Версия за печат

01257-2015-0001

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СО - район "Илинден", гр. София 1345, кв. "Захарна фабрика", ул. "Билянини извори" №10, вх. Б, За: Поля Пенчева, Елвира Дръндова, България 1345, София, Тел.: 02 4397342;02 4397368, E-mail: info@ilinden.bg, Факс: 02 4397361

Място/места за контакт: Поля Пенчева, Елвира Дръндова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ilinden.bg.

Адрес на профила на купувача: www.ilinden.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА „ОХРАНА НА ОБЩИНСКИ УЧЕБНИ И ДЕТСКИ ЗАВЕДЕНИЯ НА ТЕРИТОРИЯТА НА РАЙОН „ИЛИНДЕН"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: СО - район "Илинден"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА „ОХРАНА НА ОБЩИНСКИ УЧЕБНИ И ДЕТСКИ ЗАВЕДЕНИЯ НА ТЕРИТОРИЯТА НА РАЙОН „ИЛИНДЕН": - 3 СОУ „ Марин Дринов”- ул.”Хайдут Сидер” №12 - 43 ОУ „Христо Смирненски” – бул.”Сливница” №45 - 45 ОУ „Константин Величков” –ул.”Пловдив” №20 - 113 СОУ „Сава Филаретов” – бул.”Т. Александров” №177 - 33 ЕГ „Света София“ – ул. „Пловдив“ №20 - 33ЕГ „Света София“ /филиал/ - ул. Русе №28 - ОДЗ №52 „Илинденче”-ул.”Пловдив” №25 - ОДЗ №52 „Илинденче”/филиал/-кв.16 ул.”Кукуш” - ЦДГ №53 „Св.Троица”- ул.”Цар Симеон” №225 - ОДЗ №179 „Синчец”-ул.”Кукуш” №34 - ОДЗ №21 „Зора”-кв.”Зах.фабрика” - ОДЗ №51 „Щурче”- ул.”Цар Симеон” 271 - ОДЗ №51 „Щурче”/филиал/- ул.”Цар Симеон”, бл.313, вх.А - ОДЗ №51 „Щурче”/филиал/- ж.к.”Илинден”, бл.118, вх.Д

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000, 79000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизителна стойност на поръчката е до 238 000 /двеста тридесет и осем хиляди/ лева без вкл. ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
238000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в откритата процедура - е парична сума или банкова гаранция в размер на 2 380 лв. /две хиляди триста и осемдесет лева/. Всички гаранции се внасят по сметка на "Общинска банкап АД - клон"Люлин", сметка ВG 19 SOМВ 9130 33 19120601 ВIС: SOМВВGSF на район " Илинден” или в касата на район ”Илинден” . Гаранция за изпълнение на договора - е парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, представена преди сключването на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от делегираните бюджети на училищата и детските заведения за периода на договора, обхващащ следните бюджетни години: 2015 г., 2016 г. и 2017 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Кандидат или участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма право да изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят заявление за участие или оферта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - Заверено копие на сертификат за управление на здравословните и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с предметен обхват, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, издаден от акредитиран сертифициращ орган.; - Заверено копие на сертификат за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентен, с предметен обхват, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, издаден от акредитиран сертифициращ орган; - Всеки участник следва да разполага с валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност на територията на гр. София, издаден по условията и по реда, установени в ЗЧОД и подзаконовите нормативни актове за прилагането му.; - Разрешение за ползване на собствен радиочестотен диапазон /Разрешение за радиочестота с национално или регионално покритие (задължително за територията на област София) и договор с мобилен оператор/. Участниците трябва да представят заверено копие от Разрешението /Договорите/ със съпътстващите документи за технически характеристики и способите за функциониране и Договор за ползваните мобилни оператор. - Заверено копие на валидна застрахователна полица „Професионална отговорност на охранителна фирма”, отговаряща на изискванията, изложени в настоящата документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка и да представи следните изискуеми документи: За юридическите лица: 1. Заверено от участника копие на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за всяка от предходните три приключили финансови години (2012г., 2013г. и 2014г.). 2 Изискването по т.16.1 не се прилага ако годишният финансов отчет за предходните три приключили финансови години е публикуван в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра За физическите лица: 3. Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три приключили финансови години (2012, 2013г. и 2014г.). Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи по т.1, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Участникът трябва да не е отчел загуби в годишните си финансови отчети за последните 3 приключени финансови години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък придружен с документи удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните служители на Изпълнителя, които ще отговарят непосредствено за извършването на услугата. ; 2. Списък за осигурени лица по трудови правоотношения, придружен от справка за актуалното състояние на всички действащи трудови договори към датата на откриване на процедурата, издадено от съответната териториална дирекция на Национална агенция за приходите или съответен документ по националното законодателство – когато участник е чуждестранно лице; 3. Декларация /свободен текст/, съдържаща списък на техническото оборудване и сили за реагиране (например: дежурен оперативен център, дежурни автомобили, допълнителен ресурс от охранители, които да окажат помощ на обектите при кризисни ситуации, зашитни, помощни и предпазни средства и др), с които разполага кандидата за изпълнение на поръчката и разрешени от ЗЧОД.; 4. Всеки участник следва да представи списък на позволените от ЗЧОД помощни средства, както и на личните и предпазни защитни средства, с които разполага и които ще бъдат използвани при изпълнението на предмета на настоящата поръчка (палки, белезници, противогази, бронежилетки, мобилна връзка, средства за радио връзка, метал детектори, електрически фенери, полицейски свирки, бинокли и/или други).; 5. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника през последните три години съгласно чл. 51, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 6. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на основаните услуги с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаването на офертата; 7. Доказателства за извършването на най-малко три услуги, посочени в списъка по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП- три броя удостоверения за добро изпълнение; 8. Заверено копие на сертификат за управление на здравословните и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с предметен обхват, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, издаден от акредитиран сертифициращ орган.; 9. Заверено копие на сертификат за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентен, с предметен обхват, съответстващ на предмета на настоящата поръчка, издаден от акредитиран сертифициращ орган.; 10. Всеки участник следва да разполага с валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност на територията на гр. София, издаден по условията и по реда, установени в ЗЧОД и подзаконовите нормативни актове за прилагането му.; 11. Разрешение за ползване на собствен радиочестотен диапазон /Разрешение за радиочестота с национално или регионално покритие (задължително за територията на област София) и договор с мобилен оператор/. Участниците трябва да представят заверено копие от Разрешението /Договорите/ със съпътстващите документи за технически характеристики и способите за функциониране и Договор за ползваните мобилни оператори.; 12. Заверено копие на валидна застрахователна полица „Професионална отговорност на охранителна фирма”, отговаряща на изискванията, изложени в настоящата документация.
Минимални изисквания: - Всеки участник следва да разполага със собствен лицензиран център за обучение на охранители или да е сключил договор с център за обучение на охранители за срока на изпълнение на поръчката. За целта представя заверени копия на документ за собственост и лиценз на център за обучение на охранители или договор, сключен между участникът и център за обучение на охранители. ; - Всеки участник следва да разполага с минимум 10 (десет) собствени или наети патрулни моторни превозни средства, за реагиране на сигнали от СОТ и видеонаблюдение. За целта следва да представи копия от документи за собственост и/или договори за наем и/или лизинг, както и регистрационни талони на посочените от участника МПС; - Всеки участник следва да разполага с Оперативен дежурен център за контрол и помощ на охранителите през денонощието, находящ се на територията на гр. София. Всеки участник следва да представи заверени документи за собственост и/или договори за наем, за закупени системи и съоръжения, описание и снимков материал на Оперативен дежурен център за мониторинг, контрол и помощ на охранителите през денонощието, находящ се на територита на гр. София, с който разполага участникът. - Всеки участник следва да разполага със служители, които ще отговарят за изпълнението на предмета на настоящата поръчка, както следва: минимум 50 (петдесет) служителя, отговарящи на законовите изисквания (чл. 27 от ЗЧОД) за заемането на длъжността „ръководител на охранителна дейност” и/или „охранител”. ; - Доказателствата за извършената услуга се представят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Под предмет „сходен” с предмета на настоящата обществена поръчка за целите на настоящата документация следва да се разбира осъществяване на охрана (физическа охрана, СОТ, видеонаблюдение и др.) на училища, детски заведения, административни сгради, офиси и бизнес центрове и др.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Съгласно изискванията на Закона за частната охранителна дейност

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показател; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.07.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. За целта лицата заплащат документация на стойност 5 лв. без ДДС, която включва действителните разходи за нейното отпечатване и размножаване, на касата или по банковата сметка на възложителя - "Общинска банка"АД – клон "Люлин", сметка ВG 19 SOМВ 9130 33 19120601 ВIС: SOМВВGSF на район " Илинден” и следва да посочат адрес, на който да им бъде изпратена документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.07.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.07.2015 г.  Час: 10:00
Място

р-н "Илинден", кв. "Захарна фабрика", ул. "Билянини извори" №10, вх.Б, етаж IV, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Членовете на комисията и лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 28, ал. 6 от ЗОП документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.05.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ