначен за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и Възложителят е запазил изпълнението на дейностите от обхвата й именно за тези Участници (физически и/или юридически лица и/или техни Обединения), за доказването на съответствие с условията и предпоставките за прилагане спрямо него на хипотезите, нормативно установени в чл. 16г от ЗОП, конкретният Участник, а при участие на Обединения - всеки един от партньорите в него, трябва да е вписан в Регистъра на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания, поддържан на основание чл. 29, ал. 1 от ЗИХУ от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. 2.В случай, че Участникът е Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице,партньорите/членовете в Обединението следва да са сключили Договор/споразумение (или еквивалентен договор/документ). Споразумението, респективно - съответния документ за създаване на Обединението за участие в настоящето възлагане (или допълнително споразумение към предходен договор, с който е учредено вече съществуващо неперсонифицирано обединение), слсдва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му да се съдържа посочване на: 1) представляващият Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата за участие в която/които обединяват партньорите в него. Споразумението (съответния документ за създаване на Обединението, или анекс към подобен документ) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 2.1. всички членове на Обединението саотговорни солидарно - заедно и поотделно,за изпълнението на договора. 2.2.всички членовена Обединението сазадължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 2.3. между отделните партньори/членове на Обединението е направено разпределение на дейностите по между им, с ясно и конкретно посочване а) дейностите от предмета на възлагане на поръчката, за която се подава офертата, които всеки от партньорите ще изпълнява в рамките на договора по конкретното възлагане; б) съответните минимални изисквания за финансово - икономическо състояние, технически възможности и квалификация, като критерии подбор и допустимост в настоящата процедура, които ще бъдат доказвани от конкретен/ните партньор /и в Обединението . Изискването е неотносимо и не се прилага по отношение на Обединения, членовете в които са само специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 2.4. всички членове на Обединението от специализирани предприятия и/или кооперации на хора с увреждания, подало оферта за изпълнение на дейностите по поръчката, са вписани в Регистъра по чл. 29, ал.1 от ЗИХУ, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. Участниците в Обединението трябва да определят едно лице, което да го представлява в процедурата и за целите на обществената поръчка. В хипотеза, че в Договора/Споразумението, обсъдени по-горе, не е посочено лицето, което представлява участниците в Обединението, следва да се представи и документ, подписан от партньорите, в който се посочва представляващият.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1II.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри: Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата Участникът трябва да представи следните документи: Плик № 1 „Документи за подбор", съдържащ: 1. Списък на документите в офертата, подписан от участника; 2. Оферта за поръчката; 3. Представяне на Участника; 4.Декларация за запознатост с всички обстоятелства от значение за участие и изпълнение на поръчката; 5. Декларация за спазване на всички необходими условия за изпълнение на поръчката; 6. Посочване на ЕИК по чл. 2 3 от ЗТР или БУЛСТАТ. Чуждестранни юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят в официален превод съответен документ, и/или друга идентифицираща информация, в съответствие със законодателството на държавата, в която Участникът е установен. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани, документът се представя и в официален превод; 7.Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице,представя договор/споразумение/допълнително споразумение към предходен договор, с който е учредено вече съществуващо неперсонифицирано юридическо лице, или друг еквивалентен документ за създаване на Обединенението, или за съгласие съществуващо Обединение да участва в настоящата обществена поръчка- в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (съответния еквивалентен документ) не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, следва да се представи и документ, подписан от партньорите, в който се посочва представляващия; 8.Доказателства за икономическо и финансово състояние, съобразно Раздел III.2.2.; 9.Доказателства за технически възможности и квалификация, съобр. Раздел III.2.3Изискванията по т.8 и т.9 не се прилагат за лицата по чл.16г от ЗО . 10.Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП; 11.Декларация по чл. 56, ал.1, т.6 от ЗОП;12.Декларация по чл. 16г, ал. 5, т. 2 от ЗОП - в случай, че Участникът е вписан в Регистъра по чл. 29, ал. 1 от ЗИХУ или в еквивалентен регистър на държава-членка на ЕС. В случай, че Участникът е Обединение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, всеки от участниците в Обединението представя декларация по чл. 16г, ал. 5, т.2 от ЗОП; 13. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП; 14.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо) и негова декларация по чл. 47, ал. 8 от ЗОП. В хипотеза, че Участник, специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания декларира ползване на подизпълнител за изпълнение на дейностите по поръчката, изискването за вписване в регистъра по чл. 29, ал. 1 от ЗИХУ или в еквивалентен регистър на държава - членка на ЕС, се прилага и за посочените подизпълнители; 15. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 16. Документ за внесена гаранция за участие. Изискването не се прилага за Участници, специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за Участници - Обединения, в които участват само такива лица; 17.Декларация за извършен оглед и запознаване с условията на местоизпълн. на монтажа; 18. Декларация от членовете на Обединението (ако е приложима); 19. Изрично, нот.заверено пълномощно на лицето, което е упълном. да представя, участника (в случай на упълном.);20. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 21.Декларация, че предлаганите мебели, обзав. и оборудване са нови, неупотребявани и са включени в актуална производствена листаэ на производителя. Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", включващо Техническото предложение за изпълнение на поръчката. Плик № 3 "Предлагана цена", съдържащ ценовото предложение за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Оригинал на банково удостоверение, потвърждаващо разполагаемостта на Участника с изискуемия финансов ресурс, целящ обезпечаване изпълнението на дейностите по поръчката. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 30 (тридесет) дни преди датата на представяне на офертата и трябва да се отнася конкретно за настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, за която се подава офертата. Когато по обективни причини Участникът не може да представи изискания от Възложителя документ по т . 1., той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ, като при констатиране от негова страна, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с посоченото банково удостоверение, той следва да отправи запитване до Възложителя по реда на чл. 2 9 от ЗОП, в което да посочи документите, с които разполага. Пояснение:Документът по т. 1. се представя само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор. Изискването не се отнася и не се прилага за Участници, които имат статут на специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания, както и за участници-Обединения, в които участват само такива лица.
Минимални изисквания: 1.С цел обезпечаване точното и навременно изпълнение на дейностите по доставка и монтаж на мебелите и обзавеждането, предмет на възлагане, както и възможността за закупуване на необходимите за производството им материали и консумативи, при предвидено само 25% авансово плащане, съгласно проекта на договор, включително и осигуряването на средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки на производствените и монтажни екипи, Участникът следва да разполага с финансов ресурс, в следните размери: 1.1. не по-малко от 33 000 лв., без включен ДДС Поставените от Възложителя минимални изисквания като критерии за подбор не се отнасят и не се прилагат за Участници , които имат статут на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за Участници - Обединения, в които участват само такива лица, кооперации на хора с увреждания, както и за Участници - Обединения, в които участват само такива лица. При участие на Обединение, условието за финансов ресурс, следва да бъде доказано от този/тези от членовете в него, чрез който/които Обединението доказва съответствието си с конкретно поставения критерий за подбор, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в Споразумението/договора за създаване на Обединението. Определянето на съответен партньор в Обединението за поемащ задължението за доказване съответствие с определен/и критерий/ии за подбор трябва ясно и недвусмислено да е разписано в Споразумението (договора) за създаване на Обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на съответната поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. При подготовката на офертите си, Участниците трябва да съобразят следното: в списъка следва да бъдат посочени и вписани само основните договори за доставки, еднакви или сходни с предмета на възлагане на поръчката, посредством които Участникът доказва признат опит в изпълнението на: (1) дейности по доставка и монтаж на мебели и обзавеждане за училища и/или образователни институции и/или сгради на образователната или социална инфраструктура и или сгради за обществено ползване. 2. Удостоверения за добро изпълнение, издадени от предишни Възложители, на тези от договорите по т.1., с които Участникът доказва опит в изпълненението на сходна дейност с предмета на поръчката. По отношение на всеки един от така посочените договори, следва да има приложено удостоверение, съдържащо следните реквизити: стойност, дата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности, както и дали същите са осъществени в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. 3. Декларация за предложения от Участника монтажен екип, определен за изпълнение на дейностите, възлагани в обхвата на поръчката, съдържаща посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата от състава му, които отговарят за изпълнението на доставката и монтажа на обзавеждането, придружена от декларация за ангажираност в изпълнението на поръчката от всяко от посочените лица. 4. Заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент. Съобразно чл.53, ал.4 от ЗОП Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Изискванията по т.1-4 не се отнасят и не се прилагат за Участници в поръчката, които имат статут на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за Участници-Обединения, в които участват само такива лица.
Минимални изисквания: Всеки Участник трябва да докаже, че: 1. През предходните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, е изпълнявал дейности по доставка и монтаж на обзавеждане , еднакви или сходни с предмета на поръчката, за изпълнението на която участва. Под „дейности, сходни или еднакви с предмета на поръчката следва да се разбира: дейности по „доставка и монтаж на мебели и обзавеждане за училища и/или образователни институции и/или сгради на образователната или социална инфраструктура и/или сгради за обществено ползване". 2. Има на свое разположение за целия срок на изпълнение на договора квалифициран за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката, екип от минимум 5 монтажници. 3. Има разработена, внедрена и сертифицирана Система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен. Поставените от Възложителя минимални изисквания като критерии за подбор не се отнасят и не се прилагат за Участници, които имат статут на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за Участници - Обединения, в които участват само такива лица. При участие на Обединение, условията по т.1-т.3, следва да бъдат доказани от този/тези от членовете в него, чрез който/ които Обединението доказва съответствието си с конкретно поставения критерий за подбор, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите,предвидено в Споразумението/договора за създаване на Обединението. Определянето на съответен партньор в Обединението за поемащ задължението за доказване съответствие с определен /и критерий/ и за подбор трябва ясно и недвусмислено да е разписано в Споразумението /договора/ за създаване на Обединението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Техническа оценка за изпълнение на поръчката; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 5
Показател: Гаранционен срок; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.08.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица.На основание чл.28,ал.6 от ЗОП, документацията за участие, в нейната цялост се публикува в първия работен ден, следващ деня на публикуването на Обявлението в регистъра на обществените поръчки. Пълен достъп на документацията за участие е осигурен на Итернет страницата на район "Оборище" - www.so-oborishte.com, Профил на купувача.Документацията се предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като същата му се продава на място в деловодството на район Оборище на адрес : гр.София, бул.Мадрид № 1, етаж 1 , всеки работен ден между 8:30 и 16:30 часа или се изпраща по куриер на посочен от него адрес за негова сметка.В тези случаи Възложителя изисква от лицата заплащането на документациятао, като цената е 10 лв./ десет лева/ с вкл.ДДС и е равна на действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Заплащането се извършва на касата на района или срещу представяне на платежен документ за внесената по сметката на Възложителя сума.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.08.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.08.2015 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на район-Оборище,бул.Мадрид № 1, етаж2 - заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участницити в откритата процедура или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установен режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуването му в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението по-горе е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, съответно на осн.чл.64,ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64,ал.1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл120 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на Възложителя на процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на икономически, дискриминационни, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението или документацията. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ