Версия за печат

00243-2015-0004

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Втора САГБАЛ Шейново ЕАД, ул. Шейново № 19, За: Цветан Братоевски, Надка Бозаджиева, България 1504, София, Тел.: 02 9659469, E-mail: pravisti@sheynovo-ag.eu, Факс: 02 9441768

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sheynovo-ag.eu.

Адрес на профила на купувача: www.sheynovo-ag.eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Приготвяне и доставка на готова храна за пациенти и персонал

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 17
Място на изпълнение: София, Сектор кетеринг на "Втора САГБАЛ Шйново" ЕАД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на възлагане на настоящата поръчка включва приготвяне и ежедневни доставки на готова храна по диети за болнично хранене на пациенти и дежурен персонал на “Втора САГБАЛ Шейново” ЕАД (ВЪЗЛОЖИТЕЛ), съгласно приложената техническа спецификация, за период от 12 месеца.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55523000, 15894220

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции
Ястия за болници

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката е за приготвяне и ежедневни доставки на готова храна по диети за приблизително 55 000 хранодни годишно, от които 27 700 хранодни за пациентите на болницата и 27 300 хранодни за дежурен персонал. Количествата са ориентировъчни и фактическото изпълнение се определя от броя на пациентите и от персонала, изпълняващ 12-часови дежурства по месечните графици.

Прогнозна стойност без ДДС
120000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.1. Гаранцията за участие за обществената поръчка е в размер на 500 (петстотин) лева. 1.2. Гаранцията за участие се представя под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 1.3. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на „Втора САГБАЛ Шейново” ЕАД, със срок на валидност не по-малко от 150 (сто и петдесет) дни, считано от крайния срок за представяне на офертата и осигуряваща участието в настоящата обществена поръчка. 1.4. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по сметка на „Втора САГБАЛ Шейново" ЕАД в “Общинска банка” - АД – клон „Врабча” IBAN BG 27 SOMB 9130 1027 5231 02, BIC SOMBBGSF 1.5. В гаранцията изрично се посочва предмета на поръчката, за която се представя. 1.6.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие съгласно посочените изисквания. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й: 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 000 ( две хиляди) лева въз основа на фактическото изпълнение през предходната година. Гаранцията за изпълнение служи за обезпечаване на претърпени вреди на възложителя от неизпълнение или лошо изпълнение на поръчката от страна на определения за изпълнител на обществената поръчка. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 2.3. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция, в която да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на „Втора САГБАЛ Шейново" ЕАД и със срок на валидност от 14 (четиринадесет) месеца от датата на сключване на договора. 2.4. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение на договора по банков път това следва да стане по сметка на „Втора САГБАЛ Шейново" ЕАД, посочена в т.1.4. 2.5. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. 3. Задържането освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: 4.1. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. 4.2. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определеният за изпълнител участник да представи гаранция за изпълнение. 4.3. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранцията са за сметка на изпълнителя

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията на доставената храна се извършват със собствени средства на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, чрез банков превод по сметка на ПРОДАВАЧА, в срок до 45 (четиридесет и пет) дни след изтичане на съответния месец и въз основа на месечна справка за фактически доставената храна и представена фактура, подписана и одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на изискванията на Закона за обществени поръчки и настоящата документация, както и на специалните нормативни изисквания по предмета на поръчката. 2. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници, за които е налице някое от обстоятелствата по смисъла на чл.47 ал.1 и ал.5 от ЗОП, чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП; чл. 55, ал.7 от ЗОП и чл.3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват и представят в процедурата договор/споразумение за създаване на обединение. Договорът трябва да съдържа клаузи, съгласно документацията по процедурата. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. 4.Едно физическо или юридическо лице може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка само в едно обединение и не може да представя самостоятелно оферта. 5.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката това обстоятелство изрично се отбелязва в офертата и в отделна декларация. В този случай участникът задължително посочва и дела на участие на съответния подизпълнител и за същия се представят необходимите документи съгласно изискванията на ЗОП. 6. Лице, което е дало съгласието си и участва като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелно оферта. 7. Външните експерти, които са участвали в изработването на техническите спецификации или на методиката за оценка на офертите не могат да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица като участници, членове на обединения - участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. 8. Свързани лица или свързани предприятия не могат да бъдат самостоятелни участници в настоящата процедура. 9. До участие в процедурата се допускат само участници, отговарящи на изискванията на Закона за обществени поръчки и на настоящата документация. Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП. Документ за гаранция за участие – оригинал на банковата гаранция за участие или копие на платежния документ за внесена парична гаранция;Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за участието на подизпълнител, ако участникът предвижда такова, както и дела на неговото участие.Декларация от подизпълнител.Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор.Декларация за липса на свързаност по чл. 55, ал. 5 и ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата в оригинал, ако не е законно преставляващ. Заявление за участие, ценово и техническо предложение, списък на документите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма изисквания
Минимални изисквания: Няма изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника а) Декларация по чл.51, ал.1 т.1 от ЗОП - списък на основните доставки или услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през предходните три години или от датата на учредяването с данни за стойности, дати и получатели, с приложени документи, удостоверяващи изпълнението на декларираните дейности, издадени от лечебни заведения за болнична помощ. Участникът да има опит в болнично хранене, да има установени търговски отношения с лечебни заведения за болнична помощ и да е изпълнил минимум три услуги по предмета на обществената поръчка. б) Документи за техническата обезпеченост за изпълнение на услугата, с които разполага участника за изпълнение на услугата: - Документи за собственост или за ползване на производствена база за приготвяне на храна, придружени с документи, издадени от органите на РИОКОЗ и от органите на ДВСК за регистрация на обекта за приготвяне на храна по Закона за храните и Наредба № 5/25.05.2006 г. за хигиена на храните; Участникът да разполага със собствена или наета производствена база за срока на договора за изпълнение на обществената поръчка. - Документи за собственост или за ползване на транспортни средства за специализиран превоз, с приложени документи за регистрация на транспортно средство, предназначено за превоз на хранителни продукти от РИОКОЗ /ДВСК съгласно Наредба N 5/25.05.2006 г. Участникът да разполага с минимум два броя собствени или наети транспортните средства за специализиран превоз на храни. в) Декларация по чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - Списък на служителите/експертите на участника, ангажирани с изпълнение на поръчката, включително и на служителите, които отговарят за контрола на качеството с данни за имена, образование /степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение/; професионална квалификация /направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател/ и професионален опит в областта на предмета на поръчката, месторабота, период, длъжност, основни функции/, както и приложени документи, удостоверяващи наличието на трудово правоотношение, образование и професионалната квалификация. Участникът да разполага с минимум един инструктор по лечебно хранене или диетолог и специфичен персонал за изпълнение на услугата – готвач, помощник готвач, кухненски работник и други, работещи по трудово правоотношение. г) Заверени копия на сертификати по стандарт ISO 22000:2005 и ISO 9001:2008 или еквивалент, удостоверяващи, че са внедрени системи за управление на качеството с област на приложение, приготвяне на храни, издадени на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. Участникът да има въведени системи за управление на качеството с област на приложение, приготвяне на храни в съответствие със стандарт ISO 22000:2005 и ISO 9001:2008 или еквивалент.
Минимални изисквания: Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника а) Декларация по чл.51, ал.1 т.1 от ЗОП - списък на основните доставки или услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през предходните три години или от датата на учредяването с данни за стойности, дати и получатели, с приложени документи, удостоверяващи изпълнението на декларираните дейности, издадени от лечебни заведения за болнична помощ. Участникът да има опит в болнично хранене, да има установени търговски отношения с лечебни заведения за болнична помощ и да е изпълнил минимум три услуги по предмета на обществената поръчка. б) Документи за техническата обезпеченост за изпълнение на услугата, с които разполага участника за изпълнение на услугата: - Документи за собственост или за ползване на производствена база за приготвяне на храна, придружени с документи, издадени от органите на РИОКОЗ и от органите на ДВСК за регистрация на обекта за приготвяне на храна по Закона за храните и Наредба № 5/25.05.2006 г. за хигиена на храните; Участникът да разполага със собствена или наета производствена база за срока на договора за изпълнение на обществената поръчка. - Документи за собственост или за ползване на транспортни средства за специализиран превоз, с приложени документи за регистрация на транспортно средство, предназначено за превоз на хранителни продукти от РИОКОЗ /ДВСК съгласно Наредба N 5/25.05.2006 г. Участникът да разполага с минимум два броя собствени или наети транспортните средства за специализиран превоз на храни. в) Декларация по чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - Списък на служителите/експертите на участника, ангажирани с изпълнение на поръчката, включително и на служителите, които отговарят за контрола на качеството с данни за имена, образование /степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение/; професионална квалификация /направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател/ и професионален опит в областта на предмета на поръчката, месторабота, период, длъжност, основни функции/, както и приложени документи, удостоверяващи наличието на трудово правоотношение, образование и професионалната квалификация. Участникът да разполага с минимум един инструктор по лечебно хранене или диетолог и специфичен персонал за изпълнение на услугата – готвач, помощник готвач, кухненски работник и други, работещи по трудово правоотношение. г) Заверени копия на сертификати по стандарт ISO 22000:2005 и ISO 9001:2008 или еквивалент, удостоверяващи, че са внедрени системи за управление на качеството с област на приложение, приготвяне на храни, издадени на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. Участникът да има въведени системи за управление на качеството с област на приложение, приготвяне на храни в съответствие със стандарт ISO 22000:2005 и ISO 9001:2008 или еквивалент.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 644884 от 26.01.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.07.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.07.2015 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на "Втора САГБАЛ Шейново" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 4 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ