Версия за печат

00728-2015-0009

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Народно събрание на Република България, пл. Народно събрание № 2, За: Екатерина Георгиева, инж. Димитринка Рускова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392459; 02 9392171, E-mail: dus@parliament.bg, Факс: 02 9813131

Място/места за контакт: дирекция Управление на собствеността

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parliament.bg.

Адрес на профила на купувача: www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/263.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Народно събрание на Република България, пл. Княз Александър I, № 1, За: Гергана Ковачка, Красимира Енчева, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392450; 02 9393069, E-mail: gkovachka@parliament.bg

Място/места за контакт: дирекция Парламентарен бюджет и финанси

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Народно събрание на Република България, пл. Народно събрание № 2, За: Станка Арсова, Миглена Русева, Антоанета Стоянова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392371; 02 9392077

Място/места за контакт: отдел Обща канцелария

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Законодателна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строително-монтажни работи (СМР) - текущ ремонт на кабинети, зали и коридори в сградите на Народното събрание.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: сградите на Народното събрание в град София, пл. Народно събрание № 2 и пл. Княз Александър I, № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строително-монтажни работи (СМР) - текущ ремонт на кабинети, зали и коридори в сградите на Народното събрание.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествена сметка

Прогнозна стойност без ДДС
185000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

50


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в откритата процедура е парична сума или банкова гаранция в размер 1850.00 (хиляда осемстотин и петдесет) лева. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. При избор на форма - парична сума, същата се внася в сметка на Народното събрание в БНБ, IBAN: BG49 BNBG 9661 3300 1707 01, BIC: BNBGBGSD. При избор на форма - банкова гаранция, участникът следва да се съобрази със следните условия. Банковата гаранция за участие в откритата процедура се издава в полза на възложителя и е неотменяема и безусловна. Влиза в сила от крайния срок за получаване на оферти и има срок на валидност, равен на този на подадената оферта, удължен с 15 дни. Банковата гаранция съдържа изброяване на случаите по чл. 61, ал. 2 от Закона за обществените поръчки. Гаранцията за участие в откритата процедура се задържа, освобождава или усвоява от възложителя в случаите по чл. 61 и чл. 62 от Закона за обществените поръчки. Гаранцията за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер 5 % (пет процента) от стойността му. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за изпълнение от участник - специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, избран за изпълнител от обществената поръчка.В случай, че е парична сума, гаранцията се внася в сметка на Народното събрание в БНБ, IBAN: BG49 BNBG 9661 3300 1707 01, BIC: BNBGBGSD. Възложителят задържа гаранцията при условията на проекта за договор.Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на Възложителя и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задълженията си и/или ги е изпълнил неточно. Банковата гаранция е със срок на валидност равен на най-дългия гаранционен срок от офертата на изпълнителя. Текстът й задължително се съгласува с възложителя. Възложителят упражнява правата си по гаранцията при условията на проекта за договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране.Плащането на сумата от страна на възложителя може да стане на два етапа: авансово – до 30% (тридесет процента) от стойността на поръчката (по преценка на участника) в срок до 5 (пет) работни дни от сключване на договора срещу представена 100 % (сто процента) безусловна неотменима банкова гаранция за сумата с ДДС, издадена в полза на Народното събрание, със срок на валидност, равен на срока на договора, удължен с два месеца, но не по-късно от датата на подписване на окончателния двустранен предавателно-приемателен протокол; остатъкът до 100 % от стойността на договора с ДДС , в срок до 10 (десет) работни дни след датата на подписване на окончателния двустранен предавателно-приемателен протокол с посочени точно количеството и стойността на действително (фактически) вложените материали и извършени СМР и надлежно издадена фактура от страна на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Справка – представяне на участника, в която се посочва единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 2.Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП, за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1,т. 1 буква "а" до буква "д", вкл.,т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1 и ал. 5 ЗОП. 3. Когато участникът е обединение същият представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 4. Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена парична сума. 5. Декларация, подписана от лицето(та) представляващо(и) участника, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. 6. Информация за предвидените подизпълнители (ако се ползват такива), както и за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на поръчката. Информацията следва да съдържа писменото съгласие на подизпълнителя или да е придружена с декларация, подписана от лицето (лицата), представляващо(и) участника, че е изискано предварителното съгласие за участие на подизпълнителя. 7.Декларация за липса на свързаност по чл. 55, ал. 7 и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП. 8. Декларация, подписана от лицето (лицата), представляващо(и) участника, че участникът приема условията в проекта на договор, приложен към документацията. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от банка или копие от счетоводен баланс (в случай, че не е публикуван в Търговския регистър), доказващи наличието на минималния изисискуем финансов ресурс.
Минимални изисквания: Участникът следва да разполага с финансов ресурс в размер на минимум 55 000 (петдесет и пет хиляди) лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, придружен с един или няколко от посочените по-долу документи: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2. Декларация, подписана от лицето (лицата), представляващо (и) участника за лицата, които ще участват в изпълнението на поръчката с посочване на професионалната квалификация и професионалния им опит, съгласно Наредба № 5 от 9 януари 2012 г. за придобиване на квалификация по професията „строител“ и списъка на професиите за професионално образование и обучение. 3. Декларация, подписана от лицето (лицата), представляващо (и) участника за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: Участникът следва: 1. Да има изпълнено строителството, еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Да разполага с необходимата работна ръка за изпълнение на ремонтни работи: минимум 16 бр. строители - бояджийски работи, минимум 5 бр. строители - мазилки и шпакловки, минимум 4 бр. строители - строително дърводелство, минимум 2 бр. строители – монтажник – сухо строителство, минимум 30 бр. помощници в строителството и минимум 3 бр. строителни техници – строителство и архитектура. 3. Да разполага с необходимата за изпълнение на ремонтни работи механизация и оборудване а именно: - минимум 2 бр. машини за циклене на паркет, минимум 3 бр. машини за шлайфане на стени и тавани –телескопични.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 651863 от 04.03.2015 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 651861 от 04.03.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.06.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5.17 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е общодостъпна на електронната страница на възложителя: www.parliament.bg, „Профил на купувача”. При поискване от заинтересовано лице възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето. Същата може да бъде получена и в сградата на Народното събрание, София, пл. "Княз Александър І" № 1, четвърти етаж, стая 405а, от 9:00 до 16:00 ч., тел. 939-24-50 и 939-30-69, всеки работен ден от 9:00 ч. до 16:00 ч., от датата на вписване на обявлението за обществената поръчка в Регистъра на обществените поръчки до 30.06.2015 г. В тези случаи, лицето заплаща цената на документацията за участие в процедурата, която е в размер 5.17 (пет, 0 17.) лева без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.06.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.07.2015 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Народното събрание, пл. Княз Александър I, № 1, етаж първи, зала 132

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване установения режим за достъп до сградата



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: - документи съгласно изискванията на чл. 42 ЗОП - списък с имената и данните на лицата участващи в изпълнението на поръчката - актуална застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 ЗУТ с валидност за срока на изпълнение на договора; - удостоверение, че е вписан в ЦПРС, съгласно чл. 3, ал. 2 ЗКС за пета група.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ