Версия за печат

00530-2015-0042

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Валерия Додова, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg, Факс: 02 98593348

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2582.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Техническо обслужване и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на резервни части) на климатична и вентилационна техника в сгради на НАП в две обособени позиции: • обособена позиция №1 – „Техническо обслужване и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на консумативи и резервни части) на климатична техника“ - на следните адреси: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52; ул. „Врабча“ №23 и гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31, • обособена позиция №2 – „Техническо обслужване и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на консумативи и резервни части) на вентилационна техника“ - на следните адреси: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52;гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
• гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52; • гр. София, ул. „Врабча“ № 23; • гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31.
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е извършване на техническо обслужване и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на резервни части) на климатична и вентилационна техника в сгради на НАП в две обособена позиции: Обособена позиция №1 – „Техническо обслужване и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на консумативи и резервни части) на климатична техника - на следните адреси: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52; ул. „Врабча“ №23 и гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31,“ Обособена позиция №2 – „Техническо обслужване и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на консумативи и резервни части) на вентилационна техника - на следните адреси: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52; гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31.“ Поръчката по обособена позиция № 2 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000, 50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения
Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОП №1 включва следните съоръжения: 1.ЦУ на НАП с адрес гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52 –клим. м-ка „Toshiba” в сървърно помещение на информационен център на НАП - работят в непрекъснат режим на охлаждане – денонощно, като поддържат постоянна температура в помещението. Външните тела са монтирани на вътрешната фасада на западно ниско тяло; клим. в раб. зали с м-ка „Toshiba”, сплит система(разделен тип);клим. разделен тип - с едно външно и едно вътрешно тяло, от марките: „Toshiba” „Trane”, „YORK”, „General”, „Fujitsu”, „Elektra”, „LG”, „Sanyo”, „Elite”, „Airwell” и „Midea”;инверторни клим. стенен тип- с едно външно и едно вътрешно тяло, м-ка „Fujitsu General”, модел ASHA12LKC/AOHR12LKC; клим. с-ма на директно изпарение VRV Daikin RSXY 8K7W1/FXYF с едно външно тяло и 8бр. вътрешни тела на 3-ти и 4-ти етажи;клим. с-ма на директно изпарение VRV Daikin RSXY 8K7W1/FXYF с едно външно тяло и 7 бр. вътрешни тела за работни помещения на 2-ри етаж;клим. с-ма на директно изпарение VRV Daikin RSXY 10K7W1/FXYF с едно външно тяло и 11бр. вътрешни тела за раб. помещения на 2-ри етаж; заседателна зала № 208 - два клим. касетъчен тип от VRV система, м-ка „Daikin”; 2.Сграда на ЦУ на НАП с адрес гр. София, ул. „Врабча“ № 23-Инверторни клим. - стенен тип, с едно външно и едно вътрешно тяло, м-ка „DAIKIN”, модели FTXS35D/RXS3 и FTXS50GV/RX50 CV. 3.Сграда на УЦ на НАП с адрес гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31- Клим. на директно изпарение - разделен тип - с едно външно и едно вътрешно тяло, от марките „Trane”, „Fujitsu” и „Airwell” Midea. ОП № 2 включва следните съоръжения: 1.ЦУ на НАП с адрес гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52 - общообменна вентилационна инсталация/ОВИ/с дебит 1200м3; филтър с касета с филтърна материя клас G4; смукателен вентилатор/СВ/ „Maico” AWB 100 във фоайето; автоматично управление от табло;ОВИ в кафе-барче; ОВИ в заседателна зала № 208 за 50 човека; вентилационна система/ВС/ на зала №610. В залата са монтирани 3бр. вентилационни инсталации/ВИ/-общообменна приточно-смукателна с пресен въздух, с рекуператор и воден топлообменник и две ВИ на рециркулация, като за охлаждане на въздуха се използват канални климатизатори Goodman-CPKF 61–5B.Двете външни тела/компресорно-кондензаторни/са монтирани на външен перваз.2.УЦ на НАП с адрес гр. Банкя, ул.Св.св Кирил и Методий №31- ОВИ в осн. ресторант.Към нагнетателната ВИ е монтиран канален климатизатор „Fujitsu” с хладилна мощност 17 kw и отоплителна 18 kw. Външното му тяло, вентилаторите и съоръженията на ВИ са монтирани на покрива на ресторанта. Дебитът на въздуха на нагнетателната ВИ е от 2500 до 3300м3/ч; ОВИ за VIP зала на ресторанта. Дебитът на въздуха на нагнетателната инсталация е 2300м3/ч. Смукателният и нагнетателният вентилатори/СНВ/ са монтирани на покрива на ресторанта. Подавания в помещението въздух се филтрира и съответно затопля или охлажда посредством канален климатизатор „Fujitsu” с хладилна мощност 12.4kw, а отплителната е 13.7kw. Вентилаторите на ОВИ, агрегатът на климатизатора и въздушният филтър са монтирани на покрива на ресторанта; ОВИ на ресторант тераса. Дебитът на въздуха на нагнетателната инсталация е от 2500 до 3300м3/ч. СНВ са монтирани на покрива на ресторанта. Подавания в помещението въздух се филтрира и съответно затопля или охлажда посредством канален климатизатор „Fujitsu” с хладилна мощност 17kw и отоплителна 18kw. Вентилаторите на ОВИ, агрегата на климатизатора и въздушния филтър са монтирани на покрива на ресторанта; ОВИ на топла кухня към ресторанта. Подаваният в помещението въздух се филтрира и затопля чрез електрически калорифер. СНВ, както и въздушният филтър са монтирани на покрива на топлата кухня; смукателна ВИ със секционен кухненски смукател над кухненска готварска печка. СВ е на покрива на топлата кухня; смукателна вентилационна инсталация с чадър над трисекционна фурна. СВ е на покрива на топлата кухня. Макс. допуст. ст-та на поръчката е 26 000лв, съответно: ОП №1-20 000лв.без ДДС; ОП №2-6 000лв.без ДДС

Стойност, без да се включва ДДС
26000 BGN
Обхват: между0 и 26000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Офертата трябва да бъде представена заедно с документ/и за внесена/и гаранция/и за участие в обществена поръчка по съответната/те обособена/и позиция/и, за която/ито се подава оферта, както следва: По обособена позиция № 1 – 200,00 (двеста) лева, представляваща 1 % от макс. допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 1, без ДДС; По обособена позиция № 2 - 60,00 (шестдесет) лева, представляваща 1 % от макс. допустимата стойност на поръчката по обособена позиция № 2, без ДДС* * Съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП, изискването за представяне на гаранция за участие по Обособена позиция № 2, не се прилагат за участниците, специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения. Гаранцията за участие по съответната обособена позиция се представя по избор на участника под формата на банкова гаранция – в оригинал за всяка от обособените позиции или парична сума, преведена отделно за всяка от обособените позиции по банкова сметка на НАП, както следва: При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ в гр.София, пл. „Княз Александър І” № 1, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD – за гаранция за участие. При преводи от чужбина, сумата в евро се внася по банковата сметка на ЦУ на НАП при БНБ София, както следва: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Address: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA Банковите такси по превода са за сметка на наредителя. Банковата гаранция за участие следва да покрива срока на валидност на офертата – 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Внесената от участниците гаранция за участие по съответната обособена позиция се задържа, усвоява и освобождава при условията на чл.61 и чл.62 от ЗОП.Участник, представил оферта, в която не е приложена гаранция за участие, включително и след прилагане на разпоредбите на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 2. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение* на договора по съответната обособена позиция при подписването му в размер на 3 % от стойността му без ДДС, под формата на парична сума, по посочената по-горе банкова сметка или банкова гаранция учредена в полза на възложителя (по избор на изпълнителя). * Съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП изискванията за представяне на гаранция за изпълнение по Обособена позиция № 2, не се прилагат за участниците специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или техни обединения. При представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на изпълнителя. Определеният изпълнител трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция за изпълнение да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Срокът на представената банкова гаранция следва да покрива срока за изпълнение на договора по съответната обособена позиция, както и период от минимум 30 (тридесет дни) след изтичането на този срок, за евентуално предявяване на претенция от страна на възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Ценовите предложения на участниците по съответната обособена позиция следва да бъдат съобразени с посочените в раздел II.2.1 от настоящото обявление максимално допустими стойности. Условия и начин на плащане: Плащането ще се извършва от ЦУ на НАП или от УЦ на НАП Банкя, след изпълнението на всяка услуга по конкретна заявка, по банкова сметка на изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура, издадена от изпълнителя, и въз основа на заявката за повреда и протокол за извършено техническо обслужване и/или ремонт. Заявките се подават от координатора по договора от страна на възложителя, на посочени от изпълнителя факс, електронен адрес или телефон (в случай на авария, се допуска заявката да се подава и по телефон, посочен от Изпълнителя). За всяка извършена услуга за техническо обслужване или ремонт се съставя протокол, съдържащ информация за: извършената работа, вложените резервни части и/или консумативи, идентификация на техниката, спрямо която се отнасят извършените дейности и/или вложените резервни части, времетраене на извършените дейности. Извършените дейности се заплащат от възложителя по часовата ставка, предложена от участника, определен за изпълнител, в ценовата му оферта. Протоколът и фактурата се подписват от представител на изпълнителя и от координатора по изпълнението на договора от страна на Възложителя. Фактурирането на консумативите по съответната обособена позиция и резервните части по обособена позиция № 1, описани в „Списък на консумативите и резервни части“ се извършва съгласно ценовата оферта на участника, определен за изпълнител. При необходимост от подмяна на резервна част, която не е включена в Приложение №2 към настоящия документ и за която няма посочена цена в попълненото „Предлагана цена за изпълнение на поръчката” по обособена позиция № 1, тази част ще се заплаща от Възложителя по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от изпълнителя, което се доказва с прилагане на заверено копие от фактурата за закупуването им. Изпълнителят следва предварително да представи на Възложителя оферта/заявка за утвърждаване, съдържаща количествата и цените на необходимите за подмяна резервни части и да пристъпи към закупуването им след одобряването на офертата/заявката от страна на Възложителя, чрез координатора по договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, преди сключване на договора, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Необходимите документи, които участникът трябва да представи за участие са: 1.1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участникът е физическо лице, посочва идентифицираща информация от документ за самоличност. 1.2 видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, предвидените подизпълнители и дела на участие в проценти от стойността на поръчката, която ще се осъществява от всеки подизпълнител. 1.3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП (съгласно приложения образец) води до отстраняване на участника от процедурата. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП е основание за отстраняване от процедурата. 1.4. Декларация за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз, с посочване на регистрационен номер и дата на вписването (отнася се само за участниците - специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съответно за всеки от участниците в обединението или подизпълнители, специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. В случай че същите участват за изпълнение на поръчката по Обособена позиция № 2 то следва да попълнят съответния текст в образец на документ „Представяне на участника“) 2. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно приложения образец). 3. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл. 55, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП (съгласно приложения образец). Декларацията се представя от всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединението, подало оферта за участие. 4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 5. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгласно приложения образец). 6. Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП (съгласно приложения образец). 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (съгласно приложения образец). (текстът продължава в раздел VІ.3)

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

По обособена позиция №1 и обособена позиция №2: 1. Участникът да представи Списък на изпълнените от него услуги, свързани с техническо поддържане и ремонт на климатична или вентилационна техника през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. В списъка на услугите, следва да бъде посочено: предмет /описание на извършените дейности/, възложител /получател/, стойност, период на изпълнение /посочва се начална дата и крайна дата на изпълнение/ и получателите /възложителите на услугите/. - Доказателства* за извършените услуги включени в списъка. *Доказателствата за извършените услуги се предоставят под формата на Удостоверение за извършени услуги, свързани с техническо поддържане и ремонт на климатична или вентилационна техника издадени от получателя на услугите или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за извършените услуги. 2. Списък на техническите лица, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка. Списъкът следва да съдържа имената, образованието (посочване на номера на дипломи за завършено образование и сертификати, издател) и професионалния опит на лицата, които ще изпълняват поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

По обособена позиция №1 и обособена позиция №2: 1. Минимално изискване Участникът трябва да има изпълнени* през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата минимум 3 (три) услуги, свързани с техническо обслужване и ремонт на климатична или вентилационна техника. *„Изпълнена” е тази услуга, чието изпълнение е приключило до датата на подаване на офертата, в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й. 2. Участниците трябва да разполага с минимум 2 /двама/ технически лица, които да имат минимум 3 /три/ години професионален опит по поддържане и ремонт на климатична или вентилационна техника. Същите лица следва да притежават образование по специалностите топлотехника или хладилна техника или електротехника или автоматика. * Съгласно чл.16г, ал.5, т.1 от ЗОП, критериите за подбор по настоящия раздел не се прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. - При участие и по двете обособени позиции за доказване съответствието с минималните изисквания на възложителя могат да бъдат представяни едни и същи документи. - Съгласно чл. 56, ал. 3, т.2 от ЗОП, документите от настоящия раздел се представят от участниците в обединението /когато обединението не е юл/, чрез който последното доказва съответствието си с критериите за подбор, поставени от възложителя, включващи минималните изисквания за технически възможности и квалификация. - Изискванията за технически възможности и квалификация на участниците могат да се доказват с възможностите на едно или повече трети лица. Третите лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на техническо обслужване в лева без ДДС- К1 Обособена позиция1; тежест: 40
Показател: Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт, при необходимост, в лева без ДДС- К2 Обособена позиция1; тежест: 40
Показател: Обща стойност на единични цени на консумативи и резервни части, посочени в ценовото предложение на участника, в лева без ДДС- К3 Обособена позиция1 ; тежест: 20
Показател: Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на техническото обслужване в лева без ДДС- К1 Обособена позиция2; тежест: 40
Показател: Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт, при необходимост, в лева без ДДС- К2 Обособена позиция2; тежест: 40
Показател: Обща стойност на единични цени консумативи, посочени в ценовото предложение на участника, в лева без ДДС- К3 Обособена позиция2; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 039 - 066690 от 25.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.07.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 1.68 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат за документацията посочената цена, формирана от действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване. Цената на документацията в размер на 1.68 лв./един лев и 68 ст./ с включен ДДС се заплаща по банкова сметка на ЦУ на НАП: За преводи от България: ЦУ на НАП, БНБ, гр.София, пл.”Княз Александър І” № 1, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD; За преводи от чужбина: BULGARIAN NATIONAL BANK, 1 KNYAZ ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN: BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC: BNBGBGSD The correspondent account of the BNB in TARGET 2 is: IBAN: BG83 BNBG 9661 1100 0661 41, S.W.I.F.T. code: BNBGBGSF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD, SOFIA, BULGARIA.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.07.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.07.2015 г.  Час: 14:00
Място

ЦУ на НАП, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масово осведомяване - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

(продължение от раздел ІІІ.2.1) 8. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата по съответната обособена позиция, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума по съответната обособена позиция, внесена по банкова сметка на възложителя. 9. В случай че участникът ще ползва ресурсите на трети лица по смисъла на чл.51а от ЗОП, към офертата следва да бъдат приложени доказателства, че за целия период на изпълнение на поръчката участникът ще има на разположение тези ресурси. 10. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 11. В случай, че участникът по Обособена позиция № 1 предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т. 2 и 4 и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1. и 1.2. В случай, че по Обособена позиция № 2 участникът предвижда участие на подизпълнители, освен посочените по-горе документи в образец на документ „Представяне на участника“ за подизпълнителите се декларират обстоятелствата по т. 1.4. В случай, че участникът е обединение което не е юридическо лице, всяко едно лице, включено в обединението посочва ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР (документ за регистрация за чуждестранните лица), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, представя документите, посочени в т. 1.3, 3, 4, 5, 6, и 9 от настоящия раздел и в образец на документ „Представяне на участника“ се декларират обстоятелствата по т. 1.1. За обединения участващи за изпълнение на поръчката по Обособена позиция № 2, освен посочените по-горе документи в образец на документ „Представяне на участника“ за членовете на обединението се декларират обстоятелствата по т. 1.4. Документите в раздел ІІІ.2.3 по Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2 се представят от тези лица в обединението, чрез които се доказва съответствието с критериите за подбор и поставените от възложителя минимални изисквания. Документите в раздел ІІІ.2.3 по Обособена позиция № 2 не се представят от участници специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и техни обединения. При участници обединения, съгласно чл.56, ал.1, т.2 от ЗОП, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. (край на текста) НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", раздел "Открити процедури по ЗОП". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – http://nap.bg към електронното досие на поръчката. В случай, че две или повече оферти получат една и съща комплексна оценка,за икономически най-изгодна се приема офертата, която предлага най-ниска цена.Ако и цените са равни се сравняват оценките на показателите с най-висока относителна тежест. Ако и те съвпадат, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://nap.bg в електронното досие на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Техническо обслужване и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на консумативи и резервни части) на климатична техника - на следните адреси: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52; ул. „Врабча“ №23 и гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31
1) Кратко описание

Предметът на поръчката по Обособена позиция № 1 включва: 1. Извършване на технически прегледи (профилактика) на всички климатични и съоръжения: почистване (измиване) на въздушните филтри; почистване на топлообменните повърхности на кондензатора и изпарителя на външното тяло; дозареждане на съоръженията с хладилен агент – фреон; проверка на електрическите вериги; 2. Извършване на ремонт на климатичната техника - при необходимост. Ремонтните действия включват отстраняване на възникнали повреди, констатирани от Изпълнителя при извършване на техническите прегледи или по сигнал на Възложителя. 3. Доставка и монтаж на консумативи и резервни части за съоръженията, съгласно Приложение №1 към настоящия документ. Доставката на консумативи и резервни части се извършва при необходимост от подмяна. 4. Отзоваване на повикване за авария, подадено от Възложителя: до 1 /един/ час за климатиците, монтирани в сървърното помещение на информационен център (call center) на НАП; Изпълнителят следва да е на разположение 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата в това число и в празнични и почивни дни; до 3 /три/ часа в рамките на работно време от 9 до 17.30 часа за останалите съоръжения; 5. Отзоваване на повикване при всички останали случаи: след получаване на заявка от страна на Възложителя, подадена по e-mail или факс, не по-късно от 24 /двадесет и четири/ часа от подаването й; 6. Транспортни разходи за извършването на техническите прегледи и доставката на резервни части. Място на изпълнение: • гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52; • гр. София, ул. „Врабча“ № 23; • гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

3) Количество или обем

Предметът на настоящата обособена позиция е извършване на техническо обслужване и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на резервни части) на климатична техника в сгради на НАП, на следните адреси: • гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52 ; • гр. София, ул. „Врабча“ № 23 ; • гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31. Поръчката по обособена позиция №1 включва следните съоръжения, както следва: 1. ЦУ на НАП с адрес гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52 сутерен климатици марка „Toshiba” в сървърно помещение на информационен център (call center) на НАП - работят в непрекъснат режим на охлаждане – денонощно, като поддържат постоянна температура в помещението. Външните тела са монтирани на вътрешната фасада на западно ниско тяло; климатици в работните зали с марка „Toshiba”, сплит система (разделен тип); работни помещения климатици разделен тип /сплит/ - с едно външно и едно вътрешно тяло, от марките: „Toshiba” „Trane”, „YORK”, „General”, „Fujitsu”, „Elektra”, „LG”, „Sanyo”, „Elite”, „Airwell” и „Midea”; инверторни климатици стенен тип /сплит/ - с едно външно и едно вътрешно тяло, марка „Fujitsu General”, модел ASHA12LKC / AOHR12LKC; климатична система на директно изпарение VRV Daikin RSXY 8K7W1 / FXYF с едно външно тяло и 8 броя вътрешни тела на 3-ти и 4-ти етажи – директорски кабинети; климатична система на директно изпарение VRV Daikin RSXY 8K7W1 / FXYF с едно външно тяло и 7 броя вътрешни тела за работни помещения на 2-ри етаж; климатична система на директно изпарение VRV Daikin RSXY 10K7W1 / FXYF с едно външно тяло и 11 броя вътрешни тела за работни помещения на 2-ри етаж; заседателна зала № 208 - два климатика касетъчен тип от VRV система, марка „Daikin”; 2. Сграда на ЦУ на НАП с адрес гр. София, ул. „Врабча“ № 23 Инверторни климатици - стенен тип /сплит/, с едно външно и едно вътрешно тяло, марка „DAIKIN”, модели FTXS35D/RXS3 и FTXS50GV/RX50 CV. 3. Сграда на УЦ на НАП с адрес гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31: Климатици на директно изпарение - разделен тип /сплит/ - с едно външно и едно вътрешно тяло, от марките „Trane”, „Fujitsu” и „Airwell” Midea

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
20000 BGN
Обхват: между 0 и 20000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Техническо обслужване и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на консумативи и резервни части) на вентилационна техника - на следните адреси: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52; гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31
1) Кратко описание

Предметът на поръчката по Обособена позиция № 2 включва: 1. Извършване на технически прегледи (профилактика) на всички вентилационни съоръжения; почистване на въздушни филтри или подмяна на филтърна материя; 2. Извършване на ремонт на вентилационната техника - при необходимост. Ремонтните действия включват отстраняване на възникнали повреди, констатирани от Изпълнителя при извършване на техническите прегледи или по сигнал на Възложителя. 3. Доставка и монтаж на консумативи и резервни части за съоръженията посочени в Приложение 3 – извършва се при необходимост от подмяна. 4. Отзоваване на повикване за авария, подадено от Възложителя: до 3 /три/ часа в рамките на работно време от 9 до 17.30 часа за всички съоръжения; 5. Отзоваване на повикване при всички останали случаи: след получаване на заявка от страна на Възложителя, подадена по e-mail или факс, не по-късно от 24 /двадесет и четири/ часа от подаването й; 6. Транспортни разходи за извършването на техническите прегледи и доставката на консумативи и резервни части. Място на изпълнение: • гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52; • гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

Предметът на настоящата обособена позиция е извършване на техническо обслужване и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на резервни части) на вентилационна техника в сгради на НАП, на следните адреси: • гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52; • гр. Банкя, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 31. Поръчката по Обособена позиция № 2 включва следните съоръжения, както следва: 1. ЦУ на НАП с адрес гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52 Сутерен общообменна (приточно-смукателна) вентилационна инсталация с дебит 1200 м3; филтър с касета с филтърна материя клас G4; смукателен вентилатор „Maico” AWB 100 във фоайето; автоматично управление от табло; общообменна /приточно-смукателна/ вентилационна инсталация в кафе-барче; работни помещения общообменна вентилационна инсталация в заседателна зала № 208 за 50 човека; вентилационна система на зала № 610. В залата са монтирани три броя вентилационни инсталации - общообменна приточно-смукателна с пресен въздух, с рекуператор и воден топлообменник и две вентилационни инсталации на рециркулация, като за охлаждане на въздуха се използват канални климатизатори Goodman - CPKF 61 – 5B. Двете външни тела /компресорно - кондензаторни/ са монтирани на външен перваз, пред прозореца на машинното помещение. 2. УЦ на НАП с адрес гр. Банкя общообменна /приточно-смукателна/ вентилационна инсталация в основен ресторант. Към нагнетателната вентилационна инсталация е монтиран канален климатизатор „Fujitsu” с хладилна мощност 17 kw , и отоплителна 18 kw. Външното му тяло /компресорно–кондензаторен блок/ е монтирано на покрива на ресторанта. Вентилаторите и съоръженията на вентилационната инсталация също са монтирани на покрива. Дебитът на въздуха на нагнетателната вентилационната инсталация е от 2 500 до 3 300 м3/ч; общообменна вентилационна инсталация за VIP зала на ресторанта. Дебитът на въздуха на нагнетателната инсталация е 2 300 м3/ч. Смукателният и нагнетателният вентилатори са монтирани на покрива на ресторанта. Подавания в помещението въздух се филтрира и съответно затопля или охлажда посредством канален климатизатор „Fujitsu” с хладилна мощност 12.4 kw, а отплителната е 13.7 kw. Вентилаторите на общообменната вентилационна инсталация, агрегатът на климатизатора и въздушният филтър са монтирани на покрива на ресторанта; общообменна вентилационна инсталация на ресторант тераса. Дебитът на въздуха на нагнетателната инсталация е от 2 500 до 3 300 м3/ч. Смукателният и нагнетателен вентилатори са монтирани на покрива на ресторанта. Подавания в помещението въздух се филтрира и съответно затопля или охлажда посредством канален климатизатор „Fujitsu” с хладилна мощност 17 kw и отоплителна 18 kw. Вентилаторите на общообменната вентилационна инсталация, агрегата на климатизатора и въздушния филтър са монтирани на покрива на ресторанта; общообменна вентилационна инсталация на топла кухня към ресторанта. Подаваният в помещението въздух се филтрира и затопля чрез електрически калорифер. Смукателният и нагнетателният вентилатори, както и въздушният филтър са монтирани на покрива на топлата кухня; смукателна вентилационна инсталация със секционен кухненски смукател над кухненска готварска печка. Смукателният вентилатор е монтиран на покрива на топлата кухня; смукателна вентилационна инсталация с чадър над трисекционна фурна. Смукателният вентилатор е монтиран на покрива на топлата кухня.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
6000 BGN
Обхват: между 0 и 6000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Когато в процедурата по обособена позиция № 2 участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на ЕС и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.