Версия за печат

00800-2015-0001

BG-Враца: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Областна администрация - Враца, бул. Демокрация № 1, За: Ваня Дамянова, България 3000, Враца, Тел.: 092 661429, E-mail: obl-vr@oavratsa.egov.bg, Факс: 092 663118

Място/места за контакт: център за информация и административни услуги

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: vratsa.bg.

Адрес на профила на купувача: vratsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Разработване и инсталиране на програмно приложение за комуникационна и информационна виртуална мрежа“ по проект „Трансграничен Център за комуникация Долж - Враца” с референтен номер 2 (4i)-1.2-6 и MIS-ETC Code 666

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 7
Място на изпълнение: гр. Враца, Областна администрация - Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Разработване и инсталиране на програмно приложение за комуникационна и информационна виртуална мрежа, предоставяне на лицензи

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Разработване и инсталиране на специализиран софтуер - 1 брой, Предоставяне на лицензи от тип "консорциум" /институции-клиент/ -2 броя

Прогнозна стойност без ДДС
149771 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а). парична сума, внесена по банкова сметка на Областна администрация – Област Враца, гр. Враца бул. “Демокрация” № 1, IBANBG94UBBS80023300120635,BIC:UBBSBGSF б). банкова гаранция за участие - по образец (Приложение № 7). Гаранцията за участие в процедурата е в размер на: 1497 лв. (хиляда четиристотин деветдесет и седем) лева. 1.2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1 (едно) на сто от стойността на обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Ако участникът избере банкова гаранция за изпълнение на договора тя трябва да е изготвена по образеца в настоящата документация - (Приложение № 8). 1.3. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. 2. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. 3. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите, така че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 4. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедурата, който обжалва решението за определяне на изпълнител. 5. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 6. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: - отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; - класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 7. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 8. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 9. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата поръчка се финансира по проект „Трансграничен Център за комуникация Долж - Враца” с референтен номер 2 (4i)-1.2-6 и MIS-ETC Code 666. Окончателното плащане по договора се извършва в срок до 30 дни след извършване на изпълнението и след представяне на следните документи: оригинална фактура и приемо-предавателен протокол, подписан от страните по договора

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оферта за участие в процедурата по образец; единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец; Представяне на участника по образец; при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; Списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга; сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент на участника с предмет аналогичен на предмета на поръчката, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството –представя се заверено копие на български език или в превод;Списък на лицата, които отговарят за извършването на предмета на поръчката, с описание на тяхното образование, професионална квалификация (притежаваните сертификати в области, свързани с предмета на поръчката) и професионален опит, подписан от представляващия участника или от упълномощено лице; декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП по образец; нотариално заверено изрично пълномощно в оригинал на лицето, което представлява участника в процедурата, в случай че офертата не е подписана от управляващия и представялващ участника, съгласно актуалната му регистрация; списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; декларация по чл. 56, ал.1, т. 12 от ЗОП по образец; декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец; Техническо предложение по образец с предложен срок за изпълнение и приложенията към него - в Плик № 2, Ценово предложеиние по образец в Плик № 3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват от възложителя
Минимални изисквания: не се изискват от възложителя
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга. Доказателството за извършената доставка или услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата; - сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент на участника с предмет аналогичен на предмета на поръчката, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството –представя се заверено копие на български език или в превод. - Списък на лицата, които отговарят за извършването на предмета на поръчката, с описание на тяхното образование, професионална квалификация (притежаваните сертификати в области, свързани с предмета на поръчката) и професионален опит, подписан от представляващия участника или от упълномощено лице
Минимални изисквания: - участникът трябва да е изпълнил не по-малко от 3 (три) договора за дейности сходни с предмета на настоящата поръчка за всяка обособена позиция, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. * под дейност, сходна с предмета на поръчката то следва да се има предвид изпълнени договори за инсталиране на софтуер. Участникът следва да осигури екип от минимум трима експерти, които ще отговарят за изпълнението на услугата (екипа на участника), включващ: задължително експерти, отговарящи на следните условия: - Минимална образователна степен „магистър“ или еквивалентна в областта на „Природни науки, математика и информатика“, „Технически науки и технически професии (комбинирани програми) или „Обществени, стопански и правни науки, съгласно Класификацията на областите на образование и обучение (КОО-2008), утвърдена със Заповед №РД-07-239/11.10.2007 г. на председателя на Националния статистически институт, обнародвана в ДВ, бр.91/09.11.2007 г.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценово предложение за специализиран софтуер и лицензи; тежест: 60
Показател: Срок на изпълнение на специализиран софтуер; тежест: 20
Показател: Срок на поддръжка на специализиран софтуер; тежест: 20
Показател: Срок на изпълнение на преодставяне на лицензи; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.07.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.07.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.07.2015 г.  Час: 10:00
Място

Областна администрация - Враца, гр. Враца, бул. Демокрация № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

тази процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда по програма за трансгранично сътрудничество Румъния-България 2007-2913 г. по проект „Трансграничен Център за комуникация Долж - Враца” с референтен номер 2 (4i)-1.2-6 и MIS-ETC Code 666

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете в процедурата са намалени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, защото документацията по настоящата поръчка е публикувана на електронната страница на възложителя vratsa.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ