Версия за печат

03671-2015-0003

BG-Разград: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 116019472

„Топлофикация Разград” ЕАД, Индустриална зона, ул. „Черна”, За: Петко Милевски, Р България 7200, Разград, Тел.: 0897 606214, E-mail: petko_milevski@overgas.bg, Факс: 084 662473

Място/места за контакт: гр. Разград, Индустриална зона, ул. „Черна”

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.overgas.bg.

Електронен достъп до информация: www.overgas.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Производство, пренос и разпределение на газ и топлинна енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

”Изработка и доставка на стоманени елементи - платна, греди, колони и площадки, за три броя сдвоени силози за съхранение на слънчогледова люспа”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Площадката на Възложителя – „Топлофикация-Разград” ЕАД, Индустриална зона, гр. Разград
Код NUTS: BG324
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката включва изработката и доставка на стоманени елементи - платна, греди, колони и площадки, за изграждането на три броя сдвоени силози за съхранение на биомаса. Целта е да се осигури няколко-дневен запас от гориво в складовото стопанство на „Топлофикация- Разград” ЕАД. Производството на отделните детайли предвижда: - разкрояване, огъване и разпробиване на стоманена ламарина, от която се оформят т. нар. платна - част от ограждащата конструкция на силозите; - разкрояване и разпробиване на горещо-валцовани стоманени профили, от които се оформят колони и греди – част от носещата конструкция на силозите; - покриване на детайлите с антикорозионен лак. Конструктивната документация за изработка на Изделията (елементите) ще бъде предоставена от Възложителя в електронен формат - публикувана в „Профила на купувача” на Възложителя на адрес: www.overgas.bg, от където може да бъде изтеглена от участниците. Всяка доставка на Изделията (елементите) за един сдвоен силоз трябва да бъде придружена със спецификация за комплектност и номерация, нанесена върху Изделието (съответния елемент), съобразно конструктивната документация на Възложителя, предоставена на участниците.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

44172000

Описание:

Ламарини (строителни)

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчкта включва изработката и доставка на стоманени елементи - платна, греди, колони и площадки, за изграждането на три броя сдвоени силози за съхранение на биомаса. Целта е да се осигури няколко-дневен запас от гориво в складовото стопанство на „Топлофикация- Разград” ЕАД.

Стойност, без да се включва ДДС
180000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

УЧАСТНИКЪТ трябва да представи банкова гаранция за участие в процедурата за сумата в разме на 1800 лева (хиляди и осемстотин лева). При подписването на Договора за изпълнение на обществената поръчка, Изпълнителят следва да представи банкова гаранция за добро изпълнение за сумата в размер на 5% от общата стойност на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

В съответствие с посочения в Договора за изпълнение на поръчката начин на плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Допуска се участието на подизпълнители до 20% от стойността на поръчката.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Като доказателство за икономическото и финансово състояние, всеки участник да представи декларация за общия оборот (от отчета за приходите и разходите) и за оборота на услугите, предмет на поръчката, за период от последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден, или е започнал дейността си. Всяка друга информация по преценка на участника за доказване на неговите възможности. Когато Участникът ще използва подизпълнител – доказателства за икономическото и финансово състояние на подизпълнителя, представени съгласно горепосочените изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Няма специални изисквания на Възложителя за доказване на техническите възможности на участника.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически критерии; тежест: 50
Показател: Икономически критерии; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.06.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
06.07.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.07.2015 г.  Час: 10:00
Място

„Овергаз мрежи” АД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.06.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ