Версия за печат

00120-2015-0008

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД, бул. Васил Левски № 54, За: Роман Райчев, Република България 1142, София, Тел.: 02 9885905, E-mail: sbrnk@rehabilitation.bg, Факс: 02 9876121

Място/места за контакт: Роман Райчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.rehabilitation.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rehabilitation.bg/bg-us-zop.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осигуряване на физическа охрана на обекти на „СБР–НК“ ЕАД“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на физическа охрана на обекти на "СБР-НК" ЕАД, като дейностите в обхвата на поръчката са: 1. Осигуряване на невъоръжена физическа охрана на движимото и недвижимото имущество на обектите на „СБР – НК“ ЕАД, описани в настоящата Техническа спецификация; 2. Осигуряване на пропускателния режим и спазване на вътрешните правила, установени в обектите;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

11 броя постове в следните обекти на Възложителя: Централен офис - София; филиал Банкя; филиал гр. Баня, Карловско; филиал Вършец; филиал Сандански; филиал Хисар; филиал Момин проход, вила "Романтика" с. Костенец, подробно посочени в Техническите спецификации

Прогнозна стойност без ДДС
168000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение: 1. Банкова гаранция в полза на възложителя; 2. Депозит на парична сума по сметка на възложителя. При избор на парична сума за форма на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, плащането следва да бъде извършено по следната банкова сметка на възложителя: Банка „УниКредит Булбанк“, IBAN: BG 07 UNCR 7000 1520 6692 35, BIC: UNCRBGSF. Гаранцията за участие е в размер на 1500 (хиляда и петстотин) лева. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1% от общата му стойност без включен ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде учредена по образец на обслужващата банка на участника. Гаранцията задължително трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да бъде усвоена изцяло или на части. Същата трябва да съдържа задължение на банката – гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за участие, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока на валидност на офертата. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока за изпълнение на поръчката, офериран в Техническото предложение, + 30 календарни дни. Банковите разходи по учредяването/внасянето на гаранцията са за сметка на участника. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в тази документация. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените участници в срок до пет работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената за извършената услуга за даден месец по банков път, след изтичане на съответния месец, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след представена от Изпълнителя фактура в оригинал, въз основа на двустранно подписан протокол за реално предоставени дейности от представител на Изпълнителя и изрично оторизиран представител на Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява дейност по осъществяване на охрана съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2. Ценовото предложение на участника следва да е съобразено с изискванията на действащите разпоредби за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Участникът следва да декларира това обстоятелство чрез представяне на декларация в свободен текст. 3. Участникът трябва да е извършил оглед на обектите, предмет на поръчката и да е запознат с тях.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: №1 Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника; №2 Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (по образец); б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); в) лиценз за извършване на частна охранителна дейност по чл. 5, ал.1, т. 2 от ЗЧОД на цялата територия на Република България (оригинал или заверено копие); №3 Разрешение за ползване на индивидуално определен радиочестотен спектър, издаден от Комисия за регулиране на съобщенията за цялата територия на Република България (оригинал или заверено копие); №4 Удостоверение за вписване на участника като администратор на лични данни в Комисията за защита на личните данни (оригинал или заверено копие); №5 При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; №6 Оригинал на банкова гаранция за участие или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума; №7 Доказателствата за икономическите и финансови възможности, посочени в това обявление; №8 Доказателствата за технически възможности, посочени в това обявление; №9 Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); №10 Декларация за използване на подизпълнители по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП (по образец); №11 Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд; (Органите, от които може да се получи необходимата информация по чл.28, ал. 5 от ЗОП, са посочени в поле VI.3) Допълнителна информация. №12 Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (по образец); №13 Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, в случай че офертата не е подписана от законен представител на участника; №14 Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец), с приложен към него Подробен проект на план за охрана съгласно изискванията на чл. 24 от Закона за частната охранителна дейност за всеки от обектите, посочени в Техническите спецификации. Към техническото предложение, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; №15 Ценово предложение (по образец). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят съобразно изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по т. 2 се представят в официален превод, а документите т. 7, 8 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод. При наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1-5 от ЗОП включително, участникът ще бъде отстраняван. Документите се поставят в Плик №1, Плик №2 и Плик №3 съобразно изискванията, посочени в Указанията за подготовка на офертата. При наличие на съмнение и/или неяснота по повод на представени документи и/или декларирани обстоятелства, Възложителят има право да изиска допълнителни разяснения и/или доказателства от участника по реда на чл.68 ал.11 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: №1 Справка - декларация за размера на финансовия ресурс, с който разполага участникът, придружена от удостоверениe от банкa или годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Не е необходимо представянето на ГФО или някоя от съставните му части, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: №1 Участникът трябва да разполага с финансов ресурс в размер от минимум 84 000 лева
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: №1 Списък-декларация на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите (по образец), заедно с доказателства за извършените услуги; Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. №2 Сертификат за внедрена система за управление качеството от серията ISO 9001 или еквивалентен за участника (оригинал или заверено копие); №3 Сертификат за въведена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд от серията OHSAS 18001 или еквивалент (оригинал или заверено копие); №4 Декларация-списък за ръководните служители на участника и на служителя/ите, отговарящ/и за извършването на услугата с посочване на образование, професионална квалификация и професионалния опит (по образец); №5 Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години (2012, 2013 и 2014 г.), придружена от Справка от НАП за броя на наетите на трудов договор работници и служители, издадена не по-рано от 1 месец от откриване на настоящата процедура. №6 Описание на технически средства, материална база и транспортните средства, с които разполага участникът за изпълнение на поръчката, придружено с декларация, че участникът разполага с необходимата материална база, транспортни и технически средства да изпълнява поръчката качествено.
Минимални изисквания: №1 Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 услуги по осигуряване на физическа охрана и пропусквателен режим на обществени сгради ; №2 Участникът трябва да притежава сертификат за внедрена система за управление качеството от серията ISO 9001 или еквивалентен с обхват - извършване на охранителни дейности по чл.5, ал.1, т. 2 от ЗЧОД; №3 Участникът да притежава сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд от серията OHSAS 18001 или еквивалентен с обхват - извършване на охранителни дейности по чл.5, ал.1, т. 2 от ЗЧОД; №4 Участникът трябва да представи информация за образованието, квалификацията и опита на ръководните си служители и на служителите, отговарящи за извършване на услугата; №5 Участникът трябва да разполага средно годишно с минимум 40 броя работници и служители на трудов договор за всяка от последните три години (2012, 2103 и 2014 г.). №6 Участникът да разполага с необходимите технически средства, материална база и оборудване, за да изпълнява поръчката качествено.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Задължително е притежаването на лиценз за извършване на частна охранителна дейност по чл.5, ал.1, т. 2 от Закона за частна охранителна дейност на цялата територия на Република България.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Качество на предложения план за охрана; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.07.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.07.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.07.2015 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, бул. Васил Левски 54, ет. 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците и техни упълномощени представители с изрични писмени пълномощни, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, са следните: Национална агенция по приходите (www.nap.bg), Национален осигурителен институт (www.noi.bg) и Министерство на труда и социалната политика (www.mlsp.government.bg).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ