Версия за печат

00447-2015-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Таня Ликоманова, България 1111, София, Тел.: 029486 120, E-mail: tania.likomanova@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/bg/buyers/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция по вписванията”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали за нуждите на всички териториални звена на Агенция по вписванията

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30100000, 30199400, 30199600, 42994200, 22851000, 22852000, 30192000, 30192100, 30192121, 30192125, 30192131, 30192150, 30192160, 30197000, 30197100, 30197330, 30197320, 30237380, 30141000, 30145100, 22000000, 30197630, 30199230

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Гумирана хартия или хартия с лепилен слой
Канцеларски разделители
Машини за обработване на пластмаса
Класьори
Папки за сортиране
Принадлежности за офиса
Гуми за триене
Химикалки
Маркери
Пиромоливи
Датници
Коректори
Дребно офис оборудване
Телчета за телбод, карфици, кабърчета
Перфоратори
Телбод машинки
CD-ROM дискове
Калкулатори
Ролки за калкулатори
Печатни материали и свързани с тях продукти
Хартия за печатане
Пощенски пликове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните количества са съгласно техническата спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Не се изисква гаранция за участие, на осн. чл. 59, ал. 5 от ЗОП. Гаранция за изпълнение - Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е за сметка на бюджета на Агенция по вписванията. Начин на плащане - стойността на всяка отделна доставка се заплаща в срок от 10 работни дни, след представяне на приемо-предавателен протокол и оригинална фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът/подизъплнителят да не е: 1. осъждан с влязла в сила присъда/реабилитиран е за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. не е обявен в несъстоятелност. 3. не се намира в производство по ликвидация, нито в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. а) няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган; б) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, но за същите е допуснато разсрочване/отсрочване; в) няма задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен (при чуждестранни участници). 5. лицето по чл. 47, ал. 4 от ЗОП не е свързано по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 6. не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 7. а) не е в открито производство по несъстоятелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон; б) не се намира в подобна на посочената в буква "а" процедура съгласно националните си закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда (при чуждестранни участници); в) не е преустановил дейността си. 8. не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка), доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 9.лицето по чл. 47, ал. 4 ЗОП не е осъждано с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Доказва се с декларация и посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за обстоятелствата. Не са налице по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП по отношение на настоящата процедура - доказва се с декларация. Участникът попълва декларация относно действителния собственик по смисъла на чл. 6, ал. 2 от ЗМИП във връзка с чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП. За участника не са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим - доказва се с декларация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се представят документи
Минимални изисквания: Не се поставят минимални изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: o Списък на услугите с посочване на предмет, възложител, стойността и датата на услугата и удостоверение от възложителя/компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Списъкът се представя в оригинал, удостоверенията се представят в копие, заверено от участника. o Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент – заверено копие; o
Минимални изисквания: o Участникът трябва да е изпълнил най-малко 3 (три) бр. услуги със сходен предмет на дейност, на сходна стойност/със сходен обем с поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

92-06-23/2015

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.07.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.07.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.07.2015 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. Елисавета Багряна 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, на юридически лица с нестопанска цел, както и други лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ